Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2741288 razy)

0 użytkowników i 54 Gości przegląda ten wątek.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8960 dnia: Grudnia 04, 2008, 13:36:02 pm »
Ja Wam mówię że Uncharted 2 pokaże dopiero mega grafikę. :cool: Jedynka zabija oprawą, a dwójka to będzie dopiero wypas. Czuje to w moczu. :P

!!!!Uncharted 2!!!! ....hahah...

mi sie wydaje, ze nie bedzie jednak duzego skoku graficznego miedzy U1 a U2. Panowie postawia na ten sam silnik, oczywiscie go dopieszcza, ale duzej roznicy w oprawie bym sie nie spodziewal.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8961 dnia: Grudnia 04, 2008, 13:40:08 pm »
Ja Wam mówię że Uncharted 2 pokaże dopiero mega grafikę. :cool: Jedynka zabija oprawą, a dwójka to będzie dopiero wypas. Czuje to w moczu. :P

!!!!Uncharted 2!!!! ....hahah...

mi sie wydaje, ze nie bedzie jednak duzego skoku graficznego miedzy U1 a U2. Panowie postawia na ten sam silnik, oczywiscie go dopieszcza, ale duzej roznicy w oprawie bym sie nie spodziewal.
Wiesz , nie wszystko musi być jak girsy.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8962 dnia: Grudnia 04, 2008, 13:43:40 pm »
Najnowsze zestawienie VG Chartz (Japan included):

Hardware Sales, 29th Nov 2008
    Japan    America    Others   Total
DS   113,922   909,924   779,033   1,802,879
Wii   46,383   803,956   515,137   1,365,476
XO   11,829   477,956   310,355   800,140
PSP   57,054   254,618   143,818   455,490
PS3   35,339   198,068   169,234   402,641
: Grudzień 04, 2008, 13:41:32 pm
@Jurass

Patrzac ile czasu zajmuje stworzenie pieknej gry na PS3 i jakie sa tego koszty, biorac pod uwage ze producent ma juz gotowy - sprawdzony silnik, w ciemno moge ci powiedziec, ze U2 nie bedzie sie znaczaco roznil od U:DF, napewno dojda jakies poprawki, tworcy moga przeniesc gre w zupelnie nowe srodowisko itp. i wtedy bedzie sie wydawo ze gra jest zupelnie inna swieza - z technicznego punktu widzenia.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8963 dnia: Grudnia 04, 2008, 13:45:54 pm »
mi sie wydaje, ze nie bedzie jednak duzego skoku graficznego miedzy U1 a U2. Panowie postawia na ten sam silnik, oczywiscie go dopieszcza, ale duzej roznicy w oprawie bym sie nie spodziewal.

Ciekawe, czemu przy GoW2, który też przecież działa na starym, ale dopieszczonym, silniku, ludzie widzą znaczną poprawę (pomijając fatalne tekstury tu i tam).

Ciekawe, czy, jeżeli będzą śnieżne lokacje, twórcy postarają się o taki mały smaczek i dadzą właśnie śnieg na włosach (w tym brwiach) bohaterów, jak to jest na teaserze. No i może w końcu doczekamy się śnieżnej, porządnie wyglądającej lokacji, bo jak na razie śnieg w grach wyglądał tak sobie.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8964 dnia: Grudnia 04, 2008, 13:47:35 pm »
Ciekawe, czy, jeżeli będzą śnieżne lokacje, twórcy postarają się o taki mały smaczek i dadzą właśnie śnieg na włosach (w tym brwiach) bohaterów, jak to jest na teaserze.
Zapewne tak, bo teaser był w real-time.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8965 dnia: Grudnia 04, 2008, 13:49:06 pm »
@Mr_Zombie

w Lost Planet nnie bylo tak, zle... GoW2 wyglada lepiej niz GoW1 normalna kolej rzeczy, z U2 bedzie to samo, dopieszcza silnik, zmienia srodowisko w jakim sie rozgrywa fabula i bedzie tak jak z GoW2 dla czesci U2 bedzie poprostu poprawiona jedynka dla innych gra bedzie zupelnie nowa jakoscia.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8966 dnia: Grudnia 04, 2008, 14:01:37 pm »
Najnowsze zestawienie VG Chartz (Japan included):

Hardware Sales, 29th Nov 2008
    Japan    America    Others   Total
DS   113,922   909,924   779,033   1,802,879
Wii   46,383   803,956   515,137   1,365,476
XO   11,829   477,956   310,355   800,140
PSP   57,054   254,618   143,818   455,490
PS3   35,339   198,068   169,234   402,641
: Grudzień 04, 2008, 13:41:32 pm
@Jurass

Patrzac ile czasu zajmuje stworzenie pieknej gry na PS3 i jakie sa tego koszty, biorac pod uwage ze producent ma juz gotowy - sprawdzony silnik, w ciemno moge ci powiedziec, ze U2 nie bedzie sie znaczaco roznil od U:DF, napewno dojda jakies poprawki, tworcy moga przeniesc gre w zupelnie nowe srodowisko itp. i wtedy bedzie sie wydawo ze gra jest zupelnie inna swieza - z technicznego punktu widzenia.
Pamiętasz różnice między Jak&Dexter a Jak2/Jak3 ?



« Ostatnia zmiana: Grudnia 04, 2008, 14:07:33 pm wysłana przez Jurass »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8967 dnia: Grudnia 04, 2008, 14:07:30 pm »
@Jurass

Nie lubie platformowek, nawet nowe Banjoo po poczatkowym zachwycie mnie odrzuca. Widzialem tylko jedna czesc Jak'a i nie wiem ktora to byla.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8968 dnia: Grudnia 04, 2008, 14:11:37 pm »
Ile bym dał, żeby ponownie zagrać w którąś część Jak'a. :-o

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8969 dnia: Grudnia 04, 2008, 14:14:56 pm »
Ile bym dał, żeby ponownie zagrać w którąś część Jak'a. :-o
Ani nie mów.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8970 dnia: Grudnia 04, 2008, 20:53:47 pm »
najlepiej Renegade!! :D    a ja jeszcze nie grałem w UNCHARTED!!11 nie bić.  :lol:

Motorstorm ;*

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8971 dnia: Grudnia 04, 2008, 23:22:24 pm »
GT zrobilo fajny interview z tworcami Killzone, w ktorym mozna zobaczyc jak SPU w Cellu sa wykorzystywane do generowania efektow graficznych, jak i samej grafiki.
http://www.gametrailers.com/player/43389.html

Szkoda, ze nie ma tutaj Anonimowego, bo pamietam jak kilka razy pisal, jak Cell jest kiepskim procesorem i jak SPU sa malo wydajne i bezuzyteczne, to moze by sie do tego odniosl lub sie chociaz przekonal, ze jednak to nie taki crap jak to niektorzy pisza ;]
Szkoda tez, ze developerzy robiacy multiplatformery nie korzystaja z tego typu technologii w swoich produktach, wtedy moze bysmy mieli AA czy normalna plynnosc we wszystkich konwersjach - moze kiedys to sie zmieni [po wydaniu KIllzone 2/GoW 3? :>]

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8972 dnia: Grudnia 05, 2008, 00:32:40 am »
GT zrobilo fajny interview z tworcami Killzone, w ktorym mozna zobaczyc jak SPU w Cellu sa wykorzystywane do generowania efektow graficznych, jak i samej grafiki.
http://www.gametrailers.com/player/43389.html

Szkoda, ze nie ma tutaj Anonimowego, bo pamietam jak kilka razy pisal, jak Cell jest kiepskim procesorem i jak SPU sa malo wydajne i bezuzyteczne, to moze by sie do tego odniosl lub sie chociaz przekonal, ze jednak to nie taki crap jak to niektorzy pisza ;]
Szkoda tez, ze developerzy robiacy multiplatformery nie korzystaja z tego typu technologii w swoich produktach, wtedy moze bysmy mieli AA czy normalna plynnosc we wszystkich konwersjach - moze kiedys to sie zmieni [po wydaniu KIllzone 2/GoW 3? :>]

Jestem.
Ale ostatnio się nie udzielam i zaglądam bardzo sporadycznie.

Do tego nie piszę na forum bo postaniwiłem zrobić sobie urlop m.in. od zakichanych fanów pewnej konsoli z wybiórczą pamięcią którzy mówią mi co mam porównywać , czego to nie robię i czego to ja nie napisałem.

-----------

@KKRT
Ciekawe rzeczy piszesz....
Ja ze swojej strony zapraszam do odwiedzenia archiwum moich postów.

Znajdziesz tam moje posty w których pisałem nie raz, że słaby RSX powinien być przy generowaniu grafiki wspomagany przez Cell'a - gdzie SPU z Cella sprawują się całkiem dobrze i który przy tym się przydaje.
Poczytaj moje liczne posty przy choćby MGS4 gdzie chwaiłem mądre użycie Cella do pracy (postprocessing) nad 64x64 pikselowymi fragmentami obrazu, i dobrego programowego skalowania tej sub-hd gry do 720p i 1080p.
Postprocessing i motion blur jest tak dobry że większość ludzi nawet nie podejrzewa że MGS4 chodzi jedynie w 1024x768 i to czasami średnio ostro poniżej 30fps (spadki nawet do średniej 21 klatek/s: http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1180399&postcount=103 a średnia 30 to bardziej wyjątek niż reguła - ale dzieki motion blur (o którym to się ostro rozpisałem przy okazji 30fps'owego PGR'a) jest złudzenie płynności)

Już przy Resistance 1 i Motorstorm 1 - gdzie developerzy się tym też chwalili - wypowiadałem się że SPU w Cell'u spisuje się bardzo dobrze przy obliczeniach fizyki - części , pociski, granaty, flagi na wietrze w MS, itd.

Znajdziesz również moje posty w których pisałem nie raz, że Cell jest słaby w obliczeniach gdzie potrzebne są przewidywania skoków, duże skomlikowane procedury których nie da się upchnąć w SPU i pozostaje jedynie jeden samotny PPU - przykładowo typu AI itp.

I że świetnie się spisuje w roli procesora do odtwarzacza filmów ;)

Ale pewnie lepiej o nie wpominać/zapomnieć/insynuować coś innego  :cool: ;) ...

Cytuj
"Szkoda tez, ze developerzy robiacy multiplatformery nie korzystaja z tego typu technologii w swoich produktach, wtedy moze bysmy mieli AA czy normalna plynnosc we wszystkich konwersjach "
No to takie łatwe i wcale nie wymaga pisania gry od podstaw tak by upchnąc wszystkow do JEDNEGO PPU gdzie na X360 chodziło na TRZECH PPU i dociągnięcie słabego układu graficzniego w PS3 do poziomu X360 z wykorzystaniem tych 6 SPU!

AI ,pełen kod gry, dzwięk, itd. itp. wszystko do jednego PPU i jeszcze zostawić "miejsce" aby to PPU wydawało rozkazy i zarządzało tymi 6 jednostkami SPU.
 Pestka!

A co do AA i płynności przez automagiczne użycie SPU?
No na przykład taki Heavenly Sword gdzie SPU było używane do uzyskania AA które to jest nieosiągalne przez RSX równocześnie z HDR - technologia NAO32
No to była płynna multiplatformowa gra!
A nie przepraszam - pomyliłem się  :shock: - gra ani nie była płynna, ani multiplatformowa...


PS.
Jak ktoś oglądał filmiki które pokazywały technologię z enginu w COD4 to mu ten pokaz z Killzone nie zaimponuje - coś mało w tym KZ kroków - zwłaszcza tekstury - co to tylko jedna warstwa koloru i jedna odbić?
Co za bieda... Nic dziwnego, że na tekstury w KZ ludzie narzekają...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 00:46:44 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8973 dnia: Grudnia 05, 2008, 00:49:59 am »
"od zakichanych fanów pewnej konsoli z wybiórczą pamięcią którzy mówią mi co mam porównywać , czego to nie robię i czego to ja nie napisałem."

A kim TY jesteś skoro produkujesz takie teksty przeciwko jednej konsoli ? Chyba nie powiesz, że obiektywnym człowiekiem XD.

Anonimowy. Jedna emota...  :lol:

Miło Cię znowu czytać. Poprawiłem sobie humor :).

Się chłopaki ucieszą jak to rano przeczytają :grin:.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 01:22:09 am wysłana przez Chris »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8974 dnia: Grudnia 05, 2008, 09:44:47 am »
A ja tam lubię GA czytać, pisze o grach z innej strony co także mnie po części interesuje. Nie rozumiem płaczów i zgrzytania zębami gdy walnie parę zdań na temat ps3 tudzież x0 przedstawiających tą konsole w złym świetle.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8975 dnia: Grudnia 05, 2008, 09:50:01 am »
ja też lubię czytać GA, przynajmniej wszystko na tacy, bez domysłów itd. :cool:

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 743
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8976 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:18:05 am »
Tylko, że wypisuje bzdurki...

Heavenly Sword nie wykorzystywał SPU do aa tylko specjalne oprogramowanie RSX o nazwie Nao32 umozliwiające jednoczene uzyskanie AA i HDR (co w standardowym trybie fp16 jest na RSX niemożliwe)

Dla przykładu również Ratchet&Clank chodzi wyłącznie na RSX i zamiata grafiką nowe Banjo z palcem w nosie....

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8977 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:23:30 am »
Tiaaaaaaa, aż dziw bierze że ludzie tak naiwnie wierzą w te stronnicze teksty Anonimowego. :lol:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8978 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:30:08 am »
Na mnie tech demo KZ2 nie robi żadnego wrażenia, dlaczego bo widziałem wcześniej tech demo CoD4 czy FR2.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8979 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:31:01 am »
Chyba sobie jaja robisz jak porównujesz COD4 do KZ2.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8980 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:31:44 am »
Na mnie tech demo KZ2 nie robi żadnego wrażenia, dlaczego bo widziałem wcześniej tech demo CoD4 czy FR2.

Toz to prowokacja jak nic  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
: Grudzień 05, 2008, 10:31:26 am
Chyba sobie jaja robisz jak porównujesz COD4 do KZ2.

Marcys on pisze o tech demo

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8981 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:36:09 am »
Zobacz sobie tech demo FR2, CoD4 czy GoW2. Potem możemy sobie porozmawiać. :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8982 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:37:15 am »
Ciul z tech demem Londeczku. Ważne jak potem gra wygląda. Pamiętam tech demo pierwszego Xbox'a z laską i robotem. Skończyło się na tech demie. :lol:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8983 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:40:28 am »
Ciul z tech demem Londeczku. Ważne jak potem gra wygląda. Pamiętam tech demo pierwszego Xbox'a z laską i robotem. Skończyło się na tech demie. :lol:
Skończyło się na tym że Forza zjadła GT4 pod względem technicznym, na tym że NG także bił pod względem technicznym GW, na tym że powstał HL2, FarCry czy Doom3 :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8984 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:41:51 am »
Jak śnisz to zamknij oczy. :lol:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8985 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:44:31 am »
czyżby zazdrość że KEN tak dużo obiecał przy Emotion Engine :lol: NIe martw się też miałem Ps2 i jak na swoje ograniczone możliwości i piękne nazwy podzespołów to i tak powstały bardzo dobre gry dzięki developerom. Przypomina mi to trochę sytuacje na rynku rtv, dlaczego sony jest droższe bo płacimy za logo sony 500zł + piękne nazwy technologii z których korzystają wszyscy. :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8986 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:47:32 am »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8987 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:49:40 am »
Będziemy mieć na X360 poprawioną wersję Metala :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8988 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:50:20 am »
Zapomniałeś dodać słowa "IMO". O ile tańsze modele Sony faktycznie są do bani, tak już wyższe serie mają cenę adekwatną do swoich możliwości. Co do PS2 to przy procku 299MHz, robiła takie cuda (GOW2, GT4 czy J&D2) że sporo mocniejszy Xbox (na papierze) mógł pozazdrościć.

Poza tym, patrząc na obecne gry dla PS3 i zapowiedzi, stwierdzić można że trailer KZ2 z 2005 został doścignięty, a nawet prześcignięty. Także Sony mówiło prawdę. Już o GT5:P nie wspomnę, które z czysto technicznego punktu miażdży każdy wyścig na X0.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8989 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:51:32 am »
Ten "power" wyglada znajomo :)... ale ciezko cos powiedziec...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8990 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:51:51 am »
Ile jeszcze będzie tych plotek o MGS4?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8991 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:52:25 am »
pojawiło się już w temacie o X360

Mała zajawka :-) .
A NEXT METAL GEAR IS !!!

http://www.famitsu.com/game/news/1220364_1124.html
http://www.konami.jp/kojima_pro/mgst/?ref=kjp_jp

jakieś domysły??

DSi + ac!d= power button
czyli Metal Gear AC!D na nowego Ds-a
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 10:54:16 am wysłana przez A-n »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8992 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:53:47 am »
Mozliwe ze to chodzi o jakas wersje na DSi.

Marcepan ten obrazek pochodzi z oficjalnej strony Konami!

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8993 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:54:34 am »
Zapomniałeś dodać słowa "IMO". O ile tańsze modele Sony faktycznie są do bani, tak już wyższe serie mają cenę adekwatną do swoich możliwości. Co do PS2 to przy procku 299MHz, robiła takie cuda (GOW2, GT4 czy J&D2) że sporo mocniejszy Xbox (na papierze) mógł pozazdrościć.

Poza tym, patrząc na obecne gry dla PS3 i zapowiedzi, stwierdzić można że trailer KZ2 z 2005 został doścignięty, a nawet prześcignięty. Także Sony mówiło prawdę. Już o GT5:P nie wspomnę, które z czysto technicznego punktu miażdży każdy wyścig na X0.
Zapomniałeś spojrzeć z tej strony, że Xbox przy swoich ograniczeniach pociągnął fizykę HL2, efekty Doom3, czy rozległy świat FarCry czy NG. NIe wspominam już o drodze którą pokazał serii GT=czyli to na czym naprawdę polega realizm, bo pod kątem grafiki(zastosowane efekty) pokazał jej środkowy palec. Co do PS3, fakt parę lat po premierze developerzy pokazują że wreszcie Ps3 na coś stać, tylko że z X360 to już się działo rok po premierze, póki co linia cały czas wzrasta, co do GT5 to porównam go sobie z nieukrywaną przyjemnością do Forzy3. To będzie idealny rywal na pokazanie tylnego wydechu serii GT na ostatnim okrążeniu wyścigu.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8994 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:55:58 am »
Zapomniałeś dodać słowa "IMO". O ile tańsze modele Sony faktycznie są do bani, tak już wyższe serie mają cenę adekwatną do swoich możliwości. Co do PS2 to przy procku 299MHz, robiła takie cuda (GOW2, GT4 czy J&D2) że sporo mocniejszy Xbox (na papierze) mógł pozazdrościć.

Poza tym, patrząc na obecne gry dla PS3 i zapowiedzi, stwierdzić można że trailer KZ2 z 2005 został doścignięty, a nawet prześcignięty. Także Sony mówiło prawdę. Już o GT5:P nie wspomnę, które z czysto technicznego punktu miażdży każdy wyścig na X0.
Zapomniałeś spojrzeć z tej strony, że Xbox przy swoich ograniczeniach pociągnął fizykę FR2, efekty Doom3, czy rozległy świat FarCry czy NG. NIe wspominam już o drodze którą pokazał serii GT=czyli to na czym naprawdę polega realizm, bo pod kątem grafiki(zastosowane efekty) pokazał jej środkowy palec. Co do PS3, fakt parę lat po premierze developerzy pokazują że wreszcie Ps3 na coś stać, tylko że z X360 to już się działo rok po premierze, póki co linia cały czas wzrasta, co do GT5 to porównam go sobie z nieukrywaną przyjemnością do Forzy3. To będzie idealny rywal na pokazanie tylnego wydechu serii GT na ostatnim okrążeniu wyścigu.

A Ty zapominasz, że X-box wyszedł "trochę" później niż PS2...

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8995 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:57:40 am »
Zapomniałeś dodać słowa "IMO". O ile tańsze modele Sony faktycznie są do bani, tak już wyższe serie mają cenę adekwatną do swoich możliwości. Co do PS2 to przy procku 299MHz, robiła takie cuda (GOW2, GT4 czy J&D2) że sporo mocniejszy Xbox (na papierze) mógł pozazdrościć.

Poza tym, patrząc na obecne gry dla PS3 i zapowiedzi, stwierdzić można że trailer KZ2 z 2005 został doścignięty, a nawet prześcignięty. Także Sony mówiło prawdę. Już o GT5:P nie wspomnę, które z czysto technicznego punktu miażdży każdy wyścig na X0.
Zapomniałeś spojrzeć z tej strony, że Xbox przy swoich ograniczeniach pociągnął fizykę FR2, efekty Doom3, czy rozległy świat FarCry czy NG. NIe wspominam już o drodze którą pokazał serii GT=czyli to na czym naprawdę polega realizm, bo pod kątem grafiki(zastosowane efekty) pokazał jej środkowy palec. Co do PS3, fakt parę lat po premierze developerzy pokazują że wreszcie Ps3 na coś stać, tylko że z X360 to już się działo rok po premierze, póki co linia cały czas wzrasta, co do GT5 to porównam go sobie z nieukrywaną przyjemnością do Forzy3. To będzie idealny rywal na pokazanie tylnego wydechu serii GT na ostatnim okrążeniu wyścigu.

A Ty zapominasz, że X-box wyszedł "trochę" później niż PS2...
Nie zapominam, Ps3 też wyszło później(przez BL)..

Edit: OK spadam pograć w mojego ulubionego Nhl czyli Nhl 2k8
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 10:59:30 am wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8996 dnia: Grudnia 05, 2008, 11:01:43 am »
Co do PS3, fakt parę lat po premierze developerzy pokazują że wreszcie Ps3 na coś stać, tylko że z X360 to już się działo rok po premierze...

...i tak już zostało. Od czasu GeOW, X0 nie pokazuje nic ponad to. Sad but true.

Aż jestem ciekaw czy FM3 dogoni technicznie GT5:P, że już o GT5 nie wspomnę.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8997 dnia: Grudnia 05, 2008, 11:03:38 am »
No i tak samo PS3 jest po prostu ''trochę'' mocniejsze od XO!

Co do porównania Forzy3 i GT5 to też nie mogę się doczekać.
W spojlerze jest wypowiedź w stylu [fanboy mode on] więc wrażliwi - nie czytać!
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8998 dnia: Grudnia 05, 2008, 11:07:38 am »
http://www.joystiq.com/2008/10/14/konami-were-actively-looking-into-mgs4-on-xbox-360/


Cytuj
The worldwide demand for an Xbox 360 version (of MGS4) is quite high, and it is something we are currently looking in to.

Eds Note: The original quote has been pulled. There's a new quote from a different Konami PR person (named Chiaki Nakajima) that doesn't even refer to the Xbox 360, but just about how the company was going multi-plat from now on and hoped to take advantage of each platform. Make of this what you will.

http://kotaku.com/5063447/konami-officially-comments-on-xbox-360-metal-gear-solid-4

to jest wypowiedz z 14/10/2008



Co do tego Loga - tej calej akcji na stronie Konami, moze to ma byc Ac!d dla iPhone'a ?
: Grudzień 05, 2008, 11:04:49 am
No i tak samo PS3 jest po prostu ''trochę'' mocniejsze od XO!

Co do porównania Forzy3 i GT5 to też nie mogę się doczekać.
W spojlerze jest wypowiedź w stylu [fanboy mode on] więc wrażliwi - nie czytać!
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

A-n z wypowiedzia w spoilerze mozna sie zgodzic, ale tylko w kwestii porownania grafiki obu tytulow( choc znajac zycie nie bedzie kopania dupy tylko wieksze lub mniejsze roznice) bo w calej reszcie juz nie, no coz to GT goni Forze od czasu premiery pierwszej czesci jesli chodzi o AI, fizyke, zniszczenia itp. Dla mnie graficznie F3 moze wygladac jak PGR4 - bede bardzo zadowolony.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8999 dnia: Grudnia 05, 2008, 11:25:14 am »
To małe masz wymagania jak styknie Ci grafa z PGR4.

Co do modelu jazdy i jego fizyki, to GT5:P z trybem PRO jest lepszą symulacją.