GRID na PS3 też śmiga bardzo płynnie. Spadki zdarzają się jedynie w multi i to bardzo rzadko. Wynikają raczej z lagów i sa minimalne.
Zupełnie inaczej ma się sprawa DIRT'a na X0. W tą grę po prostu nie da się grać normalne, przez ogromne spadki fps'ów. Na szczęście wersja na PS3 jest pozbawiona tego problemu.
PS. EG nie trzeba dyskredytować. Oni sami to zrobili.
PS2. Ostatnio to Ciebie Quazz wkurzył bo policzył piksele w FC2 i wersja na PS3 okazała się mieć większą rozdzielczość. Potem sam zacząłeś go dyskredytować. Pomijając już parę pikseli, których i tak nikt nie jest w stanie zobaczyć, to FC2 jako kolejna gra na PS3 ma lepsze cienie od wersji na X0
PS3. Zajrzyj do tematu KZ2 i zobacz jaki killer graficzny szykuje się w lutym, by powiększyć przewagę mocy PS3 nad X0.
: Styczeń 04, 2009, 23:38:36 pm
Ale moc się w PS3 skończyła i słabsze GPU dało się we znaki w kontynuacji - GRID.
Tu PS3 nie może nawet 30fps utrzymać i to przy wyłączonym AA...
Szczególnie to widać po takich grach jak GT5:P, W:HD czy KZ2. Moc PS3 się skończyła jak nic.
W takim razie moc X0 się kurczy.
Co do GRID'a to na PS3 gra chodzi płynniutko i jedynie w mutli potrafi zdarzyć się jakiś spadek.
Odnośnie DIRT'a.
V-synch leci na pysk non stop w tej grze.