Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2740885 razy)

0 użytkowników i 74 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11840 dnia: Stycznia 06, 2009, 09:21:28 am »
Na 32 calach jest różnica między DVD (co prawda z kompa, ale pecet podłączony po VGA upscall'uje nie gorzej od dobrego odtwarzacza), a BD-ripami w 720p. Jak ktoś jej nie widzi, polecam okulistę.

Wątpię żeby kolesiowi, który twierdzi że PGR4 jest ładniejsze od GT5:P, pomógł nawet najlepszy specjalista od oczu. Hmmm, chyba że tutaj nie jest potrzebny okulista, tylko ktoś kto zajmuje się innymi schorzeniami. :P
: Styczeń 05, 2009, 23:16:02 pm
Tak, miliony siedzą metr prze TV...

Najbardziej wyciągnięty z dupy argument jaki przeczytałem od dawien dawna. :lol: :lol: :lol:
Specjalista potrzebny jest MarePanowi który nie widział a mówi, taki syndrom polaka, tak samo twierdzi że LCD Sony są najlepsze(śmiech na sali), czerń taka sama jak w Plazmach  :lol: :lol: :lol: Który mówi już od kilkunastu razy że skończyła się moc x360 po czym jak przychodzi jakiś tytuł który burzy teorie to milknie. Podnieca się archaicznym w wielu elementach GT. Twierdzi że moc Cella jest przeogromna :P Najlepiej jakby była 2 krotonie większa :lol: Twierdzi że format BL to jest to, gdzie cały rynek mówi o tym że nie idzie mu najlepiej. ITD :D

BTW: Nie twierdze że jest lepsze, tylko ma lepsze otoczenie i parę elementów, na które seria GT czeka od 3 części(bo jakoś obietnice nie idą w parze z realizacją). Znów sobie coś ubzdurałeś w głowie i potem wymyślasz opinie :P

Pokaż mi gdzie ja napisałem że LCD Sony są najlepsze? Na półce LCD są w czołówce, ale nie twierdzę że są lepsze od plazm Pioneera czy wyższych modeli Panasonica.

Pokaż mi tytuł na X0, który burzy teorię iż tej konsoli skończyła się moc jakiś czas temu.

Pokaż mi inny nośnik, godny next-gen. HD DVD dostało po dupie i został jedyny słuszny format.

PGR4, nie ma lepszego otoczenia co udowodniłem parę stron wcześniej. Trasy torowe w PGR4 wyglądają mega biednie. Trasy miejsce (Londyn) są już bardziej zbliżone w obu grach, jednak ciągle w GT5:P wypadają lepiej.

: Styczeń 06, 2009, 09:20:40 am
Spisek, to jest jeden wielki spisek przeciwko Alan Wait.

Buhaha, dobre!!! Nie słyszałem tego nigdy wcześniej. :lol: :lol: :lol:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11841 dnia: Stycznia 06, 2009, 09:57:20 am »
@ MarcePan
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Po Kolei:
Ojj pisałeś wcześniej(i w wątku o TV jak i tutaj), nie wymigasz się z tego ;) "Od Plazm Pioneera i wyższych modeli Panasonica"  :lol: Nawet jedna z najtańszych Plazm Panasa czyli PV80 nie ma konkurencji w swojej cenie wśród LCD. LCD z LED jedynie można porównywać z Plazmami, najtańszy taki Tv to samsung za około 5000zł.

Dalej:
Pokaże, idąc Twoim tokiem rozumowania to od czasów GoW konsola się zatrzymała jakościowo(wtedy to chyba po raz pierwszy obwieściłeś światu że to kres X360 :P )
FarCry2, GoW2, Bioschock,Assassin's Creed czy Nadchodzący Alan Wake. Jeśli chodzi o kwestie fizyki to tutaj konsola M$ ma więcej do zaoferowania niż PS3(które miało mieć tu przewagę). Wymienię chociażby nadchodzącą Forze3 czy Race Pro(Gt5 pod tym względem raczej słabiutko wygląda).

Jeszcze dalej:
Póki co jest to jedyny nośnik HD, jednak poczytaj to:
http://www.sendspace.com/file/4e4mk0

Najdalej:
Trasy Torowe w PGR czyli "Miszeli" czy "Nurburing" wcale nie są biedne jeśli weźmiesz pod uwagę parę czynników, to że na torach zostają ślady hamowania, dwa że są zmienne warunki atmosferyczne. Geometria tras jest na bardzo dobrym poziomie. Jeśli chodzi o Miasta to także nie masz racji:

Pokaż mi takie zaawansowanie przy tworzeniu GT5, tu właśnie poszło najwięcej polygonów, w Gt5 poszło na samochody.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2009, 10:00:04 am wysłana przez Unlimited »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11842 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:09:16 am »
Yyy w GT5:P nie ma śladów hamowania ?!

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11843 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:21:02 am »
Dla mnie Max Payne 1 miesci sie w top10 gier wszechczasow ;] Gra miala wszystko czego sie wymaga od hitow: genialna grafike, nowe patenty, genialny i zywotny gameplay + swietna fabule i klimat.

Wpis.

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11844 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:23:30 am »
Dla mnie Max Payne 1 miesci sie w top10 gier wszechczasow ;] Gra miala wszystko czego sie wymaga od hitow: genialna grafike, nowe patenty, genialny i zywotny gameplay + swietna fabule i klimat.

Wpis.

Tutaj akurat również się zgodze, bo emocje towarzyszące podczas przechodzenia tej gry, pamiętam do dziś.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11845 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:25:51 am »
@Unlimited.

Po kolei.

Sony Bravia z serii X, na forum HDTV została porównana poziomem czerni do Kuro. Podałem nawet link do tej wypowiedzi. Nie muszę wspominać że strasznie się podpierałeś forum hdtv.

Odnośnie kwestii fizyki to Ty chyba nie grałeś w Little Big Planet. Spójrz na KZ2, które przy mega grafice ma zniszczalne środowisko. W kwestii fizyki PS3 ma sporą przewagę nad X0.
Co do wyścigów to IMO najlepsza fizykę wypadków ma GRID i śmiga on bez problemów na PS3, więc znowu FAIL.

Co do miast w PGR4, to co mnie obchodzi jakiś filmik o tworzeniu środowiska. Skąd wiesz jak to robili przy GT5:P? Liczy się to co widzę, a widzę że Londyn w GT5:P wygląda lepiej (patrz screen który dałem wcześniej).

Zaawansowanie przy tworzeniu GT5:P polega na zapodaniu 1080p, 60 klatek animacji przy 16 autach na trasie, gdzie każde z nich jest zbudowane z takiej liczby szczegółów że mozna by zrobić z tego pół stawki w PGR4.

Tak jak wspominam. Ty widzisz w moim pokoju JBL, widzisz na DVD obraz równie dobry co na Blu-Ray i uważasz że PGR4 dorównuje GT5:P

Po odpaleniu PGR4 w pracy, koledzy od razu stwierdzili że gra wypada biednie przy GT5:P. Tarniak tez twierdzi że GT5:P jest ładniejsze. Iras również. To są posiadacze X0.
: Styczeń 06, 2009, 10:24:03 am
Yyy w GT5:P nie ma śladów hamowania ?!

Właśnie pokazałeś jakie masz pojęcie o tym o czym rozmawiasz. :lol:

Nie, GT5:P nie ma prostej, płaskiej bitmapki jaką są ślady hamowania.

Ma za to 16 aut na trasie i 60 klatek animacji. PGR4 nie ma. Także ja jednak wolę płynniejszą animację i więcej przeciwników niż ślady opon, których i tak nie widzę bo jadę non stop przed siebie.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2009, 10:27:22 am wysłana przez MarcePan »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11846 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:32:10 am »
@Marcys

To jak KZ2 nie poprawia to pewnie nawet nie zagrasz, bo plotka chodzi, ze gierka gubi klatki czasami i chodzi TYLKO w 30fps, do tego nie ma 1080p

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11847 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:34:55 am »
KZ2 to FPP, a ja tutaj mówię o GT5:P w porównaniu do wyścigu z X0 jakim jest PGR4.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11848 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:35:21 am »
To jak KZ2 nie poprawia to pewnie nawet nie zagrasz, bo plotka chodzi, ze gierka gubi klatki czasami i chodzi TYLKO w 30fps, do tego nie ma 1080p
mega lol, Ci co teraz recenzują i grają w jeszcze nie finalną wersję, piszą, że gra chodzi płynnie.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11849 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:38:40 am »
To jak KZ2 nie poprawia to pewnie nawet nie zagrasz, bo plotka chodzi, ze gierka gubi klatki czasami i chodzi TYLKO w 30fps, do tego nie ma 1080p
mega lol, Ci co teraz recenzują i grają w jeszcze nie finalną wersję, piszą, że gra chodzi płynnie.

Napisalem ze taka plotka chodzi, bo cos tam mi zaskoczylo ze w temacie  o KZ2 cos o fps dyskutowano, no OK nie bedzie fail, ale wciaz to tylko 30fps i 720p - dla MarcePan'a taka gra to nie gra  :lol: :lol: :lol:


Cytuj
Najlepiej sprzedająca się gra Nintendo w historii

Gra zręcznościowa Nintendo Wii Sports sprzedała się już w większej ilości, niż Super Mario Bros na konsolę NES. Niewątpliwie czyni to z niej tytuł wszechczasów.
Wii Sports to seria mini-gier sportowych. By wygrać, trzeba umiejętnie operować kontrolerem reagującym na ruch, z którego jest znana konsola Wii. Pomysł ten tak przypadł do gustu graczom komputerowym, że praktycznie każdy posiadacz Wii chce mieć Wii Sports w swojej kolekcji. Każdy. Serio. Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że gra sprzedała się już w większej ilości egzemplarzy (ponad 50000000 sztuk) niż legendarny Super Mario Bros. (40240000 sztuk).


http://wiadomosci.onet.pl/1891136,18,najlepiej_sprzedajaca_sie_gra_nintendo_w_historii,item.html

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11850 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:40:21 am »
Napisalem ze taka plotka chodzi
Gdyby taka plotka chodziła, to sam bym o niej wiedział.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11851 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:45:42 am »
Teraz jak będziemy o czymś pisać, to na początku trzeba dodać że "plotka głosi" co by potem sie wymigać z bzdur jakie się napisało. :lol:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11852 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:47:58 am »
Teraz jak będziemy o czymś pisać, to na początku trzeba dodać że "plotka głosi" co by potem sie wymigać z bzdur jakie się napisało. :lol:

Wreszcie cos zrozumiales :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11853 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:51:17 am »
Plotka głosi ,że nam  Londka Police shakuje    :lol:


http://www.rlslog.net/british-police-allowed-to-hack-into-personal-pcs/

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11854 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:54:01 am »
Plotka głosi ,że nam  Londka Police shakuje    :lol:


http://www.rlslog.net/british-police-allowed-to-hack-into-personal-pcs/

hehe... mam sprzetowego i "programowego" firewalla, wiec powodzenia .... :) ale jak znam anglie to zaraz sie ludzie na to rzuca i policja sie z tego wycofa, co innego jesli mowa o terroryzmie :) a tak to jest naruszenie wolnosci i prywatnosci itp. zawsze sie tak samo konczy jak chca cos takiego wprowadzi.

btw. jak ja odpalam sciaganie to nawet google mi sie nie wczytuje, to panowie caly czas beda mieli "timed out" :)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2009, 10:59:43 am wysłana przez LoNdEk »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11855 dnia: Stycznia 06, 2009, 10:59:31 am »
Plotka głosi ,że nam  Londka Police shakuje    :lol:


http://www.rlslog.net/british-police-allowed-to-hack-into-personal-pcs/

hehe... mam sprzetowego i "programowego" firewalla, wiec powodzenia .... :) ale jak znam anglie to zaraz sie ludzie na to rzuca i policja sie z tego wycofa, co innego jesli mowa o terroryzmie :)
Ale Degeneration na wszelki wypadek wykasuj  :cool:

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11856 dnia: Stycznia 06, 2009, 11:05:53 am »
@Unlimited.

Po kolei.

Sony Bravia z serii X, na forum HDTV została porównana poziomem czerni do Kuro. Podałem nawet link do tej wypowiedzi. Nie muszę wspominać że strasznie się podpierałeś forum hdtv.

Odnośnie kwestii fizyki to Ty chyba nie grałeś w Little Big Planet. Spójrz na KZ2, które przy mega grafice ma zniszczalne środowisko. W kwestii fizyki PS3 ma sporą przewagę nad X0.
Co do wyścigów to IMO najlepsza fizykę wypadków ma GRID i śmiga on bez problemów na PS3, więc znowu FAIL.

Co do miast w PGR4, to co mnie obchodzi jakiś filmik o tworzeniu środowiska. Skąd wiesz jak to robili przy GT5:P? Liczy się to co widzę, a widzę że Londyn w GT5:P wygląda lepiej (patrz screen który dałem wcześniej).

Zaawansowanie przy tworzeniu GT5:P polega na zapodaniu 1080p, 60 klatek animacji przy 16 autach na trasie, gdzie każde z nich jest zbudowane z takiej liczby szczegółów że mozna by zrobić z tego pół stawki w PGR4.

Tak jak wspominam. Ty widzisz w moim pokoju JBL, widzisz na DVD obraz równie dobry co na Blu-Ray i uważasz że PGR4 dorównuje GT5:P

Po odpaleniu PGR4 w pracy, koledzy od razu stwierdzili że gra wypada biednie przy GT5:P. Tarniak tez twierdzi że GT5:P jest ładniejsze. Iras również. To są posiadacze X0.
: Styczeń 06, 2009, 10:24:03 am
Yyy w GT5:P nie ma śladów hamowania ?!

Właśnie pokazałeś jakie masz pojęcie o tym o czym rozmawiasz. :lol:

Nie, GT5:P nie ma prostej, płaskiej bitmapki jaką są ślady hamowania.

Ma za to 16 aut na trasie i 60 klatek animacji. PGR4 nie ma. Także ja jednak wolę płynniejszą animację i więcej przeciwników niż ślady opon, których i tak nie widzę bo jadę non stop przed siebie.

Yyy hahaha fajna mi gra wyścigowa gdzie nie ma śladów hamowania i to jest PRO SYMULATOR, gdzie fizyka kupa, brak głupich kolizji, brak śladów hamowania, skopane AI nie mam pytań.
: Styczeń 06, 2009, 11:03:19 am
Może i gra wygląda ładnie, ale to tylko głupi pokaz możliwości graficznych, gdzie gameplay leży i kwiczy którego PGR4 wciąga nosem. Dla mnie PGR4 wygrywa mimo iż AUTA SĄ BIEDNIEJSZE, otoczenie skąpe w detale i auta nie prowadzi się tak jak w realu.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11857 dnia: Stycznia 06, 2009, 11:07:26 am »
Plotka głosi ,że nam  Londka Police shakuje    :lol:


http://www.rlslog.net/british-police-allowed-to-hack-into-personal-pcs/

hehe... mam sprzetowego i "programowego" firewalla, wiec powodzenia .... :) ale jak znam anglie to zaraz sie ludzie na to rzuca i policja sie z tego wycofa, co innego jesli mowa o terroryzmie :)
Ale Degeneration na wszelki wypadek wykasuj  :cool:

Przestepstwo jest wtedy jak sciagasz cos i to dalej "puszczasz w obrot" dlatego goscia z P2P mozna oskarzyc :) ja jak juz cos sciagam tylkoz P2M. A watpie aby ktos monitorowal polaczenia na portach poczty.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11858 dnia: Stycznia 06, 2009, 11:07:53 am »
A skąd te bajki o skopanym AI? Przynajmniej byście recke/playtest Zielarza przeczytali, ale po co - lepiej trollować w najlepsze.

Ślady hamowania - no fajnie, ale ktoś się za nimi tak na prawdę ogląda?  :|

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11859 dnia: Stycznia 06, 2009, 11:12:17 am »
@Unlimited.

Po kolei.

Sony Bravia z serii X, na forum HDTV została porównana poziomem czerni do Kuro. Podałem nawet link do tej wypowiedzi. Nie muszę wspominać że strasznie się podpierałeś forum hdtv.

Odnośnie kwestii fizyki to Ty chyba nie grałeś w Little Big Planet. Spójrz na KZ2, które przy mega grafice ma zniszczalne środowisko. W kwestii fizyki PS3 ma sporą przewagę nad X0.
Co do wyścigów to IMO najlepsza fizykę wypadków ma GRID i śmiga on bez problemów na PS3, więc znowu FAIL.

Co do miast w PGR4, to co mnie obchodzi jakiś filmik o tworzeniu środowiska. Skąd wiesz jak to robili przy GT5:P? Liczy się to co widzę, a widzę że Londyn w GT5:P wygląda lepiej (patrz screen który dałem wcześniej).

Zaawansowanie przy tworzeniu GT5:P polega na zapodaniu 1080p, 60 klatek animacji przy 16 autach na trasie, gdzie każde z nich jest zbudowane z takiej liczby szczegółów że mozna by zrobić z tego pół stawki w PGR4.

Tak jak wspominam. Ty widzisz w moim pokoju JBL, widzisz na DVD obraz równie dobry co na Blu-Ray i uważasz że PGR4 dorównuje GT5:P

Po odpaleniu PGR4 w pracy, koledzy od razu stwierdzili że gra wypada biednie przy GT5:P. Tarniak tez twierdzi że GT5:P jest ładniejsze. Iras również. To są posiadacze X0.
: Styczeń 06, 2009, 10:24:03 am
Yyy w GT5:P nie ma śladów hamowania ?!

Właśnie pokazałeś jakie masz pojęcie o tym o czym rozmawiasz. :lol:

Nie, GT5:P nie ma prostej, płaskiej bitmapki jaką są ślady hamowania.

Ma za to 16 aut na trasie i 60 klatek animacji. PGR4 nie ma. Także ja jednak wolę płynniejszą animację i więcej przeciwników niż ślady opon, których i tak nie widzę bo jadę non stop przed siebie.


ad1.
Mówimy o relacji cena/jakość i najlepiej to co widzimy na własne oczy.
ad2.
zniszczalne środowisko w KZ2 to tam gdzie jest to robione na wielką skalę wchodzi skrypt/y, w normalnej grze nie odstaje to w żaden sposób od np. Black z zeszłej generacji czy Brothers in Arms na next genach.
ad3.
jakby to tak robili to by się pochwalili, nie znasz ekipy Polyphony :P
ad4.
Jasne, tylko kosztem czego, wady które seria ma od zarania dziejów i niedoróbki graficzne które na next genach nie powinny mieć miejsca.
ad5.
To że pomyliłem typ głośników to nie moja wina, swoja drogą wyszło że nie masz kolumn nawet klasy JBL więc o czym gadamy(jak chcesz żebym na to spojrzał materialnie, choć mnie to rybka jaki kto ma sprzęt bo to kwestia indywidualna, finansowa itd.) :P
ad6.
Nie twierdzę że PGR4 jest ładniejsze tylko ma parę elementów lepszych niż w GT5. ehhh...ciężko zrozumieć ?!
ad7.
Po co mi 16 AI gdzie muszę się od nich odbijać, jeżdżą jak po sznurku(skryptowo popełniają błędy w tych samych miejscach), 60 klatek to jest plus(ale wyścigi pomiędzy arcade z naleciałościami sim spokojnie starczy płynne 30fpsów jakie jest w PGR4). Ślady opon to smaczek, który powinieneś dostrzec jak fan motoryzacji, określ się..bo się gubisz.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11860 dnia: Stycznia 06, 2009, 11:12:26 am »
A skąd te bajki o skopanym AI? Przynajmniej byście recke/playtest Zielarza przeczytali, ale po co - lepiej trollować w najlepsze.

Ślady hamowania - no fajnie, ale ktoś się za nimi tak na prawdę ogląda?  :|
Ale skoro gra ma być pro to może by pasowało by jakieś zwykłe bitmapy były to tak jakby w shootera nie widać było łusek...

Przede wszystkim ślady hamowania pomagają np. jedziesz okrążenie nie będąc pewny zakręty i załóżmy że wypadasz, jadać drugie okrążenie wiesz kiedy NALEŻY już hamować bo widzisz poprzednie ślady itp W Forza 2 gdyby nie było śladów hamowania gra nie była by grywalna !! ponadto dodają realizmu i są nie nieodłącznym elementem w grach wyścigowych.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2009, 11:16:51 am wysłana przez above89 »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11861 dnia: Stycznia 06, 2009, 11:17:14 am »
A skąd te bajki o skopanym AI? Przynajmniej byście recke/playtest Zielarza przeczytali, ale po co - lepiej trollować w najlepsze.

Ślady hamowania - no fajnie, ale ktoś się za nimi tak na prawdę ogląda?  :|
Ale skoro gra ma być pro to może by pasowało by jakieś zwykłe bitmapy były to tak jakby w shootera nie widać było łusek...

Przede wszystkim ślady hamowania pomagają np. jedziesz okrążenie nie będąc pewny zakręty i załóżmy że wypadasz, jadać drugie okrążenie wiesz kiedy NALEŻY już hamować i do tego są potrzebne głupie ślady hamowania ponadto dodają realizmu i są nie nieodłącznym elementem w grach wyścigowych.
W Girsach 2 widać łuski na ziemi i ślady po kulach w ścianach?

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11862 dnia: Stycznia 06, 2009, 11:18:32 am »
A to jest FPP czy FPS ??

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11863 dnia: Stycznia 06, 2009, 11:18:51 am »
A skąd te bajki o skopanym AI? Przynajmniej byście recke/playtest Zielarza przeczytali, ale po co - lepiej trollować w najlepsze.

Ślady hamowania - no fajnie, ale ktoś się za nimi tak na prawdę ogląda?  :|
Ale skoro gra ma być pro to może by pasowało by jakieś zwykłe bitmapy były to tak jakby w shootera nie widać było łusek...

Przede wszystkim ślady hamowania pomagają np. jedziesz okrążenie nie będąc pewny zakręty i załóżmy że wypadasz, jadać drugie okrążenie wiesz kiedy NALEŻY już hamować i do tego są potrzebne głupie ślady hamowania ponadto dodają realizmu i są nie nieodłącznym elementem w grach wyścigowych.
W Girsach 2 widać łuski na ziemi i ślady po kulach w ścianach?
Ślady są przez jakiś czas, ALE SĄ. Łuski hm..w jedynce widziałem ;). Nie piszę że GT5:P to zło i PGR4 najlepsze, ale wywyższanie owej gry ponad wszystko bo jest taka a nie inna to trochę chore.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11864 dnia: Stycznia 06, 2009, 11:19:04 am »
A to jest FPP czy FPS ??
Action Adventure. 8-)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11865 dnia: Stycznia 06, 2009, 11:20:21 am »
 8)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11866 dnia: Stycznia 06, 2009, 11:42:53 am »
A skąd te bajki o skopanym AI? Przynajmniej byście recke/playtest Zielarza przeczytali, ale po co - lepiej trollować w najlepsze.

Ślady hamowania - no fajnie, ale ktoś się za nimi tak na prawdę ogląda?  :|
Ale skoro gra ma być pro to może by pasowało by jakieś zwykłe bitmapy były to tak jakby w shootera nie widać było łusek...

Przede wszystkim ślady hamowania pomagają np. jedziesz okrążenie nie będąc pewny zakręty i załóżmy że wypadasz, jadać drugie okrążenie wiesz kiedy NALEŻY już hamować i do tego są potrzebne głupie ślady hamowania ponadto dodają realizmu i są nie nieodłącznym elementem w grach wyścigowych.
W Girsach 2 widać łuski na ziemi i ślady po kulach w ścianach?
Ślady są przez jakiś czas, ALE SĄ. Łuski hm..w jedynce widziałem ;). Nie piszę że GT5:P to zło i PGR4 najlepsze, ale wywyższanie owej gry ponad wszystko bo jest taka a nie inna to trochę chore.
http://files.filefront.com/Untitledwmv/;12887178;/fileinfo.html

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11867 dnia: Stycznia 06, 2009, 11:59:52 am »
To w takim razie mi się przewidziało lub te całe DZIAŁKA wypluwają łuski, ale nie dam sobie ręki uciąć. Gdzieś w gearsach to widziałem. Tak czy siak to gra w której bronie mają tyle wspólnego z rzeczywistością co wcale także łuski nie koniecznie muszą być wypluwane. Ciekaw jestem czy w resistance 1 lub 2 są bo Killzone 2 chyba miał :)
: Styczeń 06, 2009, 11:58:44 am
Anyway o czym my na Boga dyskutujemy ?! O łuskach :/ Dobra koniec bo to głupota.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11868 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:02:26 pm »
Bronie w Gearsach plują ołowiem, więc łuski powinny być. Mnie to nie przeszkadza, ale jeśli ktoś się potrafi do Gran Turismo dowalić o brak śladów na asfalcie... Swoją drogą łuski - jeśli są - wyskakują przed ryjem, a ślady na asfalcie? Pożywka dla dresów, którzy palą gumę i kręcą bączki na prostej start-meta. Jakby były - fajnie, ale żeby z powodu braku taką grandę robić?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11869 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:13:33 pm »
Bronie w Gearsach plują ołowiem, więc łuski powinny być. Mnie to nie przeszkadza, ale jeśli ktoś się potrafi do Gran Turismo dowalić o brak śladów na asfalcie... Swoją drogą łuski - jeśli są - wyskakują przed ryjem, a ślady na asfalcie? Pożywka dla dresów, którzy palą gumę i kręcą bączki na prostej start-meta. Jakby były - fajnie, ale żeby z powodu braku taką grandę robić?

Iras w tym temacie sie robi grande, ze cien na jakims screenie w powiekszeniu x razy wyglada gorzej niz ten sam cien na innej konsoli w tym samym powiekszeniu. Wiec slady na asfalcie sa jak najabrdziej slusznym tematem dyskusji tym bardziej, ze nie trzeba zoomowac screenow co by je zobaczyc. :D :D :D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11870 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:15:26 pm »
Łuski wylatują , ale znikają po zetknięciu z podłożem , niema śladów po kulach , tak gwoli ścisłości.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11871 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:16:01 pm »
Yyy hahaha fajna mi gra wyścigowa gdzie nie ma śladów hamowania i to jest PRO SYMULATOR, gdzie fizyka kupa, brak głupich kolizji, brak śladów hamowania, skopane AI nie mam pytań.
: Styczeń 06, 2009, 11:03:19 am
Może i gra wygląda ładnie, ale to tylko głupi pokaz możliwości graficznych, gdzie gameplay leży i kwiczy którego PGR4 wciąga nosem. Dla mnie PGR4 wygrywa mimo iż AUTA SĄ BIEDNIEJSZE, otoczenie skąpe w detale i auta nie prowadzi się tak jak w realu.

Przecież Ty nawet nie grałeś w GT5:P, że już o podpięciu kierownicy nie wspomnę. Jak więc możesz wypowiadać się o fizyce i AI w tej grze. Śmiech na sali.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11872 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:17:09 pm »
Bronie w Gearsach plują ołowiem, więc łuski powinny być. Mnie to nie przeszkadza, ale jeśli ktoś się potrafi do Gran Turismo dowalić o brak śladów na asfalcie... Swoją drogą łuski - jeśli są - wyskakują przed ryjem, a ślady na asfalcie? Pożywka dla dresów, którzy palą gumę i kręcą bączki na prostej start-meta. Jakby były - fajnie, ale żeby z powodu braku taką grandę robić?

Iras w tym temacie sie robi grande, ze cien na jakims screenie w powiekszeniu x razy wyglada gorzej niz ten sam cien na innej konsoli w tym samym powiekszeniu. Wiec slady na asfalcie sa jak najabrdziej slusznym tematem dyskusji tym bardziej, ze nie trzeba zoomowac screenow co by je zobaczyc. :D :D :D
To co , uploadować więcej filmików i dyskutujemy o śladach po oponach/kulach?

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11873 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:18:07 pm »
Yyy hahaha fajna mi gra wyścigowa gdzie nie ma śladów hamowania i to jest PRO SYMULATOR, gdzie fizyka kupa, brak głupich kolizji, brak śladów hamowania, skopane AI nie mam pytań.
: Styczeń 06, 2009, 11:03:19 am
Może i gra wygląda ładnie, ale to tylko głupi pokaz możliwości graficznych, gdzie gameplay leży i kwiczy którego PGR4 wciąga nosem. Dla mnie PGR4 wygrywa mimo iż AUTA SĄ BIEDNIEJSZE, otoczenie skąpe w detale i auta nie prowadzi się tak jak w realu.

Przecież Ty nawet nie grałeś w GT5:P, że już o podpięciu kierownicy nie wspomnę. Jak więc możesz wypowiadać się o fizyce i AI w tej grze. Śmiech na sali.
Śmiech na sali = Twoja osoba. Skąd pewność że nie grałem śledzisz, obserwujesz mnie ?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11874 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:21:45 pm »
Śmiech na sali = Twoja osoba. Skąd pewność że nie grałem śledzisz, obserwujesz mnie ?

Gdybyś grał, nie powtarzałbyś tanich frazesów konkurencji, które w tej edycji Gran Turismo nie mają racji bytu.

Chyba że grałeś, a mimo to jesteś tak zaślepiony...

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11875 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:23:52 pm »
Śmiech na sali = Twoja osoba. Skąd pewność że nie grałem śledzisz, obserwujesz mnie ?

Gdybyś grał, nie powtarzałbyś tanich frazesów konkurencji, które w tej edycji Gran Turismo nie mają racji bytu.

Chyba że grałeś, a mimo to jesteś tak zaślepiony...
Czym zaślepiony mój drogi ? Posiadałem ps3, teraz x0 ale to nie znaczy że jestem fanbojem BA nim nie byłem i nie mam zamiaru. Tylko piszę jak jest, a chłopcy nie potrafią tego zrozumieć tylko się rzucają z pięściami. Wybacz, ale takim marcepanem co to ma napisane PS3 NAJMOCNIEJSZA KONSOLA NA RYNKU nie mam zamiaru zostać ;) Dla mnie pgr4 od zawsze był dużo lepszy od GT5 i leje na to że londyn wygląda gorzej, że kibice to słabe postacie 3d które wyglądają identycznie, że asfalt jest brzydki, że tekstury w oddali rozmyte i się doczytują przed nosem lub parę metrów przed, że gra traci na płynności przy wyścigach z maksymalna liczbą graczy oraz w momencie burz z piorunami, że kokpity są ubogie w detale, że ma pustawe i ubogie tory, że NIEBO to zwykła BITMAPA okropnej jakości, że auta są zrobione z małej ilości polygonów, że dym jest brzydki itp To są kwestie grafiki, zaś gameplay miażdży jest przyjemny, ale nie tak arcadowy na sega rally czy inne np. NFS. 
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2009, 12:29:27 pm wysłana przez above89 »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11876 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:27:57 pm »
Jesteś zaślepiony, na dodatek nie mniej śmieszny i żałosny od MarcePana - jedynie w drugą stronę.

Żyj dalej w przeświadczeniu, że w Gran Turismo nic poza grafiką się nie zmienia.

http://www.ps3.neogo.pl/recenzje/571

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11877 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:28:45 pm »
Bronie w Gearsach plują ołowiem, więc łuski powinny być. Mnie to nie przeszkadza, ale jeśli ktoś się potrafi do Gran Turismo dowalić o brak śladów na asfalcie... Swoją drogą łuski - jeśli są - wyskakują przed ryjem, a ślady na asfalcie? Pożywka dla dresów, którzy palą gumę i kręcą bączki na prostej start-meta. Jakby były - fajnie, ale żeby z powodu braku taką grandę robić?

Iras w tym temacie sie robi grande, ze cien na jakims screenie w powiekszeniu x razy wyglada gorzej niz ten sam cien na innej konsoli w tym samym powiekszeniu. Wiec slady na asfalcie sa jak najabrdziej slusznym tematem dyskusji tym bardziej, ze nie trzeba zoomowac screenow co by je zobaczyc. :D :D :D
To co , uploadować więcej filmików i dyskutujemy o śladach po oponach/kulach?

Jesli tylko sprawia ci to radosc, to dajesz... ja z checia podyskutuje o tych filmikach ( choc ich nie ogladam ;) ) ale bardziej preferuje screeny.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11878 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:33:09 pm »
Jesteś zaślepiony, na dodatek nie mniej śmieszny i żałosny od MarcePana - jedynie w drugą stronę.

Żyj dalej w przeświadczeniu, że w Gran Turismo nic poza grafiką się nie zmienia.

http://www.ps3.neogo.pl/recenzje/571
Tak jestem zaślepiony znaczkiem XBOX 360 buhahah większej głupoty nie czytałem. Bo nie mam co robić tylko siedzieć i się wykłócać z ludźmi że mojsze jest dużo lepsze niż Twojsze.
: Styczeń 06, 2009, 12:31:15 pm
I mam płakać jak jakiś procent użytkowników x0 że nowy Tomb Raider wygląda lepiej na ps3, że Killzone 2 ma super animacje, oświetlenie i ogólnie grafika miażdży, a GOW2 wygląda gorzej od jedynki i ma problemy z v-sync, że x0 nigdy nie dostanie Uncharteda ani żadnej gry pokroju Heavenly Sword itp Musiałbym na głowę upaść.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11879 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:35:22 pm »
Bo nie mam co robić tylko siedzieć i się wykłócać z ludźmi
Właśnie to robisz.