Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2763472 razy)

0 użytkowników i 37 Gości przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12920 dnia: Stycznia 13, 2009, 20:35:47 pm »
Cytuj
"Contact shadows are a form of ambient occlusion. These are the sort of shadows you get where object come near each other (hence the "contact" part). Image-based ambient occlusion is a hot topic in the graphics industry off-late. We are researching a number of techniques but we're unsure if we're going to put it into Killzone 2.

We are also researching dynamic radiosity which does indeed mean real-time radiosity lighting. We have got some ideas, but if it works it'll be so late that we can't put it into this game, as we're steaming ahead in full production.

The PlayStation 3 does definitely have the horsepower to do all this though. If it won't be in KZ2 it'll definitely be in other titles from us or other PS3 developers. There's a lot of performance in the PS3 left to be untapped..."

There you have it. Hope this helps, and please note, we are not certain these techniques will be in Killzone 2, so take this as informtation, not news.

Seb Downie - QA Manager - Guerrilla Games


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12921 dnia: Stycznia 13, 2009, 20:36:39 pm »
Ten Helgast próbuje dogonić rekordowo rozmytego Marcusa z poprzedniej strony. :P

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12922 dnia: Stycznia 13, 2009, 20:39:45 pm »
Ten Helgast próbuje dogonić rekordowo rozmytego Marcusa z poprzedniej strony. :P

Czekaj bo nie zczailem o co chodzi... wybacz

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12923 dnia: Stycznia 13, 2009, 20:41:39 pm »
Ten Helgast próbuje dogonić rekordowo rozmytego Marcusa z poprzedniej strony. :P

Czekaj bo nie zczailem o co chodzi... wybacz

O to:


Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12924 dnia: Stycznia 13, 2009, 20:42:02 pm »
No my tutaj sobie grzecznie żartujemy, ale jakby nie patrzeć to split screen jest zapewne "moco żerne", aight ? A jakby nie patrzeć to ani uncharted, ani kz2 go nie ma. A jak jeżdze z kolegą w gt5 na splicie to jakoś strasznie pusto jest, wszyscy kibice chyba  w rozmyte gearsy poszły grać.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12925 dnia: Stycznia 13, 2009, 20:43:23 pm »
Ten Helgast próbuje dogonić rekordowo rozmytego Marcusa z poprzedniej strony. :P

Czekaj bo nie zczailem o co chodzi... wybacz

O to:



A o to chodzi.  :P
No wiec tak, nie wiem co chcesz od Marcusa, ale IMO wyglada na tym screenie ok. Ciebie pewnie chodzi o rozmyta na maxa teksturke podloza jak sie nie myle tak?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12926 dnia: Stycznia 13, 2009, 20:44:19 pm »
No my tutaj sobie grzecznie żartujemy, ale jakby nie patrzeć to split screen jest zapewne "moco żerne", aight ? A jakby nie patrzeć to ani uncharted, ani kz2 go nie ma. A jak jeżdze z kolegą w gt5 na splicie to jakoś strasznie pusto jest, wszyscy kibice chyba  w rozmyte gearsy poszły grać.

Jak jesteś taki mądry - to napisz jak ten split screen w Uncharted miałby wyglądać??

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12927 dnia: Stycznia 13, 2009, 20:44:35 pm »
GT5:P na splicie nie miażdży, to fakt. Jednak nie jest źle. Bardzo dużo grałem z kuzynem na splicie w GT5:P i jest OK.

Szkoda tylko że nie ma takiej możliwości oglądania powtórek jak w GT3, gdzie można było ustawić replay na cały ekran a kamera śledziła tego kto prowadzi.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12928 dnia: Stycznia 13, 2009, 20:48:42 pm »
No my tutaj sobie grzecznie żartujemy, ale jakby nie patrzeć to split screen jest zapewne "moco żerne", aight ? A jakby nie patrzeć to ani uncharted, ani kz2 go nie ma. A jak jeżdze z kolegą w gt5 na splicie to jakoś strasznie pusto jest, wszyscy kibice chyba  w rozmyte gearsy poszły grać.

Jak jesteś taki mądry - to napisz jak ten split screen w Uncharted miałby wyglądać??

Jejku, nie bij. Ty wyjmujesz sobie argumenty z dupy to ja nie mogę ? W uncharteda grałem niewiele i jak mniemam większość gry biegasz sam, aight ?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12929 dnia: Stycznia 13, 2009, 20:51:59 pm »
No my tutaj sobie grzecznie żartujemy, ale jakby nie patrzeć to split screen jest zapewne "moco żerne", aight ? A jakby nie patrzeć to ani uncharted, ani kz2 go nie ma. A jak jeżdze z kolegą w gt5 na splicie to jakoś strasznie pusto jest, wszyscy kibice chyba  w rozmyte gearsy poszły grać.

Jak jesteś taki mądry - to napisz jak ten split screen w Uncharted miałby wyglądać??

Jejku, nie bij. Ty wyjmujesz sobie argumenty z dupy to ja nie mogę ? W uncharteda grałem niewiele i jak mniemam większość gry biegasz sam, aight ?
W stosunku do Uncharted to nie był argument - tylko zwykłe trollowanie.
Gdybyś grał więcej w tę grę to wiedziałbyś, że jej mechanika wyklucza jakikolwiek multiplayer!

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12930 dnia: Stycznia 13, 2009, 20:58:16 pm »
@Lem: Marcepanowi nie podoba się screen, za mało żarna.

@A-n: A nie jeździmy/pływamy z tą babeczką ? Mogli dać możliwość grania na splicie, jeden kieruje, drugi strzela. A co do trollowania, uczę się od najlepszych
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12931 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:01:42 pm »
@Lem: Marcepanowi nie podoba się screen, za mało żarna.



@A-n: A nie jeździmy/pływamy z tą babeczką ? Mogli dać możliwość grania na splicie, jeden kieruje, drugi strzela. A co do trollowania, uczę się od najlepszych
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Jakiż Ty pełen jadu jesteś. To znak że wielkimi krokami zbliża się Killzone 2, bo niektórzy już dostają kociokwiku że przepaść graficzna między PS3 a X0 jeszcze bardziej się powiększy. :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12932 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:02:03 pm »

@A-n: A nie jeździmy/pływamy z tą babeczką ? Mogli dać możliwość grania na splicie, jeden kieruje, drugi strzela. A co do trollowania, uczę się od najlepszych  
Zostawmy lepiej ten temat, bo z każdym postem coraz bardziej się kompromitujesz(Twój pomysł na splita - masakra!)

Z cyklu jakie to Killzone 2 jest zajebiste - iskierki!!


 :shock:

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12933 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:02:49 pm »
To wszystko się zbliża, a jakoś zbliżyć się nie może  :sad:

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12934 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:03:46 pm »
@Lem: Marcepanowi nie podoba się screen, za mało żarna.



@A-n: A nie jeździmy/pływamy z tą babeczką ? Mogli dać możliwość grania na splicie, jeden kieruje, drugi strzela. A co do trollowania, uczę się od najlepszych
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Jakiż Ty pełen jadu jesteś. To znak że wielkimi krokami zbliża się Killzone 2, bo niektórzy już dostają kociokwiku że przepaść graficzna między PS3 a X0 jeszcze bardziej się powiększy. :lol:

Kuzwa Marcek . Walisz jak powalony  . KZ2 mozliwe ze jest na mozliwosci X0 . Winna M$ ze nie wywalil kasy na tak wielki projekt nad ktorym pracowalo tyle ludzi i tyle czasu. Takie sa fakty , nic tego nie zmieni . Tylko nie mow o Alan Wake , to co innego

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12935 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:05:59 pm »
Kuzwa Marcek . Walisz jak powalony  . KZ2 mozliwe ze jest na mozliwosci X0 . Winna M$ ze nie wywalil kasy na tak wielki projekt nad ktorym pracowalo tyle ludzi i tyle czasu. Takie sa fakty , nic tego nie zmieni . Tylko nie mow o Alan Wake , to co innego

Stalker bez urazy, ale jak śnisz to zamknij oczy. KZ2 nie jest na możliwości X0. Podobnie jak W:HD czy GT5:P.

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12936 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:07:42 pm »
Bloo

Cytuj
A nie jeździmy/pływamy z tą babeczką ? Mogli dać możliwość grania na splicie, jeden kieruje, drugi strzela

Owszem, są miejsca, gdzie Elena mogłaby robić za drugiego playera (a należy też pamiętać, że często towarzyszy nam Sulivan, więc co, zmiana postaci?). Problem leży w tym, że przez bardzo długi czas, jesteśmy zwyczajnie sami, krótko mówiąc fabuła zbytnio nie pozwala na co-opa, bo Elena skacząca po małych skalnych półeczkach odpada (ile razy to, w samej grze mówi, że "nie umie takich akrobacji" i trzeba otworzyć jej drzwi, czy cokolwiek innego, coś jak ta paniusia z PoPa: SoT). Co innego multi, ale czy ja wiem... Wyobrażasz sobie multi w TR? No właśnie.

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12937 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:08:03 pm »
Stalker bez urazy, ale jak śnisz to zamknij oczy. KZ2 nie jest na możliwości X0. Podobnie jak W:HD czy GT5:P.

Ok, I co, osiagnąleś wystarczającą długość e-penisa? To już koniec?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12938 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:09:35 pm »
Stalker bez urazy, ale jak śnisz to zamknij oczy. KZ2 nie jest na możliwości X0. Podobnie jak W:HD czy GT5:P.

Ok, I co, osiagnąleś wystarczającą długość e-penisa? To już koniec?

Jeśli potrafisz w miarę sprawnie kojarzyć fakty i wyciągać wnioski, powinieneś wiedzieć że ja nigdy nie kończę jeśli chodzi o temat SW.

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12939 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:11:04 pm »
A jeśli wszyscy by się zgodzili że KZ2 jest zajebiste to będziesz cicho i pójdziesz sobie?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12940 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:14:33 pm »
A jeśli wszyscy by się zgodzili że KZ2 jest zajebiste to będziesz cicho i pójdziesz sobie?

Nie oczekuje czegoś takiego. Spory i ostre dyskusje to esencja tego tematu, więc to by go zabiło. Nie rozumiesz sensu SW. :P

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12941 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:16:50 pm »
@Lem: Marcepanowi nie podoba się screen, za mało żarna.



@A-n: A nie jeździmy/pływamy z tą babeczką ? Mogli dać możliwość grania na splicie, jeden kieruje, drugi strzela. A co do trollowania, uczę się od najlepszych
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Jakiż Ty pełen jadu jesteś. To znak że wielkimi krokami zbliża się Killzone 2, bo niektórzy już dostają kociokwiku że przepaść graficzna między PS3 a X0 jeszcze bardziej się powiększy. :lol:

Kuzwa Marcek . Walisz jak powalony  . KZ2 mozliwe ze jest na mozliwosci X0 . Winna M$ ze nie wywalil kasy na tak wielki projekt nad ktorym pracowalo tyle ludzi i tyle czasu. Takie sa fakty , nic tego nie zmieni . Tylko nie mow o Alan Wake , to co innego

Dokladnie. Wszyscy mysla, ze GeoW 2 to wszystko co potrafi Xbox, ale tak nie jest. M$ poprostu nie daje kasy developerom, nie pomaga im tak jak SONY pomaga, np GG. W przypadku X-a chodzi tylko o kase... po co robic wielki tytul przez 5 lat i wydawac w ch*j kasy skoro mozna zrobic kontynuacje pierwszego hitu (mam na mysli GeoW) 2 lata po premierze pierwowzoru i za zdecydowanie mniejsza kase? GeoW 2 ktory byl robiony IMO na szybko i po macoszemu mial tylko w jakims tam minimalnym stopniu przebijac pierwsza czesc i to sie tworca udalo i teraz juz licza tylko jakie maja zyski z tej produkcji. Jest to troche chamskie posuniecie bo M$ wcale nie zalezy na Nas graczach oni tylko chca kase i nic wiecej, a SONY (IMO oczywiscie) troszczy sie bardziej o Nas... wydaje wiecej kasy tylko po to by wydac produkt jak najbardziej idealny pozbawiony wiekszych bledow. Ma to swoje pozytywne strony jak i negatywne. Pozytywna strona jest oczywiscie na maxa dopieszczony produkt (ktory i tak az tak bardzo nie bedzie odstawac od robionych przez 2 lata grisow) natomiast ta negatywna strona jest oczywiscie czas produkcji. 5 lat?!?!?! no chyba sobie jaja robicie. W produkcie ktory jest robiony 5 lat nie moze byc bledow!! kazdy drobny bug bedzie wysmiewany przez fanow Xklocka i IMO tak powinno byc!!!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12942 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:21:14 pm »

Dokladnie. Wszyscy mysla, ze GeoW 2 to wszystko co potrafi Xbox, ale tak nie jest. M$ poprostu nie daje kasy developerom, nie pomaga im tak jak SONY pomaga, np GG. W przypadku X-a chodzi tylko o kase... po co robic wielki tytul przez 5 lat i wydawac w ch*j kasy skoro mozna zrobic kontynuacje pierwszego hitu (mam na mysli GeoW) 2 lata po premierze pierwowzoru i za zdecydowanie mniejsza kase? GeoW 2 ktory byl robiony IMO na szybko i po macoszemu mial tylko w jakims tam minimalnym stopniu przebijac pierwsza czesc i to sie tworca udalo i teraz juz licza tylko jakie maja zyski z tej produkcji. Jest to troche chamskie posuniecie bo M$ wcale nie zalezy na Nas graczach oni tylko chca kase i nic wiecej, a SONY (IMO oczywiscie) troszczy sie bardziej o Nas... wydaje wiecej kasy tylko po to by wydac produkt jak najbardziej idealny pozbawiony wiekszych bledow. Ma to swoje pozytywne strony jak i negatywne. Pozytywna strona jest oczywiscie na maxa dopieszczony produkt (ktory i tak az tak bardzo nie bedzie odstawac od robionych przez 2 lata grisow) natomiast ta negatywna strona jest oczywiscie czas produkcji. 5 lat?!?!?! no chyba sobie jaja robicie. W produkcie ktory jest robiony 5 lat nie moze byc bledow!! kazdy drobny bug bedzie wysmiewany przez fanow Xklocka i IMO tak powinno byc!!!

Ty w to wierzysz, czy tylko nas prowokujesz??
DEeveloperzy tworzący na XO tworzą gry na maksimum swych/konsoli możliwości i niczym w tym się nie różnią od ludzi tworzących na PS3...

Prostota w programowaniu :cool: X-klocka sprawiła, że maks został osiągnięty bardzo szybko i tyle...

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12943 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:21:25 pm »
Cytuj
natomiast ta negatywna strona jest oczywiscie czas produkcji. 5 lat?!?!?! no chyba sobie jaja robicie. W produkcie ktory jest robiony 5 lat nie moze byc bledow!! kazdy drobny bug bedzie wysmiewany przez fanow Xklocka i IMO tak powinno byc!!!

Ehh...

Prey?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 13, 2009, 21:28:07 pm wysłana przez Diuk »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12944 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:23:31 pm »

Dokladnie. Wszyscy mysla, ze GeoW 2 to wszystko co potrafi Xbox, ale tak nie jest. M$ poprostu nie daje kasy developerom, nie pomaga im tak jak SONY pomaga, np GG. W przypadku X-a chodzi tylko o kase... po co robic wielki tytul przez 5 lat i wydawac w ch*j kasy skoro mozna zrobic kontynuacje pierwszego hitu (mam na mysli GeoW) 2 lata po premierze pierwowzoru i za zdecydowanie mniejsza kase? GeoW 2 ktory byl robiony IMO na szybko i po macoszemu mial tylko w jakims tam minimalnym stopniu przebijac pierwsza czesc i to sie tworca udalo i teraz juz licza tylko jakie maja zyski z tej produkcji. Jest to troche chamskie posuniecie bo M$ wcale nie zalezy na Nas graczach oni tylko chca kase i nic wiecej, a SONY (IMO oczywiscie) troszczy sie bardziej o Nas... wydaje wiecej kasy tylko po to by wydac produkt jak najbardziej idealny pozbawiony wiekszych bledow. Ma to swoje pozytywne strony jak i negatywne. Pozytywna strona jest oczywiscie na maxa dopieszczony produkt (ktory i tak az tak bardzo nie bedzie odstawac od robionych przez 2 lata grisow) natomiast ta negatywna strona jest oczywiscie czas produkcji. 5 lat?!?!?! no chyba sobie jaja robicie. W produkcie ktory jest robiony 5 lat nie moze byc bledow!! kazdy drobny bug bedzie wysmiewany przez fanow Xklocka i IMO tak powinno byc!!!

Ty w to wierzysz, czy tylko nas prowokujesz??
DEeveloperzy tworzący na XO tworzą gry na maksimum swych/konsoli możliwości i niczym w tym się nie różnią od ludzi tworzących na PS3...

Prostota w programowaniu :cool: X-klocka sprawiła, że maks został osiągnięty bardzo szybko i tyle...

watpie... Xklocka stac jeszcze na troche. Na pewno nie na tyle co Ps3, ale GeoW 2 to na pewno nie max

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12945 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:26:09 pm »
Niektórzy zapominają chyba, że seria Gears of War jest tworzona w oparciu o gotowy silnik - Unreal Engine 3 co znacznie przyśpieszyło developing.
 W przypadku Killzone 2 wszystko (EDGE) było tworzone od podstaw...

@Lem
"Trochę" - z tym się zgodzę
Gears of War 3 będzie "trochę" ładniejsze od GeoW2...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12946 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:26:34 pm »
Lem jak uwazam inaczej.
Po pierwsze silnik UE byl robiony dluzej niz Killzone 2, po drugie, zostal jeszcze zmodyfikowany po czesci pierwszej, po trzecie Sony jak wspiera jedno studio w rozwoju technologii to automatycznie to studio wszystkie swoje technologie/silniki przekazuje innym studiom, dzieki czemu kasa wydana na jedna gre rozklada sie. Poza tym jak wytlumaczysz fakt, ze w tech demach UE 3.0 masz dynamiczne oswietlenie, a w GoeW 1/GoeW2 juz nie? Jak wytlumaczysz fakt, ze w UE 3.5 masz destrukcyjne srodowisko, a w GoW 2 juz nie? Brak srodkow? Brak czasu? Czy brak mocy i optymalizacji? Jak wytlumaczysz, ze w 2 lata w przypadku Uncharted 2 masz tak wielki progres, a w GeoW 2 nie?
PS3 teoretycznie jest slabsza [gorsza grafa, mniej ramu], ale praktycznie silniejsza, ze wzgledu na Cella, ktory jest wykorzystywany jak najlepiej sie da i wbrew ogolnie przyjetym trendom w programowaniu - po prostu developerzy nie ograniczaja sie do Directx'ow, nie ograniczaja ich systemy operacyjne, zabawy z wieloma rozdzialczosciami i konfiguracjami, dzieki czemu moga stosowac sztuki, ktore np na PC nei sa mozliwe. Developerzy Microsoftu tego nie umieja/nei staraja sie robic, a 1st Sony jak najbardziej i taka jest roznica. Poki sie to nie zmieni X0 nie bedzie mial lepszych/rownych graficznie exclusive'ow i tyle.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12947 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:29:58 pm »
W premium poza 2 paluszkami do pada, headsetem, instrukcjami, kablem compoment z przejsciówką na rgb, więcej nie ma nic. Taki zestaw trzeba dokupić osobno, jednak jest to wydatek który się zwraca. Aha, no i jest parę dem na twardym, ja miałem TD-U, Viva Pinata i Fife.
Tzn ,że co? Ładujesz wszystkim w okolicy za niewielka opłatą ? :lol:


: Styczeń 13, 2009, 14:39:44 pm
Doh, a do PS3 nie dodają dostatecznie długiego kabla USB i trzeba go sobie dokupić.
Inaczej pozostaje grać przywiązanym metr od konsoli jak akumulator pada.
145cm.
że nie kupuję ładowarki za 90zł z akumlatorkami :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12948 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:32:38 pm »
Pozytywna strona jest oczywiscie na maxa dopieszczony produkt (ktory i tak az tak bardzo nie bedzie odstawac od robionych przez 2 lata grisow)

Sugerujesz że KZ2 nie odstaje bardzo od robionych przez 2 lata Gyrosów? Hmmm, dosyć ciekawe stwierdzenia, bo IMO KZ2 pod każdym względem wyprzedza GeOW2. W niektórych aspektach (np. oświetlenie) KZ2 ma miażdżącą przewagę.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12949 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:33:23 pm »
Lem jak uwazam inaczej.
Po pierwsze silnik UE byl robiony dluzej niz Killzone 2, po drugie, zostal jeszcze zmodyfikowany po czesci pierwszej, po trzecie Sony jak wspiera jedno studio w rozwoju technologii to automatycznie to studio wszystkie swoje technologie/silniki przekazuje innym studiom, dzieki czemu kasa wydana na jedna gre rozklada sie. Poza tym jak wytlumaczysz fakt, ze w tech demach UE 3.0 masz dynamiczne oswietlenie, a w GoeW 1/GoeW2 juz nie? Jak wytlumaczysz fakt, ze w UE 3.5 masz destrukcyjne srodowisko, a w GoW 2 juz nie? Brak srodkow? Brak czasu? Czy brak mocy i optymalizacji? Jak wytlumaczysz, ze w 2 lata w przypadku Uncharted 2 masz tak wielki progres, a w GeoW 2 nie?
PS3 teoretycznie jest slabsza [gorsza grafa, mniej ramu], ale praktycznie silniejsza, ze wzgledu na Cella, ktory jest wykorzystywany jak najlepiej sie da i wbrew ogolnie przyjetym trendom w programowaniu - po prostu developerzy nie ograniczaja sie do Directx'ow, nie ograniczaja ich systemy operacyjne, zabawy z wieloma rozdzialczosciami i konfiguracjami, dzieki czemu moga stosowac sztuki, ktore np na PC nei sa mozliwe. Developerzy Microsoftu tego nie umieja/nei staraja sie robic, a 1st Sony jak najbardziej i taka jest roznica. Poki sie to nie zmieni X0 nie bedzie mial lepszych/rownych graficznie exclusive'ow i tyle.

To wynika z tego, że
1). Prawie wszystkie studia kojarzone z grami PCtowymi, teraz eldorado znalazły na 360, stare nawyki z pisania gier na PC przenieśli na konsole i jest jak jest.
2). Japońce, którzy naprawdę teraz mocno wspierają Xa, w tej generacji są do tyłu i sobie nie radzą.
Dlatego PS3 ma tutaj wielką przewagę na Xem, bo exclusive na PS3 są pisane przez ludzi piszących tylko na konsole i wiedzą jak stosować sztuczki i jak wykorzystać na maksa zalety zamkniętej architektury

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12950 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:40:22 pm »
Lem jak uwazam inaczej.
Po pierwsze silnik UE byl robiony dluzej niz Killzone 2, po drugie, zostal jeszcze zmodyfikowany po czesci pierwszej, po trzecie Sony jak wspiera jedno studio w rozwoju technologii to automatycznie to studio wszystkie swoje technologie/silniki przekazuje innym studiom, dzieki czemu kasa wydana na jedna gre rozklada sie. Poza tym jak wytlumaczysz fakt, ze w tech demach UE 3.0 masz dynamiczne oswietlenie, a w GoeW 1/GoeW2 juz nie? Jak wytlumaczysz fakt, ze w UE 3.5 masz destrukcyjne srodowisko, a w GoW 2 juz nie? Brak srodkow? Brak czasu? Czy brak mocy i optymalizacji? Jak wytlumaczysz, ze w 2 lata w przypadku Uncharted 2 masz tak wielki progres, a w GeoW 2 nie?
PS3 teoretycznie jest slabsza [gorsza grafa, mniej ramu], ale praktycznie silniejsza, ze wzgledu na Cella, ktory jest wykorzystywany jak najlepiej sie da i wbrew ogolnie przyjetym trendom w programowaniu - po prostu developerzy nie ograniczaja sie do Directx'ow, nie ograniczaja ich systemy operacyjne, zabawy z wieloma rozdzialczosciami i konfiguracjami, dzieki czemu moga stosowac sztuki, ktore np na PC nei sa mozliwe. Developerzy Microsoftu tego nie umieja/nei staraja sie robic, a 1st Sony jak najbardziej i taka jest roznica. Poki sie to nie zmieni X0 nie bedzie mial lepszych/rownych graficznie exclusive'ow i tyle.

Chlopie!!! O jakim progresie ty mowisz (chodzi mi o Uncharted 2)? Skad wiesz, ze roznica pomiedzy pierwsza czescia a druga bedzie az taka wielka? AAaa ja Cie rozumiem wierzysz developerom. "Pierwszy Uncharted wykorzystywal tylko 30% mocy konsolki, druga ces bedzie wykorzystywala 100%". Skriny z U2 nie roznia sie jakos specjhalnie od pierwowzoru, hmm jakbym juz znal te teksturki scian i wogole wszystko wyglada podobnie. Nie ma jakiegos wielkiego skoku graficznego tak samo jak nie bylo wielkiego skoku graficznego pomiedzy GeoW 1 a Geow2. Co do UE3 to dobrze wiesz, ze wiekszosc gier na nim smiga to tez tworcy na nim niezle zarabiaja czyli jak widzisz twoj argument z tym ze EDGE jest "rozdawany" do innych developerow troche nie wypalil.
Girsy maja niszczace sie srodowisko moze nie w takim stopniu jak to bylo zaprezentowane w UE3,5 tech demo, ale jednak. killzone tez nie bedzie mial super zniszczalnego otoczenia.
: Styczeń 13, 2009, 21:36:25 pm
Pozytywna strona jest oczywiscie na maxa dopieszczony produkt (ktory i tak az tak bardzo nie bedzie odstawac od robionych przez 2 lata grisow)

Sugerujesz że KZ2 nie odstaje bardzo od robionych przez 2 lata Gyrosów? Hmmm, dosyć ciekawe stwierdzenia, bo IMO KZ2 pod każdym względem wyprzedza GeOW2. W niektórych aspektach (np. oświetlenie) KZ2 ma miażdżącą przewagę.

O nie moj drogi. Wlasnie tak nie jest, to ty sobie ubzdurales, ze roznica pomiedzy tymi tytulami jest az tak ogromna. Przyznaje sie, KZ2 wyglada przekozacko, jest sliczniutki, ale tego sie wlasnie spodziewalem po 5 latach produkcji god damn it!! Oprocz tego roznica widoczna jest glownie w wspomnianym przec Ciebie oswietleniu i animacji reszta elementow stoi na zblizonym poziomie, a modele postaci sa lepsze w GeoW2

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12951 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:40:30 pm »
Postęp w U2 można rozpatrywać w kontekście miażdżącego oprawą Killzone 2.
ND mają ogromy wkład w silnik i narzędzia, które wykorzystali chłopaki z GG - więc progres w U2 będzie duży...

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12952 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:41:27 pm »
Kwestia czasu ,jak GeoW3 będą robić 5 lat dadzą radę przez ten czas zaimplementować wszystko z tech dema UE3.5 nikt tak naprawdę nie wie na co stać jeszcze X360 i PS3.

Co do różnicy pomiędzy Unch 1 a 2 póki co jest ona nie wielka ,choć w sumie póki co g**** co nam pokazali.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 13, 2009, 21:44:25 pm wysłana przez Soul »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12953 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:42:30 pm »
Postęp w U2 można rozpatrywać w kontekście miażdżącego oprawą Killzone 2.
ND mają ogromy wkład w silnik i narzędzia, które wykorzystali chłopaki z GG - więc progres w U2 będzie duży...

Rozumiem, ze w tym momencie wrozysz z fusow tak?

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12954 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:45:05 pm »
Jasnowidz ;) klasyczne zachowaniu fanów Sony ;P

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12955 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:49:39 pm »
Optymalizacja panowie, optymalizacja. Gdyby Rockstar się przyłożyło to na najwyższych detalach można by grać na istniejących kompach. X0 to taki zamknięty w konstrukcji komputer osobisty(nie do końca, ale najbardziej podobny architektonicznie), więc tutaj optymalizacja również dużo by zdziałała. Tak więc, fail, x0 uciągnęło by dwa takie kilzony.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12956 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:52:12 pm »
O nie moj drogi. Wlasnie tak nie jest, to ty sobie ubzdurales, ze roznica pomiedzy tymi tytulami jest az tak ogromna. Przyznaje sie, KZ2 wyglada przekozacko, jest sliczniutki, ale tego sie wlasnie spodziewalem po 5 latach produkcji god damn it!! Oprocz tego roznica widoczna jest glownie w wspomnianym przec Ciebie oswietleniu i animacji reszta elementow stoi na zblizonym poziomie, a modele postaci sa lepsze w GeoW2

Ja myślałem że Ty sobie jaja robisz. Jednak Ty na poważnie twierdzisz że różnice są niewielkie. Wybacz ale nie zamierzam nawet z tym polemizować.
: Styczeń 13, 2009, 21:51:12 pm
Tak więc, fail, x0 uciągnęło by dwa takie kilzony.

Aaa pierdzielisz. 5 takich KZ2 by uciągnęło. :lol: :lol: :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12957 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:52:34 pm »
O nie moj drogi. Wlasnie tak nie jest, to ty sobie ubzdurales, ze roznica pomiedzy tymi tytulami jest az tak ogromna. Przyznaje sie, KZ2 wyglada przekozacko, jest sliczniutki, ale tego sie wlasnie spodziewalem po 5 latach produkcji god damn it!! Oprocz tego roznica widoczna jest glownie w wspomnianym przec Ciebie oswietleniu i animacji reszta elementow stoi na zblizonym poziomie, a modele postaci sa lepsze w GeoW2

Ja myślałem że Ty sobie jaja robisz. Jednak Ty na poważnie twierdzisz że różnice są niewielkie. Wybacz ale nie zamierzam nawet z tym polemizować.

I slowo Sonyboja sie rzeklo. Amen

iko

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12958 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:52:43 pm »

Dokladnie. Wszyscy mysla, ze GeoW 2 to wszystko co potrafi Xbox, ale tak nie jest. M$ poprostu nie daje kasy developerom, nie pomaga im tak jak SONY pomaga, np GG. W przypadku X-a chodzi tylko o kase... po co robic wielki tytul przez 5 lat i wydawac w ch*j kasy skoro mozna zrobic kontynuacje pierwszego hitu (mam na mysli GeoW) 2 lata po premierze pierwowzoru i za zdecydowanie mniejsza kase? GeoW 2 ktory byl robiony IMO na szybko i po macoszemu mial tylko w jakims tam minimalnym stopniu przebijac pierwsza czesc i to sie tworca udalo i teraz juz licza tylko jakie maja zyski z tej produkcji. Jest to troche chamskie posuniecie bo M$ wcale nie zalezy na Nas graczach oni tylko chca kase i nic wiecej, a SONY (IMO oczywiscie) troszczy sie bardziej o Nas... wydaje wiecej kasy tylko po to by wydac produkt jak najbardziej idealny pozbawiony wiekszych bledow. Ma to swoje pozytywne strony jak i negatywne. Pozytywna strona jest oczywiscie na maxa dopieszczony produkt (ktory i tak az tak bardzo nie bedzie odstawac od robionych przez 2 lata grisow) natomiast ta negatywna strona jest oczywiscie czas produkcji. 5 lat?!?!?! no chyba sobie jaja robicie. W produkcie ktory jest robiony 5 lat nie moze byc bledow!! kazdy drobny bug bedzie wysmiewany przez fanow Xklocka i IMO tak powinno byc!!!

Ty w to wierzysz, czy tylko nas prowokujesz??
DEeveloperzy tworzący na XO tworzą gry na maksimum swych/konsoli możliwości i niczym w tym się nie różnią od ludzi tworzących na PS3...

Prostota w programowaniu :cool: X-klocka sprawiła, że maks został osiągnięty bardzo szybko i tyle...

watpie... Xklocka stac jeszcze na troche. Na pewno nie na tyle co Ps3, ale GeoW 2 to na pewno nie max
oczywiście, że nie max.. dawać tego Alana  :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12959 dnia: Stycznia 13, 2009, 21:54:53 pm »
O nie moj drogi. Wlasnie tak nie jest, to ty sobie ubzdurales, ze roznica pomiedzy tymi tytulami jest az tak ogromna. Przyznaje sie, KZ2 wyglada przekozacko, jest sliczniutki, ale tego sie wlasnie spodziewalem po 5 latach produkcji god damn it!! Oprocz tego roznica widoczna jest glownie w wspomnianym przec Ciebie oswietleniu i animacji reszta elementow stoi na zblizonym poziomie, a modele postaci sa lepsze w GeoW2

Ja myślałem że Ty sobie jaja robisz. Jednak Ty na poważnie twierdzisz że różnice są niewielkie. Wybacz ale nie zamierzam nawet z tym polemizować.

I slowo Sonyboja sie rzeklo. Amen

Lepsze słowo Sonyboy'a niż totalnie bzdurne pierdoły xbot'a o niewielkiej przewadze KZ2 nad GeOW2.