Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2738646 razy)

0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13920 dnia: Stycznia 24, 2009, 20:41:07 pm »
Bardziej od tego czy taka opcja jest możliwa w F3 czy nie interesuje mnie dlaczego niby nie ma jej być na PS3?
Czy ten bajer też jest częścią ekskluzywnej umowy z M$??

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13921 dnia: Stycznia 24, 2009, 20:43:59 pm »
A była w ogóle taka umowa?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13922 dnia: Stycznia 24, 2009, 20:51:21 pm »
Bardziej od tego czy taka opcja jest możliwa w F3 czy nie interesuje mnie dlaczego niby nie ma jej być na PS3?
Czy ten bajer też jest częścią ekskluzywnej umowy z M$??

Dla PS3 nie ma w planach DLC, a ten "bajer" ma być częścią ostatniego z dodatków.

Irasku w dopracowanym rpg da się grać po zakończeniu

W takim, w którym bohater na końcu ginie, również?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13923 dnia: Stycznia 24, 2009, 20:51:35 pm »
A była w ogóle taka umowa?
Była - na dodatki do gry...

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13924 dnia: Stycznia 24, 2009, 20:55:18 pm »
W Fallouta 3 nie można grać po zakończeniu! W Halo 3 też nie można grać po zakończeniu i w Mass Effect również! W Ucharted Resistance też nie da się grać po zakończeniu! Szok, straszne! Cóż to w ogóle za bzdurne pieprzenie? W 99% gier nie da się grać po zakończeniu. W Obliviona się dało, ale to raczej wyjątek potwierdzający regułę. Zabugowany? Wypadałoby najpierw się z grą zapoznać, a wtedy będzie wiadomo, że w przypadku przynajmniej niektórych wariantów zakończenia, dalsza gra byłaby nieco "utrudniona".
pier**lisz, 99% rpg ma taką opcje i dlatego jej brak w falloucie doskwiera

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13925 dnia: Stycznia 24, 2009, 21:01:09 pm »
Nie wiem w ogóle w czym widzicie problem. Przechodzę główny wątek do momentu rozpoczęcia ostatniego zadania, w rozmowie z Sarą Lyons mówię, że potrzebuję czasu na przygotowanie się do bitwy i idę zrobić wszystko inne, co w grze jest do zrobienia. Tyle. O wiele rzeczy można się do Fallouta do.ebać, ale o to, że nie można grać po zakończeniu? lol

pier**lisz, 99% rpg ma taką opcje i dlatego jej brak w falloucie doskwiera

To my chyba w inne RPG gramy. Mass Effect tego nie ma, oba KotOR'y nie miały, Gothic 1 i 2 również (w 3 nie grałem), z tego co pamiętam Baldury też były takiej opcji pozbawione, więc jakie 99%?

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13926 dnia: Stycznia 24, 2009, 21:19:37 pm »
Bierz w spoiler tego typu wypowiedzi.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13927 dnia: Stycznia 24, 2009, 22:46:58 pm »

Irasku w dopracowanym rpg da się grać po zakończeniu(tak wiem, że w ME się nie da, ale jak to ludzie mówią "jaki tam rpg z ME").
FFVI ,FFVII ,FFVIII ,FFIX , FFX ,FFXII były niedopracowane?


Z ciekawości , w Fable II się da?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13928 dnia: Stycznia 24, 2009, 22:50:55 pm »
Da, ale Fable II po zakończeniu głównego wątku to Simsy + SimCity  :lol:

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13929 dnia: Stycznia 24, 2009, 23:37:40 pm »
Szczerze mówiąc, tylko F2 przychodzi mi do głowy, jeśli mowa o możliwości gry po zakończeniu głównego questa.
Nawet w F1 tego nie było (chyba że ktoś zastosował sztuczkę z ap), więc trudno F3 to zarzucić.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13930 dnia: Stycznia 25, 2009, 04:32:01 am »
no bez kitu, tak jak mówi iras. jeden save i nie ma kłopotu, o co wielkie halo?

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13931 dnia: Stycznia 25, 2009, 10:56:50 am »
Ok tyle się namnorzyło tematów o GTA4, że nie wiedziałem gdzie napisać.
Anyway mam już od 2 dni ww grę i sobie pykam w wersję na PC. Tak tą, która miała być niegrywalna, która miała przycinać w której miałbyć okrutny pop-up itp. Oczywiscie tych rewelacji dowiedziałem się z tego tematu od ludzi którzy nie grali w to na PC. Wiec na wstępie dementuję. Gra chodzi świetnie, mam 26 - 60 fpsów, żadnych ścinek, pop-up jest, ale nie można go nazwać bardzo uciążliwym, przypuszczam, że to wina silnika i w każdej wersji występuje niezależnie od hardware'u. W każdym razie to są pierdoły. Chciałem tylko powiedzieć, że GTA4 jest świetnie i po kilku godzinach stwierdzam, że gra już konkuruje z wiedzminem na tytuł gry roku. Kocham humor serwowany w GTA. W czwórce już nie tylko można się pośmiać słuchając dj-ów, reklam, czytając bilbordy czy słuchając przechodniów, ale również serfując po sieci, oglądajać TV, odbierając spamy na maila itp. MAsakra, gra jest wielka. Grafika jest kontrowersyjna, gram ze wszystkim na High w fHD i parametrami 35/100 i pierwsze wrażenie gdy odpaliłem grę było "boze to jest żywcem przeniesione z konsoli a takich słabych tekstur to ja już chyba kilka lat nie widziałem" hehe ;). Anyway poza FHD i lepszym oświetleniem a zwłaszcza większą ilością obkietków rzucającą cienie grafa na PC się prawie nie różni od tej na konsolach, minimalnie lepsze tekstury i wieksza widoczność. Jak na tak duże wymagania co ma gra to rzeczywiście poziom, który prezentuje jest mało zadowający. Jednak im dłużej gram i dostrzegam detale i smaczki to coraz bardziej podobami mi się strona techniczna gry. Ja jestem zachwycony, wracam grać w ten niegrywalny i zepsuty port stulecia ;D

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13932 dnia: Stycznia 25, 2009, 11:15:26 am »
Czyli R* przywaliło ściemę z tą niesamowitą, adekwatną do wymagań grafiką na PC? Hehe  :lol:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13933 dnia: Stycznia 25, 2009, 11:22:18 am »
Zobaczymy jeszcze, jak gra będzie wyglądała na "komputerach, które jeszcze nie wyszły", bo ponoć pod nie była pisana i na nich dopiero osiąga 100% możliwości :lol:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13934 dnia: Stycznia 25, 2009, 11:23:16 am »
Cytuj
Czyli R* przywaliło ściemę z tą niesamowitą, adekwatną do wymagań grafiką na PC?
Po prostu zrobili port na chama z X0, czyli najwazniejszy procek, a potem grafa. Jak masz 4 rdzenie masz stale 60 fps, jak masz 2 rdzenie 25-40. A tekstury sa identyczne co na konsoli, jakoscia w ogole sie nie roznia.

Cytuj
pop-up jest, ale nie można go nazwać bardzo uciążliwym, przypuszczam, że to wina silnika i w każdej wersji występuje niezależnie od hardware'u. W każdym razie to są pierdoły.
Pop-up jest troche uciazliwy, ale nie az tak jak rysowanie sie tekstur za kazdym razem jak spojrzymy w jakies miejsce.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13935 dnia: Stycznia 25, 2009, 11:33:28 am »
Zobaczymy jeszcze, jak gra będzie wyglądała na "komputerach, które jeszcze nie wyszły", bo ponoć pod nie była pisana i na nich dopiero osiąga 100% możliwości :lol:

Ale nawet na takich kompach nie będzie rewolucji. Teraz juz na swoim kompie osiągam prawie max jeżeli chodzi o tekstury i render quality. Więc można tylko zwiększyć zasięg, dołożyć jeszcze więcej obiektów rzucające cienie i praktycznie na tym się kończą możliwości GTA. Jest to zwykły port lekko poprawiony względem wersji konsolowej. Gra jest zrobiona tak, że wymaga dobrego procka a moc karty graficznej jest tutaj drugorzędna. Mogli się bardziej przyłożyć, ale i tak liczy się to, że można wygodnie i w dobrej jakości pograć.
W sprawie pop-up'ów to są kosmetyczne, nigdy nie miałem akcji, żeby mi jakiś samochód czy budynek wyrósł nagle przed oczami.

Hazuki

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 09-10-2008
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13937 dnia: Stycznia 26, 2009, 13:07:08 pm »

Irasku w dopracowanym rpg da się grać po zakończeniu(tak wiem, że w ME się nie da, ale jak to ludzie mówią "jaki tam rpg z ME").
FFVI ,FFVII ,FFVIII ,FFIX , FFX ,FFXII były niedopracowane?


Z ciekawości , w Fable II się da?
brakowało mi new game + w każdym FF na psxa, ale takie to były czasy:] Na szczęście Chrono Cross oraz Vargant Story zmieniły stan rzeczy. :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13938 dnia: Stycznia 26, 2009, 14:29:54 pm »

Irasku w dopracowanym rpg da się grać po zakończeniu(tak wiem, że w ME się nie da, ale jak to ludzie mówią "jaki tam rpg z ME").
FFVI ,FFVII ,FFVIII ,FFIX , FFX ,FFXII były niedopracowane?


Z ciekawości , w Fable II się da?
brakowało mi new game + w każdym FF na psxa, ale takie to były czasy:] Na szczęście Chrono Cross oraz Vargant Story zmieniły stan rzeczy. :)
Tylko ,że kolegom nie chodziło o New Game + , ale o kontynuowanie przygody po zakończeniu głównego wątku w grze ( jeśli chodzi o japońskie produkcje to jedyne co mi teraz przychodzi na myśl to Star Ocean 3:TtEOT).

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13939 dnia: Stycznia 26, 2009, 15:35:35 pm »
W VS również po zakończeniu gry odblokowywałeś kluczem drzwi (pierw takowy trzeba było zdobyć!) do nowych miejscówek oraz starć z bossami. Gra do dzisiaj mnie nie nudzi.

aglagla

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-10-2008
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13940 dnia: Stycznia 28, 2009, 07:25:25 am »
Dead Rising 2 confirmed, going multiplatform

Cytuj
In the latest issue of Japanese gaming magazine Famitsu, Capcom indicated that 2009 would be 'the year of multiplatform'.  In 2009, they will be focusing on releasing primarily multiplatform games for both the PlayStation 3 and XBox 360.  This includes the sequel to the 360 exclusive zombie beat 'em up, Dead Rising.  The sequel has finally been confirmed, and is due to hit in 2009.  Capcom does promise some special goodies exclusive to the 360 version, in order to show it's good will towards the console

New Final Fantasy Headed to 360



http://www.xbox.com/ja-JP/games/f/finalfantasy4/
Cytuj
Remember that countdown Square-Enix had running for the past week? If you do, you'll be happy to know this has nothing to do with it. Instead, it appears that Microsoft may be getting a new Final Fantasy title.....for Xbox Live Arcade.

A mysterious link has surfaced for Microsoft's Japanese site and it has the words "finalfantasy4" in the URL. Speculation is suggesting that the title may in fact be Final Fantasy IV: The After for XBLA. Japanese gamers saw Final Fantasy IV: The After arrive on cellphones, but the rest of the world was out of luck. Could this be the solution to the get the title in the hands of the rest of us? Let's hope so.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13941 dnia: Stycznia 28, 2009, 19:21:24 pm »
Cytuj
Dead Rising 2 confirmed, going multiplatform

Juhuuuuuuuuu. Nareszcie. :grin:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13942 dnia: Stycznia 28, 2009, 19:23:15 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
8-) :lol:

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13943 dnia: Stycznia 28, 2009, 19:32:36 pm »
He he

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13944 dnia: Stycznia 31, 2009, 08:44:51 am »
LBP sprzedało się w ilości 2 mln jak do tej pory(wciąż sprzedaż jest dobra).
Dla porównania odpowiedź M$ - czyli Banjo-Kazooie:N&B sprzedało się 0,54mln, co pokazuje jaka jest sprzedaż "zwykłych" platformerów i co jeszcze mocniej podkreśla niewątpliwy sukces LBP.

Tak więc przestańcie powtarzać, że LBP nie sprzedało się dobrze - LBP to największy sukces sprzedażowy na tej generacji.
W dzisiejszych czasach nie jest sztuką opchnąć 3 mln jakiegoś znanego tasiemcowego FPS-a, sztuką jest sprzedać innowacyjne, odważne dzieło jakim jest LBP!

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13945 dnia: Stycznia 31, 2009, 09:31:07 am »

Tak więc przestańcie powtarzać, że LBP nie sprzedało się dobrze - LBP to największy sukces sprzedażowy na tej generacji.

What?!
LBP miało potężną kampanie marketingową, która Sony kosztowała ogromne nakłady finansowe. Wcześniej tak potężne kampie mieliśmy w przypadku Halo3, GTA4 czy Girsów tylko, że każda z tych gier sprzedałą się przynajmniej 3 razy lepiej o LBP. To jakiś rebus jest z tym największym sukcesem sprzaży? Bo przecież jest cała masa gier która się lepiej sprzedała

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13946 dnia: Stycznia 31, 2009, 09:32:27 am »
To jakiś rebus jest z tym największym sukcesem sprzaży? Bo przecież jest cała masa gier która się lepiej sprzedała
Mi się wydaje, że chodzi o jeden z największych sukcesów sprzedaży nowej marki na tej generacji. :-P

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13947 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:05:37 am »
To jakiś rebus jest z tym największym sukcesem sprzaży? Bo przecież jest cała masa gier która się lepiej sprzedała
Mi się wydaje, że chodzi o jeden z największych sukcesów sprzedaży nowej marki na tej generacji. :-P


Dokładnie o to chodzi.
2 mln LBP znaczą więcej niż 4 mln GeoWII.


Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13948 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:16:03 am »
No, patrz pan... a niedawno jeszcze fanboje pijesfrij wszędzie głosili że LBP będzie megasuperduper hitem, jutjubem gamingu, wywali sprzedaż PS3 w kosmos i inne takie... a teraz 2mln znaczy więcej niż 4 mln.   :lol:




svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13949 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:19:28 am »
I ktos tam z ich obozu tlumaczyl, ze wyniki sprzedazy nie sa wazne. :lol:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13950 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:20:43 am »
Nie ktoś tam, tylko sam MarcePan 8-)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13951 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:22:38 am »
No, patrz pan... a niedawno jeszcze fanboje pijesfrij wszędzie głosili że LBP będzie megasuperduper hitem, jutjubem gamingu, wywali sprzedaż PS3 w kosmos i inne takie... a teraz 2mln znaczy więcej niż 4 mln.   :lol:

Nie tylko fanboje tak mówili. Mogłeś poczytać czasopisma, serwisy internetowe i zobaczyłbyś, że wszyscy się spodziewali znakomitej sprzedaży. Ale lepiej uogólniać co nie ? ;)

 

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13952 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:26:08 am »
Niestety, nastały takie czasy, że gracz masowy kupuje tylko kolejne sequele znanych serii, szczególnie FPS-ów.
Patrząc na sprzedaż LBP z tej perspektywy 2 mln urastają do rangi rekordu świata pod względem sprzedaży!

Ludzie liczyli na mega-sprzedaż, ale się przeliczyli. To tylko świadczy o aktualnej kondycji branży i tyle...

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13953 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:27:38 am »
Dlatego proponuje kupić po jeszcze jednej kopii LBP, a na KZ2 się wypiąć :mad:

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13954 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:29:12 am »
Cytuj
Nie tylko fanboje tak mówili.
Nie tylko oni ale w tym wątku najlepiej ponabijać się z fanbojów. Ogólnie ten cały hype np. w naszych polskich magazynach mnie zadziwiał od początku.

Trudno LBP być grą dla masowego klienta. Sama gra za trudna dla dzieciaków a edytor jest dla maniaków grania a nie dla masowego klienta. Ten nie będzie siedział godzinami żeby stworzyć jakiś poziom.

Fakty są takie że casuale mają swoje Wii i tysiące innych rzeczy do roboty niż zabawa w tworzenie poziomów w LBP. Sam kupię niebawem bo gra bardzo zacna w pewnością a mordka Sackboya jest zbyt urocza żeby nie spróbować...  :-D

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13955 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:32:54 am »
Dlatego proponuje kupić po jeszcze jednej kopii LBP, a na KZ2 się wypiąć :mad:
Wooyek, dlaczego od razu tak drastycznie??
Na K2 wypiąć się nie można - zbyt długo czekaliśmy na kopiącego zady fanboyów XO szpila by teraz odmówić sobie przyjemności z grania w grę, o której konkurencja może tylko pomarzyć...

Ekipa SDF na widok K2 reaguje tak:


Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13956 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:45:23 am »
Chodzi o to, że od początku było wiadomo jakie gry odnoszą komercyjny sukces. Dla mnie nie jest zaskoczeniem, że LBP nie jest system sellerem ani bestsellerem. Dlatego wielce dziwił mnie ten cały hype i naiwność Sony, że takim tytułem zdobędą masowego klienta. Ja nie twierdze, że LBP jest słabe czy złe (nawet jeszcze w to nie grałem), twierdzę natomiast, że tak agresywna kampania reklamowa była nie przerostem formy nad treścią. LBP jak na tytuł niestandardowy sprzedało się ładnie, ale hitem nie jest. Lepiej zrobili by gdyby zamiast pompować kasę w reklamę LBP i stworzenie Home wykupiliby eksluzywność FF13, napewno przyniosłoby to lepsze efekty, no ale w sony pracują marketingowcy, którzy dopiero poznają rynek growy ;)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13957 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:46:13 am »
Dla porównania odpowiedź M$ - czyli Banjo-Kazooie:N&B sprzedało się 0,54mln, co pokazuje jaka jest sprzedaż "zwykłych" platformerów i co jeszcze mocniej podkreśla niewątpliwy sukces LBP.

Jedna uwaga, B-K nie było odpowiedzią MS na LBP (jeez, czemu wg Was wszystko musi być na coś odpowiedzią; nowe B-K był zapowiadany już od bardzo dawna), zaś B-K nie było zwykłą platformówką, i to ją właśnie zgubiło; gdyby Banjo-Kazooie było zwykłą, oldschoolową platformówką 3D to przypuszczam, że gra sprzedałaby się dużo lepiej; ale ponieważ skupiono się w grze na budowaniu dziwnych pojazdów i jeżdżeniu nimi, wsadzając typowe elementy platformówkowe tylko jako przerywnik do tego, to wiele osób się zniechęciło do tej gry.

Nie zgodzę się również z tym, że 2mln to "jeden z największych sukcesów sprzedaży nowej marki na tej generacji." Assassin's Creed, na którego wkrótce po premierze wszyscy jechali, że monotonny, że nudny, że spieprzono klimat, że ma błędy i w ogóle, sprzedał się (wg vgchartz -- nie lubię tego źródła, ale jedyne, które akurat mam pod ręką :/) na PS3 w 3.3mln kopiach (+ 4.51mln na X0 i ileśtam tysięcy kopii na PC). I nikt mi nie powie, że to fps, sequel bądź strzelanka

I szczerze mówiąc smuci mnie fakt, że w obecnych czasach 2mln sprzedaży fachowej i na pewno mocno grywalnej (tytuł wciąż przeze mnie nie sprawdzony :() platformówki to wielki sukces, podczas gdy różnego rodzaju fps'y, większość mało oryginalna bądź nie wnosząca totalnie nic do gatunku, sprzedają się dużo lepiej.
Ile w ogóle wyszło w sumie platformówek na PS3/X0? Nie śledzę uważnie rynku, ale z tych popularniejszych to tylko R&C i LBP na PS3 oraz Kameo i Banjo-Kazooi (chociaż wciąż nie wiem, czy zaliczać tą grę jako platformówkę) na X0. Czyli w sumie po dwie na system w przeciągu dwóch-trzech lat. To bardzo... smutne.

EDIT: Fak, był jeszcze nowy Crash, ale on przeszedł chyba bez większego echa.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 31, 2009, 10:51:44 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13958 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:48:40 am »
Dla porównania odpowiedź M$ - czyli Banjo-Kazooie:N&B sprzedało się 0,54mln, co pokazuje jaka jest sprzedaż "zwykłych" platformerów i co jeszcze mocniej podkreśla niewątpliwy sukces LBP.

Jedna uwaga, B-K nie było odpowiedzią MS na LBP (jeez, czemu wg Was wszystko musi być na coś odpowiedzią; nowe B-K był zapowiadany już od bardzo dawna), zaś B-K nie było zwykłą platformówką, i to ją właśnie zgubiło; gdyby Banjo-Kazooie było zwykłą, oldschoolową platformówką 3D to przypuszczam, że gra sprzedałaby się dużo lepiej; ale ponieważ skupiono się w grze na budowaniu dziwnych pojazdów i jeżdżeniu nimi, wsadzając typowe elementy platformówkowe tylko jako przerywnik do tego, to wiele osób się zniechęciło do tej gry.

Nie zgodzę się również z tym, że 2mln to "jeden z największych sukcesów sprzedaży nowej marki na tej generacji." Assassin's Creed, na którego wkrótce po premierze wszyscy jechali, że monotonny, że nudny, że spieprzono klimat, że ma błędy i w ogóle, sprzedał się (wg vgchartz -- nie lubię tego źródła, ale jedyne, które akurat mam pod ręką :/) na PS3 w 3.3mln kopiach (+ 4.51mln na X0 i ileśtam tysięcy kopii na PC). I nikt mi nie powie, że to fps, sequel bądź strzelanka.

Sorry ale muszę...  :lol: :lol:

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13959 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:53:33 am »
 :lol:

W sumie ciekawe ile tego Altaira poszło na PCta.