Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2764206 razy)

0 użytkowników i 24 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12480 dnia: Stycznia 09, 2009, 23:17:33 pm »
http://grrr.pl/2009/01/07/metro-2033-najpiekniejsza-gra-ever/

Ktoś wie na jakie to platformy wyjdzie ? Różne serwisy maja różne info. Jedne piszą o ex dla PS3 inne o PC, PS3 i Xbox a jeszcze inne o PS3, PC :D.

Z zapowiedzi wynika, że może to być świetna gierka i ciekawi mnie tekst o oświetleniu i czy dorówna Killzone :D.

Tango

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12481 dnia: Stycznia 09, 2009, 23:20:58 pm »
http://grrr.pl/2009/01/07/metro-2033-najpiekniejsza-gra-ever/

Ktoś wie na jakie to platformy wyjdzie ? Różne serwisy maja różne info. Jedne piszą o ex dla PS3 inne o PC, PS3 i Xbox a jeszcze inne o PS3, PC :D.

Z zapowiedzi wynika, że może to być świetna gierka i ciekawi mnie tekst o oświetleniu i czy dorówna Killzone :D.

pewnie na silniku stalkera cudow bym sie nie spodziewal

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12482 dnia: Stycznia 09, 2009, 23:21:25 pm »
Po tym gifie co zapodal Zeratul w temacie Killzone 2 jakakolwiek wojna stracila sens  :cool: :cool: :cool:
jedna ma sens: Ludzie vs Helghanie :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12483 dnia: Stycznia 09, 2009, 23:24:13 pm »
http://grrr.pl/2009/01/07/metro-2033-najpiekniejsza-gra-ever/

Ktoś wie na jakie to platformy wyjdzie ? Różne serwisy maja różne info. Jedne piszą o ex dla PS3 inne o PC, PS3 i Xbox a jeszcze inne o PS3, PC :D.

Z zapowiedzi wynika, że może to być świetna gierka i ciekawi mnie tekst o oświetleniu i czy dorówna Killzone :D.

pewnie na silniku stalkera cudow bym sie nie spodziewal

S.T.A.L.K.E.R. jedyna to gra której zazdroszczę posiadaczom PC (był jeszcze Wiedźmin, ale wiadomo jak jest teraz) :). Co do równania się z Killzone to chodziło mi tylko o efekty świetlne :D.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2009, 23:27:13 pm wysłana przez Chris »

iko

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12484 dnia: Stycznia 09, 2009, 23:36:06 pm »
Ja bym cholernie zagrał w Crysis, ale na konsolach :]
polecacie, w ogóle tą koszącą graficznie gierkę?  :cool:


ps.Killzone 2 nadchodzi !!!11

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12485 dnia: Stycznia 09, 2009, 23:45:52 pm »
Gniotą mosznę przedstawione przez Was materiały z K2, to fakt!

ArkejD

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-02-2008
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12486 dnia: Stycznia 10, 2009, 00:19:30 am »
Ja tam wole mniejszy pop up i lepsze cienie niż 3 klatki różnicy. Jakoś nie uśmiecha mi się dogrywanie przeszkód jak już w nie uderzę, a grając na X0 w GTA4, takie kwiatki się zdarzają. Także dla mnie wybór jest oczywisty.

Wybacz marcepan, ale chyba ciorałeś na piracie i słabej płytce, bo u mnie takich cudów nie ma. Przeszedłem grę całą i spadki animacji pojawiają się tylko jak śmiga się naprawdę szybko na drugiej wyspie. Wtedy jest może ok 20, ale blur trochę to maskuje - tak czy siak nie wprowadza to żadnego dyskomfortu. A jak wiadomo na iksie średnia frameratu jest i tak nieco wyższa niż na ps3.

Jedyny problem jaki zauważyłem z dogrywaniem się tekstur to podziemny most, nie pamiętam gdzie on się znajdował. Jak nim przejeżdżamy to znika on na chwilę - ale myślę że to zwykłe niedopracowanie, bo dzieje się tak prawie zawsze.

Prawdziwe doczytywanie się obiektów i uderzanie w obiekty nim się pojawiły to było w san andreas na ps2. Nie siej zamętu, bo brzmi to właśnie jak wersja na gta:sa na ps2, a  nic takiego na klocku nie ma miejsca.

Ze screenów które widziałem, wersja na ps3 ma lepsze cienie - na klocku są one takie ziarniste.

Tak naprawdę są to detale, ja jarałem się jak dziecko lecąc helikopterem pośród wieżowców i podziwiając zasięg widzenia obejmujący wszystkie trzy wyspy ! Do tego deszcz i przepiękne refleksy na drodze, zwłaszcza neonów na drugiej wyspie - cudo.

Ale rozumiem że niektórzy lubią narzekać na detale, ja wole cieszyć się obrazkiem jako całością.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 10, 2009, 00:22:34 am wysłana przez ArkejD »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12487 dnia: Stycznia 10, 2009, 00:29:23 am »
Ja tam wole mniejszy pop up i lepsze cienie niż 3 klatki różnicy. Jakoś nie uśmiecha mi się dogrywanie przeszkód jak już w nie uderzę, a grając na X0 w GTA4, takie kwiatki się zdarzają. Także dla mnie wybór jest oczywisty.

Wybacz marcepan, ale chyba ciorałeś na piracie i słabej płytce, bo u mnie takich cudów nie ma. Przeszedłem grę całą i spadki animacji pojawiają się tylko jak śmiga się naprawdę szybko na drugiej wyspie. Wtedy jest może ok 20, ale blur trochę to maskuje - tak czy siak nie wprowadza to żadnego dyskomfortu. A jak wiadomo na iksie średnia frameratu jest i tak nieco wyższa niż na ps3.

Jedyny problem jaki zauważyłem z dogrywaniem się tekstur to podziemny most, nie pamiętam gdzie on się znajdował. Jak nim przejeżdżamy to znika on na chwilę - ale myślę że to zwykłe niedopracowanie, bo dzieje się tak prawie zawsze.

Prawdziwe doczytywanie się obiektów i uderzanie w obiekty nim się pojawiły to było w san andreas na ps2. Nie siej zamętu, bo brzmi to właśnie jak wersja na gta:sa na ps2, a  nic takiego na klocku nie ma miejsca.

Ze screenów które widziałem, wersja na ps3 ma lepsze cienie - na klocku są one takie ziarniste.

Tak naprawdę są to detale, ja jarałem się jak dziecko lecąc helikopterem pośród wieżowców i podziwiając zasięg widzenia obejmujący wszystkie trzy wyspy ! Do tego deszcz i przepiękne refleksy na drodze, zwłaszcza neonów na drugiej wyspie - cudo.

Ale rozumiem że niektórzy lubią narzekać na detale, ja wole cieszyć się obrazkiem jako całością.
Ejjj , a widzisz w jakim temacie piszesz?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12488 dnia: Stycznia 10, 2009, 00:47:30 am »
Ejjj , a widzisz w jakim temacie piszesz?

Chyba widzi bo tutaj nawet wypowiadają się z ironią o graczach, dla których różnice w grach multiplatformowych to małe niedoróbki nie przeszkadzające w grze ;).

Jak dla ciebie rozmazany obraz i framerate ~25fps  są małe niedoróbki to spoko.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 10, 2009, 00:51:33 am wysłana przez Chris »

ArkejD

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-02-2008
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12489 dnia: Stycznia 10, 2009, 01:14:51 am »
Ejjj , a widzisz w jakim temacie piszesz?
[/quote]

Jasne że widzę, nie musiałeś cytować całej mojej wypowiedzi ;]
Wtrąciłem tylko swoje zdanie, zrobiłem na te 2 minuty neutralny grunt. Możecie się już gryźć od nowa ;]

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12490 dnia: Stycznia 10, 2009, 07:23:19 am »
Mój przedmówca ma rację. Plotę o doczytujących się w GTA IV teksturach zasiali użytkownicy pirackich wersji, którzy byli sfrustrowani niemożnością komfortowej gry. Na oryginalnej płycie nic takiego się nie dzieje. Oczywiście, jak w każdej grze, są jakieś niedoróbki, ale gra się miło, przyjemnie i komfortowo. Może po prostu Rockstar wzięło przysłowiowe 30 srebrników i sprzedało Sony MSowi, oferując na PS3 niedorobioną grę ?

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12491 dnia: Stycznia 10, 2009, 07:46:32 am »
Mój przedmówca ma rację. Plotę o doczytujących się w GTA IV teksturach zasiali użytkownicy pirackich wersji, którzy byli sfrustrowani niemożnością komfortowej gry. Na oryginalnej płycie nic takiego się nie dzieje. Oczywiście, jak w każdej grze, są jakieś niedoróbki, ale gra się miło, przyjemnie i komfortowo. Może po prostu Rockstar wzięło przysłowiowe 30 srebrników i sprzedało Sony MSowi, oferując na PS3 niedorobioną grę ?

A może było na odwrót?
(teoria spiskowa!)
Po jaką cholerę jest ten dodatkowy filtr nakładany na obraz który równa jakością obraz z pełnego 1280x720 z 2xAA na X360 w dół do jakości obrazu na PS3 (1152x640 bez AA)?
Sony zapłaciło - Rockstar zrównał wersję z X360 do tej z PS3 aby za bardzo na "+" nie odstawała jak się okazało że PS3 sobie nie radzi....
(/teoria spiskowa!)  ;)  :lol:

No a teraz bardziej serio.
Tekstury na X'e doczytują się trochę bardziej... jak latasz maniakalnie helikopterem... - obowiązkowa instalacja na HDD na PS3 jest tutaj wyjaśneniem. (teraz jak można kopiować grę na HDD w X360 jest już trochę inaczej - ewentualne nie nadążanie z odczytem w takim wypadku nie ma już miejsca).
Geomertia doczytuje się identycznie.

Eurogamer - test GTA4 X360vs PS3
http://www.eurogamer.net/articles/grand-theft-auto-iv-ps3-vs-xbox-360-special-article?page=4
Cytuj
Onto the next bone of contention then: draw distance. The theory is that the PS3's mandatory hard disk installation gives the Sony version an advantage here, but once again, the evidence clearly shows that the Xbox 360 game matches it. It's not difficult to see why. If the hard disk is good for anything, it's the swift streaming of texture detail, not the actual geometry.

Despite the hard disk advantage of PS3, I found it very hard indeed to show a tangible advantage in terms of texture streaming, aside from whatever wear and tear on the 360's DVD-ROM unit the game might inflict long-term. Maniacal flying of the helicopter showed obvious pop-in on 360 that the PS3 version coped better with, but in more common game conditions both versions acted in a very similar manner. In fact, both games infrequently exhibited pop-in textures, something you wouldn't expect from the PS3 code.

I to tyle w kwesti bajek z SonyDefenceForce w tej sprawie....

« Ostatnia zmiana: Stycznia 10, 2009, 08:00:52 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12492 dnia: Stycznia 10, 2009, 07:51:27 am »
GTAIV na X0, zainstalowane na hdd, chodzi gitarra.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12493 dnia: Stycznia 10, 2009, 11:16:06 am »
No u mnie cholera nie za bardzo  :?

Nie jest to powód, żeby robić burdę w System Wars, że klocek ssie, ale jednak...

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12494 dnia: Stycznia 10, 2009, 12:14:02 pm »
chyba coś masz z twardym :P bo u mnie mass effect i gta4 wgrane na twardy także chodzą lepiej :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12495 dnia: Stycznia 10, 2009, 17:32:21 pm »
I to tyle w kwesti bajek z SonyDefenceForce w tej sprawie....

Bo EG, które już nie raz sobie kpiło z porównań tak powiedzieli? Śmiesz kpić? Wystarczy pogra na X0 w GTA4, żeby przekonać się iż nie rzadko uderza się w coś czego nie widać początkowo.

Tak jak wspominałem wcześniej. Wolę szybsze dogrywanie mapy i lepsze cienie niż 3 klatki animacji więcej. :cool: :cool: :cool:
: Styczeń 10, 2009, 17:27:56 pm
Cytuj
Może po prostu Rockstar wzięło przysłowiowe 30 srebrników i sprzedało Sony MSowi, oferując na PS3 niedorobioną grę ?

A może było na odwrót?
(teoria spiskowa!)

Raczej nie, skoro Rockstar teraz mocno narzeka iż będą mieli problemy ze zrobieniem tak rozbudowanego GTA5 jakby chcieli, ze względu na X0 które ich mocno ogranicza.
: Styczeń 10, 2009, 17:29:34 pm
Już przy GTA4, Rockstar był ograniczany przez ten "wspaniały" sprzęt od M$, co sami przyznali.

Xbox 360 Limiting GTA IV Development?
Cytuj
Dan Houser, who is Rockstar's creative VP, was asked, "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?" He replied, "Yep".
http://www.planetxbox360.com/article_1827/Xbox_360_Limiting_GTA_IV_Development

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12496 dnia: Stycznia 10, 2009, 18:39:07 pm »
Cytuj
BTW. GTA4 i tak nie jest renderowane w natywnej rozdzielczości, ani na PS3, ani na X0. Na X0 jest to rozdzielczość poniżej 720p, a w PS3 pomiędzy 720p, a 1080p. Więc i tak obraz nie będzie najlepszej jakości.

W KOÑCU KTOŚ TO WPROST STWIERDZIŁ.

Żal mi za ploty które chodzą po necie jakoby PS3 renderowało w 630p (1120x630???, żeby było 16:9 OFC) a x0 w 720p. Ja mam tyle do powiedzenia, zwłaszcza do panów, którzy swoje wypowiedzi dokumentują zdjęciami oraz "liczeniem ząbków":
- skoro x0 renderuje w 720p i się przycina jak h**, to czemu R* nie dało np. 640p?
- na PS3 wychodzi 630 "ząbków", bo PS3 ni robi AA tak jak dzisiejsze karty graficzne DX10 - odbywa się to za pomocą maski ułamkowej, która na ps3 wynosi 7/8 albo 3/4, ponieważ tylko te tryby wspiera aktualny FW (podziękowania dla inteligentnych userów forum ps3news - 20% z nich, to dev'y albo beta-testerzy).
Policzmy więc - 630 podzielone przez 7/8 = 630 x 8/7 = 720 czyli jednak 720p
Dla drugiej maski - 630 podzielone przez 3/4 = 630 x 4/3 = 840 więc mamy 840p (nie jestem pewien czy to jest to, ale wydaje się że GTA IV korzysta jednak z 720p i maski 7/8)
- na x0 z kolei AA może się odbywać na dwa sposoby - transparency (tak jak większość kart graficznych), oraz podobnie jak na ps3, za pomocą maski ułamkowej, jednak tutaj są to liczby większe od 1, bo obraz nie jest później rozmazywany w ramach AA. Tutaj więc mamy standardowo niższą rozdziałkę, ale mamy więcej ząbków, bo mamy AA, które zwiększa ich liczbę.
Na PS3 efekt ten jest uzyskiwany przez zmniejszanie liczby ząbków, ale stostowanie odpowiedniego rozmycia na koniec. Pewnie właśnie dlatego, w wielu recenzjach mówi się - grafika na PS3 jest bardziej "miękka", "cieplejsza".

To wyzej z forum PS3info.pl
         

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12497 dnia: Stycznia 10, 2009, 18:55:05 pm »
Cytuj
BTW. GTA4 i tak nie jest renderowane w natywnej rozdzielczości, ani na PS3, ani na X0. Na X0 jest to rozdzielczość poniżej 720p, a w PS3 pomiędzy 720p, a 1080p. Więc i tak obraz nie będzie najlepszej jakości.

W KOÑCU KTOŚ TO WPROST STWIERDZIŁ.

Żal mi za ploty które chodzą po necie jakoby PS3 renderowało w 630p (1120x630???, żeby było 16:9 OFC) a x0 w 720p. Ja mam tyle do powiedzenia, zwłaszcza do panów, którzy swoje wypowiedzi dokumentują zdjęciami oraz "liczeniem ząbków":
- skoro x0 renderuje w 720p i się przycina jak h**, to czemu R* nie dało np. 640p?
- na PS3 wychodzi 630 "ząbków", bo PS3 ni robi AA tak jak dzisiejsze karty graficzne DX10 - odbywa się to za pomocą maski ułamkowej, która na ps3 wynosi 7/8 albo 3/4, ponieważ tylko te tryby wspiera aktualny FW (podziękowania dla inteligentnych userów forum ps3news - 20% z nich, to dev'y albo beta-testerzy).
Policzmy więc - 630 podzielone przez 7/8 = 630 x 8/7 = 720 czyli jednak 720p
Dla drugiej maski - 630 podzielone przez 3/4 = 630 x 4/3 = 840 więc mamy 840p (nie jestem pewien czy to jest to, ale wydaje się że GTA IV korzysta jednak z 720p i maski 7/8)
- na x0 z kolei AA może się odbywać na dwa sposoby - transparency (tak jak większość kart graficznych), oraz podobnie jak na ps3, za pomocą maski ułamkowej, jednak tutaj są to liczby większe od 1, bo obraz nie jest później rozmazywany w ramach AA. Tutaj więc mamy standardowo niższą rozdziałkę, ale mamy więcej ząbków, bo mamy AA, które zwiększa ich liczbę.
Na PS3 efekt ten jest uzyskiwany przez zmniejszanie liczby ząbków, ale stostowanie odpowiedniego rozmycia na koniec. Pewnie właśnie dlatego, w wielu recenzjach mówi się - grafika na PS3 jest bardziej "miękka", "cieplejsza".

To wyzej z forum PS3info.pl
Cytuj
- skoro x0 renderuje w 720p i się przycina jak h**, to czemu R* nie dało np. 640p?
Tak jakby na PS3 nie przycinało BA jest gorzej, ale już o tym autor nie piszę. Oprócz tego pograwszy w GTA4 na ps3 2 razy i spędzając 160h, zaś na x0 narazie 40h mogę stwierdzić że ząbków jest więcej na PS3. Autor może sobie pisać co chce, ale to wersja na x0 jest wygładzona i ostrzejsza. Owszem głębia obrazu skopana i ogólnie wszystko ziarniste, ale wygładzone i chodzi znacznie płynniej niż rozmyta wersja na ps3. Jednak w obie da się grać i cieszyć się grą także czy to na x0 czy na ps3 nie ma różnicy w gameplayu i frajdzie ;)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12498 dnia: Stycznia 10, 2009, 19:03:49 pm »
I to tyle w kwesti bajek z SonyDefenceForce w tej sprawie....

Bo EG, które już nie raz sobie kpiło z porównań tak powiedzieli? Śmiesz kpić? Wystarczy pogra na X0 w GTA4, żeby przekonać się iż nie rzadko uderza się w coś czego nie widać początkowo.

Tak jak wspominałem wcześniej. Wolę szybsze dogrywanie mapy i lepsze cienie niż 3 klatki animacji więcej. :cool: :cool: :cool:
: Styczeń 10, 2009, 17:27:56 pm
Cytuj
Może po prostu Rockstar wzięło przysłowiowe 30 srebrników i sprzedało Sony MSowi, oferując na PS3 niedorobioną grę ?

A może było na odwrót?
(teoria spiskowa!)

Raczej nie, skoro Rockstar teraz mocno narzeka iż będą mieli problemy ze zrobieniem tak rozbudowanego GTA5 jakby chcieli, ze względu na X0 które ich mocno ogranicza.
: Styczeń 10, 2009, 17:29:34 pm
Już przy GTA4, Rockstar był ograniczany przez ten "wspaniały" sprzęt od M$, co sami przyznali.

Xbox 360 Limiting GTA IV Development?
Cytuj
Dan Houser, who is Rockstar's creative VP, was asked, "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?" He replied, "Yep".
http://www.planetxbox360.com/article_1827/Xbox_360_Limiting_GTA_IV_Development
TO co hamuję Rockstar's przy wersji na X360 to nośnik, wyjściem była by przymusowa instalka na twardym, czy większe korzystanie z niego. Na pewno nie hamują ich możliwości samych układów cpu czy gpu zawartych w X360. M$ mógł by się przełamać w tym względzie bo tu tracimy my-czyli gracze.

iko

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12499 dnia: Stycznia 10, 2009, 19:06:47 pm »
również uważam, że sprawa nośnika w tej sytuacji jest kluczowa
PS3 w tej kwestii kozaczy. 8) GTA V na dwóch dwuwarstwowych płytach DVD? Przeszłoby to!? ;)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12500 dnia: Stycznia 10, 2009, 19:09:02 pm »
Na co w ogóle MS rezerwuje sobie te 2gb na płycie?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

aglagla

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-10-2008
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12501 dnia: Stycznia 10, 2009, 19:18:39 pm »
« Ostatnia zmiana: Stycznia 10, 2009, 19:20:19 pm wysłana przez aglagla »

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12502 dnia: Stycznia 10, 2009, 19:19:31 pm »
Na co w ogóle MS rezerwuje sobie te 2gb na płycie?

Też się zastanawiam. Przecież w grach nie ma jako takiego contentu od MS.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12503 dnia: Stycznia 10, 2009, 19:33:00 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
NXE na miarę telewizji kolorowej czy mi się przesłyszało?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 10, 2009, 19:35:42 pm wysłana przez Jurass »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12504 dnia: Stycznia 10, 2009, 20:00:50 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
NXE na miarę telewizji kolorowej czy mi się przesłyszało?

:lol: :lol: :lol:

PS. Fajny tytuł tego info z gram.pl. Już on sam ostrzega jakiej treści będzie ten denny przytyk w stronę Sony. Widać kogoś na gram.pl bardzo zabolało to zestawienie bo ostatnie mury obronne X0 (czyli cena) też zaczynają upadać.
: Styczeń 10, 2009, 19:56:50 pm
Cytuj
BTW. GTA4 i tak nie jest renderowane w natywnej rozdzielczości, ani na PS3, ani na X0. Na X0 jest to rozdzielczość poniżej 720p, a w PS3 pomiędzy 720p, a 1080p. Więc i tak obraz nie będzie najlepszej jakości.

W KOÑCU KTOŚ TO WPROST STWIERDZIŁ.

Żal mi za ploty które chodzą po necie jakoby PS3 renderowało w 630p (1120x630???, żeby było 16:9 OFC) a x0 w 720p. Ja mam tyle do powiedzenia, zwłaszcza do panów, którzy swoje wypowiedzi dokumentują zdjęciami oraz "liczeniem ząbków":
- skoro x0 renderuje w 720p i się przycina jak h**, to czemu R* nie dało np. 640p?
- na PS3 wychodzi 630 "ząbków", bo PS3 ni robi AA tak jak dzisiejsze karty graficzne DX10 - odbywa się to za pomocą maski ułamkowej, która na ps3 wynosi 7/8 albo 3/4, ponieważ tylko te tryby wspiera aktualny FW (podziękowania dla inteligentnych userów forum ps3news - 20% z nich, to dev'y albo beta-testerzy).
Policzmy więc - 630 podzielone przez 7/8 = 630 x 8/7 = 720 czyli jednak 720p
Dla drugiej maski - 630 podzielone przez 3/4 = 630 x 4/3 = 840 więc mamy 840p (nie jestem pewien czy to jest to, ale wydaje się że GTA IV korzysta jednak z 720p i maski 7/8)
- na x0 z kolei AA może się odbywać na dwa sposoby - transparency (tak jak większość kart graficznych), oraz podobnie jak na ps3, za pomocą maski ułamkowej, jednak tutaj są to liczby większe od 1, bo obraz nie jest później rozmazywany w ramach AA. Tutaj więc mamy standardowo niższą rozdziałkę, ale mamy więcej ząbków, bo mamy AA, które zwiększa ich liczbę.
Na PS3 efekt ten jest uzyskiwany przez zmniejszanie liczby ząbków, ale stostowanie odpowiedniego rozmycia na koniec. Pewnie właśnie dlatego, w wielu recenzjach mówi się - grafika na PS3 jest bardziej "miękka", "cieplejsza".

To wyzej z forum PS3info.pl

:cool: :cool: :cool:

Wreszcie jakoś konkretnie wytłumaczone i uargumentowane, a nie "bo sobie policzyłem piksele".

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12505 dnia: Stycznia 10, 2009, 20:09:21 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Zaje*** tłumaczenie. Piękne i jedyne prawdziwe!11!
No i do tego jedyne słuszne PS3 wygrywa "Wreszcie jakoś konkretnie wytłumaczone i uargumentowane"  :lol:

Zaczyna się genialnie (no bo co kogo obchodzą takie drobiazi jak która to konsola ma problemy z animacją...)
Cytuj
- skoro x0 renderuje w 720p i się przycina jak h**, to czemu R* nie dało np. 640p?
a dalej już tylko z górki.

Te "obliczenia" rozdzielczości są piękne....
Aż mi się przypomina:
Cytuj
1 zł = 1 zł
1 zł = 100 gr
10 gr = 0.1 zł
100 gr = 10 gr * 10 gr
1 zł = 0.1 zł* 0.1 zł
1 zł = 0.01 zł
1 zł = 1 gr

I czemu się zatrzymał na tylko 640p = 720p ?
Idź na całość!11!!
Przecież są gry które pracują na PS3 natywnie w pełnym 720p.
A to po tych wyliczeniach pewnie da z 999p!
A co dopiero mówić o tych w 1080p!
Era 1440p na PS3 już dziś!

PS.
Niech też ktoś kolegę co robił te "obliczenia" poinformuje że jest to

1152x640 bez AA na PS3
a nie 630 z AA...

więc nawet gdyby te bzdury co wypisuje miały jakikolwiek sens to i tak może sobie o d*pę potrzaskać te swoje obliczonka
Cytuj
- na PS3 wychodzi 630 "ząbków", bo PS3 ni robi AA tak jak dzisiejsze karty graficzne DX10 - odbywa się to za pomocą maski ułamkowej, która na ps3 wynosi 7/8 albo 3/4, ponieważ tylko te tryby wspiera aktualny FW (podziękowania dla inteligentnych userów forum ps3news - 20% z nich, to dev'y albo beta-testerzy).
Policzmy więc - 630 podzielone przez 7/8 = 630 x 8/7 = 720 czyli jednak 720p
Dla drugiej maski - 630 podzielone przez 3/4 = 630 x 4/3 = 840 więc mamy 840p (nie jestem pewien czy to jest to, ale wydaje się że GTA IV korzysta jednak z 720p i maski 7/8)



--------



Na Joystiqu też to było...

http://www.joystiq.com/2009/01/08/sony-ps3-keeps-entertainment-simple-360-and-wii-dont/


Cytuj
Checking our inbox this morning, we were greeted by an email from Sony cautioning us that, unlike PlayStation 3, the Xbox 360 and Wii aren't good values for our gaming dollars. There was even a chart (above) attached to spell it out in black & white (& red).

The informercial-esque message -- titled "Keeping Entertainment Simple" -- made our day with colorful accusations, including one that the Xbox 360 "requires ... multiple upgrades and additional external devices, putting a burden on the wallet and adds clutter to the entertainment center." That clutter would be the Wireless Network Adapter, which snaps onto the back of the 360, we suppose. So cluttery!

There were even lighthearted jabs at Wii, like the "fact" that its "lack of enhanced features comes at the expense of a comprehensive entertainment solution." Still, it was the ominous warning that Sony's competitors would "continue peddling add-ons in an effort to keep up" (what, like the PS3 Wireless Keypad and Bluetooth Headset?) that solidified this email as an office classic.

Widać też fanboye X'a   :lol: ;)

PS.
Może mi ktoś powiedzieć jakie modele Arcade nie mają HDMI?
Wiem że stare Core nie mają, ale Arcade?


EDIT.
A brzmiało znajomo - nic dziwnego w 2006 też taką tabelkę dali...
http://gaming.engadget.com/2006/10/19/sony-claims-xbox-360-requires-hd-dvd-etc-thus-costs-700
Cytuj
...Ok, here's a new one: with Sony's announcements today they've issued a titled "Next-generation Console Comparison Fact Sheet," (downloadable here [DOC]) so let's see some facts. First up, were you aware that to use your Xbox 360 Core system you're required to buy the 20GB drive add-on, an HD DVD drive, a wireless controller, and an Xbox Live sub? We weren't either. But hey, it says right there, "requires users to buy" and this is, in fact, a "fact sheet."....
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 00:53:20 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12506 dnia: Stycznia 10, 2009, 20:21:39 pm »


PS.
Może mi ktoś powiedzieć jakie modele Arcade nie mają HDMI?
Wiem że stare Core nie mają, ale Arcade?

A co , na Youtube nie widać?  :cool:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12507 dnia: Stycznia 10, 2009, 20:26:42 pm »
Napisz lepiej Anonimowy na co M$ zużywa 2gb na płycie?
Na emulator Pc-ta?  ;)

maniekz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2008
  • Wiadomości: 267
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12508 dnia: Stycznia 10, 2009, 20:41:40 pm »
Napisz lepiej Anonimowy na co M$ zużywa 2gb na płycie?
Na emulator Pc-ta?  ;)

Jak na co ? Te 2GB to takie demko "Microsoft internal RROD stress test disc" aka "Ping 17 Test Disc"  :lol:
Btw, Anonimowy siedzi w wątku ale coś ni może odpisać, zatkało ? ;
« Ostatnia zmiana: Stycznia 10, 2009, 20:44:16 pm wysłana przez murdock »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12509 dnia: Stycznia 10, 2009, 21:16:16 pm »
Ktokolwiek zmienił nazwę tego tematu na "Retard Wars" miał rację...

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12510 dnia: Stycznia 10, 2009, 21:19:18 pm »
Każdy jednak wie, że to byłeś Ty. 8-)

: Styczeń 10, 2009, 21:18:52 pm
Cytuj
? Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2009, 20:31:56 pm wysłane przez kun  ?      [Zgłoś do moderatora]

 :lol: :lol: :lol:

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12511 dnia: Stycznia 10, 2009, 21:40:45 pm »
szlag, faktycznie

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12512 dnia: Stycznia 10, 2009, 21:54:28 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12513 dnia: Stycznia 10, 2009, 22:11:37 pm »
Tekścik z forum ps3site.pl - cholera, większego steku bzdur dawno nie czytałem. W sumie ciężko to nawet skomentować. Jakie AA? Przecież w GTAIV na PS3 nie ma AA. Czyżby koleś sugerował, że gra jest renderowana w wyższej rozdzielczości i przeskalowana do niższej, żeby uzyskać AA? Miałoby to sens, gdyby gra miała AA - ale go nie ma.

Że niby rwie jak ch**?  :lol:

Tabelka i nius na gram.pl - mnie się wydaje, że tą tabelę widziałem już dawno. To aby na pewno pochodzi od Sony?

Na co w ogóle MS rezerwuje sobie te 2gb na płycie?


Między innymi na zabezpieczenia, ale to ogólnie "żal" jest.

Developerzy narzekają, a Microsoft bierze prawie 2GB dla siebie.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12514 dnia: Stycznia 10, 2009, 22:12:39 pm »
Ma ktoś kod na 48h na live ? :P

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12515 dnia: Stycznia 10, 2009, 23:23:12 pm »
Cytat: Iras
Tabelka i nius na gram.pl - mnie się wydaje, że tą tabelę widziałem już dawno. To aby na pewno pochodzi od Sony?
Ta jest nowa, nieco zmieniona - w tej PS3 to wersja 80Gb, Xbox to Arcade. Jednak założenie że to producent konsoli wie lepiej co jest lepsze dla klienta nadal się nie zmieniło.  :???:


: Styczeń 10, 2009, 23:21:49 pm
Ktokolwiek zmienił nazwę tego tematu na "Retard Wars" miał rację...
Masz plusa za pomysł.  :cool:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 10, 2009, 23:25:08 pm wysłana przez Leenk »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12516 dnia: Stycznia 11, 2009, 02:39:39 am »
Ktokolwiek zmienił nazwę tego tematu na "Retard Wars" miał rację...
Przyznaj się ,że nic z tego nie rozumiesz .
: Styczeń 11, 2009, 01:11:28 am

Microsoft knew all problems of the Xbox in 2005?

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12517 dnia: Stycznia 11, 2009, 03:03:52 am »
Było już kiedyś o tym że wiedzieli o tym wszystkim przed wypuszczeniem XO.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12518 dnia: Stycznia 11, 2009, 07:24:18 am »
A co tu jest nowego w tym artykule?
To samo od 2005 - RTFM i zastosuj się do ostrzeżeń. 4 roczek już leci....
W instrukcji X'a (i było od początku) jest żeby nie obracać jak pracuje....

I oczywiście że wiedzieli - czytniki są z PC - tam też porysuje ci płytę jak zaczniesz pracującym standardowym napędem DVD obracać.
Zapierdacza w X'e 12x to robi się niezły żyroskop z krążka.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 07:28:01 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12519 dnia: Stycznia 11, 2009, 07:50:15 am »
A co tu jest nowego w tym artykule?
To samo od 2005 - RTFM i zastosuj się do ostrzeżeń. 4 roczek już leci....
W instrukcji X'a (i było od początku) jest żeby nie obracać jak pracuje....

I oczywiście że wiedzieli - czytniki są z PC - tam też porysuje ci płytę jak zaczniesz pracującym standardowym napędem DVD obracać.
Zapierdacza w X'e 12x to robi się niezły żyroskop z krążka.
Testy Kassy wyraźnie pokazały, ze xo rysuje płyty nie tylko wtedy, gdy sie go przesuwa i kto jak kto  ale chyba Ty o tym wiesz..
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 08:08:53 am wysłana przez A-n »