Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2741271 razy)

0 użytkowników i 45 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9040 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:54:42 pm »
Coooo? Kto Ci takich bzdur nagadał że DTM czy WTCC nie mają 900 stopni obrotu? Już o serii GT nie wspomnę. Poza tym co znaczy seria GT? Klas jest cała masa.

F1 ma nieco ponad 200 stopni.

Jedynie w autach przygotowanych do driftu, gdy auto ma więcej mocy (ponad 400-500 koni) zmienia się tzw. turning angle, aby przy mniejszym ruchu kierownicą, koła wykonywały większy kąt skrętu.
: Grudzień 05, 2008, 16:51:27 pm
EDIT.

Z innych testów wynika że wcale ta kierownica od Frantec'a nie jest lepsza.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9041 dnia: Grudnia 05, 2008, 16:57:38 pm »
co do 900 stopniowemu obrotowi w jednej z w/w serii

Edit: Z tego testu definitywnie to wynika: lepsze pedały(czułość, reakcja, rozróżnienie tak jak w prawdziwym samochodzie), kierownica(zrobiona z lepszych jakościowo materiałów, lepiej leży w dłoni, lepsza obsługa, wydajniejszy system FF i wstrząsów), skrzynia biegów(w G25 jest ok ale ma parę wad, w Fanatec idealna) + system fanatec jest bardziej "miły" w ustawieniu np. dzięki bezprzewodowemu okablowaniu, nie licząc zasilania i małego kabelka z kiery do skrzyni biegów. To po moim tłumaczeniu z Angola(to co mówił).
tu drugi test który to potwierdza:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 17:05:47 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9042 dnia: Grudnia 05, 2008, 17:08:20 pm »
Jaja sobie robisz? Auta startujące w DTM czy klasie WTCC czy nawet GT1 w Japonii, to auta z takim samym obrotem kierownicy jak standardowe pojazdy. To że na powtórkach tego nie widać to nie znaczy że tak nie jest, bo obrót kierownicy zależy od prędkości (to chyba wie każde dziecko), więc jakim cudem po filmach z wyścigów można to określić.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9043 dnia: Grudnia 05, 2008, 17:10:56 pm »
Na pewno nie mają pełnego 900 stopni. Zdanie podtrzymuję. Co do Twojego zdania o teście kierownicy, też swoje zdanie podtrzymuję i jeszcze je udokumentowałem. Na Twoim miejscu sprzedał bym tego Logitecha czym prędzej i kupił tego Fanateca, szczególnie że na Ps3 ma więcej modeli do dyspozycji.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9044 dnia: Grudnia 05, 2008, 19:02:34 pm »
Na pewno nie mają pełnego 900 stopni. Zdanie podtrzymuję. Co do Twojego zdania o teście kierownicy, też swoje zdanie podtrzymuję i jeszcze je udokumentowałem. Na Twoim miejscu sprzedał bym tego Logitecha czym prędzej i kupił tego Fanateca, szczególnie że na Ps3 ma więcej modeli do dyspozycji.

Weź chłopie poczytaj trochę. Auta startujące w DTM czy WTCC to zwykłe cywilne wersje, bardzo mocno podciągnięte pod względem mocy, zmodyfikowanego (utwardzonego) zawieszenia, redukcji wagi (w zależności od pozycji wywalczonej w wyścigu). Układ kierowniczy nie jest zmieniany. Podobnie jest z autami rajdowymi (czy to klasa N czy nawet WRC). Zdarza się czasem że kąt jest ograniczany, ale wartości te nie są wielkie. Bywa czasem coś około 800 stopni, czy poniżej, ale to zależy od toru.
Zazwyczaj nie ma potrzeby zmiany kąta skrętu kierownicy (co za tym idzie kół) gdyż przy prędkościach osiąganych przez te auta, małe ruchy kierownicą są wystarczające by panować nad taką wyścigówką. Tak jak wspomniałem, jedynie niektóre auta do driftu (te mocniejsze) mają zmieniony turning angle, dzięki któremu ten sam ruch kierownicą przy zwiększeniu kąta skrętu powoduje szybszą i dalej idącą reakcję kół. Tyle że to nadal nie zmienia kąta obrotu kierownicy. Nadal jest to 900 stopni, z tym że bardziej czułe na poczynania kierowcy, ze względu na potrzebę szybszego zakładania kontry, przy większych prędkościach.
Tak właśnie jest jak oceniasz po zdjęciach czy filmikach. To samo było z "źle ustawionymi JBL'ami". Bzdury piszesz panie i tyle.
: Grudzień 05, 2008, 18:57:05 pm
Tak jeszcze dla Twojej wiadomości to F1 najczęściej są ustawiane na 270 stopni skrętu kierownicy, a na niektórych trasach jest to pełne 360 stopni. Także kierownice z 200 stopni, nie zdają tutaj egzaminu.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 19:07:31 pm wysłana przez MarcePan »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9045 dnia: Grudnia 05, 2008, 19:12:39 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

ogólnie leje na te kierownice, ile mają stopni itp., ale chciałem się odnieść do pierwszej części posta. w DTM, auta N-grupowe, czy tym bardziej WRC, z samochodami seryjnymi to mają wspólny jedynie wygląd, czasami światła. mówienia, że są to "zwykłe cywilne wersje" nie można już nawet nazwać nadużyciem. to jest po prostu bzdura totalna :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9046 dnia: Grudnia 05, 2008, 19:15:37 pm »
WRC owszem, ale DTM'y mają dużo wspólnego z seryjnymi autami. Jednak kąt skrętu kół, jest na ogół taki sam jak w cywilnej wersji danej fury. Czasem zdarza się że jest nieco zmniejszony, ale nie są to wartości sięgające ograniczeń do 200 stopni. Tak jak wspomniałem, bywa zmniejszony do 800 stopni, ale to nie są częste zabiegi i zależą od danej trasy oraz preferencji kierowcy.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9047 dnia: Grudnia 05, 2008, 19:25:50 pm »
qwa, skasowałem posta zamiast modyfikować

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

cytat z wikipedii o DTM.

Cytuj
Only the roof sections of the road cars are put on top of the roll cages, and lights and other distinctive design features are used in order to provide a resemblance to the road cars.

chyba tłumaczenie na polski jest zbędne.
więcej info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Tourenwagen_Masters

powtarzam, DTM poza wyglądem nie mają nic wspólnego ze swoimi drogowymi odpowiednikami!!!!

marcepan, przeczytaj to co jest na tym linku z wiki. tam jest wszystko opisane.

EDIT do poniższego:

No to napisz czy silniki nie są te same, tyle że mocno rasowane, czy zmienia się konstrukcję auta i płyty podłogowe, czy są tak modyfikowane że nie jesteś w stanie rozpoznać danej fury.

silniki nie są te same, wszystkie DTM śmigają na silnikach V8 ograniczonych do 480hp, płyty podłogowe nie są takie same jak w autach seryjnych, skrzynie biegów, opony, hamulce, elektronika to samo. powtarzam:to są zupełnie różne konstrukcje!!!
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 19:30:51 pm wysłana przez s00s »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9048 dnia: Grudnia 05, 2008, 19:26:57 pm »
No to napisz czy silniki nie są te same, tyle że mocno rasowane, czy zmienia się konstrukcję auta i płyty podłogowe, czy są tak modyfikowane że nie jesteś w stanie rozpoznać danej fury.

PS. Czytam właśnie i nie widzę żadnej informacji o tym iż układy kierownicze są zmodyfikowane tak, że mają jedynie 200 stopni obrotu.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9049 dnia: Grudnia 05, 2008, 19:30:21 pm »
ja napisałem na początku, leje na te kierownice, ile mają skrętu i co nie tylko, ale zajeb.ałeś taką bzdurę, że musiałem zareagować. 8-)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9050 dnia: Grudnia 05, 2008, 19:55:29 pm »
Nie wiem czy zauważyłeś, ale rozmawiamy tutaj właśnie o kącie skrętu kierownicy. Poza tym, to nie moja wina iż uważasz auta z klasy DTM za w niczym nie podobne do swoich cywilnych odpowiedników. Dla mnie to są właśnie jedne z najbardziej podobnych jeśli brać pod uwagę sporty motorowe. Bo np. bolidy czy super cars z LeMans to dopiero prawdziwe wyścigówki.

PS. Daruj sobie takie podjazdy i teksty "zaje*ałeś bzdurę" bo to już śmieszne nie jest, a wręcz żałosne.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9051 dnia: Grudnia 05, 2008, 20:06:49 pm »
MarcePan ja nie powiedziałem że mają 200 stopnie tylko "NA PEWNO NIE MAJĄ 900 STOPNI". Tak jak wspominałeś czasem 800, czasem mniej. Co do powyższego to s00s ma rację.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9052 dnia: Grudnia 05, 2008, 20:33:09 pm »
Tyle że do rzadkość, kiedy zmienia się kąt obrotu kierownicy. Pomijając już ten czynnik, to nie zmienia to faktu iż kierownica z 200 stopni obrotu po prostu się nie nadaje, gdyż nawet jeśli brać pod uwagę kąt 800 stopni to nie osiągniesz go na kółku, które maks ma 200. Dlatego też zdanie, które napisałeś...

Cytuj
po co mi 900 stopni w wyścigach na torze Razz ani DTM, ani seria Gran Turismo ani F1 nie mają w swoich bolidach kierownicy z obrotem 900 stopni.

...jest zupełnie nie trafione i błędne.

PS. W czym ma s00s rację? Bo IMO oprócz jakiś PZMOT'owsich wyścigów typu Kia Cup itp. to właśnie auta WSMP, czy DSMP lub DTM, mają najwięcej wspólnego z cywilnymi wersjami.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9053 dnia: Grudnia 05, 2008, 20:43:18 pm »
Ja tam w Forzę grałem na padzie :lol:  Czyli miałem 90 stopni i grało się bardzo miło. Ogólnie jak mam samochodówkę(choć nie lubię za bardzo bo są nudne) to gram tylko na padzie.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9054 dnia: Grudnia 05, 2008, 20:45:52 pm »
Grać na padzie, a grać na padzie i porównywać to do symulacji to dwie różne rzeczy.

Ciapkas, ja też nienawidzę marcepanu. :P

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9055 dnia: Grudnia 05, 2008, 21:18:12 pm »
Jednak nowy MGS może będzie na klocka;)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9056 dnia: Grudnia 05, 2008, 23:58:30 pm »
Teraz to już bez różnicy. Te egzemplarze co się miały sprzedać na PS3 już są u swoich właścicieli. Przynajmniej posiadacze Xboxa zobaczą teraz co to są prawdziwe gry.  8)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9057 dnia: Grudnia 06, 2008, 00:35:25 am »
PS. Daruj sobie takie podjazdy i teksty "zaje*ałeś bzdurę" bo to już śmieszne nie jest, a wręcz żałosne.

Przecież piszesz podobnie, jak ktoś powie że GOW 2 wygląda lepiej niż UNCHARTED !!!! czy inny killer na ps3, o KZ2 to już nie wspominając.

ArkejD

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-02-2008
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9058 dnia: Grudnia 06, 2008, 00:58:57 am »
Teraz to już bez różnicy. Te egzemplarze co się miały sprzedać na PS3 już są u swoich właścicieli. Przynajmniej posiadacze Xboxa zobaczą teraz co to są prawdziwe gry.  8)

Aj, no musiał się dowartościować, musiał  :lol:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9059 dnia: Grudnia 06, 2008, 09:38:50 am »
Posiadacze Xboxa wiedzą co to są prawdziwe gry z dobrą nie przesadzoną Hollywood ;)
Np. HL2, Farenheit, NG, ME itd. :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9060 dnia: Grudnia 06, 2008, 09:49:45 am »
To już nie mogę napisać, że dla mnie MGS4 to najlepsza gra tej generacji ? W HL2 i NG (Sigma) grałem na PS3, a w Fahrenheita i ME na PC, sorry ale do MGS'a nawet nie podskoczą. :lol:

A co powiecie na to ?

Killzone 2 only uses 60% of the PS3's SPU's

http://n4g.com/ps3/News-241466.aspx

Sony sie chyba dowartościowuje takimi tekstami.  :lol:

« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2008, 09:58:39 am wysłana przez Chris »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9061 dnia: Grudnia 06, 2008, 10:15:42 am »
Posiadacze Xboxa wiedzą co to są prawdziwe gry z dobrą nie przesadzoną Hollywood Np. (...) Farenheit :)

Fahrenheit to bardzo zły przykład, bo to gra, w której 90% to filmiki (mniej lub bardziej interaktywne za pomocą QTE), a gracz tylko od czasu do czasu, może pokierować bohaterem.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9062 dnia: Grudnia 06, 2008, 10:30:27 am »
Chodziło mi tu o KLIMAT, o integracje gracza z bohaterem i z daną przygodą, a także emocje która gra wywołuje. Myślę że te gry są idealnym przykładem.

Edit: co do 60% to ocenimy wiarygodność informacji po ew. kontynuacji. czy innych grach które pokażą "więcej". :cool:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2008, 10:32:14 am wysłana przez Unlimited »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9063 dnia: Grudnia 06, 2008, 19:38:39 pm »
To już nie mogę napisać, że dla mnie MGS4 to najlepsza gra tej generacji ? W HL2 i NG (Sigma) grałem na PS3, a w Fahrenheita i ME na PC, sorry ale do MGS'a nawet nie podskoczą. :lol:

A co powiecie na to ?

Killzone 2 only uses 60% of the PS3's SPU's

http://n4g.com/ps3/News-241466.aspx

Sony sie chyba dowartościowuje takimi tekstami.  :lol:


Jedna wielka pierdoła i osoby co to wygłaszają powinni spalić na stosie bo jeszcze ktoś uwierzy i potem fanboje będą pisać jakie to PS3 SUPER MOCNE. Skoro 60% to pytanie DLACZEGO KZ2 nie wykorzystuje 100% ?! Co powstrzymuje developerów przed wymiśkowaniem konsoli tak na maksa ? Nic bo gra wykorzystuje 90% a te bzdury to by ludzie mogli zgłupieć i uwierzyć w super moc PS3 więc i kupować tą konsole. Ponadto w jaki sposób oni to sprawdzają ? Tak na oko ?

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9064 dnia: Grudnia 06, 2008, 19:41:17 pm »
Może naciskają alt+ctrl+delete i w menedżerze urządzeń pisze użycie procesora  :sad:

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9065 dnia: Grudnia 06, 2008, 19:46:18 pm »
Takie hasła powinno się po prostu traktować z przymrużeniem oka, tak też pewnie odbierze je każdy normalny gracz ;). Ale co prawda, to prawda, dla fanbojków slogan bardzo chwytliwy.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2008, 19:48:52 pm wysłana przez Patosław »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9066 dnia: Grudnia 06, 2008, 19:56:01 pm »
Wcale nie !!! Killzone 2 na prawdę wykorzystuje 60% :cry:

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9067 dnia: Grudnia 06, 2008, 20:18:07 pm »
Jednak nowy MGS może będzie na klocka;)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
niech wyjdzie MGS4 na XO! myśle, że to kwestia czasu.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2008, 20:26:47 pm wysłana przez mateo »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9068 dnia: Grudnia 06, 2008, 20:30:56 pm »
Jednak nowy MGS może będzie na klocka;)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
niech wyjdzie MGS4 na XO! myśle, że to kwestia czasu.
A ja jak pisałem już powtórzę że MGS4 na konsoli MS tudzież PC, DS, Gejboju i innych konsolach, ale nie SONEGO będzie zwykła grą bez duszy. Klimat i całą otoczkę MGS'a potęguje sama świadomość grania na PLAYSTATION oraz jest to tytuł od razu związany z PS. Ponadto w samej grze Kojima i Konami będą zmuszeni usunąć kilka lub nawet kilkanaście smaczków i żartów o PS, a widząc Psycho Mantisa i potem jego teksty o unowocześnieniu sprzętu i braku memory card bez cenne. Łezka się w oku pojawia po takich scenach i sytuacjach. Niech wychodzi nie mam nic do tego, ale jakbym miał wybór czy grać na x0 w MGS czy na ps3 wole to drugie.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9069 dnia: Grudnia 06, 2008, 20:35:43 pm »
no cóż sentyment bierze górę, ale chyba nie będzie ci przeszkadzało to, że gra wyjdzie na XO?

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9070 dnia: Grudnia 06, 2008, 20:45:03 pm »
no cóż sentyment bierze górę, ale chyba nie będzie ci przeszkadzało to, że gra wyjdzie na XO?
Przecież napisałem że nie mam nic do tego, niech wychodzi ;)

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9071 dnia: Grudnia 06, 2008, 20:48:44 pm »
A tam głupoty gadasz, tak samo było z jedynką smaczki pozamieniali na nintendowskie;p.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9072 dnia: Grudnia 06, 2008, 20:51:17 pm »
@above89
Masz troche racji, ale jednak przesadzasz. Prawda że mgs to również smaczki i nawiązania do marki playstation, ale dla mnie to przede wszystkim historia Snake'a. Dusza jednak zostanie. A może pojawią sie jakies smaczki dotyczące x'a (RROD ;)) Jeśli MGS4 wyjdzie na x0 to ja kupie go za każde pieniądze.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9073 dnia: Grudnia 06, 2008, 20:51:27 pm »
to prawda.. polałem się jak Ocelot wspomniał o Zeldzie :lol:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9074 dnia: Grudnia 06, 2008, 21:43:16 pm »
Skoro 60% to pytanie DLACZEGO KZ2 nie wykorzystuje 100% ?! Co powstrzymuje developerów przed wymiśkowaniem konsoli tak na maksa ?  Ponadto w jaki sposób oni to sprawdzają ? Tak na oko ?
Programowałeś kiedyś w życiu? Zajmowałeś się grafiką komputerową?

Ja robie obie rzeczy i wiem dlaczego mogą wykorzystywać tylko 60%, a nie 100%. Człowieku, jak się programuje na jeakiś sprzęt to każda operacje można zrobić na 20 sposobów, każdą funkcje, każdy algorytm. Do tego trzeba odpowiednio sterować dostępem wątków to procesora oraz do innych zasobów (pamięć, karta grafiki, dysk twardy itp). Trzeba zastowsować kolejkowanie jeżeli kilka rzeczy chce przydziału danego zasobu, trzeba obmyślić algorytm wywłaszczania i priorytetowania - żeby niektóre ważniejsze operacje nie musiały czekać w kolejce. Trzeba się zastanowić czy lepiej wykorzystać algorytm wolniejszy ale mało pamięciożerny, czy szybki a zajmujący dużo pamięci, a może oba tylko w różnych sytuacjach. To jest tylko malutka część probloemów jakie występują przy pisaniu programu i jego optymalizacji.

Goście mogą wiedzieć na ile wykorzystali możliwości sprzętu. Mogą wiedzieć, które rzeczy da się napisać w inny sposób, ale np. wymagałoby to przepisania enginu a nie mają na to czasu. Mogą wiedzieć, że nie do końca udało im się zoptymalizować program na wiele rdzenie. Mogą wiedzieć, że pamięć, nie jest cały czas wykorzystana w 100% procentach, że niektóre rdzenie za długo oczekują na jakiś proces. Mogą wiedzieć, że niektóre partie kodu jakby były przepisane w asemblerze to by działałyh szybciej. Itp. itd.

"Co powstrzymuje developerów przed wymiśkowaniem konsoli tak na maksa ?"
Czas i budżet.
Jakby Killzone 2 miał wyjść za 4 lata oraz developerzy mieliby dodatkowo 30mln $ to gra by wyglądała dwa razy lepiej i by wykorzystywała 95% mocy PS3.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2008, 21:44:51 pm wysłana przez Piter_neo »

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9075 dnia: Grudnia 07, 2008, 00:37:50 am »
"Jakby Killzone 2 miał wyjść za 4 lata oraz developerzy mieliby dodatkowo 30mln $ to gra by wyglądała dwa razy lepiej i by wykorzystywała 95% mocy PS3"  :lol: :lol: :lol: :lol: nie moze wygladac dwa razy lepiej bo 60% razy 2 to bedzie juz 120% no chyba, ze rzeczywiscie moc cella jest mistyczna..... :lol: :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9076 dnia: Grudnia 07, 2008, 04:40:18 am »
dodatkowe 4 lata = 8 lat o_____O

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9077 dnia: Grudnia 07, 2008, 09:22:07 am »
hehe :D
Dlatego większość firm pracuję po cichu nad jakimś tytułem, a gdy już ma zrobione około 20, 30 % obwieszczają światu że "właśnie rozpoczynają pracę nad tytułem.." ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9078 dnia: Grudnia 07, 2008, 09:27:04 am »
IMO kolejną część Killzone (K3) dostaniemy szybciej. Teraz GG musiała eksperymentować jak okiełznać PS3. Przy produkcji następnej gry będzie im dużo łatwiej...

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #9079 dnia: Grudnia 07, 2008, 17:13:38 pm »
Wszystko ladne i piekne jest w KZ2 ale czy to wystarczy zeby gra odniosla komercyjny sukces, zeby zarobic na kolejna tak pieknie zrobiona produkcje?? pozyjemy, zobaczymy i trzymajmy kciuki(sam nawet kupie jedna kopie i odpale moze wreszczcie zakurzona ps3 szfagra).