zaś Mass Effect 2 pokaże to samo co pierwsza cześć na tej konsoli - ze troche mocy brak i 20fpsów to w sumie calkiem ok wynik
W przypadku Mass Effect mam nadzieję, że ME2 pokaże więcej; ograniczenia w jedynce nie wynikały
chyba z możliwości X0, ale były to po prostu problemy gry. Jeżeli nawet na PC, z 2gb RAM (przy 512mb na X0) i grze uruchamianej z dysku co chwilę witał mnie miły napis "loading", oraz nieraz miałem okazję zobaczyć dogrywające się tekstury, to chyba coś to oznacza. Fakt, na X0 sprawa wyglądała pewnie gorzej, jednak wciąż nie zmienia to faktu, że takie rzeczy na PC nie powinny mieć miejsca.
Zresztą, część problemów tej gry (brzydkie tekstury z bliska, czy właśnie dogrywające się tekstury na oczach gracza) to wina silnika UE3.
PS3 nas ciągle zaskakuje a X to już nie pamietam kiedy miał coś ciekawego do powiedzenia w kwesti technicznej...
Z tym się akurat zgodzę. Paradoksalnie, na X0 najładniejsze gry to głównie multiplatformówki, na PS3 - te gry wyglądają najgorzej. Nie wiem, czy to faktycznie wina możliwości X'a, czy też studia Microsoftu nie mogą sobie poradzić z ogarnięciem sprzętu; w przypadku Sony trzeba przyznać, że posiada naprawdę mocarne studia, którym dodatkowo bardzo pomaga i które razem pomagają sobie nawzajem; w Microsoft jest zaś chyba tak, że każdy sobie rzepkę skrobie i dłubie osobno <- bardzo złe podejście.