Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2741092 razy)

0 użytkowników i 59 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11800 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:24:57 pm »
Cytat: MarcePan
a ja ciągle tu jestem
I to mnie właśnie wciąż zdumiewa...

Dziękuję za komplement. :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11801 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:26:18 pm »
Ja nie mówię, że PGR4 jest ładniejsze od GT5 in genere, obie widziałem, więc mam swoje zdanie na ten temat.

Możemy je poznać?
Tak, GT5:P jest łądniejsze. Mam nadzieję, że jesteś ukontentowany. To jednak nie zmienia faktu, że tamto porównanie było do dupy i na niekorzyść nawet nie tezy, a samego GT5 OGÓLNIE.

Ja jednak chciałbym się na szybko odnieść do tej e-dystrybucji. Rozumiem, że to przyszłość, przyczyny są jasne, ale nie wiem czy ktoś na to popatrzył - tak z boku. Internet dał wielu developerom możliwości na polu online, z których wszyscy chętnie korzystają. Niestety z DLC i patchami nie ma już tak wesoło. W głowie się nie mieści, co teraz się wyrabia. Posłużę się przykłądem Fable 2, bo w ostatnim czasie m.in (prócz pozytywów) tym się ta gra wsławiła. Lionhead zrobiło grę zabugowaną. Gracze się wkurzyli, ale wszystko spoko, bo mamy patcha. Patch = głosy aprobaty, ekstra, że słuchają graczy itd. Blade pieprzenie. Wszyscy teraz idą na łatwizne. Termin nas goni, wydamy to co mamy po połowie betatestów i niech idzie na rynek, będzie co będzie, najwyżej wrzucimy paczyk i wszyscy nas będą kochać. ku***, czy Metal Gear Solid na PSXa miał ultra bugi? Znikali bosowie, psuły się save'y? Czy miały tak gry z PS2, Xboxa, GC? Nie, bo nie było "pacyzkowej" e-furtki dla leniwych bądź zagonionych developerów. Dało się wydać pełnoprawny, rozbudowany tytuł? Dało. Teraz wydaje się produkt "as is" i naprawia popełnione błędy kiedy gra już sobie spokojnie zarabia. Jeśli takie są e-standardy to ja dziękuję, postoję. Żeby nie było, że to jakaś fanboyska vendetta, na PS3 też się zdarzają takie wpadki (plus masa multi np. Assasin's Creed). Socom? Serwery nie wytrzymały, NIKT nie przewidział, że będzie zainteresowanie, to samo White Knight Story, kto by przypuszczał, że gra będzie dobra, spodoba się ludziom i zapragną grać online. Polyphony stwierdziło, że w sumie do dupy brzmi pisk opon, to wrzuciło paczyk, który naprawiał również ten aspekt. Nie dało się od razu? Nie można było posłuchać? Idźmy dalej - DLC. Czyli wyciśnijmy z naszej kury znoszącej złote jajka, jeszcze troszkę. Knothole Glade do F2, nie mogło wejść w skład gry? Nie, bo standard się obniżył, można wydać grę na 10 godzin, a potem wydawać epizody po dodatkowe 2 godzinki i zarabiać na tym samym kilka razy. Nie było DLC, nie było problemu. Teraz kasę bije się na wszystkim i to w ordynarny sposób i przy hektolitrach marketingowego łajna - "trosce o graczy" etc. Criterion mogło zrobić zajebisty DLC za darmo? Mogło... Wiem, to naiwne, że chciałbym dostawać gotowy, dopieszczony produkt, ale mydlenie oczu o przyszłości e-wszystkiego już mnie mocno wkurza.


Wpis niestety

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11802 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:27:41 pm »
Faktycznie MarcePan niesamowite że jeszcze nie zdobyłeś nagrody Darwina. 

Mózgu, nagrodę Darwina dostaje się pośmiertnie a ja ciągle tu jestem i czytam te wasze bzdety. :lol: :lol: :lol:



Śmiech to zdrowie ale za dużo " :lol: :lol: :lol: " może zabić - zachłyśniesz się i co?
1 miejsce nagroda Darwina 2009 - Pan M. - śmierć przez zLOLowanie z X360 ?

;)
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11803 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:29:54 pm »
Na dobranoc. Nie ma bardziej realistycznie wyglądającej gry na rynku. Takie rzeczy, tylko na PS3.


: Styczeń 05, 2009, 23:27:55 pm
Faktycznie MarcePan niesamowite że jeszcze nie zdobyłeś nagrody Darwina. 

Mózgu, nagrodę Darwina dostaje się pośmiertnie a ja ciągle tu jestem i czytam te wasze bzdety. :lol: :lol: :lol:



Śmiech to zdrowie ale za dużo " :lol: :lol: :lol: " może zabić - zachłyśniesz się i co?
1 miejsce nagroda Darwina 2009 - Pan M. - śmierć przez zLOLowanie z X360 ?

;)

Nie ciesz się za prędko. Musi ktoś prostować ze Twoje bzdety, jakie tutaj wypisujesz. ;)
: Styczeń 05, 2009, 23:29:29 pm
Mykam spać. DOBRANOC! :cool:

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11804 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:30:52 pm »
Max Payne wydany był w styczniu z tego co pamiętam (bo interesowałem się grą niedawno), a DMC jakoś we wrześniu.

Staram się szukać dalej, ale chyba naprawdę Max Payne jest "tą pierwszą grą".

---

Teraz sprawa czy gdyby nie było e-furtki może gry nadal były tak niedopracowane, a na dodatek bez możliwości patchowania? E-furtka nie jest przyczyną ogólnego partactwa producentów, a może ich wybawieniem. Gry rosną, więc i błędów więcej. W Elder Scrollsa II trudno grać, bo przedmioty znikały.

---

Cytuj
Na dobranoc. Nie ma bardziej realistycznie wyglądającej gry na rynku. Takie rzeczy, tylko na PS3.
Linia w lewym górnym rogu "nie teges" CZYŻBY PS3 nie radziło sobie???

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11805 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:33:43 pm »
Max Payne wydany był w styczniu z tego co pamiętam (bo interesowałem się grą niedawno), a DMC jakoś we wrześniu.
Staram się szukać dalej, ale chyba naprawdę Max Payne jest "tą pierwszą grą".

MP-Świat 26 lipca 2001
DMC-JPN 23 sierpnia 2001

Wg Wikipedii.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11806 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:33:58 pm »
Tylko że chyba patcha do Fable 2 nawet jeszcze nie ma..  :???:

Mimo wszystko wolę obecną sytuację - gry może i są krótsze ale nie dlatego że można za dodatkową kasę wypuścić DLC - po prostu długie gry nie sprzedają się tak jak powinny. Poza tym z dopracowaniem gry też chyba kiedyś nie była tak znacznie bardziej różowo. Jak już były bugi to koniec, nic się nie dało zrobić.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11807 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:39:21 pm »
Gwoli ścisłości:

Max Payne wyszedł dokładnie miesiąc PRZED Devil May Cry (lipiec, sierpień odpowiednio) ;).

MP-Świat 26 lipca 2001

Wg Wikipedii.
Max Payne wyszedł 3 dni wcześniej w US.

EDIT: TO przynajmniej są neutralne pierdółki w tym temacie.
: Styczeń 05, 2009, 23:35:16 pm
Tylko że chyba patcha do Fable 2 nawet jeszcze nie ma..  :???:

Mimo wszystko wolę obecną sytuację - gry może i są krótsze ale nie dlatego że można za dodatkową kasę wypuścić DLC - po prostu długie gry nie sprzedają się tak jak powinny. Poza tym z dopracowaniem gry też chyba kiedyś nie była tak znacznie bardziej różowo. Jak już były bugi to koniec, nic się nie dało zrobić.
No właśnie, koniec. Teraz nikt nie wychodzi z tego założenia, bo problem można w łatwy sposób naprawić po fakcie. Wiesz, to tak jakbyś oddawał pracę maturalną/licencjacką/magisterską i wiedział, że możesz sobie jeszcze ją poprawiać, a np. musiał oddać gotową retail wersję 1.0. ;) Jest różnica w podejściu, to logiczne. Ja nie mówię, że patche to zło. Ja mówię "tyle lat tworzenia i nie przetestowali takiego buga jak kooperacja gracza-nowicjusza i gracza, który już coś tam przeszedł" (przytyk do F2)? Panie, daj Pan spokój. To nie jest jakiś ukryty bug typu: ktoś podskoczy 413 razy przy jeziorku to mu się gra zatnie...
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2009, 23:42:32 pm wysłana przez tarniak »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11808 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:40:11 pm »
Gwoli ścisłości:

Max Payne wyszedł dokładnie miesiąc PRZED Devil May Cry (lipiec, sierpień odpowiednio) ;).

MP-Świat 26 lipca 2001

Wg Wikipedii.
Max Payne wyszedł 3 dni wcześniej w US.

EDIT: TO przynajmniej są neutralne pierdółki w tym temacie.
Sprawdziłem daty wydania , zanim napisałem ,że wyszły w tym samym czasie. :cool:


Co do zbugowanych gier poprzedniej generacji to przypomina mi się Jak2 (save'a w którymś momencie gry mogło szlagnąć-mnie się nie przytrafiło) , SCIII (po raz kolejny save tyle ,że tylko część odpowiedzialna za Kroniki Miecza ,czy jak się to tam zwało ) i mega zbugowany Pirates Of The Carribean ma kloca pierwszego-przejść to to była masakra-zwisy ,błędy w questach ,zwisy, zwisy , zwisy.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2009, 23:45:42 pm wysłana przez Jurass »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11809 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:42:46 pm »
!!! CAŁY REmake to fejkowe sztuczki, ale gra wygląda zajebiście, A PRZECIEŻ O TO CHODZI. Rozwiązywania siłowe to na pecetach, a na konsolach chodzi przecież o fejkowe sztuczki!

To ja wiem, ale koleżka pisze, że to real time - co nie jest prawdą, a poza tym w PGR4 niektóre triki akurat rażą.

Posłużę się przykłądem Fable 2, bo w ostatnim czasie m.in (prócz pozytywów) tym się ta gra wsławiła. Lionhead zrobiło grę zabugowaną. Gracze się wkurzyli, ale wszystko spoko, bo mamy patcha. Patch = głosy aprobaty, ekstra, że słuchają graczy itd. Blade pieprzenie.

Ta gra nawet w stanie "po patchu" nie powinna przejść beta-testów. Przed łatką nie grałem, ale nadal może się trafić błąd blokujący dalszą grę.

Knothole Glade do F2, nie mogło wejść w skład gry? Nie, bo standard się obniżył, można wydać grę na 10 godzin, a potem wydawać epizody po dodatkowe 2 godzinki i zarabiać na tym samym kilka razy.

Tu akurat zły przykład, bo daj nam Boże, żeby wszystkie gry miały taki czas gry jak Fable II - ponad 20 godzin gwarantowane.

Z drugiej strony bardziej mnie martwi czas gry w DLC - dodatek za 800 MSP do F3 na - wg developera - 5h gry? No ludzie...

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11810 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:44:03 pm »
Nie grałem w DMC1 (dane mi było kiedyś zagrać, ale że początek był taki sobie, odpuściłem sobie; kiedyś będzie trzeba to nadrobić), ale na czym polegało zwolnienie czasu w DMC1?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11811 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:46:13 pm »
Cytuj
Tu akurat zły przykład, bo daj nam Boże, żeby wszystkie gry miały taki czas gry jak Fable II - ponad 20 godzin gwarantowane.
Spoko, tego akurat użyłem, bo nazwę wyspy pamiętałem (w jedynce też była lokacja o tej nazwie ;)), nie odnosiłem się z tym czasem grania konkretnie do Fable, ale ogólnie do lwiej części gier.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11812 dnia: Stycznia 05, 2009, 23:51:53 pm »
Nie grałem w DMC1 (dane mi było kiedyś zagrać, ale że początek był taki sobie, odpuściłem sobie; kiedyś będzie trzeba to nadrobić), ale na czym polegało zwolnienie czasu w DMC1?
Bangle of Time , bonus za ostatnią sekretną misję, po użyciu tego cały obraz zmieniał kolory (negatyw) i zatrzymywał przeciwników.

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11813 dnia: Stycznia 06, 2009, 00:03:52 am »
ohohohohoho, to faktycznie zrewolucjonizowało gatunek i sprawiło, że dziś w setkach gier mamy różne odmiany bullet time'u :lol: :lol: :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11814 dnia: Stycznia 06, 2009, 00:19:33 am »
Zrzynkę z Matrixa nazywacie rewolucją?  :-o

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11815 dnia: Stycznia 06, 2009, 00:30:49 am »
Zrzynkę z Matrixa nazywacie rewolucją?  :-o

Zrzynkę z filmu zastosowaną w grze? Tak.
W ogóle, nie rozumiem tego pytania. Pomysł to jedno - tak, został on "zerżnięty", jednak wykonanie tego i wykorzystanie w grze to co innego.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11816 dnia: Stycznia 06, 2009, 00:33:40 am »
Dla mnie Max Payne 1 miesci sie w top10 gier wszechczasow ;] Gra miala wszystko czego sie wymaga od hitow: genialna grafike, nowe patenty, genialny i zywotny gameplay + swietna fabule i klimat.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11817 dnia: Stycznia 06, 2009, 00:36:09 am »
Zrzynkę z filmu zastosowaną w grze? Tak.
W ogóle, nie rozumiem tego pytania. Pomysł to jedno - tak, został on "zerżnięty", jednak wykonanie tego i wykorzystanie w grze to co innego.

No ok, fajne to jest, ale rewolucja? Rewolucją można nazwać Resident Evil 4 i przeniesienie kamery nad bark bohatera bo to - przynajmniej w trakcie celowania - masz w prawie każdym tpp, ale bullet time?

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11818 dnia: Stycznia 06, 2009, 00:38:48 am »
Max Payne wydany był w styczniu z tego co pamiętam (bo interesowałem się grą niedawno), a DMC jakoś we wrześniu.
Staram się szukać dalej, ale chyba naprawdę Max Payne jest "tą pierwszą grą".

MP-Świat 26 lipca 2001
DMC-JPN 23 sierpnia 2001

Wg Wikipedii.
Obie gry są świetne, ale na pewno bym ich nie porównywał.
: Styczeń 06, 2009, 00:36:17 am



Dla mnie Max Payne 1 miesci sie w top10 gier wszechczasow ;] Gra miala wszystko czego sie wymaga od hitow: genialna grafike, nowe patenty, genialny i zywotny gameplay + swietna fabule i klimat.
Wpis.



Pamiętam też tę podjarkę kiedy wychodziło DMC1. I ta gra z pewnością nie była przehypowana, jak to się teraz czasami zdarza.

No i tak jak napisał Miazga - zwolnienie czasu w DMC nijak ma się do bullet time z Max Payne (to była na serio rewolucja; DMC był rewolucją na innej płaszczyźnie, ale myślę, że równie ważną co MP)


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11819 dnia: Stycznia 06, 2009, 00:46:22 am »
Dla mnie Max Payne 1 miesci sie w top10 gier wszechczasow ;] Gra miala wszystko czego sie wymaga od hitow: genialna grafike, nowe patenty, genialny i zywotny gameplay + swietna fabule i klimat.



  :D

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11820 dnia: Stycznia 06, 2009, 00:57:46 am »
No ok, fajne to jest, ale rewolucja? Rewolucją można nazwać Resident Evil 4 i przeniesienie kamery nad bark bohatera bo to - przynajmniej w trakcie celowania - masz w prawie każdym tpp, ale bullet time?

Bullet time swojego czasu też był w co drugim tpp (aż do zarzygania -- ten patent wciąż jest obecny w wielu grach, patrz nadchodzący WET). Chodzi jednak też o widowiskowość - zwolnienie czasu, kamera krążąca dookoła ofiary, bądź kamera podążająca za kulami itp. itd.

@Jurass - to był 2001 rok, wówczas były inne standardy i Max faktycznie powodował opad szczeny (ale ten na PC, port na PS2 był ponoć straszliwie skopany). Do tego interaktywne otoczenie, z odpadającymi kafelkami i odłamkami ścian włącznie -- był nawet mod ze sceną z lobby z Matrxia.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11821 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:04:58 am »
No ok, fajne to jest, ale rewolucja? Rewolucją można nazwać Resident Evil 4 i przeniesienie kamery nad bark bohatera bo to - przynajmniej w trakcie celowania - masz w prawie każdym tpp, ale bullet time?
@Jurass - to był 2001 rok, wówczas były inne standardy i Max faktycznie powodował opad szczeny (ale ten na PC, port na PS2 był ponoć straszliwie skopany). Do tego interaktywne otoczenie, z odpadającymi kafelkami i odłamkami ścian włącznie -- był nawet mod ze sceną z lobby z Matrxia.
To porównaj to z DMC (miesiąc różnicy , btw screen MP pochodzi z wersji na X'a)


maniekz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2008
  • Wiadomości: 267
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11822 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:09:24 am »
No ok, fajne to jest, ale rewolucja? Rewolucją można nazwać Resident Evil 4 i przeniesienie kamery nad bark bohatera bo to - przynajmniej w trakcie celowania - masz w prawie każdym tpp, ale bullet time?
@Jurass - to był 2001 rok, wówczas były inne standardy i Max faktycznie powodował opad szczeny (ale ten na PC, port na PS2 był ponoć straszliwie skopany). Do tego interaktywne otoczenie, z odpadającymi kafelkami i odłamkami ścian włącznie -- był nawet mod ze sceną z lobby z Matrxia.
To porównaj to z DMC (miesiąc różnicy , btw screen MP pochodzi z wersji na X'a)



A tu mamy pisi w całej okazałości ;


Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11823 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:15:35 am »
Yep, na zbliżeniu Dante wygląda równie cudownie:


Więc nie ma to jak ładnie dobrane foty...

Nie przeczę, DMC wyglądał również cudownie, ale duży wpływ na to miał również świetny, gotycki design. Max designem pochwalić się nie może, lecz raczej stroną techniczną.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2009, 01:19:15 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11824 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:16:50 am »
No ok, fajne to jest, ale rewolucja? Rewolucją można nazwać Resident Evil 4 i przeniesienie kamery nad bark bohatera bo to - przynajmniej w trakcie celowania - masz w prawie każdym tpp, ale bullet time?
@Jurass - to był 2001 rok, wówczas były inne standardy i Max faktycznie powodował opad szczeny (ale ten na PC, port na PS2 był ponoć straszliwie skopany). Do tego interaktywne otoczenie, z odpadającymi kafelkami i odłamkami ścian włącznie -- był nawet mod ze sceną z lobby z Matrxia.
To porównaj to z DMC (miesiąc różnicy , btw screen MP pochodzi z wersji na X'a)



Aż trudno mi uwierzyć że własnie zacząłeś porównywać grafike w grach z 2001 roku, tylko po to żeby zdyskredytować remedy i AW. Żenada pełną gębą, mam tylko nadzieje ze w twoim wieku nie będe tracił czasu na takie bzdury.

maniekz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2008
  • Wiadomości: 267
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11825 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:22:01 am »
Yep, na zbliżeniu Dante wygląda równie cudownie:


Więc nie ma to jak ładnie dobrane foty...

Nie przeczę, DMC wyglądał również cudownie, ale duży wpływ na to miał również świetny, gotycki design. Max designem pochwalić się nie może, lecz raczej stroną techniczną.


Yhy:




Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11826 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:25:59 am »

: Styczeń 06, 2009, 01:24:24 am
Aż trudno mi uwierzyć że własnie zacząłeś porównywać grafike w grach z 2001 roku, tylko po to żeby zdyskredytować remedy i AW. Żenada pełną gębą, mam tylko nadzieje ze w twoim wieku nie będe tracił czasu na takie bzdury.
Ojojojojoj , znowu brak argumentów?

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11827 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:27:58 am »
Ale tak obiektywnie patrząc - co mają gry sprzed ośmiu lat do gier dzisiaj? Jedynie wspólnego developera?


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

maniekz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2008
  • Wiadomości: 267
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11828 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:28:20 am »
No ok, fajne to jest, ale rewolucja? Rewolucją można nazwać Resident Evil 4 i przeniesienie kamery nad bark bohatera bo to - przynajmniej w trakcie celowania - masz w prawie każdym tpp, ale bullet time?
@Jurass - to był 2001 rok, wówczas były inne standardy i Max faktycznie powodował opad szczeny (ale ten na PC, port na PS2 był ponoć straszliwie skopany). Do tego interaktywne otoczenie, z odpadającymi kafelkami i odłamkami ścian włącznie -- był nawet mod ze sceną z lobby z Matrxia.
To porównaj to z DMC (miesiąc różnicy , btw screen MP pochodzi z wersji na X'a)



Aż trudno mi uwierzyć że własnie zacząłeś porównywać grafike w grach z 2001 roku, tylko po to żeby zdyskredytować remedy i AW. Żenada pełną gębą, mam tylko nadzieje ze w twoim wieku nie będe tracił czasu na takie bzdury.

I po co od razu takich mocnych słów używać ?  8)
To jest tylko pokazanie, że MP nie miał żadnej genialnej grafiki, tylko tyle, więc nie ma co się spinać.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11829 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:29:55 am »
Ale tak obiektywnie patrząc - co mają gry sprzed ośmiu lat do gier dzisiaj? Jedynie wspólnego developera?
Zapytaj Bloo co jego genialny umysł tu wywęszył  :lol:

maniekz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2008
  • Wiadomości: 267
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11830 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:31:53 am »
Ale tak obiektywnie patrząc - co mają gry sprzed ośmiu lat do gier dzisiaj? Jedynie wspólnego developera?
Zapytaj Bloo co jego genialny umysł tu wywęszył  :lol:

Spisek, to jest jeden wielki spisek przeciwko Alan Wait.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11831 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:34:01 am »
Ale tak obiektywnie patrząc - co mają gry sprzed ośmiu lat do gier dzisiaj? Jedynie wspólnego developera?
Zapytaj Bloo co jego genialny umysł tu wywęszył  :lol:

Spisek, to jest jeden wielki spisek przeciwko Alan Wait.
Czyżby screeny z ośmioletniej gry na PS2  były zagrożeniem dla największej nadziei fanów XO, w kwestii ,że on tez potrafi o.0?   :eek:

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11832 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:34:53 am »
Cytuj
Ojojojojoj , znowu brak argumentów?

Pewnie ze brak argumentów, bo tutaj nie ma żadnego celu dyskusji.

Ale wiesz co? Wracaj do swojej roboty, zbawiaj internet swoją mądrością.



Jakże życiowe
: Styczeń 06, 2009, 01:34:09 am

Ale tak obiektywnie patrząc - co mają gry sprzed ośmiu lat do gier dzisiaj? Jedynie wspólnego developera?
Zapytaj Bloo co jego genialny umysł tu wywęszył  :lol:


W przypadku AW nie mamy tej pewności, że dlugie czekanie wynagrodzone zostanie genialna produkcja, wiesz o czym mówię?

Dwa tytuły: Max Payne, Max Payne 2: The Fall of Max Payne.
Tak jak ludzie mają wiarę, że nowa gra od Team ICO będzie czymś wielkim, czy też że nowy God of War będzie świetną grą, tak ludzie mają też wiarę, że Remedy Entertainment wyda kolejną doskonałą grę.
Max Payne to gry na miarę GOW i ICO? .....................

Już zapomniałeś ?                                     
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2009, 01:37:04 am wysłana przez Bloo »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11833 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:36:16 am »
Chłopaki chcieli sobie porównać MP i DMC. Doszukiwanie się podtekstów jest chyba bezcelowe.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11834 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:37:41 am »
I do tego Bloo sam po sobie jedzie jakimiś ownującymi szkicami  :lol: :lol: :lol:

maniekz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2008
  • Wiadomości: 267
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11835 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:38:43 am »
Ale tak obiektywnie patrząc - co mają gry sprzed ośmiu lat do gier dzisiaj? Jedynie wspólnego developera?
Zapytaj Bloo co jego genialny umysł tu wywęszył  :lol:

Spisek, to jest jeden wielki spisek przeciwko Alan Wait.
Czyżby screeny z ośmioletniej gry na PS2  były zagrożeniem dla największej nadziei fanów XO, w kwestii ,że on tez potrafi o.0?   :eek:

Nie, największa nadzieja to jest chyba The Last Hope czy jakoś tak od Square. 

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11836 dnia: Stycznia 06, 2009, 01:46:00 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
                                 
Hmmmmmm, hmmmm ,hmmm, screeny z ICO i GOW też chcesz?




Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11837 dnia: Stycznia 06, 2009, 07:55:16 am »
Na 32 calach jest różnica między DVD (co prawda z kompa, ale pecet podłączony po VGA upscall'uje nie gorzej od dobrego odtwarzacza), a BD-ripami w 720p. Jak ktoś jej nie widzi, polecam okulistę.

Wątpię żeby kolesiowi, który twierdzi że PGR4 jest ładniejsze od GT5:P, pomógł nawet najlepszy specjalista od oczu. Hmmm, chyba że tutaj nie jest potrzebny okulista, tylko ktoś kto zajmuje się innymi schorzeniami. :P
: Styczeń 05, 2009, 23:16:02 pm
Tak, miliony siedzą metr prze TV...

Najbardziej wyciągnięty z dupy argument jaki przeczytałem od dawien dawna. :lol: :lol: :lol:
Specjalista potrzebny jest MarePanowi który nie widział a mówi, taki syndrom polaka, tak samo twierdzi że LCD Sony są najlepsze(śmiech na sali), czerń taka sama jak w Plazmach  :lol: :lol: :lol: Który mówi już od kilkunastu razy że skończyła się moc x360 po czym jak przychodzi jakiś tytuł który burzy teorie to milknie. Podnieca się archaicznym w wielu elementach GT. Twierdzi że moc Cella jest przeogromna :P Najlepiej jakby była 2 krotonie większa :lol: Twierdzi że format BL to jest to, gdzie cały rynek mówi o tym że nie idzie mu najlepiej. ITD :D

BTW: Nie twierdze że jest lepsze, tylko ma lepsze otoczenie i parę elementów, na które seria GT czeka od 3 części(bo jakoś obietnice nie idą w parze z realizacją). Znów sobie coś ubzdurałeś w głowie i potem wymyślasz opinie :P
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2009, 08:43:37 am wysłana przez Unlimited »

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11838 dnia: Stycznia 06, 2009, 08:56:16 am »
Jak byłem dzieckiem, to dzieci się kłóciły kto ma oryginalniejszy ciuch, metkę i odpowiednią ilość pasków na spodniach. Dziś się kłócą o to która konsola ma lepszą grafikę. : ) Ciekawe o co będą się kłóciły nasze dzieci, o to kto ma lepsze implanty?
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11839 dnia: Stycznia 06, 2009, 09:14:03 am »
Kłócę się nie o wyższości jabłka na gruszką tylko na temat nieprawdy. To która konsola jest lepsza zależy od tego w co się gra i jakie gatunki się preferuję, zasobności portfela itd. Dla mnie liczy się gameplay i bardziej innowacyjność w pewnych kwestiach niż sama grafika.