@Unlimited.
Po kolei.
Sony Bravia z serii X, na forum HDTV została porównana poziomem czerni do Kuro. Podałem nawet link do tej wypowiedzi. Nie muszę wspominać że strasznie się podpierałeś forum hdtv.
Odnośnie kwestii fizyki to Ty chyba nie grałeś w Little Big Planet. Spójrz na KZ2, które przy mega grafice ma zniszczalne środowisko. W kwestii fizyki PS3 ma sporą przewagę nad X0.
Co do wyścigów to IMO najlepsza fizykę wypadków ma GRID i śmiga on bez problemów na PS3, więc znowu FAIL.
Co do miast w PGR4, to co mnie obchodzi jakiś filmik o tworzeniu środowiska. Skąd wiesz jak to robili przy GT5:P? Liczy się to co widzę, a widzę że Londyn w GT5:P wygląda lepiej (patrz screen który dałem wcześniej).
Zaawansowanie przy tworzeniu GT5:P polega na zapodaniu 1080p, 60 klatek animacji przy 16 autach na trasie, gdzie każde z nich jest zbudowane z takiej liczby szczegółów że mozna by zrobić z tego pół stawki w PGR4.
Tak jak wspominam. Ty widzisz w moim pokoju JBL, widzisz na DVD obraz równie dobry co na Blu-Ray i uważasz że PGR4 dorównuje GT5:P
Po odpaleniu PGR4 w pracy, koledzy od razu stwierdzili że gra wypada biednie przy GT5:P. Tarniak tez twierdzi że GT5:P jest ładniejsze. Iras również. To są posiadacze X0.
: Styczeń 06, 2009, 10:24:03 am
Yyy w GT5:P nie ma śladów hamowania ?!
Właśnie pokazałeś jakie masz pojęcie o tym o czym rozmawiasz.
Nie, GT5:P nie ma prostej, płaskiej bitmapki jaką są ślady hamowania.
Ma za to 16 aut na trasie i 60 klatek animacji. PGR4 nie ma. Także ja jednak wolę płynniejszą animację i więcej przeciwników niż ślady opon, których i tak nie widzę bo jadę non stop przed siebie.