Jeśli już to milion lat świetlnych za FC2 na PS3, bo na X0 cienie siorbią pisiora.
nawet nie chodzi o cienie, tylko o to, że w FC2 wszystko jest w real time, pogoda się zmienia( też w czasie rzeczywistym). to jest właśnie power.
Szkoda ,że animacje strzałów w FC2 są sztuczne i toporne na maxa , do tego trawa , mimo iż niby rośnie w kępkach i jest 3d ma taki sam efekt jak ta z MS1 czy Pure - obraca się razem z kamerą. Czepiałeś się skryptów w KZ2 - FC2 to też same skrypty , niby możesz pomachać maczetą i odleci jedna gałązka na trzy z krzaczka , do tego jeśli nadepniesz na chwasta, te zesztywnieje i już jest odporny na ścinanie.Fajowo wygląda płonąca savanna , zarywanie obrazu (v - synvh ) już mniej.
Woda z tego co pamiętam (FC1) kroczek w tył. Fajnie ta gra wygląda ale im więcej w nią grałem tym więcej ograniczeń zauważyłem. No i te dynamiczne cienie , tak ładnie rozpikselowane -grałem na X360.
Na marginesie- znalazłem fajny glich czy jak to nazwać , początek gry , trzeba dojechać do chatki i ubić bodajże dwóch , później można się tam nagrać- koło tego znajduje się plantacja jakiegoś zielska, ładnie faluje na wietrze , można tam wpaść z maczetą i poodcinać 1/3 gałązek ale nie o tym tylko:
wpadasz na mniej więcej środek pola , idziesz w kierunku chatki i w pewnym momencie jakaś połowa krzaczków na plantacji sztywnieje (nie da sie ich ciąć, wiatr nimi nie rusza ), czyli przekraczając punkt X , powodujemy sztywnienie roślinności
Grałem jakieś 2h i juz takie nadprzyrodzone zjawiska
...
Wracając do KZ2:
Około 1 min 13 sec tego
trailera :
s00s - po co porównywać dwa te same trailery??