Z tego co pamiętam to pierwsza Sigma lepiej śmigała niż NG więc nie ma obaw. Jak się przyłożą to poprawią rwącą animację z X0 i dodadzą jakieś elementy. Jednak co by nie było to ważne że kolejny wielki exlusive X0 leci również dla posiadaczy PS3.
: Marzec 17, 2009, 12:06:06 pm
Brrr. Bioshock mi się przypomina - też konwersja rok później - obiecanki cudów na kiju, a port... kompletna nędza.
Która po patch'u przestała być nędzą.
Źle pamiętasz, polecam odwiedzić temat z Sigmą dla odświerzenia pamięci.
Lepiej wyglądała - o tak - 720p ale bez AA.
Ale te dziwne zwolnienia i zatrzymania na dogranie były jakimś niepotrzebnym bonusem na PS3...
I to na porcie z Xbox'a 1.
Co do patcha do Bioshocka tu również coś ci się trochę mąci.... - po 2 miesiącach oczekiwania poprawiono te zwal*** tekstury na Big Daddych, zmniejszono częściowo rozmycie które w pierwotnej wersji było naprawdę koszmarne - to prawda.
Ale zmniejszona rozdzielczość - 630p (IIRC?) i wynikające z programowego skalowania rozmycie nadal pozostało.
Nadal też
średnia animacja wynosi ~25 klatek - tu bez zmian (25 średnie - czyli 30 jak patrzysz na ścianę , 20 i poniżej jak walczysz) - daleko w płynności do Xa który trzymał praktycznie cały czas zablokowane 30 i miał możliwość włączenia 60 klatek kosztem v-synch'a.
Więc IMHO nadal
nędza na PS3....
Oby przy porcie NG2 było lepiej.
---
Anyway.
PS3 też dostanie NG2 - gratulacje.
Chyba nawet dorzucą dodatkowe plansze z dupencją.
http://www.joystiq.com/2009/03/17/famitsu-reveals-ninja-gaiden-sigma-2-for-ps3/Teraz w zamian ja chcę MGS4
Roczek mija przydała by się jakaś niespodzianka