Znalazłem temat na NeoGAf
BlimBlim (FYI: właściciel/prowadzący Gamersyde)
Originally Posted by Linkzg:
wtf is up with those Mirror's Edge comparison shots? the PS3 game doesn't look like that at all. The 360 game does look better because of less aliasing, but no way does it look like that. Do they compare review builds or something?
First comparison shot shows a UE3 loading problem on the PS3, nothing to do with the platform (maybe slower BD drive?) that's for sure. But the second one certainly shows a discrepancy in term of lighting. I'll really have to record my own footage of both demos to see if I get the same result, it blows my mind that I didn't notice this myself.
Widzę że podziela moją opinię
I co cała ta zadyma o jeden screen z początku gry kiedy engine nie dograł jakiejś tekstury.
Trzeba będzie rozstrzelać Epic za to że na PS3 się tekstury nie dograły.
No cóż ciężka sprawa nie ma wyjścia ani wymówek - ME było tą grą co miała pokazać że multiplatformowa gra pisana pod PS3 i portowana na X360 a nie odwrotnie zabłyśnie.
A tu nie dość że AA brakło, cienie się zgubuły/gubią - jakiś pop up, a tu jeszcze klatki się gdzieś urwą czy też czasami to jeszcze problem z dogrywaniem tekstur no no...
---
EDIT
(do poniższego)
Obejżyj na całym ekranie - to od razu zobaczysz.
A jak ktoś obejży ten filmik co Jurass dawał
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=17818to tam można zobaczyć to ujęcie (ale tylko pół ekranu) i wygląda, że to BUG w enginie im się podczas zrzucania akurat napatoczył albo naprawdę WOLNO się ładuje na PS3 - bo tekstury w 4 sekundowwym ujęciu są na PS3 skopane cały czas.
To nie jest tylko to jednen moment na zrzucie - mnie wygląda na to że, ta wersja na PS3 w tamtym miejscu (na tym daszku) im się komplenie położyła - nie było żadnego "później wgrały się lepsze teksury", tylko została na całą scenę taka papka.