Gwoli ścisłości:
Max Payne wyszedł dokładnie miesiąc PRZED Devil May Cry (lipiec, sierpień odpowiednio)
.
MP-Świat 26 lipca 2001
Wg Wikipedii.
Max Payne wyszedł 3 dni wcześniej w US.
EDIT: TO przynajmniej są neutralne pierdółki w tym temacie.
: Styczeń 05, 2009, 23:35:16 pm
Tylko że chyba patcha do Fable 2 nawet jeszcze nie ma..
Mimo wszystko wolę obecną sytuację - gry może i są krótsze ale nie dlatego że można za dodatkową kasę wypuścić DLC - po prostu długie gry nie sprzedają się tak jak powinny. Poza tym z dopracowaniem gry też chyba kiedyś nie była tak znacznie bardziej różowo. Jak już były bugi to koniec, nic się nie dało zrobić.
No właśnie, koniec. Teraz nikt nie wychodzi z tego założenia, bo problem można w łatwy sposób naprawić po fakcie. Wiesz, to tak jakbyś oddawał pracę maturalną/licencjacką/magisterską i wiedział, że możesz sobie jeszcze ją poprawiać, a np. musiał oddać gotową retail wersję 1.0.
Jest różnica w podejściu, to logiczne. Ja nie mówię, że patche to zło. Ja mówię "tyle lat tworzenia i nie przetestowali takiego buga jak kooperacja gracza-nowicjusza i gracza, który już coś tam przeszedł" (przytyk do F2)? Panie, daj Pan spokój. To nie jest jakiś ukryty bug typu: ktoś podskoczy 413 razy przy jeziorku to mu się gra zatnie...