Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770416 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13200 dnia: Stycznia 16, 2009, 11:19:41 am »
A teraz poważnie. Jeszcze kilka gifów i połowę gry w nich pokażą. A potem po odpaleniu KZ2 każdy powie - "eeeeeeee....ku***, widziałem to na gifie".
Dokładnie, wszystkie najlepsze momenty zobaczymy na gifach i potem dupa. Dlatego osobiście staram się nie oglądać za dużo filmików z gry którą zamierzam kupić.

nie ma ch, wszystkie padają. kwestia czasu.
Jeśli ktoś gra mało, to może mu nie paść (szczególnie jeśli chodzi o nowsze modele). Mi (grałem dużo) padła po dwóch latach i drugi raz po paru miesiącach. Na szczęście mam łatwy dostęp do drugiego Xa i nawet nie zaliczyłem przerwy w graniu :)

Co zabawne teraz mam 2 zasilacze i 3 kable do zasilacza do jednej konsoli. Najlepsze jest to, że wszystkie te podzespoły są w pełni sprawne :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13201 dnia: Stycznia 16, 2009, 15:18:56 pm »
Official 360 Blog zapowiada Killzone 2 !!!

Cytuj
Jeden z redaktorów Official Xbox Magazine miał okazję, dzięki uprzejmości kolegów z bratniego magazynu poświęconego PS3, obejrzeć w akcji Killzone 2. Wrażenia? Chwalił grafikę, mówiąc że jest jeszcze lepsza od tej z Gears of War 2, oraz AI przeciwników wraz z cover systemem. Słyszycie to fani XO? To się nazywa rzetelny obiektywizm oraz brak fanbojskiego zacięcia. Najwidoczniej Killzone 2 działa na wyobraźnię ponad wszelkimi konsolowymi podziałami. Peace for everyone i do cholery - już chcemy w to zagrać.
To dla Anonimowego bo miał jakieś problemy z AI :cool:

Kto by pomyślał. AI lepsze niż w GeOW2? Grafika lepsza niż w GeOW2? Co to się porobiło. :eek:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13202 dnia: Stycznia 16, 2009, 15:20:56 pm »
Official 360 Blog zapowiada Killzone 2 !!!

Cytuj
Jeden z redaktorów Official Xbox Magazine miał okazję, dzięki uprzejmości kolegów z bratniego magazynu poświęconego PS3, obejrzeć w akcji Killzone 2. Wrażenia? Chwalił grafikę, mówiąc że jest jeszcze lepsza od tej z Gears of War 2, oraz AI przeciwników wraz z cover systemem. Słyszycie to fani XO? To się nazywa rzetelny obiektywizm oraz brak fanbojskiego zacięcia. Najwidoczniej Killzone 2 działa na wyobraźnię ponad wszelkimi konsolowymi podziałami. Peace for everyone i do cholery - już chcemy w to zagrać.
To dla Anonimowego bo miał jakieś problemy z AI :cool:

Kto by pomyślał. AI lepsze niż w GeOW2? Grafika lepsza niż w GeOW2? Co to się porobiło. :eek:

Nie napisali, że AI jest lepsze. Stwierdzili tylko, że nie ma na co narzekać jak niektórzy na tym forum robią.  :cool:


Edit: gdyby tak było to by napisali coś w tym stylu: Chwalił grafikę i AI, mówiąc że są jeszcze lepsze niż te w Gears of War 2.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 16, 2009, 15:34:57 pm wysłana przez Chris »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13203 dnia: Stycznia 16, 2009, 15:23:16 pm »
Przecież wyraźnie tam jest napisane.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13204 dnia: Stycznia 16, 2009, 16:55:35 pm »
Cytuj
Kto by pomyślał. AI lepsze niż w GeOW2? Grafika lepsza niż w GeOW2? Co to się porobiło. Surprised

Nie dziwota KZ2 robią już od chu*** czasu przez ten czas wyszyły dwie części GeOW'a ,wstydem było by gdyby ta gra nie wyglądała lepiej od GeOW2 8)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13205 dnia: Stycznia 16, 2009, 16:58:55 pm »
Przecież wyraźnie tam jest napisane.
Ej no , jak nazwijmy to ładnie "fani x boxa" będą chwalić i uważać go za lepszego od GeOW2 to co my tu będziemy robić ? :eek:
Niech jeszcze Anonimek zapoda tabelkę ,że gra chodzi w 4xAA i 1080p to ja się ....nic , idem spać dalej :grin:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13206 dnia: Stycznia 16, 2009, 17:19:21 pm »
Girsy chodzą w 720p - co nie przeszkadza narzekać na taką samą rozdzielczość w Killzone 2, no ale to przecież gra na PS3.
Girsy chodzą w 30 fps-ach - co nie przeszkadza wytykać braku 60 klatek w Killzone 2, no ale przecież to gra na PS3.

I tak dalej...

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13207 dnia: Stycznia 16, 2009, 17:23:15 pm »
W sumie racja.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13208 dnia: Stycznia 16, 2009, 17:42:41 pm »
Cytuj
Kto by pomyślał. AI lepsze niż w GeOW2? Grafika lepsza niż w GeOW2? Co to się porobiło. Surprised

Nie dziwota KZ2 robią już od chu*** czasu przez ten czas wyszyły dwie części GeOW'a ,wstydem było by gdyby ta gra nie wyglądała lepiej od GeOW2 8)
Silnik unreala 3 powstawał od 2003 roku i był rozwijany do 2008 (premiera GoW2)- a to przecież "od chu*** czasu"

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13209 dnia: Stycznia 16, 2009, 17:50:10 pm »
Girsy chodzą w 720p - co nie przeszkadza narzekać na taką samą rozdzielczość w Killzone 2, no ale to przecież gra na PS3.
Girsy chodzą w 30 fps-ach - co nie przeszkadza wytykać braku 60 klatek w Killzone 2, no ale przecież to gra na PS3.

I tak dalej...
Sony i jego fanboye sami sobie na to zasłużyli mówiąc że ich konsola jest znacznie silniejsza od x360, najlepiej 2 krotnie  :lol: co jest bzdurą okrutną :D
Więc i tak dalej..
« Ostatnia zmiana: Stycznia 16, 2009, 21:48:53 pm wysłana przez Unlimited »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13210 dnia: Stycznia 16, 2009, 18:00:35 pm »
Official 360 Blog zapowiada Killzone 2 !!!

Cytuj
Jeden z redaktorów Official Xbox Magazine miał okazję, dzięki uprzejmości kolegów z bratniego magazynu poświęconego PS3, obejrzeć w akcji Killzone 2. Wrażenia? Chwalił grafikę, mówiąc że jest jeszcze lepsza od tej z Gears of War 2, oraz AI przeciwników wraz z cover systemem. Słyszycie to fani XO? To się nazywa rzetelny obiektywizm oraz brak fanbojskiego zacięcia. Najwidoczniej Killzone 2 działa na wyobraźnię ponad wszelkimi konsolowymi podziałami. Peace for everyone i do cholery - już chcemy w to zagrać.
To dla Anonimowego bo miał jakieś problemy z AI :cool:

Kto by pomyślał. AI lepsze niż w GeOW2? Grafika lepsza niż w GeOW2? Co to się porobiło. :eek:
To gearsy mają AI ?! O_o ja myślałem że to skrypty i nic więcej coś na zasadzie cod'a. Przeca Locusty to takie głupie stworzonka. Ta gra jest trudna nie przez fakt że AI może być dobre, ale przez fakt że locustów jest masa i są cholernie odporne na pociski, pewno jedzą dużo galaretki i potem ich skóra jest jak pancerz, ale mimo to wciąż są lekkie jak piórko skoro Mareczek potrafi poprzerzucać martwego Boomera tu i tam :D
« Ostatnia zmiana: Stycznia 16, 2009, 18:02:16 pm wysłana przez above89 »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13211 dnia: Stycznia 16, 2009, 22:49:36 pm »
Cytuj
Kto by pomyślał. AI lepsze niż w GeOW2? Grafika lepsza niż w GeOW2? Co to się porobiło. Surprised

Nie dziwota KZ2 robią już od chu*** czasu przez ten czas wyszyły dwie części GeOW'a ,wstydem było by gdyby ta gra nie wyglądała lepiej od GeOW2 8)
Silnik unreala 3 powstawał od 2003 roku i był rozwijany do 2008 (premiera GoW2)- a to przecież "od chu*** czasu"

A co to ma do rzeczy? jak myślisz jak by wyglądał GeoW gdy prace nad nim trwały 3-4 lata?

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13212 dnia: Stycznia 16, 2009, 23:27:55 pm »
Cytuj
Kto by pomyślał. AI lepsze niż w GeOW2? Grafika lepsza niż w GeOW2? Co to się porobiło. Surprised

Nie dziwota KZ2 robią już od chu*** czasu przez ten czas wyszyły dwie części GeOW'a ,wstydem było by gdyby ta gra nie wyglądała lepiej od GeOW2 8)
Silnik unreala 3 powstawał od 2003 roku i był rozwijany do 2008 (premiera GoW2)- a to przecież "od chu*** czasu"

A co to ma do rzeczy? jak myślisz jak by wyglądał GeoW gdy prace nad nim trwały 3-4 lata?

Pewnie tak samo bo Xo juz wiecej nie jest w stanie pokazac   :lol:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13213 dnia: Stycznia 16, 2009, 23:57:57 pm »
No tak zapomniałem  :-x

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13214 dnia: Stycznia 17, 2009, 07:49:07 am »
Ja tam czekam na to, co pokaże nam w temacie wykonania HALO: ODST. Może wtedy niektórzy się przekonają, że Killzone 2 jest nieosiągalne na konsoli Microsoftu...

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13215 dnia: Stycznia 17, 2009, 08:14:45 am »
Pewnie nie pokaże nic ponad Halo 3 bo to ten sam engine :P
Myślę że konsola billa jeszcze pokaże moc przy okazji gier od Carmacka czy nadchodzących gier pokroju Alan Wake, Forza3, Mass Effect 2 :)

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13216 dnia: Stycznia 17, 2009, 08:17:39 am »
Cytuj
Pewnie nie pokaże nic ponad Halo 3 bo to ten sam engine :P

no wlasnie... a po 2 i tak sie pewnie zajebiscie sprzeda...  :-(
         

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13217 dnia: Stycznia 17, 2009, 08:56:12 am »
Pewnie nie pokaże nic ponad Halo 3 bo to ten sam engine :P
Myślę że konsola billa jeszcze pokaże moc przy okazji gier od Carmacka czy nadchodzących gier pokroju Alan Wake, Forza3, Mass Effect 2 :)

IMO gra carmacka pokaże to samo co Half Life 2 na pierwszego Xa - że niby gra może wyjść na konsole i niby nawet grać się da, ale Ci co przeszli na PC to nie tkną tego z konsoli a gdy wyjdzie next gen to gra jeszcze raz pojawi się w wersji delux. Alan Wake, pewnie też furory graficznie na Xie nie zrobi, zaś Mass Effect 2 pokaże to samo co pierwsza cześć na tej konsoli - ze troche mocy brak i 20fpsów to w sumie calkiem ok wynik, Forza3 - hmm chyba każdy ma tego świadomość, że ta gra poza trasami nie będzie mogła konkurować z GT5. Troszkę czarnowróżę, ale po tym jak pokazywaliście tutaj Girsy drugie, które wygladają jak Girsy pierwsze na PC, to jakoś straciłem wiarę w tą konsolę. PS3 nas ciągle zaskakuje a X to już nie pamietam kiedy miał coś ciekawego do powiedzenia w kwesti technicznej...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13218 dnia: Stycznia 17, 2009, 09:06:35 am »
Cytuj
Kto by pomyślał. AI lepsze niż w GeOW2? Grafika lepsza niż w GeOW2? Co to się porobiło. Surprised

Nie dziwota KZ2 robią już od chu*** czasu przez ten czas wyszyły dwie części GeOW'a ,wstydem było by gdyby ta gra nie wyglądała lepiej od GeOW2 8)
Silnik unreala 3 powstawał od 2003 roku i był rozwijany do 2008 (premiera GoW2)- a to przecież "od chu*** czasu"

A co to ma do rzeczy? jak myślisz jak by wyglądał GeoW gdy prace nad nim trwały 3-4 lata?

Przecież silnik gry na którym hula GeOW jest tworzony dłużej niż KZ2, także to argument z dupki.
: Styczeń 17, 2009, 09:02:47 am
Troszkę czarnowróżę, ale po tym jak pokazywaliście tutaj Girsy drugie, które wygladają jak Girsy pierwsze na PC, to jakoś straciłem wiarę w tą konsolę. PS3 nas ciągle zaskakuje a X to już nie pamietam kiedy miał coś ciekawego do powiedzenia w kwesti technicznej...

Otóż to. Zapewne zdajesz sobie sprawę że takie stwierdzenie parę osób może Cię ostro skrytykować bo nie potrafią przyjąć na klatę prawdy. :cool:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13219 dnia: Stycznia 17, 2009, 09:07:33 am »
porównywanie rozwoju silnika do pisania jednej gierki przez kilka lat to semantyczne nadużycie:P

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13220 dnia: Stycznia 17, 2009, 09:09:18 am »
porównywanie rozwoju silnika do pisania jednej gierki przez kilka lat to semantyczne nadużycie:P
przecież w K2 tworzenie silnika zabrało właśnie tak dużo czasu

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13221 dnia: Stycznia 17, 2009, 09:14:47 am »
porównywanie rozwoju silnika do pisania jednej gierki przez kilka lat to semantyczne nadużycie:P
przecież w K2 tworzenie silnika zabrało właśnie tak dużo czasu


To raz, a dwa że Gears of War to właśnie główny tytuł, który ma pokazywać co potrafi ten silnik.

Tak samo w przypadku KZ2, napisanie takiego silnika zajmowało tyle czasu ale teraz dzięki temu, narzędzia EDGE będą dostępne dla innych deweloperów pracujących nad grami ekskluzywnymi na PS3.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13222 dnia: Stycznia 17, 2009, 09:22:58 am »
porównywanie rozwoju silnika do pisania jednej gierki przez kilka lat to semantyczne nadużycie:P
przecież w K2 tworzenie silnika zabrało właśnie tak dużo czasu


To raz, a dwa że Gears of War to właśnie główny tytuł, który ma pokazywać co potrafi ten silnik.

Tak samo w przypadku KZ2, napisanie takiego silnika zajmowało tyle czasu ale teraz dzięki temu, narzędzia EDGE będą dostępne dla innych deweloperów pracujących nad grami ekskluzywnymi na PS3.

Wiadomo napewno, ze nastepne ex na ps3 beda miazdzyc i wyprzedzac o tryliardy lat swietlnych inne gierki, prawda?
Wy sie tutaj chlopaki pospinajcie na pare stron o to a ja ide spac, nara!!! :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13223 dnia: Stycznia 17, 2009, 09:34:28 am »
http://www.cgreviews.com/


When the game finally booted, I was met with typical company logos and then the "Start" screen, which was boring, unimaginative and weak. Killzone 2 was off to a very negative start

Bhuhahahaahh :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13224 dnia: Stycznia 17, 2009, 09:38:55 am »
W takim razie na więcej niż 7 nie zasługuje. Jak mogli zwalić tak ważny element gry. Nie kupuje KZ2.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

PS. Przed chwilką widziałem jakąś laskę, która na kurtce z tyłu miała ogromny napis SW. HeHe!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13225 dnia: Stycznia 17, 2009, 10:09:41 am »
W takim razie na więcej niż 7 nie zasługuje. Jak mogli zwalić tak ważny element gry. Nie kupuje KZ2.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

PS. Przed chwilką widziałem jakąś laskę, która na kurtce z tyłu miała ogromny napis SW. HeHe!
Pewnie jakaś fanka XO  :cool: Zaraz Ci naklepie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13226 dnia: Stycznia 17, 2009, 11:50:14 am »
Myślę że konsola billa jeszcze pokaże moc przy okazji gier od Carmacka czy nadchodzących gier pokroju Alan Wake, Forza3, Mass Effect 2 :)

Nic ponad Killzone 2 na Xboxie nie zobaczysz, bo nic takiego na horyzoncie nie widać, a konsola więcej jak 2-3 lata już nie pociągnie.

Sony może jeszcze jedynie podnieść poprzeczkę Uncharted 2.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13227 dnia: Stycznia 17, 2009, 12:07:43 pm »
Jurij, specjalnie dla Ciebie :*

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13228 dnia: Stycznia 17, 2009, 12:10:22 pm »
Bardziej wyraźnie się nie dało? :-P

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13229 dnia: Stycznia 17, 2009, 12:15:49 pm »
Jeśli chodzi o zdjęcie to nie ja robiłem, a jeśli chodzi o napis to musiałem się śpieszyć, co by mi potworki nie popsuły dzieła.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13230 dnia: Stycznia 17, 2009, 12:36:53 pm »
zaś Mass Effect 2 pokaże to samo co pierwsza cześć na tej konsoli - ze troche mocy brak i 20fpsów to w sumie calkiem ok wynik

W przypadku Mass Effect mam nadzieję, że ME2 pokaże więcej; ograniczenia w jedynce nie wynikały chyba z możliwości X0, ale były to po prostu problemy gry. Jeżeli nawet na PC, z 2gb RAM (przy 512mb na X0) i grze uruchamianej z dysku co chwilę witał mnie miły napis "loading", oraz nieraz miałem okazję zobaczyć dogrywające się tekstury, to chyba coś to oznacza. Fakt, na X0 sprawa wyglądała pewnie gorzej, jednak wciąż nie zmienia to faktu, że takie rzeczy na PC nie powinny mieć miejsca.
Zresztą, część problemów tej gry (brzydkie tekstury z bliska, czy właśnie dogrywające się tekstury na oczach gracza) to wina silnika UE3.

Cytuj
PS3 nas ciągle zaskakuje a X to już nie pamietam kiedy miał coś ciekawego do powiedzenia w kwesti technicznej...
Z tym się akurat zgodzę. Paradoksalnie, na X0 najładniejsze gry to głównie multiplatformówki, na PS3 - te gry wyglądają najgorzej. Nie wiem, czy to faktycznie wina możliwości X'a, czy też studia Microsoftu nie mogą sobie poradzić z ogarnięciem sprzętu; w przypadku Sony trzeba przyznać, że posiada naprawdę mocarne studia, którym dodatkowo bardzo pomaga i które razem pomagają sobie nawzajem; w Microsoft jest zaś chyba tak, że każdy sobie rzepkę skrobie i dłubie osobno <- bardzo złe podejście.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13231 dnia: Stycznia 17, 2009, 13:12:09 pm »
IGN 'Overall' best picks of 2008
http://bestof.ign.com/2008/overall/1.html

Cytuj
Overall Game of the Year: Fallout 3
Best Action Game: Grand Theft Auto IV
Best Fighting Game: Super Smash Brawl
Best Music/Rhythm Game: Rock Band 2
Best Platform Game: LittleBigPlanet
Best Puzzle Game: World of Goo
Best Racing/Driving Game: Burnout Paradise
Best RPG: Fallout 3
Best Shooting Game: Left 4 Dead
Best Sports Game: NHL 09
Best Strategy Game: Sins of a Solar Empire
Best Graphics Technology: Metal Gear Solid 4
Best Artistic Design: LittleBigPlanet
Best Original Score: Metal Gear Solid 4
Best Use of Sound: Grand Theft Auto IV
Best Voice Acting: Grand Theft Auto IV
Best Story: Fallout 3
Best Family Game: Boom Blox
Best Local Multiplayer Game: Rock Band 2
Best Online Multiplayer Game: Left 4 Dead
Best Downloadable Console Game: World of Goo
Best New IP: LittleBigPlanet
Most Innovative Design: LittleBigPlanet

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13232 dnia: Stycznia 17, 2009, 13:15:14 pm »
IGN 'Overall' best picks of 2008
http://bestof.ign.com/2008/overall/1.html

Cytuj
Overall Game of the Year: Fallout 3
Best Action Game: Grand Theft Auto IV
Best Fighting Game: Super Smash Brawl
Best Music/Rhythm Game: Rock Band 2
Best Platform Game: LittleBigPlanet
Best Puzzle Game: World of Goo
Best Racing/Driving Game: Burnout Paradise
Best RPG: Fallout 3
Best Shooting Game: Left 4 Dead
Best Sports Game: NHL 09
Best Strategy Game: Sins of a Solar Empire
Best Graphics Technology: Metal Gear Solid 4
Best Artistic Design: LittleBigPlanet
Best Original Score: Metal Gear Solid 4
Best Use of Sound: Grand Theft Auto IV
Best Voice Acting: Grand Theft Auto IV
Best Story: Fallout 3
Best Family Game: Boom Blox
Best Local Multiplayer Game: Rock Band 2
Best Online Multiplayer Game: Left 4 Dead
Best Downloadable Console Game: World of Goo
Best New IP: LittleBigPlanet
Most Innovative Design: LittleBigPlanet

I znowu ta rozmyta gra zgarnia nagrodę za grafę  :lol:

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13233 dnia: Stycznia 17, 2009, 13:35:15 pm »
A gra ze szwankujacym online dostaje nagrode za online - oni po prostu za malo czasu spedzaja z kazda gra, wiec takie nagrody mogliby sobie darowac, bo bzdury pieprza.
Edit: chociaz co do grafiki, to akurat sie tutaj zgadzam :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13234 dnia: Stycznia 17, 2009, 14:14:31 pm »
MGS4 znowu zbiera nagrodę za najlepszą oprawę A/V. :lol:

Only for PS3. :cool: :cool: :cool:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13235 dnia: Stycznia 17, 2009, 14:23:54 pm »
MGS4 znowu zbiera nagrodę za najlepszą oprawę A/V. :lol:

Only for PS3. :cool: :cool: :cool:
To tylko potwierdza, że poprzednie wyróżnienia za grafikę dla MGS 4 nie były przypadkowe :-D

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13236 dnia: Stycznia 17, 2009, 17:35:12 pm »
zaś Mass Effect 2 pokaże to samo co pierwsza cześć na tej konsoli - ze troche mocy brak i 20fpsów to w sumie calkiem ok wynik

W przypadku Mass Effect mam nadzieję, że ME2 pokaże więcej; ograniczenia w jedynce nie wynikały chyba z możliwości X0, ale były to po prostu problemy gry. Jeżeli nawet na PC, z 2gb RAM (przy 512mb na X0) i grze uruchamianej z dysku co chwilę witał mnie miły napis "loading", oraz nieraz miałem okazję zobaczyć dogrywające się tekstury, to chyba coś to oznacza. Fakt, na X0 sprawa wyglądała pewnie gorzej, jednak wciąż nie zmienia to faktu, że takie rzeczy na PC nie powinny mieć miejsca.
Zresztą, część problemów tej gry (brzydkie tekstury z bliska, czy właśnie dogrywające się tekstury na oczach gracza) to wina silnika UE3.

Cytuj
PS3 nas ciągle zaskakuje a X to już nie pamietam kiedy miał coś ciekawego do powiedzenia w kwesti technicznej...
Z tym się akurat zgodzę. Paradoksalnie, na X0 najładniejsze gry to głównie multiplatformówki, na PS3 - te gry wyglądają najgorzej. Nie wiem, czy to faktycznie wina możliwości X'a, czy też studia Microsoftu nie mogą sobie poradzić z ogarnięciem sprzętu; w przypadku Sony trzeba przyznać, że posiada naprawdę mocarne studia, którym dodatkowo bardzo pomaga i które razem pomagają sobie nawzajem; w Microsoft jest zaś chyba tak, że każdy sobie rzepkę skrobie i dłubie osobno <- bardzo złe podejście.
Zgadzam się :)

JHON_DOE

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-06-2008
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
  • got light>?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13237 dnia: Stycznia 17, 2009, 18:06:17 pm »
zaś Mass Effect 2 pokaże to samo co pierwsza cześć na tej konsoli - ze troche mocy brak i 20fpsów to w sumie calkiem ok wynik

W przypadku Mass Effect mam nadzieję, że ME2 pokaże więcej; ograniczenia w jedynce nie wynikały chyba z możliwości X0, ale były to po prostu problemy gry. Jeżeli nawet na PC, z 2gb RAM (przy 512mb na X0) i grze uruchamianej z dysku co chwilę witał mnie miły napis "loading", oraz nieraz miałem okazję zobaczyć dogrywające się tekstury, to chyba coś to oznacza. Fakt, na X0 sprawa wyglądała pewnie gorzej, jednak wciąż nie zmienia to faktu, że takie rzeczy na PC nie powinny mieć miejsca.
Zresztą, część problemów tej gry (brzydkie tekstury z bliska, czy właśnie dogrywające się tekstury na oczach gracza) to wina silnika UE3.

Cytuj
PS3 nas ciągle zaskakuje a X to już nie pamietam kiedy miał coś ciekawego do powiedzenia w kwesti technicznej...
Z tym się akurat zgodzę. Paradoksalnie, na X0 najładniejsze gry to głównie multiplatformówki, na PS3 - te gry wyglądają najgorzej. Nie wiem, czy to faktycznie wina możliwości X'a, czy też studia Microsoftu nie mogą sobie poradzić z ogarnięciem sprzętu; w przypadku Sony trzeba przyznać, że posiada naprawdę mocarne studia, którym dodatkowo bardzo pomaga i które razem pomagają sobie nawzajem; w Microsoft jest zaś chyba tak, że każdy sobie rzepkę skrobie i dłubie osobno <- bardzo złe podejście.
Zgadzam się :)

co nie zmienia faktu że xbot i tak jest konsolą słabszą...
nawet takie noughty dog nie zrobi ci uncharteda na Xa chocby sie starali z calych sil....nie te wnetrznosci co PS3
Sad But True :(

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13238 dnia: Stycznia 17, 2009, 18:19:08 pm »
zaś Mass Effect 2 pokaże to samo co pierwsza cześć na tej konsoli - ze troche mocy brak i 20fpsów to w sumie calkiem ok wynik

W przypadku Mass Effect mam nadzieję, że ME2 pokaże więcej; ograniczenia w jedynce nie wynikały chyba z możliwości X0, ale były to po prostu problemy gry. Jeżeli nawet na PC, z 2gb RAM (przy 512mb na X0) i grze uruchamianej z dysku co chwilę witał mnie miły napis "loading", oraz nieraz miałem okazję zobaczyć dogrywające się tekstury, to chyba coś to oznacza. Fakt, na X0 sprawa wyglądała pewnie gorzej, jednak wciąż nie zmienia to faktu, że takie rzeczy na PC nie powinny mieć miejsca.
Zresztą, część problemów tej gry (brzydkie tekstury z bliska, czy właśnie dogrywające się tekstury na oczach gracza) to wina silnika UE3.

Cytuj
PS3 nas ciągle zaskakuje a X to już nie pamietam kiedy miał coś ciekawego do powiedzenia w kwesti technicznej...
Z tym się akurat zgodzę. Paradoksalnie, na X0 najładniejsze gry to głównie multiplatformówki, na PS3 - te gry wyglądają najgorzej. Nie wiem, czy to faktycznie wina możliwości X'a, czy też studia Microsoftu nie mogą sobie poradzić z ogarnięciem sprzętu; w przypadku Sony trzeba przyznać, że posiada naprawdę mocarne studia, którym dodatkowo bardzo pomaga i które razem pomagają sobie nawzajem; w Microsoft jest zaś chyba tak, że każdy sobie rzepkę skrobie i dłubie osobno <- bardzo złe podejście.
Zgadzam się :)

Cóż patrząc na "osiągi" gier na PS3 z silnikiem UE3, łącznie z flagowym Unreal Tournament
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1234468&postcount=1530





to ja bym się bał o ewentualne ME2 na PS3.

Za słaby układ graficzny w PS3 w porównaniu z X360.

Wystarczy sobie zobaczyć choćby to co pokazało ostatnio Quantum of Solace
http://www.neogo.pl/forum/index.php?topic=2178.msg443020#msg443020
aby zobaczyć że GPU w X'e kryje jeszcze masę nie odkrytej mocy, a w PS3 no cóż trzeba się Cellem posiłkować....

---
EDIT(do poniższego)
Wersja PC'towa wyszła nawet przed wersją na PS3 a bynajmniej nie jest tak poszatkowana...
Po prostu trzeba było UE3 zoptymalizować pod PS3 , nie ma splitscrena (chociaż to może właśnie ten bonus dla X'a za późniejszą premierę), efektów typu motion blur i pocięto geometrię...

Zresztą rzuć okiem na Bioshocka co wyszedł rok później na PS3 - rozmazany obraz , skacząca animacja itd.
Silnik UE3 wymaga mocnego GPU a tego mu PS3 nie dostarczy.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 17, 2009, 19:08:08 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

JHON_DOE

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-06-2008
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
  • got light>?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13239 dnia: Stycznia 17, 2009, 18:23:02 pm »
mi sie wydaje ze przyklad unreal tournament pokazuje ile gra moze zyskac bedac tworzona w drugiej kolejnosci...PS3 dostalo UT3 pierwsze a xboty poczekali to im studio wysmazylo pare nowych efektow,azeby mieli sie pozniej slinic na forach ze ich wersja jest lepsza...
poprostu to niczyja wina...to z checi usprawnienia produktu