Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2764638 razy)

0 użytkowników i 30 Gości przegląda ten wątek.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14440 dnia: Lutego 08, 2009, 18:00:13 pm »
No i ten lancer jakiś taki plastikowy

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14441 dnia: Lutego 08, 2009, 18:00:51 pm »
Czyli jednym słowem NG osiągnęło lepszego "Cliffa" na PS3 niż rzeczywistość  :lol: :lol: :lol:

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14442 dnia: Lutego 08, 2009, 18:02:36 pm »
A to pewnie dlatego , że Nathan nasmarował się oliwką.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14443 dnia: Lutego 08, 2009, 18:05:53 pm »
Lem no i co z tego, że w Gearsach jest więcej detali na postaciach ?

W Uncharted są normalnie ludzie. Co oni mieli im zrobić ? Jakieś macki pododawać ? Chropowatą skórę ? A może drugą głowę dodać (w ramach mieszkania rodziny Nathana obok elektrowni w Czarnobylu) ? O wiem, taczki z bronią, żeby Nathan mógł mieć przy sobie więcej broni różnego typu  :lol:

Myślisz, że ND nie poradziłoby sobie z takimi Loctusami ?
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2009, 18:11:16 pm wysłana przez Chris »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14444 dnia: Lutego 08, 2009, 18:07:17 pm »
Kto zorbil lepsza scieme?? O czym ty gadzasz? wiesz po co sie robi hi poly modele?

Hi-poly modele to niczym nie ograniczona wizja autora, jak on widzi postać, jak powinna wyglądać, gdyby mieć dostęp do nieograniczonych zasobów (coś podobnego jak artwork, tyle, Że w 3D). W grze występują te same postacie, ale o znacznie mniejszej liczbie polygonów (plus większość szczegółów, które tu są dziergane z polygonów, zastępowane są róŻnymi bump mapami, normal mapami i innymi mapami).

Zresztą, przykład, modelu Elle z SH:Homecoming (duŻy, więc daje w spoiler, Żeby nikt nie narzekał, Że się strona długo ładuje):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Jak to wygląda juŻ w samej grze, mówić chyba nie muszę.
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2009, 18:10:00 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14445 dnia: Lutego 08, 2009, 18:10:14 pm »
Cytuj
Myślisz, że ND nie poradziłoby sobie z takimi Loctusami ?

z tymi jego giwerkami? śmiesz chyba żartować!

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14446 dnia: Lutego 08, 2009, 18:14:20 pm »
Lem no i co z tego, że w Gearsach jest więcej detali na postaciach ?

W Uncharted są normalnie ludzie. Co oni mieli im zrobić ? Jakieś macki pododawać ? Chropowatą skórę ? A może drugą głowę dodać (w ramach mieszkania rodziny Nathana obok elektrowni w Czarnobylu) ?

Myślisz, że ND nie poradziłoby sobie z takimi Loctusami ?

Moze powinni kto tam wie...
prawdopodobnie by sobie poradzili bo szczerze lubie ND, ale tu nie chodzi o to czy by sobie poradzili tylko o to czego nie zrobili (no dobra za mocne slowo) co zrobili, ale nie tak dobrze jak w Girsach
: Luty 08, 2009, 18:10:59 pm
Kto zorbil lepsza scieme?? O czym ty gadzasz? wiesz po co sie robi hi poly modele?

Hi-poly modele to niczym nie ograniczona wizja autora, jak on widzi postać, jak powinna wyglądać, gdyby mieć dostęp do nieograniczonych zasobów (coś podobnego jak artwork, tyle, że w 3D). W grze występują te same postacie, ale o znacznie mniejszej liczbie polygonów (plus większość szczegółów, które tu są dziergane z polygonów, zastępowane są różnymi bump mapami, normal mapami i innymi mapami).

Zresztą, przykład, modelu Elle z SH:Homecoming (duży, więc daje w spoiler, żeby nikt nie narzekał, że się strona długo ładuje):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Jak to wygląda już w samej grze, mówić chyba nie muszę.

Dobrze gadasz (chyba jako jedyny obronca U:DF), ale widzisz oprocz tego iz jest to w pewnym sensie wizja autora hi poly modele w pozniejszym stadium sluza do robienia normal mapek bez ktorych postacie wygladaly by do d*py.

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14447 dnia: Lutego 08, 2009, 18:17:33 pm »
Lem - masz rację, modele postaci w Girsach są ładniejsze od tych w Uncharted...



Co się stało Nathanowi? xD

Po ukończeniu gry odblokowują Ci się takie bajerki. Można zrobić z Nathana grubasa, chudzine, wielki łeb, zmienić koszulkę, albo wybrać całkowicie inny model postaci i nią przechodzić sobie gierke. Ogólnie UDF pod względem wszelkich "extraksów" kosi.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14448 dnia: Lutego 08, 2009, 18:28:29 pm »
Można zrobić z Nathana grubasa, chudzine, wielki łeb

xD
Może ktoś wstawić screeny z takimi bajerami? Google jakoś nie chce pomóc w znalezieniu tego, jak to wygląda ;P.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14449 dnia: Lutego 08, 2009, 18:33:46 pm »
Można zrobić z Nathana grubasa, chudzine, wielki łeb

xD
Może ktoś wstawić screeny z takimi bajerami? Google jakoś nie chce pomóc w znalezieniu tego, jak to wygląda ;P.
Jak nikt mnie nie uprzedzi to wieczorem zrobię foty...

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14450 dnia: Lutego 08, 2009, 18:34:07 pm »

Kto zorbil lepsza scieme?? O czym ty gadzasz? wiesz po co sie robi hi poly modele? Gdybym znalaz siatke low poly modeli czy nawet same low poly w takiej postaci jak te hi poly modele to bym dal ale nie znalalzlem trudno. Na tych screenach bardzo ladnie widac ktore modele postaci sa bardziej zlozone.
Co mi ladnie wytlumaczyli co? przeciez oni tylko zapodali zdjecia z tej stronki ktora podalem i wybrali nie te gdzie postacie sa bez tekstur by moznabylo ocenic ich wykonanie tylko dali oteksturowane (ktore nawet na ps4 nie pojda) gotowe do zrobienia normal mapeka do gry wlasciwej... no coz zycie

Krótko i na temat. Ani te modele z girsów nie zostały wykorzystane w grze (tylko ich znacznie zubożone wersje) ani modele z uncharted nie zostały wykorzystane w grze (tylko ich znacznie zubożone wersje), więc te wizje, marzenia na jawie nie pokazują, która gra ma lepsze modele postaci, tylko komu bardziej puściły wodze fantazji bo i tak trzeba było ciąc wiele z tych hi poly, żeby to przenieść do gry. Innymi słowy te zdjęcia są nie miarodajne i niczego nie udowadniają bo i tak wersja w grze jest już inna.
Tak jakbyś narysowal 40 centymetrowego penisa a Twoj kolega 35cm i kłucilibyście się o to kto ma większego w realu bo obydwaj rysowalićie z głowy swojego własnego :D (wiem, zajebiste porównanie przyszło mi teraz do głowy, nie wiem jak mi się to udało ;)  ).
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2009, 18:35:57 pm wysłana przez Buzu »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14451 dnia: Lutego 08, 2009, 18:41:20 pm »



Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14452 dnia: Lutego 08, 2009, 18:42:21 pm »
No i?
Chyba nie chcesz powiedzieć, że jest w takiej jakości i tak szczegółowy jak siatka z high poly?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14453 dnia: Lutego 08, 2009, 18:46:14 pm »
No i?
Chyba nie chcesz powiedzieć, że jest w takiej jakości i tak szczegółowy jak siatka z high poly?

Jasne ze nie che bo logiczne jest ze hi poly to zawsze hi poly i nic mu nie dorowna. ten screen mial pokazac tylko wykonanie postaci (przeciwnikow) w grze wlasciwej


I kolejny fajny screen tym razem z GeoW1

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14454 dnia: Lutego 08, 2009, 18:54:31 pm »
Teksturki na zbroi jakies takie niefajne  :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14455 dnia: Lutego 08, 2009, 18:55:47 pm »
Teksturki na zbroi jakies takie niefajne  :P
Nie zdążyły sie dograć. ;)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14456 dnia: Lutego 08, 2009, 18:59:53 pm »
Teksturki na zbroi jakies takie niefajne  :P

natomiast reka Nathana w brzuchu jest fajna i bardzo klimatyczna....

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14457 dnia: Lutego 08, 2009, 19:00:38 pm »
Teksturki na zbroi jakies takie niefajne  :P

natomiast reka Nathana w brzuchu jest fajna i bardzo klimatyczna....

Tak samo jak zęby Marcusa, które zaraz mu wypadną  :lol:

Ale w końcu to badass, a tacy nie mają czasu na mycie zębów  :cool:

EDIT (niżej): Można to i tak tłumaczyć :D
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2009, 19:03:59 pm wysłana przez Chris »

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14458 dnia: Lutego 08, 2009, 19:03:23 pm »
Jest wojna jak mial isc do dentysty? ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14459 dnia: Lutego 08, 2009, 19:07:37 pm »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14460 dnia: Lutego 08, 2009, 19:12:18 pm »


Co mu sie stalo z prawa (jego prawa) noga?

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14461 dnia: Lutego 08, 2009, 19:17:03 pm »
A co miało się stać?  :-o

Nie baw się stary w Anonima, bo naprawdę Ci to nie wychodzi  :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14462 dnia: Lutego 08, 2009, 19:18:42 pm »
Przeciez jest jakas taka jasniejsza... albo ja juz mam zwidy...

lupinator

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14463 dnia: Lutego 08, 2009, 19:19:22 pm »
Przeciez jest jakas taka jasniejsza... albo ja juz mam zwidy...
Opalał sie na niej i tak wyszło.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14464 dnia: Lutego 08, 2009, 19:21:24 pm »
Co mu sie stalo z prawa (jego prawa) noga?
Co się niby miało stać? I z czyją nogą?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14465 dnia: Lutego 08, 2009, 19:22:36 pm »
Z noga tego zbira

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14466 dnia: Lutego 08, 2009, 19:25:29 pm »
Z noga tego zbira

Hmm oświetlenie ?  :lol:

Ahh mówiłeś o jego prawej nodze. Mój MEGA FAIL  :(
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2009, 19:28:46 pm wysłana przez Chris »

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14467 dnia: Lutego 08, 2009, 19:26:02 pm »
Niewiem co Ty widzisz z ta noga nie tak? moze opisz te zwidy bardziej dokladnie ;)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14468 dnia: Lutego 08, 2009, 19:28:39 pm »
Może chodzi o to, że jego prawa noga jest przysłonięta, prze nogę Nathana (która jest na pierwszym planie)... ale co w tym jest złego lub dziwnego?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14469 dnia: Lutego 08, 2009, 19:29:35 pm »
Lem poprosimy wiecej podpowiedzi bo raczej nikt nie zgadnie tych kalamburow.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14470 dnia: Lutego 08, 2009, 19:29:46 pm »
Kto zorbil lepsza scieme?? O czym ty gadzasz? wiesz po co sie robi hi poly modele?

Hi-poly modele to niczym nie ograniczona wizja autora, jak on widzi postać, jak powinna wyglądać, gdyby mieć dostęp do nieograniczonych zasobów (coś podobnego jak artwork, tyle, że w 3D). W grze występują te same postacie, ale o znacznie mniejszej liczbie polygonów (plus większość szczegółów, które tu są dziergane z polygonów, zastępowane są różnymi bump mapami, normal mapami i innymi mapami).

Zresztą, przykład, modelu Elle z SH:Homecoming (duży, więc daje w spoiler, żeby nikt nie narzekał, że się strona długo ładuje):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Jak to wygląda już w samej grze, mówić chyba nie muszę.
wizja to raczej concept arty, a hi poly to stosuje sie do zrobienia normal mapek. zazwyczaj sie robi tak ze najpierw sie robi model uproszczony ktory bedzie w grze (w gearsach maja okolo 5000poly, kiedys mialem model marcusa to mial cos kolo 7000 poly), mapuje, potem ten model uproszczony wrzuca sie do zbrsha tworzy sie postac wysokopolygonalna(z kilku mln poly)  potem wypala z niej normal mape i naklada na model low poly

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14471 dnia: Lutego 08, 2009, 19:30:05 pm »
A może po prostu strony Ci się jebnęły

Cytuj
Co mu sie stalo z prawa (jego prawa) noga?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14472 dnia: Lutego 08, 2009, 19:30:50 pm »
Może chodzi o to, że jego prawa noga jest przysłonięta, prze nogę Nathana (która jest na pierwszym planie)... ale co w tym jest złego lub dziwnego?
AAAaaaaaaaaaaaa k*rwa, ale ja slepy jestem japiernicze  :lol: :lol: :lol: sam siebie musze wysmac. To jest noga nathana. Heh musze sobie na powiekszeniu zczaic

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14473 dnia: Lutego 08, 2009, 19:31:05 pm »
Chyba kolejny (dzisiaj ;)) Epic Fail ze strony lema. ;)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14474 dnia: Lutego 08, 2009, 19:31:36 pm »
Kto zorbil lepsza scieme?? O czym ty gadzasz? wiesz po co sie robi hi poly modele?

Hi-poly modele to niczym nie ograniczona wizja autora, jak on widzi postać, jak powinna wyglądać, gdyby mieć dostęp do nieograniczonych zasobów (coś podobnego jak artwork, tyle, że w 3D). W grze występują te same postacie, ale o znacznie mniejszej liczbie polygonów (plus większość szczegółów, które tu są dziergane z polygonów, zastępowane są różnymi bump mapami, normal mapami i innymi mapami).

Zresztą, przykład, modelu Elle z SH:Homecoming (duży, więc daje w spoiler, żeby nikt nie narzekał, że się strona długo ładuje):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Jak to wygląda już w samej grze, mówić chyba nie muszę.
wizja to raczej concept arty, a hi poly to stosuje sie do zrobienia normal mapek. zazwyczaj sie robi tak ze najpierw sie robi model uproszczony ktory bedzie w grze (w gearsach maja okolo 5000poly, kiedys mialem model marcusa to mial cos kolo 7000 poly), mapuje, potem ten model uproszczony wrzuca sie do zbrsha tworzy sie postac wysokopolygonalna(z kilku mln poly)  potem wypala z niej normal mape i naklada na model low poly

BINGO!!! tylko, ze ja to juz powiedzialem  :cool:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14475 dnia: Lutego 08, 2009, 19:32:18 pm »
I może na tym fail'u,  Lem zakończ tę czerstwą dyskusję...

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14476 dnia: Lutego 08, 2009, 19:33:02 pm »
Chyba kolejny (dzisiaj ;)) Epic Fail ze strony lema. ;)

No coz... mam problemy ze wzrokiem i nic na to nie poradze  :x ale na fakcie nie zczailem sie ze to noga Nathana

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14477 dnia: Lutego 08, 2009, 19:33:57 pm »
Chyba kolejny (dzisiaj ;)) Epic Fail ze strony lema. ;)

No coz... mam problemy ze wzrokiem i nic na to nie poradze  :x ale na fakcie nie zczailem sie ze to noga Nathana

Więc może odpuść sobie dalsze dyskusje na temat modeli...

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14478 dnia: Lutego 08, 2009, 19:34:11 pm »
I może na tym fail'u,  Lem zakończ tę czerstwą dyskusję...

Dyskusje zakoncze jak ktos mi pokaze siatke nathana i udowodni ze w Unchartedzie sa lepsze modele postaci  8)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14479 dnia: Lutego 08, 2009, 19:34:50 pm »
o co chodzi z ta noga bo ja jedynie czego sie dopatrzylem to rozpixelowanych cieni