Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2764676 razy)

0 użytkowników i 32 Gości przegląda ten wątek.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12280 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:35:34 pm »
No to super, ale ilu tak naprawde posiadaczy PS3 korzysta z Wi-Fi !?

Niezłe zacofanie macie w UK, bo u nas w Polsce sieci wifi są bardzo popularne  8)

Dopóki gra taka się sprzedaje i przynosi zyski, myślisz że oni zwrócą na to uwagę ? Tu chodzi tylko o siano, a nie dobro klienta, jeżeli coś przynosi siano po co to zmieniać, wprowadzać nowe wersje itd ?

Jeżeli to by było nagłośnione jak Rrod, to by może o tym pomyśleli ale jeżeli to się tak sprzedaje to po co.

To fajnie, że wiesz, że Cie dymają, a mimo to bronisz ich jak niepodległości.

Tak samo jak bethesda dublowala dane na BD, bo odczyt byl zbyt wolny.

Czy gracze tracą na dublowaniu danych? Chodzi lepiej, ładuje się szybciej - blu-ray na to pozwala, więc w czym problem?

Idę, bo się tu faktycznie robi retard wars i nie widzę sensu, żeby w tym uczestniczyć  :?

Dokładnie. Zwłaszcza, że sam kandydujesz do miana retarda roku jako osoba wychwalająca ps3 a posiadająca kloca. Męczennik XXI wieku.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12281 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:36:13 pm »
LoNdKu odpowiedz na pytanie.

Czemu jeśli programowanie na X0 i PC jest podobne, to Rockastar skarży się na brak HDD w X0?

Czekam na odpowiedź.

Aha i powiedz mi w jakiej firmie jesteś programista i jakie masz dokonania skoro wiesz że gry na Xo i PC pisze się w podobny sposób i można stosować podobne sztuczki?


A ja nie wiem czy jest podobne czy nie, do jasnej ciasnej nie jestem programista! Ale skoro XO korzysta po czesci z bibliotek DirectX - to juz cos wiemy, jesli XNA - korzysta w wiekszosci z bibliotek VS2008 to tez juz jest pewien sygnal. Prosta dedukcja ziom. Nie musze zaslaniac sie czyimis opiniami. Programowanie na wiele rdzenii tez nie jest zupelna nowoscia na rynku PC. Roznice zaczynaja sie, kiedy poszczegolne procesy trzeba rozlozyc na poszczegolny hardware, a ze sprzet jest inny = inna architektura, to i kod musi byc troche zmieniony. PROSTE. Programista siedzi za mna :) moge sie w kazdej chwili kazdy szczegol dowiedziec :D :D. Mam doswiadczone zrodlo informacji :D

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12282 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:37:01 pm »
Ale ja nie chce nic dokładać bo kupuje konsolę a nie PC-ta!!!

Dlatego kupiłeś PS3 i nic dokupować nie musisz. Proste, czyż nie?
Proste
Cytuj
Nie wiem czemu martwisz się na zapas za posiadaczy X0. Jeżeli ktoś kupuje Arcade to musi sobie zdawać sprawę, że jeżeli zachce mu się dysku, będzie musiał wybulić jakąśtam kwotę.
Zgoda - ale nie przekonujcie mnie, że to rozwiązanie które narzucił M$ jest najlepszym z możliwych, bo tak nie jest!
Dla mnie to jest pewnego rodzaju nieuczciwość w stosunku do klienta.
 Kupując PS3 dostajesz od razu pełną opcję z całym dobrodziejstwem inwentarza. Kupując Arcade dostajesz coś na kształt "half-experience", czyli pograj, pobaw się a jak będziesz chciał więcej to kup dodatkowe zabawki, które znajdują się w naszym sklepie po przystępnych cenach...

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12283 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:37:06 pm »
LoNdKu odpowiedz na pytanie.

Czemu jeśli programowanie na X0 i PC jest podobne, to Rockastar skarży się na brak HDD w X0?

Czekam na odpowiedź.

Aha i powiedz mi w jakiej firmie jesteś programista i jakie masz dokonania skoro wiesz że gry na Xo i PC pisze się w podobny sposób i można stosować podobne sztuczki?


Bo tak mówią developerzy? :oops:

Cytując LoNdKa. Proszę o linki, wypowiedzi i potwierdzenie tych słów. :P
: Styczeń 08, 2009, 16:34:08 pm

Aha i powiedz mi w jakiej firmie jesteś programista i jakie masz dokonania skoro wiesz że gry na Xo i PC pisze się w podobny sposób i można stosować podobne sztuczki?


Bo PC i X0 to podobna architektura; bo obie te platformy korzystają z DX.

To czemu w takim razie, skoro programowanie jest podobne i można uniknąć problemów rozbudowanego GTA5, Rockstar narzeka na brak dysku w X0? Czekam na odpowiedź.

Gdyż w kompach są dyski? Narzekają bo widocznie chcą ostro skompresować dane i część zrzucić na HDD. Takie to trudne?

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12284 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:37:10 pm »
LoNdKu odpowiedz na pytanie.

Czemu jeśli programowanie na X0 i PC jest podobne, to Rockastar skarży się na brak HDD w X0?

Czekam na odpowiedź.

Aha i powiedz mi w jakiej firmie jesteś programista i jakie masz dokonania skoro wiesz że gry na Xo i PC pisze się w podobny sposób i można stosować podobne sztuczki?


Bo tak mówią developerzy? :oops:

Cytując LoNdKa. Proszę o linki, wypowiedzi i potwierdzenie tych słów. :P
: Styczeń 08, 2009, 16:34:08 pm

Aha i powiedz mi w jakiej firmie jesteś programista i jakie masz dokonania skoro wiesz że gry na Xo i PC pisze się w podobny sposób i można stosować podobne sztuczki?


Bo PC i X0 to podobna architektura; bo obie te platformy korzystają z DX.

To czemu w takim razie, skoro programowanie jest podobne i można uniknąć problemów rozbudowanego GTA5, Rockstar narzeka na brak dysku w X0? Czekam na odpowiedź.
Narzeka i oficjalnie o tym trąbiono na gameonly.pl wiem bo to czytałem, że nie będzie GTA 5 na x0 ze względu na mały nośnik, ale teraz gdy da się wrzucać grę na dysk mogą ją wydać na DWÓCH DVD i całość na dysk ;), ale wątpię bo wtedy arcade i core nie dadzą rady pociągnąć grę no chyba że MS im pozwoli tak zrobić LUB wprowadzą nowy napęd np. BLURAY.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12285 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:37:16 pm »
Zresztą LoNdKu nie potrafisz obalić faktu że Rockstar narzeka na brak HDD w każdym X0.

Przy Midnight Club nie narzekal, przy innych grach nie narzekal! Tak samo moge w kolko powtarzac ze bethesda narzekala na wolny BD w PS3.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12286 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:37:20 pm »
Odpowie ktoś na pytanie czemu skoro tak łatwo można ominąć problem, to Rockstar skarży się na cholerny brak HDD w X0?

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12287 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:37:33 pm »
To fajnie, że wiesz, że Cie dymają, a mimo to bronisz ich jak niepodległości.

Wydymać mnie mogli tylko z awaryjnością, co najważniejsze najbardziej wydymani się czują obrońcy, posiadacze ps3 :D Ja kupiłem premiuma mam dysk, jeżeli zostane przy XO to dokupie sobie kiedyś 120gb dysk mi to nie przeszkadza, WI-FI nie potrzebuje. Dwaj kumple ostatnio kupili sobie Arcade i jakoś nie czują się wydymani też nie potrzebują innych dobrodziejstw, wystarczy im że mogą sobie pograć. To co jest niezbędne jest nawet w najuboższej wersji, no może oprócz kabla ethernet.

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12288 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:39:30 pm »
Odpowie ktoś na pytanie czemu skoro tak łatwo można ominąć problem, to Rockstar skarży się na cholerny brak HDD w X0?
No bo dysk to wygoda, a ze nie ma dysku w kazdym Xboxie, to oczywista wada kloca. Tak trudno pojac?

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12289 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:39:52 pm »
Odpowie ktoś na pytanie czemu skoro tak łatwo można ominąć problem, to Rockstar skarży się na cholerny brak HDD w X0?

Pisalem.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12290 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:40:05 pm »
Zresztą LoNdKu nie potrafisz obalić faktu że Rockstar narzeka na brak HDD w każdym X0.

Przy Midnight Club nie narzekal, przy innych grach nie narzekal! Tak samo moge w kolko powtarzac ze bethesda narzekala na wolny BD w PS3.

Powtarzam jak retardowi że zdublowanie danych przyniosło ze sobą same plusy.

MC:LA to nie GTA, które jest w cholerę bardziej rozbudowane.

GTA5 ma być czymś na wzór GTA:SA (tak przypuszczam) i stąd narzekanie na brak HDD.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12291 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:40:13 pm »
Niezłe zacofanie macie w UK, bo u nas w Polsce sieci wifi są bardzo popularne  8)

Reuter Wi-Fi OK, siec Wi-Fi - sam z takiej w PL korzystalem - nie da sie grac.

btw. zacofanie po ch*ju w tym UK = wszedzie te swiatlowody.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12292 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:40:21 pm »
Tak samo moge w kolko powtarzac ze bethesda narzekala na wolny BD w PS3.

Jesteś opóźniony czy tylko udajesz? Dwa razy ci kur** na zarzut odnośnie Bethesdy odpowiedziałem, a ty dalej swoje.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12293 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:41:03 pm »
Xbox 360 Limiting GTA IV Development?
Cytuj
Dan Houser, who is Rockstar's creative VP, was asked, "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?" He replied, "Yep".
http://www.planetxbox360.com/article_1827/Xbox_360_Limiting_GTA_IV_Development

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12294 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:43:01 pm »
Zresztą LoNdKu nie potrafisz obalić faktu że Rockstar narzeka na brak HDD w każdym X0.

Przy Midnight Club nie narzekal, przy innych grach nie narzekal! Tak samo moge w kolko powtarzac ze bethesda narzekala na wolny BD w PS3.

Powtarzam jak retardowi że zdublowanie danych przyniosło ze sobą same plusy.

MC:LA to nie GTA, które jest w cholerę bardziej rozbudowane.

GTA5 ma być czymś na wzór GTA:SA (tak przypuszczam) i stąd narzekanie na brak HDD.

Powtorze sie ale co tam, GTA4 na XO mialo wyzsza rodzialke, a jak juz cytujemy uzytkownikow to above89 wyraznie mowi, na ktorej konsoli GTA4 dziala lepiej i wyglada lepiej. Gral on w obie wersje. Czyli jest dla mnie zagatka jakim cudem R* narzekajac na XO stworzyl lepszy port !?
: Styczeń 08, 2009, 16:42:36 pm
Tak samo moge w kolko powtarzac ze bethesda narzekala na wolny BD w PS3.

Jesteś opóźniony czy tylko udajesz? Dwa razy ci ku*** na zarzut odnośnie Bethesdy odpowiedziałem, a ty dalej swoje.

Celowo omijam twoje posty :)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12295 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:44:14 pm »
Iras czemu Ty nadal masz XO mogę wiedzieć ? Bo cierpisz przy nim jak Chrystus na krzyżu :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12296 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:44:21 pm »
Gdyż w kompach są dyski? Narzekają bo widocznie chcą ostro skompresować dane i część zrzucić na HDD. Takie to trudne?

No i w ten sposób doszliśmy do sedna. Czyli M$ popełnił błąd nie dając do każdej konsoli HDD. Dziękuję w pomocy ustalenia tego faktu.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12297 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:45:07 pm »
Czy gracze tracą na dublowaniu danych? Chodzi lepiej, ładuje się szybciej - blu-ray na to pozwala, więc w czym problem?

Idę, bo się tu faktycznie robi retard wars i nie widzę sensu, żeby w tym uczestniczyć  :?

Dokładnie. Zwłaszcza, że sam kandydujesz do miana retarda roku jako osoba wychwalająca ps3 a posiadająca kloca. Męczennik XXI wieku.

Iras w temacie wasze zboczenia powinien napisac - MASOCHISTA :)

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12298 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:45:31 pm »
Gdyż w kompach są dyski? Narzekają bo widocznie chcą ostro skompresować dane i część zrzucić na HDD. Takie to trudne?

No i w ten sposób doszliśmy do sedna. Czyli M$ popełnił błąd nie dając do każdej konsoli HDD. Dziękuję w pomocy ustalenia tego faktu.
Napisalem to juz 4-5 stron temu:

No ale chyba swoje zdanie na ten temat posiadacie i pakt z diabłem(M$ ;-)) nie zabrania Wam krytykowania takiego posunięcia??
Alez ja to krytykuje, bo jasne, ze lepiej jakby kazdy Xbox mial dysk. Proste i logiczne, nie wiem, jak mozna twierdzic, ze sytuacja, gdy brak dysku moze stwarzac jakis problem, jest sytuacja dobra.
Chcialbym, by kazdy XO mial dysk, lecz tak nie jest i nie zamierzam nad tym plakac.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12299 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:45:37 pm »
Iras czemu Ty nadal masz XO mogę wiedzieć ? Bo cierpisz przy nim jak Chrystus na krzyżu :D

On lubi BOL KUWA on KOCHA BOL.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12300 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:45:59 pm »
Xbox 360 Limiting GTA IV Development?
Cytuj
Dan Houser, who is Rockstar's creative VP, was asked, "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?" He replied, "Yep".
http://www.planetxbox360.com/article_1827/Xbox_360_Limiting_GTA_IV_Development

Czyli MarcePan się nie mylił pisząc że GTA będzie musiało być zrównane w dół do wersji X0. Ehhh. Dziękujemy M$ za syf jaki robi na rynku konsol.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12301 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:46:32 pm »
Przede wszystkim wyższa rozdzielczość, mam wrażenie że więcej aut tak ze 2-3, brak WIĘKSZYCH spadków płynności, AA, szybszy DUŻO szybszy loading grając z dysku bo na ps3 gra ładując się pierwszy raz dochodzi, albo nawet DUBLUJE już obrazki, zaś na x0 pokaże się laska z lizakiem i po ptokach, a jest to chyba 4 obrazek, skopane (ziarniste cienie).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12302 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:47:16 pm »
Iras czemu Ty nadal masz XO mogę wiedzieć ? Bo cierpisz przy nim jak Chrystus na krzyżu :D

Nie cierpię, ale pewni idioci i ich "argumenty" działają mi na nerwy. Z obozu Sony również.

Przede wszystkim wyższa rozdzielczość, mam wrażenie że więcej aut tak ze 2-3, brak WIĘKSZYCH spadków płynności, AA, szybszy DUŻO szybszy loading grając z dysku bo na ps3 gra ładując się pierwszy raz dochodzi, albo nawet DUBLUJE już obrazki, zaś na x0 pokaże się laska z lizakiem i po ptokach, a jest to chyba 4 obrazek, skopane (ziarniste cienie).

Gra nawet z dysku chodzi jak kupa. Nie raz w coś przyrżnąłem, bo się nie dograło, budynki migają, tunel znika, kiedy w nim jedziesz, etc. etc.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 08, 2009, 16:49:07 pm wysłana przez Iras »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12303 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:48:27 pm »
Każdemu idioci działają na nerwy. Mi szczególnie niektórzy wyborcy PiS'u.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12304 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:50:42 pm »
Xbox 360 Limiting GTA IV Development?
Cytuj
Dan Houser, who is Rockstar's creative VP, was asked, "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?" He replied, "Yep".
http://www.planetxbox360.com/article_1827/Xbox_360_Limiting_GTA_IV_Development

Czyli MarcePan się nie mylił pisząc że GTA będzie musiało być zrównane w dół do wersji X0. Ehhh. Dziękujemy M$ za syf jaki robi na rynku konsol.

MarcePan jak piszesz to na serio to ja wymiękam :/ Przecież zawsze jest jakaś słabsza konsola czemu nie podziękujesz Sony, że przy Xboxie i ps2 była dużo większa przepaść i przez to niektóre gry musiały być równane w dół na korzyść ps2 ? W następnej generacji to Sony może wyda słabszą konsolę i co wtedy też im podziękujesz, że gry muszą być równane w dół na niekorzyść kolejnego XO ?

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12305 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:51:44 pm »
Iras czemu Ty nadal masz XO mogę wiedzieć ? Bo cierpisz przy nim jak Chrystus na krzyżu :D

Nie cierpię, ale pewni idioci i ich "argumenty" działają mi na nerwy. Z obozu Sony również.

Przede wszystkim wyższa rozdzielczość, mam wrażenie że więcej aut tak ze 2-3, brak WIĘKSZYCH spadków płynności, AA, szybszy DUŻO szybszy loading grając z dysku bo na ps3 gra ładując się pierwszy raz dochodzi, albo nawet DUBLUJE już obrazki, zaś na x0 pokaże się laska z lizakiem i po ptokach, a jest to chyba 4 obrazek, skopane (ziarniste cienie).

Gra nawet z dysku chodzi jak kupa. Nie raz w coś przyrżnąłem, bo się nie dograło, budynki migają, tunel znika, kiedy w nim jedziesz, etc. etc.
Pytanie JAKĄ MASZ WERSJE KONSOLI, albo inaczej jakiej pojemności DYSK ? Bo 20gb chodzą najwolniej, potem 60gb i 120 są najszybsze. Gdzieś o tym czytałem, a raczej było porównanie że 20gb jest najwolniejszy bo NAJSTARSZY i czas dostępu jest dłuższy dlatego nie którym GTA 4 chodzi lepiej z płyty aniżeli z DYSKU twardego (20gb) u mnie na 60GB jest cacy raz że szybciej się wszystko wczytuje, doczytywanie nie których budynków to nawet na PS3 było, a tak to spokój, cisza i zero problemów. Jeszcze w nic nie przywaliłem, ani też nic mi nie wyskoczyło przed maską ;)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12306 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:55:51 pm »
Odczyt z dysku, nieważne jakiego, zawsze powinien być szybszy niż odczyt z płyty.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12307 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:58:12 pm »
Odczyt z dysku, nieważne jakiego, zawsze powinien być szybszy niż odczyt z płyty.

Ale Xbox z HDD potrafi sobie zrzucać część danych do cache, więc czasem z dysku jest wolniej niż z dysku i płyty jednocześnie.

@above89 - różnice w loadingach między wersjami dysków to kwestie ułamków sekundy.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12308 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:00:46 pm »
Odczyt z dysku, nieważne jakiego, zawsze powinien być szybszy niż odczyt z płyty.
Znam parę przypadków z xboxonline gdzie kolesiom gra lepiej chodzi z płyty aniżeli z dysku (20gb) z którego to gra strasznie doczytuje i się nie da grać. Ponadto tam gdzie czytałem o tych prędkościach odczytu 20->6->120 w komentarzach było masę właśnie tych którzy mają 20 i narzekają ZWŁASZCZA w GTA4. Dziwne nie ? :) Na pewno 20, a 60 się różnią nie tylko pojemnością bo technika idzie cholernie na przód, a że MS zmienił już prawie wszystkie podzespoły w konsoli wydając i produkując coraz to lepsze to pewno dyski także poleciały do "tuningu"
: Styczeń 08, 2009, 16:59:32 pm
Odczyt z dysku, nieważne jakiego, zawsze powinien być szybszy niż odczyt z płyty.

Ale Xbox z HDD potrafi sobie zrzucać część danych do cache, więc czasem z dysku jest wolniej niż z dysku i płyty jednocześnie.

@above89 - różnice w loadingach między wersjami dysków to kwestie ułamków sekundy.
Widocznie te ułamki sekund to straszny ból dla silnika GTA 4 ;D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12309 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:05:05 pm »
, a że MS zmienił już prawie wszystkie podzespoły w konsoli wydając i produkując coraz to lepsze to pewno dyski także poleciały do "tuningu"
Taaa, tylko stare , dobre ,czerwone diody nie wymagały wymiany...

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12310 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:08:33 pm »
, a że MS zmienił już prawie wszystkie podzespoły w konsoli wydając i produkując coraz to lepsze to pewno dyski także poleciały do "tuningu"
Taaa, tylko stare , dobre ,czerwone diody nie wymagały wymiany...


Akurat diody zawsze dzialaja. Jeszcze nigdy nieslyszlem co by diody popadaly  :lol:

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12311 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:12:33 pm »
, a że MS zmienił już prawie wszystkie podzespoły w konsoli wydając i produkując coraz to lepsze to pewno dyski także poleciały do "tuningu"
Taaa, tylko stare , dobre ,czerwone diody nie wymagały wymiany...
Przecież konsole nie psują się już tak bardzo jak wcześniej, a teraz gdy GRY się kopiuje na dysk będzie jeszcze mniej problemów bo KOPIOWANIE GRY=MNIEJSZE GRZANIE, MNIEJSZE ZUŻYCIE LASERA, WOLNIEJSZE OBROTY WENTYLI, CICHSZA PRACA czyli brak ROD. A nawet jeśli to masz 3 lata gwarancji.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12312 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:19:08 pm »
O co dzisiaj wojna bo nie chce mi sie 15 dzisiejszych stron czytać  :mad:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12313 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:19:56 pm »
O co dzisiaj wojna bo nie chce mi sie 15 dzisiejszych stron czytać  :mad:

Bo zupa byla za slona

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12314 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:21:05 pm »
, a że MS zmienił już prawie wszystkie podzespoły w konsoli wydając i produkując coraz to lepsze to pewno dyski także poleciały do "tuningu"
Taaa, tylko stare , dobre ,czerwone diody nie wymagały wymiany...
Przecież konsole nie psują się już tak bardzo jak wcześniej, a teraz gdy GRY się kopiuje na dysk będzie jeszcze mniej problemów bo KOPIOWANIE GRY=MNIEJSZE GRZANIE, MNIEJSZE ZUŻYCIE LASERA, WOLNIEJSZE OBROTY WENTYLI, CICHSZA PRACA czyli brak ROD. A nawet jeśli to masz 3 lata gwarancji.
Gra odpalana z dysku w mniejszym stopniu nagrzeje procka/grafe/ramy?
Skąd Ty czerpiesz te teorie?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12315 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:23:48 pm »
O co dzisiaj wojna bo nie chce mi sie 15 dzisiejszych stron czytać  :mad:

Bo zupa byla za slona
Całkiem oryginalny temat  :cool:

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12316 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:23:55 pm »
, a że MS zmienił już prawie wszystkie podzespoły w konsoli wydając i produkując coraz to lepsze to pewno dyski także poleciały do "tuningu"
Taaa, tylko stare , dobre ,czerwone diody nie wymagały wymiany...
Przecież konsole nie psują się już tak bardzo jak wcześniej, a teraz gdy GRY się kopiuje na dysk będzie jeszcze mniej problemów bo KOPIOWANIE GRY=MNIEJSZE GRZANIE, MNIEJSZE ZUŻYCIE LASERA, WOLNIEJSZE OBROTY WENTYLI, CICHSZA PRACA czyli brak ROD. A nawet jeśli to masz 3 lata gwarancji.
Gra odpalana z dysku w mniejszym stopniu nagrzeje procka/grafe/ramy?
Skąd Ty czerpiesz te teorie?
Tak bo napęd nie chodzi, a jak wiadomo gdy chodzi to grzeje jeszcze bardziej, a więc ciepełko idzie na całą konsole więc ramy i inne się grzeją mocniej. Obejrzyj sobie porównania pracy z płyty i z dysku jest ciszej i chłodniej.

« Ostatnia zmiana: Stycznia 08, 2009, 17:27:00 pm wysłana przez above89 »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12317 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:29:57 pm »
Mam rozumieć ,że "NOISE" to "CIEPEŁKO" a ten miernik to "TERMOMETR"?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12318 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:32:17 pm »
A czemu jeszcze nikt nie zrobil porownania Call of SUTY 5 ??!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12319 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:33:01 pm »
A czemu jeszcze nikt nie zrobil porownania Call of SUTY 5 ??!
Zebys sie mogl o to zapytac.