Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770793 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11640 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:08:19 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tylko prawda jest taka że bez jakiegoś tam powiększenia te cienie wyglądają normalnie. Ja mam do ciebie jeszcze takie jedno pytanie, troche niezwiązane z tematem. Ty te wszystkie ogromne, gigantyczne, miażdżące,zniewalające różnice miedzy x0 a ps3 widzisz naprawde? Czy tak sobie troszeczke jaja robisz?

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11641 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:09:11 am »
A co najważniejsze to framerate nie spada gdy jadać widzimy na raz 6-7 aut w korku co niestety ma miejsce na ps3. Lekkie dropy ALE są.
Nie ,w ogóle. Pamiętam jak wziąłem mojego świętej pamięci klocka do znajomego i w pewnym momencie podczas pościgu policyjnego zaczęło tak ładnie klatkować , nie więcej niż 10 fps :shock:

Bo gra szła z płyty, graj z dysku a nie uświadczysz niczego takiego.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11642 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:10:35 am »
Zrobię ci ŁADNE porównanko i odszczekasz wszystko ładnie pod stołem co ty na to?

Piter_neo zrobił ładne porównaniem, więc to Ty jesteś tutaj jednym który musi odszczekać swoje bzdury pod stołem. Widać jak na dłoni, która wersja jest lepsza.

Co do W:HD to X0 by się zesrał a nie pociągnął takiej gry. 1080p w 60 klatkach? To dla X0 magia. Podobnie GT5:P. 16 aut, genialnie kokpity, auta zbudowane takiej ilości polygonów że na X0 zbudowałby z tego pół stawki w PGR4. Do tego 60 klatek na sekundę. Człowieku X0 może jedynie w pięty liznąć inżynierów, którzy stworzyli PS3, bo ta odskakuje konsoli M$ coraz bardziej.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11643 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:11:10 am »
Cienie fc2

x0

ps3


Takie same także nie wiem skąd Piterneo ma tamte fotki.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11644 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:12:50 am »
A co najważniejsze to framerate nie spada gdy jadać widzimy na raz 6-7 aut w korku co niestety ma miejsce na ps3. Lekkie dropy ALE są.
Nie ,w ogóle. Pamiętam jak wziąłem mojego świętej pamięci klocka do znajomego i w pewnym momencie podczas pościgu policyjnego zaczęło tak ładnie klatkować , nie więcej niż 10 fps :shock:

Bo gra szła z płyty, graj z dysku a nie uświadczysz niczego takiego.
Płyta nie miała nic do tego , specjalnie to sprawdzałem ,zatrzymując się w miejscu i czekając na ewentualne doczytanie danych. I co? Nic nie pomogło.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11645 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:13:08 am »
x0

ps3



To o czym pisze rozmyty obraz i słabe AA patrz po prawej rusztowanie nad głowa szofera.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11646 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:14:15 am »
Zrobię ci ŁADNE porównanko i odszczekasz wszystko ładnie pod stołem co ty na to?

Piter_neo zrobił ładne porównaniem, więc to Ty jesteś tutaj jednym który musi odszczekać swoje bzdury pod stołem. Widać jak na dłoni, która wersja jest lepsza.

Co do W:HD to X0 by się zesrał a nie pociągnął takiej gry. 1080p w 60 klatkach? To dla X0 magia. Podobnie GT5:P. 16 aut, genialnie kokpity, auta zbudowane takiej ilości polygonów że na X0 zbudowałby z tego pół stawki w PGR4. Do tego 60 klatek na sekundę. Człowieku X0 może jedynie w pięty liznąć inżynierów, którzy stworzyli PS3, bo ta odskakuje konsoli M$ coraz bardziej.
To jak piterneo zrobi porównanie w którym lepsze jest ps3 to jest to dobre porównanie a jak anonim zrobi porównanie w którym byc może x0 wygra to będzie źle. Człowieku weź sie zastanów nad sobą.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11647 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:14:28 am »
A co najważniejsze to framerate nie spada gdy jadać widzimy na raz 6-7 aut w korku co niestety ma miejsce na ps3. Lekkie dropy ALE są.
Nie ,w ogóle. Pamiętam jak wziąłem mojego świętej pamięci klocka do znajomego i w pewnym momencie podczas pościgu policyjnego zaczęło tak ładnie klatkować , nie więcej niż 10 fps :shock:

Bo gra szła z płyty, graj z dysku a nie uświadczysz niczego takiego.
Płyta nie miała nic do tego , specjalnie to sprawdzałem ,zatrzymując się w miejscu i czekając na ewentualne doczytanie danych. I co? Nic nie pomogło.
Nie wiem, ale ja gram na szybkiego w tej chwili z dysku i nie uświadczyłem jeszcze żadnego spadku do 10 klatek lub nawet mniejszego, a stukałem autka jak chce co mnie ostro zdziwiło bo na ps3 przecież przy mocniejszym uderzeniu i pękaniu szyb był lekki drop.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11648 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:15:54 am »
No tak, Piter_neo przerobił cienie w FC2 na X0. :lol: :lol: :lol: Idę spać bo widzę że przechodzicie już samych siebie.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11649 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:17:29 am »
Cienie x0

http://www.benchmark.pl/uploads/image/fotki_recenzje/1498_GRA_far_cry_2/cienie_samochod_X360_d.jpg
ps3
http://www.benchmark.pl/uploads/image/fotki_recenzje/1498_GRA_far_cry_2/cienie_samochod_PS3_d.jpg
: Styczeń 05, 2009, 00:16:22 am
No tak, Piter_neo przerobił cienie w FC2 na X0. :lol: :lol: :lol: Idę spać bo widzę że przechodzicie już samych siebie.
Po pierwsze nikt niczego takiego nie napisał bredzisz już i to na maksa. Sam sobie wmawiasz głupoty i potem w nie wierzysz obrażając innych. Wyluzuj trochę człowieku. To tylko konsola.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11650 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:17:35 am »
Zrobię ci ŁADNE porównanko i odszczekasz wszystko ładnie pod stołem co ty na to?

Piter_neo zrobił ładne porównaniem, więc to Ty jesteś tutaj jednym który musi odszczekać swoje bzdury pod stołem. Widać jak na dłoni, która wersja jest lepsza.

Zrobił jedyni porównanie CIENI. Które jak już 3 raz piszę są lepsze na PS3 - i to by bylo na tyle czym się ta wersja może pochwalić.
( No chyba że wreszcie dasz cytat/linki do tych informacji Quaza.  :cool: )

A ja zrobiłem wtedy "parę" zrzutów które pokazywały jak wersja na PS3 RWIE OBRAZ.

Ale pokażę materiały które pokazują nie tylko RWANIE, ale także gorszy FRAMERATE i to tak że nie będzie żadnych wątpliwości co ty na to?  :lol:
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11651 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:19:26 am »
x0

ps3



To o czym pisze rozmyty obraz i słabe AA patrz po prawej rusztowanie nad głowa szofera.

Jakim cudem na screen'ach od Pitera_neo FC2 na PS3 nie jest tak rozmazany? Nawet literki są tutaj rozmazane. Jak to wytłumaczycie?
: Styczeń 05, 2009, 00:18:24 am
A ja zrobiłem wtedy "parę" zrzutów które pokazywały jak wersja na PS3 RWIE OBRAZ.

Ty zrobiłeś? Przecież Ty PS3 przez szybę na wystawie widziałeś. :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11652 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:19:50 am »
Cienie z Twoich linków Above, po lewej xo, po prawej ps3.





Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11653 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:20:31 am »
No tak, Piter_neo przerobił cienie w FC2 na X0. :lol: :lol: :lol: Idę spać bo widzę że przechodzicie już samych siebie.

Rozumiem, że Ty twierdząc, iż to GT czy Eurogamer (a może w tej chwili i benchmark.pl, który całą tą gównianą wojnę konsolową ma w głębokim poważaniu?) przerabia cienie, rozdzielczość, AA i inne, to już "nie przechodzisz samego siebie"?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11654 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:21:33 am »
Nie wiem ale wnioskować można że fotki gry w rzeczywistej rodziałce bez żadnego wcześniejszego skalowania tudzież innych poprawek. Podobnie wygląda fallout 3

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11655 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:22:32 am »
No tak, Piter_neo przerobił cienie w FC2 na X0. :lol: :lol: :lol: Idę spać bo widzę że przechodzicie już samych siebie.

Rozumiem, że Ty twierdząc, iż to GT czy Eurogamer (a może w tej chwili i benchmark.pl, który całą tą gównianą wojnę konsolową ma w głębokim poważaniu?) przerabia cienie, rozdzielczość, AA i inne, to już "nie przechodzisz samego siebie"?

Oni oficjalnie przepraszali za oszustwa jakie zrobili.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11656 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:23:01 am »
Cienie z Twoich linków Above, po lewej xo, po prawej ps3.





A może to przez to rozmycie na ps3 cienie wyglądają lepiej ;)

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11657 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:23:09 am »
Cienie z Twoich linków Above, po lewej xo, po prawej ps3.





Owszem na ps3 jest lepiej, ale tekstura klucza na x0 ładniejsza ponadto ostrzej no i przede wszystkim kto gra z lupa by patrzeć na cienie z kilku cm od telewizora? Normalnie ich nie widać.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11658 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:24:05 am »
Nie "oni", tylko GT. I nie oszustwa, tylko pomyłkę.

Co wciąż nie zmienia faktu, że pozostają jeszcze Eurogamer oraz całkowicie bezstronny benchmark.pl, któremu akurat już nic zarzucić nie możesz.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11659 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:25:17 am »
Nie "oni", tylko GT. I nie oszustwa, tylko pomyłkę.

Co wciąż nie zmienia faktu, że pozostają jeszcze Eurogamer oraz całkowicie bezstronny benchmark.pl, któremu akurat już nic zarzucić nie możesz.

Nie psuj mu wizji "tych złych" tego świata.
Eurogamer to fałszeże bo Gametrailers pomyliło katalogi przy porównaniu (i PS3 wypadło lepiej niż gdyby je porównywać z X360 ;) ale to drobiazg ).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2009, 00:27:28 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11661 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:26:26 am »
Cienie z Twoich linków Above, po lewej xo, po prawej ps3.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Owszem na ps3 jest lepiej, ale tekstura klucza na x0 ładniejsza ponadto ostrzej no i przede wszystkim kto gra z lupa by patrzeć na cienie z kilku cm od telewizora? Normalnie ich nie widać.
Skąd wiesz ,że tekstura klucza jest lepsza/gorsza skoro po stronie PS3 jest rozświetlona przez słońce.
Poza tym większość tych porównań detali z SW opiera się na zoomach , których normalnie mało kto zauważy.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11662 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:26:59 am »
Cienie z Twoich linków Above, po lewej xo, po prawej ps3.





Owszem na ps3 jest lepiej, ale tekstura klucza na x0 ładniejsza ponadto ostrzej no i przede wszystkim kto gra z lupa by patrzeć na cienie z kilku cm od telewizora? Normalnie ich nie widać.

Nie tekstura klucza jest lepsza na X0, tylko oświetlenie (HDR) lepszy na PS3 i dlatego klucz jest taki jasny.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11663 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:27:54 am »
@Marcepan
Do tego powyżej
Zaj**** tłumaczenie, zaj****  :lol: :lol:

------

A co najważniejsze to framerate nie spada gdy jadać widzimy na raz 6-7 aut w korku co niestety ma miejsce na ps3. Lekkie dropy ALE są.
Nie ,w ogóle. Pamiętam jak wziąłem mojego świętej pamięci klocka do znajomego i w pewnym momencie podczas pościgu policyjnego zaczęło tak ładnie klatkować , nie więcej niż 10 fps :shock:

Bo gra szła z płyty, graj z dysku a nie uświadczysz niczego takiego.
Płyta nie miała nic do tego , specjalnie to sprawdzałem ,zatrzymując się w miejscu i czekając na ewentualne doczytanie danych. I co? Nic nie pomogło.
Nie wiem, ale ja gram na szybkiego w tej chwili z dysku i nie uświadczyłem jeszcze żadnego spadku do 10 klatek lub nawet mniejszego, a stukałem autka jak chce co mnie ostro zdziwiło bo na ps3 przecież przy mocniejszym uderzeniu i pękaniu szyb był lekki drop.

Jeszcze raz krótko GTA4 - nowe informacje - które potwierdzają to co pisał już kiedyś Eurogamer:
Cytuj
GTA4:
1280x720 2xAA  - X360 ~30fps
1152x640 NO AA - PS3 ~26 fps

1152x640 = 737,280 pixels vs. 921,600 in 1280x720

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=137829&page=4


http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1161146&postcount=70
Cytuj
This is about 80 minutes of video for each game, spread over the same 20 missions - same cut-scenes and same basic gameplay. A rough calculation for sure, but with over a quarter of a million frames measured on each console, an indication of an overall trend. At least I hope so as it occupied my PC for around four hours to make the calculations.

Xbox 360: 30.264fps (vs 30.456fps average for Tests1-6)
PS3: 26.521fps (vs 26.049 average in Tests1-6)
To powyżej to średni framerate z GODZINY i 20 MINUT grania w GTA4.

Spadki (które dotykają najbardziej PS3) są oczywiście do dużo niższych wartości.
Na X'e jest po prostu płynniej i mniej zwolnień - szkoda jedynie tego filtra - widać (teoria spiskowa!) Rockstar zrównało wersję z X360 do tej z PS3 aby za bardzo na + nie odstawała....(/teoria spiskowa!)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2009, 00:33:09 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11664 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:28:52 am »
Nie "oni", tylko GT. I nie oszustwa, tylko pomyłkę.

Co wciąż nie zmienia faktu, że pozostają jeszcze Eurogamer oraz całkowicie bezstronny benchmark.pl, któremu akurat już nic zarzucić nie możesz.

To nie EG dał to porównanie Mriir's Edge gdzie wrzucili screeny zanim na PS3 dograło się wszystko?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11665 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:30:34 am »
Nie "oni", tylko GT. I nie oszustwa, tylko pomyłkę.

Co wciąż nie zmienia faktu, że pozostają jeszcze Eurogamer oraz całkowicie bezstronny benchmark.pl, któremu akurat już nic zarzucić nie możesz.

To nie EG dał to porównanie Mriir's Edge gdzie wrzucili screeny zanim na PS3 dograło się wszystko?
Dokładnie . No i słoneczko z SCIV:)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11666 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:32:52 am »
A co najważniejsze to framerate nie spada gdy jadać widzimy na raz 6-7 aut w korku co niestety ma miejsce na ps3. Lekkie dropy ALE są.
Nie ,w ogóle. Pamiętam jak wziąłem mojego świętej pamięci klocka do znajomego i w pewnym momencie podczas pościgu policyjnego zaczęło tak ładnie klatkować , nie więcej niż 10 fps :shock:

Bo gra szła z płyty, graj z dysku a nie uświadczysz niczego takiego.
Płyta nie miała nic do tego , specjalnie to sprawdzałem ,zatrzymując się w miejscu i czekając na ewentualne doczytanie danych. I co? Nic nie pomogło.
Nie wiem, ale ja gram na szybkiego w tej chwili z dysku i nie uświadczyłem jeszcze żadnego spadku do 10 klatek lub nawet mniejszego, a stukałem autka jak chce co mnie ostro zdziwiło bo na ps3 przecież przy mocniejszym uderzeniu i pękaniu szyb był lekki drop.

Jeszcze raz krótko GTA4 - nowe informacje - które potwierdzają to co pisał już kiedyś Eurogamer:
Cytuj
GTA4:
1280x720 2xAA  - X360 ~30fps
1152x640 NO AA - PS3 ~26 fps

1152x640 = 737,280 pixels vs. 921,600 in 1280x720

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=137829&page=4


http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1161146&postcount=70
Cytuj
This is about 80 minutes of video for each game, spread over the same 20 missions - same cut-scenes and same basic gameplay. A rough calculation for sure, but with over a quarter of a million frames measured on each console, an indication of an overall trend. At least I hope so as it occupied my PC for around four hours to make the calculations.

Xbox 360: 30.264fps (vs 30.456fps average for Tests1-6)
PS3: 26.521fps (vs 26.049 average in Tests1-6)
To powyżej to średni framerate z GODZINY i 20 MINUT grania w GTA4.

Spadki (które dotykają najbardziej PS3) są oczywiście do dużo niższych wartości.

Pomijając już te bzdety, jeśli mam się już odnieść to wolę spadek 3 klatek animacji (rzecz absolutnie niezauważalna dla ludzkiego oka) niż skopane cienie i tragiczny pop up (momentami na X0 to jakiś koszmar).

Tylko że ciągle gadamy tutaj o multiplaformach. Gry exlisuve na PS3 pokazują kto tutaj zamiata grafiką. KZ2 to poziom absolutnie nieosiągalny dla X0. Podobnie jak GT5:P czy W:HD.
: Styczeń 05, 2009, 00:32:10 am
Nie "oni", tylko GT. I nie oszustwa, tylko pomyłkę.

Co wciąż nie zmienia faktu, że pozostają jeszcze Eurogamer oraz całkowicie bezstronny benchmark.pl, któremu akurat już nic zarzucić nie możesz.

To nie EG dał to porównanie Mriir's Edge gdzie wrzucili screeny zanim na PS3 dograło się wszystko?
Dokładnie . No i słoneczko z SCIV:)

Aaa to oni tak samo. Też niezły żart. :lol:

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11667 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:39:00 am »
Nie "oni", tylko GT. I nie oszustwa, tylko pomyłkę.

Co wciąż nie zmienia faktu, że pozostają jeszcze Eurogamer oraz całkowicie bezstronny benchmark.pl, któremu akurat już nic zarzucić nie możesz.

To nie EG dał to porównanie Mriir's Edge gdzie wrzucili screeny zanim na PS3 dograło się wszystko?

Nawet gdyby to co?
Będziesz ich winił za to że engine - Unreal Engine 3 - nie dograł tekstur na czas na PS3?
A co wolny Bluray to co ma mieć fory?

--------

A co do Soul Calibur:
Czy my tego nie wałkowaliśmy?

Cytuj
Cytuj
Soul Calibur IV is stressing Xbox 360 in ways Namco-Bandai has been unable or unwilling to match on the equivalent PlayStation 3 code. For one thing, the game is running internally with a whopping great 40 per cent resolution increase on the Microsoft console, with a native framebuffer of 1365x960 versus the standard 1280x720 on the PlayStation 3. The Xbox 360 version also has an extra layer of lighting effects completely absent on the PS3 game - though the effect is rather subtle. They only manifest in the form of a touch of bloom and a good old-fashioned lens flare mostly apparent on the pre-fight animations.

Sprawdź czy te efekty soczewek są w animacjach przed walką.

[joke]Do tego masz demo - może w pełnej wycieli na PS3  :lol: w końcu i tak tyle poświęcili aby ta gra na PS3 nie skakała , albo miejsca na BR brakło  :lol: [/joke]

Panowie z PS3 i pełną wersją SC4 - zdjęcia i filmik (tak jak dał Eurogamer) - PRZED WALKĄ.

Zanim zaczniecie obszczekiwać może coś na poparcie "bo ktoś napisał ,że brat mu powiedział, że wujek u szwagra ciotki Zosi widział i flara na słoneczku była!!!11!"

--EDIT(do poniższego)
Chodzi ci o te tekstury po lewej stronie na budynku?
I co cała ta zadyma o jeden screen z początku gry kiedy engine nie dograł jakiejś tekstury.
Bah - no to mamy powód do dyskredytacji Eurogamera - że też tego nie ocenzurowali!  :P
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2009, 01:29:58 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11668 dnia: Stycznia 05, 2009, 00:53:10 am »
Nawet gdyby to co?
Będziesz ich winił za to że engine - Unreal Engine 3 - nie dograł tekstur na czas na PS3?
A co wolny Bluray to co ma mieć fory?
Anyway jest gdzieś link do tego filmiku czy to jakaś "urban legend"?
Nie o filmik chodziło (bo tam każdy widział ,że PS3 doczytuje dłużej) ale o ich screeny porównawcze:




Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11669 dnia: Stycznia 05, 2009, 01:11:59 am »
Znalazłem temat na NeoGAf

BlimBlim (FYI: właściciel/prowadzący Gamersyde)
Cytuj

Cytuj
Originally Posted by Linkzg:
wtf is up with those Mirror's Edge comparison shots? the PS3 game doesn't look like that at all. The 360 game does look better because of less aliasing, but no way does it look like that. Do they compare review builds or something?
First comparison shot shows a UE3 loading problem on the PS3, nothing to do with the platform (maybe slower BD drive?) that's for sure. But the second one certainly shows a discrepancy in term of lighting. I'll really have to record my own footage of both demos to see if I get the same result, it blows my mind that I didn't notice this myself.

Widzę że podziela moją opinię
Cytuj
I co cała ta zadyma o jeden screen z początku gry kiedy engine nie dograł jakiejś tekstury.

Trzeba będzie rozstrzelać Epic za to że na PS3 się tekstury nie dograły.  8-)

No cóż ciężka sprawa nie ma wyjścia ani wymówek - ME było tą grą co miała pokazać że multiplatformowa gra pisana pod PS3 i portowana na X360 a nie odwrotnie zabłyśnie.
A tu nie dość że AA brakło, cienie się zgubuły/gubią - jakiś pop up, a tu jeszcze klatki się gdzieś urwą czy też czasami to jeszcze problem z dogrywaniem tekstur no no...

---
EDIT
(do poniższego)
Obejżyj na całym ekranie - to od razu zobaczysz.
A jak ktoś obejży ten filmik co Jurass dawał
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=17818
to tam można zobaczyć to ujęcie (ale tylko pół ekranu) i wygląda, że to BUG w enginie im się podczas zrzucania akurat napatoczył albo naprawdę WOLNO się ładuje na PS3 - bo tekstury w 4 sekundowwym ujęciu są na PS3 skopane cały czas.

To nie jest tylko to jednen moment na zrzucie  - mnie wygląda na to że, ta wersja na PS3 w tamtym miejscu (na tym daszku) im się komplenie położyła - nie było żadnego "później wgrały się lepsze teksury", tylko została na całą scenę taka papka.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2009, 02:08:22 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11670 dnia: Stycznia 05, 2009, 01:28:22 am »
Nawet gdyby to co?
Będziesz ich winił za to że engine - Unreal Engine 3 - nie dograł tekstur na czas na PS3?
A co wolny Bluray to co ma mieć fory?
Anyway jest gdzieś link do tego filmiku czy to jakaś "urban legend"?
Nie o filmik chodziło (bo tam każdy widział ,że PS3 doczytuje dłużej) ale o ich screeny porównawcze:





Na serio widzicie tu jakieś różnice?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11671 dnia: Stycznia 05, 2009, 01:34:52 am »
Tak _Music'u, cienie na screenie z PS3 są rozmazane, bo się dograć nie zdążyły.

@Anonimowy - mam połapać trochę screenów z Gears of War, albo lepiej - z Mass Effect, gdzie czasem leci dobre kilkanaście sekund cut scene, zanim się wszystkie tekstury dograją? Takie rzeczy i to w exclusive'ach... No, no, no.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11672 dnia: Stycznia 05, 2009, 01:56:01 am »
Tak _Music'u, cienie na screenie z PS3 są rozmazane, bo się dograć nie zdążyły.

@Anonimowy - mam połapać trochę screenów z Gears of War, albo lepiej - z Mass Effect, gdzie czasem leci dobre kilkanaście sekund cut scene, zanim się wszystkie tekstury dograją? Takie rzeczy i to w exclusive'ach... No, no, no.
Nie tylko cienie , tekstury też.
I jak oglądałeś fimik to da się zauważyć że bynajniej już się nie dograją.
Ot taka zwieszka jaka się zdarza w grach na UE3


I ja o tym wiem i przyjmuję do wiadomości że silnik Unreal Engine 3 ma problemy z doczytywaniem tekstur i to dosyć często - sam o tym na tej stronie ze 3 razy pisałem  8)
Innym silnikom też się to zdarza (ale nie tak często) - pamiętam porównanie Mercenaries 2 na X360 jak GameTrailers (pi****** Sonyboye w tym GT ;) ) ładnie pauzował i zooma dał na nie dograne tekstury na górce na X360 - i jak się tu ekipa S. podniecała. :lol:

----
EDIT. (do poniższego)
Może może.  :cool:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2009, 02:05:26 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11673 dnia: Stycznia 05, 2009, 02:01:00 am »
Myślę, że powinniście odejśc od komputerów na 2 tygodnie, jeśli intrygują was takie rzeczy w grach. 
Oraz macie za dużo czasu na zajmowanie się bzdurami pt. "który kwadrat jest bardziej kwadratowy".

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11674 dnia: Stycznia 05, 2009, 02:03:51 am »
To jest właśnie piękne na tym forum :grin: Gdzie takie rarytasy na forum PE czy innych :eek:

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11675 dnia: Stycznia 05, 2009, 07:37:14 am »
Porównywalby anonimowy wszystko na równo a nie wypisywal wszystko co na Xboxie lepsze!Fanoboizm totalny :(
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11676 dnia: Stycznia 05, 2009, 09:18:59 am »
To już nie fanboizm. To brak życia osobistego.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11677 dnia: Stycznia 05, 2009, 09:51:03 am »
Anonimwy ale Ty fajny jesteś powiem Ci. W Mirror's Edge, tekstury dogrywają się 3 razy szybciej niż w Gears of War. Czyli według Twojej teorii wychodzi na to że X0 jeszcze gorzej sobie radzi w silnikiem UE.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11678 dnia: Stycznia 05, 2009, 10:47:24 am »
Ja pierdyle ludzie... kupcie sobie X0 i PS3 i po problemie wrr...

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11679 dnia: Stycznia 05, 2009, 10:50:59 am »
Ja zawsze bylem i jestem z jedna firma (konsole) z SONY i jest mi dobrze... ale nigdy sie nie udzielam w tematach VS WARS... bo po co?