PR Sony zniża się do poziomu internetowego trolla - http://www.gram.pl/news_8g7rHem7_PR_Sony_zniza_sie_do_poziomu_internetowego_trolla.html
NXE na miarę telewizji kolorowej czy mi się przesłyszało?
PS. Fajny tytuł tego info z gram.pl. Już on sam ostrzega jakiej treści będzie ten denny przytyk w stronę Sony. Widać kogoś na gram.pl bardzo zabolało to zestawienie bo ostatnie mury obronne X0 (czyli cena) też zaczynają upadać.
: Styczeń 10, 2009, 19:56:50 pm
BTW. GTA4 i tak nie jest renderowane w natywnej rozdzielczości, ani na PS3, ani na X0. Na X0 jest to rozdzielczość poniżej 720p, a w PS3 pomiędzy 720p, a 1080p. Więc i tak obraz nie będzie najlepszej jakości.
W KOĂCU KTOŚ TO WPROST STWIERDZIŁ.
Żal mi za ploty które chodzą po necie jakoby PS3 renderowało w 630p (1120x630???, żeby było 16:9 OFC) a x0 w 720p. Ja mam tyle do powiedzenia, zwłaszcza do panów, którzy swoje wypowiedzi dokumentują zdjęciami oraz "liczeniem ząbków":
- skoro x0 renderuje w 720p i się przycina jak h**, to czemu R* nie dało np. 640p?
- na PS3 wychodzi 630 "ząbków", bo PS3 ni robi AA tak jak dzisiejsze karty graficzne DX10 - odbywa się to za pomocą maski ułamkowej, która na ps3 wynosi 7/8 albo 3/4, ponieważ tylko te tryby wspiera aktualny FW (podziękowania dla inteligentnych userów forum ps3news - 20% z nich, to dev'y albo beta-testerzy).
Policzmy więc - 630 podzielone przez 7/8 = 630 x 8/7 = 720 czyli jednak 720p
Dla drugiej maski - 630 podzielone przez 3/4 = 630 x 4/3 = 840 więc mamy 840p (nie jestem pewien czy to jest to, ale wydaje się że GTA IV korzysta jednak z 720p i maski 7/8)
- na x0 z kolei AA może się odbywać na dwa sposoby - transparency (tak jak większość kart graficznych), oraz podobnie jak na ps3, za pomocą maski ułamkowej, jednak tutaj są to liczby większe od 1, bo obraz nie jest później rozmazywany w ramach AA. Tutaj więc mamy standardowo niższą rozdziałkę, ale mamy więcej ząbków, bo mamy AA, które zwiększa ich liczbę.
Na PS3 efekt ten jest uzyskiwany przez zmniejszanie liczby ząbków, ale stostowanie odpowiedniego rozmycia na koniec. Pewnie właśnie dlatego, w wielu recenzjach mówi się - grafika na PS3 jest bardziej "miękka", "cieplejsza".
To wyzej z forum PS3info.pl
Wreszcie jakoś konkretnie wytłumaczone i uargumentowane, a nie "bo sobie policzyłem piksele".
Zaje*** tłumaczenie. Piękne i jedyne prawdziwe!11!
No i do tego
jedyne słuszne PS3 wygrywa "Wreszcie jakoś konkretnie wytłumaczone i uargumentowane"
Zaczyna się genialnie (no bo co kogo obchodzą takie drobiazi jak która to konsola ma problemy z animacją...)
- skoro x0 renderuje w 720p i się przycina jak h**, to czemu R* nie dało np. 640p?
a dalej już tylko z górki.
Te "obliczenia" rozdzielczości są piękne....
Aż mi się przypomina:
1 zł = 1 zł
1 zł = 100 gr
10 gr = 0.1 zł
100 gr = 10 gr * 10 gr
1 zł = 0.1 zł* 0.1 zł
1 zł = 0.01 zł
1 zł = 1 gr
I czemu się zatrzymał na tylko 640p = 720p ?
Idź na całość!11!!
Przecież są gry które pracują na PS3 natywnie w pełnym 720p.
A to po tych wyliczeniach pewnie da z 999p!
A co dopiero mówić o tych w 1080p!
Era 1440p na PS3 już dziś!PS.
Niech też ktoś kolegę co robił te "obliczenia" poinformuje że jest to
1152x640 bez AA na PS3
a nie 630 z AA...
więc nawet gdyby te bzdury co wypisuje miały jakikolwiek sens to i tak może sobie o d*pę potrzaskać te swoje obliczonka
- na PS3 wychodzi 630 "ząbków", bo PS3 ni robi AA tak jak dzisiejsze karty graficzne DX10 - odbywa się to za pomocą maski ułamkowej, która na ps3 wynosi 7/8 albo 3/4, ponieważ tylko te tryby wspiera aktualny FW (podziękowania dla inteligentnych userów forum ps3news - 20% z nich, to dev'y albo beta-testerzy).
Policzmy więc - 630 podzielone przez 7/8 = 630 x 8/7 = 720 czyli jednak 720p
Dla drugiej maski - 630 podzielone przez 3/4 = 630 x 4/3 = 840 więc mamy 840p (nie jestem pewien czy to jest to, ale wydaje się że GTA IV korzysta jednak z 720p i maski 7/8)
--------
Na Joystiqu też to było...
http://www.joystiq.com/2009/01/08/sony-ps3-keeps-entertainment-simple-360-and-wii-dont/Checking our inbox this morning, we were greeted by an email from Sony cautioning us that, unlike PlayStation 3, the Xbox 360 and Wii aren't good values for our gaming dollars. There was even a chart (above) attached to spell it out in black & white (& red).
The informercial-esque message -- titled "Keeping Entertainment Simple" -- made our day with colorful accusations, including one that the Xbox 360 "requires ... multiple upgrades and additional external devices, putting a burden on the wallet and adds clutter to the entertainment center." That clutter would be the Wireless Network Adapter, which snaps onto the back of the 360, we suppose. So cluttery!
There were even lighthearted jabs at Wii, like the "fact" that its "lack of enhanced features comes at the expense of a comprehensive entertainment solution." Still, it was the ominous warning that Sony's competitors would "continue peddling add-ons in an effort to keep up" (what, like the PS3 Wireless Keypad and Bluetooth Headset?) that solidified this email as an office classic.
Widać też fanboye X'a
PS.
Może mi ktoś powiedzieć jakie modele Arcade nie mają HDMI?
Wiem że stare Core nie mają, ale Arcade?
EDIT.
A brzmiało znajomo - nic dziwnego w 2006 też taką tabelkę dali...
http://gaming.engadget.com/2006/10/19/sony-claims-xbox-360-requires-hd-dvd-etc-thus-costs-700...Ok, here's a new one: with Sony's announcements today they've issued a titled "Next-generation Console Comparison Fact Sheet," (downloadable here [DOC]) so let's see some facts. First up, were you aware that to use your Xbox 360 Core system you're required to buy the 20GB drive add-on, an HD DVD drive, a wireless controller, and an Xbox Live sub? We weren't either. But hey, it says right there, "requires users to buy" and this is, in fact, a "fact sheet."....