Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2740715 razy)

0 użytkowników i 121 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10040 dnia: Grudnia 17, 2008, 21:03:54 pm »
Ja raczej podziękuję za free-roamingowe gry. Far Cry 2 znudził mi się po 50% gry. Jedynie GTA4 z takich gier, daje radę. Wolę wartką i szybką przygodę, pełną zwrotów akcji, gdzie bohater wpada z jednych tarapatów w drugie. Np. teraz męczę Mirror's Edge i ludzie, nie mam pytań. Non stop akcja, świetna muzyka, łapy pocą mi się na padzie. Takich gier chce jak najwięcej. Ja nie mam czasu żeby biegać po dżungli z maczetą i szukać nie wiadomo czego. Chcę po pracy zasiąść do konsoli i wpaść w wir ciekawej i wciągającej przygody, przepełnionej zaskakującą akcją.

Może to głupio zabrzmi, ale paradoksalnie według mnie trudniej jest zrobić liniową grę, niż free-roamingową. Bo trudniej jest napisać ciekawy scenariusz i wyreżyserować go tak, aby gracz nie mógł oderwać się od konsoli. Patrząc na takiego Far Cry 2, odnoszę wrażenie że twórcy zbudowali ogromny świat, a potem bez przykładania się, powrzucali do niego szereg zadań do wykonania.

Nie przeczę że zdarzają się gry, które mimo iż posiadają wielki świat, to potrafią go tak przedstawić że gra zachęca do ponownego odpalenia. To jednak wyjątki, a jak już są to jednak w mojej opinii nadal im daleko do dobrej, wciągającej i filmowej gry w której bohater jest prowadzony po z góry ustalonych ścieżkach.

Tango

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10041 dnia: Grudnia 17, 2008, 21:07:10 pm »
widzę moja osobista opinia zabolała.. nie chciałem wywołać burzy. czy grałem.> tak, ale tylko w pierwszą Forze, która mi nie podeszła.

Zabolala glupota... Oceniac model jazdy gry, w ktora sie nie gralo  :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10042 dnia: Grudnia 17, 2008, 21:08:55 pm »
No widzisz Mikes, a ja taksówkami jeździłem tylko na spotkania ze znajomymi - żeby zdążyć i żeby się Brucie nie bulwersował, a po przejściu gry dobre dziesięć godzin łaziłem pieszo i podziwiałem miasto.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10043 dnia: Grudnia 17, 2008, 21:09:55 pm »
widzę moja osobista opinia zabolała.. nie chciałem wywołać burzy. czy grałem.> tak, ale tylko w pierwszą Forze, która mi nie podeszła.

Zabolala glupota... Oceniac model jazdy gry, w ktora sie nie gralo  :lol:
grałem w GT:P oraz Forze/1.. jeśli oceniać rolę symulacji, to na większy plus zaliczam pierwszą wymienioną przeze mnie produkcję.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10044 dnia: Grudnia 18, 2008, 00:48:46 am »
ja jestem bardzo ciekaw konwersji FFXIII na x360.jeśli ta gra faktycznie wygląda tak jak na tych dzisiejszych skanach to definitywnie jest to jeden z najładniejszych tytułów tej generacji.Jeśli faktycznie bez straty jakości uda się to skonwertować na x360 to będzie trzeba się zastanowić ile w wyglądzie Killzone2 zasługi faktycznej mocy konsoli,a ile po prostu tego,że grę robią przez 4 lata i wydano na nią fortunę...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10045 dnia: Grudnia 18, 2008, 09:28:24 am »
A FFXIII to ile lat robią? Nie zdziwiłbym się gdyby okazało się że więcej niż KZ2. Poza tym, nie sądzę żeby gra z takim systemem walki (na tury), może równać się do czegoś tak dynamicznego jak KZ2.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10046 dnia: Grudnia 18, 2008, 09:37:05 am »
Akurat w tej kwestii, dynamika, czy walka nie maja nic do rzeczy, ponieważ temat opiera sie na wizualiach, samej oprawie... (pominmy liczbe przeciwnikow na ekranie... Bo poki co nawet nie wiemy, jak to bedzie wygladalo w FFXIII, nie damy rady ocenic, jak rozbudowana bedzie owa produkcja... w tej chwili) Jesli faktycznie to bedzie się tak prezentować i pociągną to dwie konsole...
To faktycznie może coś być w tym, że KZ2 nie jest tytułem, którego konkurencja nie pociągnie... (pieniądze, EGDE [czy... jak to tam sie nazywa], na dodatek wymuszone osiągnięcie oprawy przypominającej render...)
Nie, nie przeczę, że KZ2 będzie najprawdopodobniej najpiękniejszą grą tej generacji (w dniu premiery, bo czy ogólnie, to zdecydowanie wątpliwe), lecz teraz zaczynam zastanawiać się nad faktem, czy na pewno kres możliwości X360 kończy się na Gears Of War 2, czy może... to wszystko wynika z odpowiedniej optymalizacji...
(co potwierdza przykład PS2 i fakt, że GOW2 na tej konsolce... to istny graficzny masakrator, który... teoretycznie prezentuje sie lepiej, niz pozwala mu na to sprzęt [durne, ale... coz xP]).

Niemniej jednak... czekam z niecierpliwoscia i na KZ2 i na FFXIII. Będa to z pewnością znakomite tytuły.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2008, 09:39:51 am wysłana przez Maciomaniak »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10047 dnia: Grudnia 18, 2008, 09:47:40 am »
Wg. mnie nadchodzący Black wciągnie noskiem przereklamowane KZ2. To będzie nowy król FPS:cool:
W tamtej generacji było podobnie, że to właśnie Black na Ps2 był najlepszym FPS. Na xie sytuacja miała się trochę inaczej, wiadomo Riddick, CoD, FarCry, HL2, Doom3 itd. Jednak był nietykalny jeśli chodzi o dynamikę, destrukcję i odczuwalną atmosferę(czy to chaosu czy przemyślanej taktyki), no i broń(to co jest najważniejsze). :D

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10048 dnia: Grudnia 18, 2008, 09:51:20 am »
Wg. mnie nadchodzący Black wciągnie noskiem przereklamowane KZ2.
Ke?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10049 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:01:47 am »
Wg. mnie nadchodzący Black wciągnie noskiem przereklamowane KZ2. To będzie nowy król FPS:cool:

Ku..a Ty jak już coś dowalisz, to głowa mała. :lol: :lol: :lol:


: Grudzień 18, 2008, 09:58:24 am
Akurat w tej kwestii, dynamika, czy walka nie maja nic do rzeczy, ponieważ temat opiera sie na wizualiach, samej oprawie... (pominmy liczbe przeciwnikow na ekranie.

Nie zgodzę się z tym. Gra w której biegamy, mapa może być dowolnie eksploatowana i na ekranie dzieje się tyle co w KZ2, wymaga znacznie większej mocy obliczeniowej.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10050 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:08:40 am »
Nie zgodzę się z tym. Gra w której biegamy, mapa może być dowolnie eksploatowana i na ekranie dzieje się tyle co w KZ2, wymaga znacznie większej mocy obliczeniowej.

Dlatego tez taki FarCry2 czy AC - sa jednymi z najbardziej zaawansowanych technologicznie gier tej generacji i dlugo sie to nie zmieni.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10051 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:12:56 am »
Nie zgodzę się z tym. Gra w której biegamy, mapa może być dowolnie eksploatowana i na ekranie dzieje się tyle co w KZ2, wymaga znacznie większej mocy obliczeniowej.

Dlatego tez taki FarCry2 czy AC - sa jednymi z najbardziej zaawansowanych technologicznie gier tej generacji i dlugo sie to nie zmieni.

W lutym się zmieni. :cool: :cool: :cool:

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10052 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:13:16 am »
Glupio mi tu... przytaczac Crysisa, w koncu PC nie wchodza w rachube w tym temacie... ale rowniez i tam mamy wielki swiat... Gdzie tez... sporo sie dzieje, gdzie idziemy, jak chcemy... I tez jest to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie gier...
W zasadzie... latwiej zrobic dobrego, dynamicznego FPS'a z powalajaca oprawa (bo biegamy w dosc... malutkich pomieszczeniach, zamknietych mapkach...), anizeli dobra, rozbudowana gre free-roam, z miazdzaca grafika...
To juz jest wyczyn (ile mb. danych musi przeliczac konsola za kazdym razem...)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10053 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:14:36 am »
W Crysis niema jakiegoś wielkiego świata. W Far Cry 2 owszem jest. Co do dynamiki w Crysis, to przy tym co się dzieje na ekranie w KZ2, raczej blado to wypada.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10054 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:25:15 am »
W lutym się zmieni. :cool: :cool: :cool:

Ale KZ2 nie ma duzych otwartych terenow/swiata jak w FarCry 2 czy AC (w Crysis 'PC) ?! Wiec jak to ?!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10055 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:26:31 am »
W lutym się zmieni. :cool: :cool: :cool:

Ale KZ2 nie ma duzych otwartych terenow/swiata jak w FarCry 2 czy AC (w Crysis 'PC) ?! Wiec jak to ?!

Zobacz ostatnie filmiki z KZ2 a zrozumiesz. :cool:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10056 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:29:14 am »
Zobacz ostatnie filmiki z KZ2 a zrozumiesz. :cool:
Ja już wiem, jaka będzie odpowiedź. :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10057 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:31:10 am »
LoNdEk, według Twojego rozumowania to raczej Fallout 3, albo Oblivion są najładniejszymi grami obecnej generacji.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10058 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:37:20 am »
Nie, on nie napisał, że są to najładniejsze gry, lecz najbardziej zaawansowane technologicznie (co nie równa się najładniejszej...)
Poza tym, wspomniał konkretne przykłady, a nie podawał ogółu...
Dlatego też tutaj nie mogę się z Tobą zgodzić MarcePan.

Far Cry 2, czy też Assassin's Creed są niezwykle zaawansowane technologicznie, ale patrząc na ogólne wrażenie wizualne, to np. w AC jakość tekstur bedzie z pewnoscia nizsza, anizeli w takim Killzone 2, czy Gears Of War 2. Tekstur... to przykład...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10059 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:46:20 am »
Tak już całkiem na poważnie, to jeśli ktoś chce brać free-roama i przedstawiać go jako przykład graficznego wypasu, to ja bym się raczej skupił na GTA4. IMO zdecydowanie najlepszy FR wśród gier na obecną generację.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10060 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:49:48 am »
Dokładnie...
Szkoda, że wersja PCtowa jest tak... niedopracowana. Ale słysząc wiele dobrego o konsolowej, z pewnością można tak powiedzieć. GTA IV w tej kwestii jest królem... (liczę, szczerze, licze na to, że do czasu pojawienia się Mafii II, która... mam nadzieję, będzie lepsza. Trailer zapowiada genialny tytuł).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10061 dnia: Grudnia 18, 2008, 11:10:09 am »
Mafia II może mieć lepsze modele postaci itp. Jednak wątpię żeby miała, całą masę różnych algorytmów jakie posiada GTAIV. Mówię tutaj o reakcji bohatera na różne czynniki, genialny model zniszczeń aut czy reakcje przechodniów w danej sytuacji. Już o silniku Euphoria nie wspominam. To właśnie czyni z GTA4, prawdziwego free-roamingowego next-gena.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10062 dnia: Grudnia 18, 2008, 11:15:05 am »
Far Cry 2, czy też Assassin's Creed są niezwykle zaawansowane technologicznie, ale patrząc na ogólne wrażenie wizualne, to np. w AC jakość tekstur bedzie z pewnoscia nizsza, anizeli w takim Killzone 2, czy Gears Of War 2. Tekstur... to przykład...

No raczej to zrozumialem, ze gra przedstawiajace wiekszy teren nie moze (niestety) zostac "ubrana" w calosci w swietne tekstury(choc taki Fallout 3, Oblivion calkiem niezle sie prezentuje) chocby takie jak w KZ2 czy GeOW2. Ale spojrzmy mimo wszystko na AC cczy FC2 obie gry naprawde wygladaja lepiej niz przyzwoicie (pominmy kwestie gameplay'u, ktory w obu produkcjach mi nie podszedl), do tego w AC mamy miasta z masa ludzi ladne oswietlenie, w FC2 mamy zmieniajace sie pory dnia, reagujacy na wiatr ogien itp. Obie gry technicznie wygladaja bardzo dobrze.

btw. MarcePan teraz jestem w pracy wiec nie dam rady obejrzec tych filmikow z KZ2.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10063 dnia: Grudnia 18, 2008, 11:41:46 am »
MarcePan dynamika w KZ2  :lol:
Ty chyba nie grałeś w CoD4, ta gra jest 100 razy bardziej dynamiczna niż KZ2 i lepiej oddaje ferwor walki(przetrwania), oczywiście na najtrudniejszym poziomie trudności :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10064 dnia: Grudnia 18, 2008, 11:42:49 am »
No i znowu suchar. :lol: Dzisiaj masz jakiś taki dzień sucharowy.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10065 dnia: Grudnia 18, 2008, 11:49:16 am »
@ MarcePan
hehehe ;) Dobre, bo mam inne zdanie niż Ty, wybacz ale przyda CI się ten utwór by zrozumieć moją logikę:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10066 dnia: Grudnia 18, 2008, 11:51:22 am »
Nie mogę uznać stwierdzenia "COD4 jest 100 razy bardziej dynamiczny" za coś mądrego. Wybacz, ale to bzdura do kwadratu. Jeśli nawet według kogoś może być dynamiczniejszy, to określenie "100 razy" sugeruje iż KZ2, to bieda jeśli chodzi o oddane walki podczas wojny.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10067 dnia: Grudnia 18, 2008, 11:52:52 am »
Ty chyba nie grałeś w CoD4
A Ty w K2.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10068 dnia: Grudnia 18, 2008, 11:56:15 am »
Nie mogę uznać stwierdzenia "COD4 jest 100 razy bardziej dynamiczny" za coś mądrego. Wybacz, ale to bzdura do kwadratu. Jeśli nawet według kogoś może być dynamiczniejszy, to określenie "100 razy" sugeruje iż KZ2, to bieda jeśli chodzi o oddane walki podczas wojny.
Nie sugeruje biedy, tylko od zawsze KZ nie był nastawiony na dynamikę i chaos widoczny chociażby w Black czy CoD4. Tu jest wojna trochę inaczej przestawiona.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10069 dnia: Grudnia 18, 2008, 11:56:56 am »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10070 dnia: Grudnia 18, 2008, 12:02:53 pm »
Nic fascynującego :lol:
Każdy kupuję te gry które się MU podobają, a nie te które zostaną ocenione tak czy inaczej, my możemy potem jedynie się z tym zgodzić lub nie i podyskutować.

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10071 dnia: Grudnia 18, 2008, 12:27:07 pm »
Nie no, nie przesadzajcie ludzie, gdziesz dynamikę rozgrywki z kz2 do coda przyrównywać. Toż to całkowicie inne mechanizmy są, weź tu graj w coda 2 lata, a później przesiądź się na kz... Killzone, jest trochę jak "muł" przy codzie, ale w końcu sami autorzy poszli tą drogą i jak dla mnie (po ponad 20h spędzonych z betą) to będzie "lekki" masakrator, jeśli chodzi o fpsy na multi. To nawet nie ulega wątpliwości.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10072 dnia: Grudnia 18, 2008, 12:31:13 pm »
MarcePan dynamika w KZ2  :lol:
Ty chyba nie grałeś w CoD4.

Zapytaj AdrianoPL albo Elfora czy nie grałem. Jakbyś czytał to forum częściej to wiedziałbyś iż uważam COD4 za najlepsze multi ever. Także wiem o czym pisze.
: Grudzień 18, 2008, 12:27:37 pm
Cóż za showdown. :-o :lol:
http://games.ign.com/articles/939/939470p2.html

Tu mamy odpowiedź, która konsola rządziła w 2008 roku. :cool: :cool: :cool:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10073 dnia: Grudnia 18, 2008, 12:35:01 pm »
Cóż za showdown. :-o :lol:
http://games.ign.com/articles/939/939470p2.html

Tu mamy odpowiedź, która konsola rządziła w 2008 roku. :cool: :cool: :cool:

Tak wlasnie mysle, jakie gry na PS3 podostawaly takie wysokie oceny, ale potem dopiero skojarzylem, ze oni pewnie tylko wg. swoich recek te staty skladali.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10074 dnia: Grudnia 18, 2008, 13:16:56 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10075 dnia: Grudnia 18, 2008, 13:21:25 pm »
Platform of the Year 2008:

Nintendo Wii
PlayStation 3
Xbox 360

8) 8) 8)

Game of the Year:

Gears of War 2
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Grand Theft Auto IV
LittleBigPlanet
Fallout 3
Fable 2


Best Graphics:

Gears of War 2
Fallout 3
LittleBigPlanet
Metal Gear Solid 4


Best Downloadable Game:

Street Fight II Turbo HD Remix
Braid
Castles Crashes
The Last Guy
Pixel Junk Eden

Fajna gierka. Mam to. Tanie i daje masę frajdy.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2008, 13:41:25 pm wysłana przez MarcePan »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10076 dnia: Grudnia 18, 2008, 15:10:33 pm »
Cytat z nowego PE nt. dynamiki w Killzone 2 w porównaniu do CoD4
Cytuj
Pierwsze co czujemy po rozpoczęciu gry to ciężar naszej postaci (...)
To nie żołnierzyk z Call of Duty, którym w parę sekund wykonujemy slalom pomiędzy budynkami(za całym szacunkiem dla tej kultowej serii). I myli się ten, kto ociężałość postaci wiąże z wolniejszą rozgrywką - dynamika zmagań w multi zjada wielu konkurentów z butami

Dziękuję za uwagę 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10077 dnia: Grudnia 18, 2008, 15:14:12 pm »
Cytat z nowego PE nt. dynamiki w Killzone 2 w porównaniu do CoD4
Cytuj
Pierwsze co czujemy po rozpoczęciu gry to ciężar naszej postaci (...)
To nie żołnierzyk z Call of Duty, którym w parę sekund wykonujemy slalom pomiędzy budynkami(za całym szacunkiem dla tej kultowej serii). I myli się ten, kto ociężałość postaci wiąże z wolniejszą rozgrywką - dynamika zmagań w multi zjada wielu konkurentów z butami

Dziękuję za uwagę 8)

PWNED!!!

felek_z_krainy_butelek

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 17-12-2008
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10078 dnia: Grudnia 18, 2008, 15:18:35 pm »
Platform of the Year 2008:(...)

Nie ma to jak przytaczać jakiś podrzędny serwisik internetowy :lol:
Daj jeszcze średnią ocen z Sony Defense Force.. ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10079 dnia: Grudnia 18, 2008, 15:35:23 pm »
Patrząc na inne nagrody, można wywnioskować że są bardzo porządni. MGS4 zbiera nagrodę za grafikę, czyli tak samo jak w przypadku nagród VGA. LBP też dostaje nagrodę. Poza tym średnia ocen gier na obie platformy dobitnie pokazuje, że rok 2008 należał do PS3.