Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770100 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21720 dnia: Lutego 15, 2010, 13:16:38 pm »
Przynajmniej są dobre argumenty, ale jak zawsze jest tak pod siebie, jednemu podoba się to a drugiemu tamto. Jestem ciekaw na jakiej podstawie powinno się oceniać, która gra ma lepszą grafikę, jakie czynniki na to wpływają ? Co trzeba brać po uwagę ?

-modele postaci
-tekstury
-ilość detali
-animację
-wielkość lokacji
-oświetlenie
-efekty cząstkowe

???????????????????????
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 13:19:46 pm wysłana przez Soul »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21721 dnia: Lutego 15, 2010, 13:20:09 pm »
Mam pytanie:
na dzień dzisiejszy - czy na X360 wyszło coś ładniejszego całościowo od Gears of War 2?

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21722 dnia: Lutego 15, 2010, 13:21:10 pm »
Mam pytanie:
na dzień dzisiejszy - czy na X360 wyszło coś ładniejszego całościowo od Gears of War 2?

Resident Evil 5, Mass Effect 2.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21723 dnia: Lutego 15, 2010, 13:22:32 pm »
Cytuj
-oświetlenie
-animację
-tekstury
Kolejność celowa.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21724 dnia: Lutego 15, 2010, 13:24:00 pm »
I która gra wypada lepiej KZ2 czy FC2 ?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21725 dnia: Lutego 15, 2010, 13:26:01 pm »
Soul, Ty chyba sobie z nas jaja robisz...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21726 dnia: Lutego 15, 2010, 13:31:47 pm »
ps mógł byś to jakoś rozwinąć BoBan?

Tylko co tutaj rozwijać? Czego nie rozumiesz? Jeśli jakakolwiek firma potrafiłaby zrobić grę ładniejszą od KZ2 to by ją zrobiła. Po co jakieś zasłanianie się sandboxami. Jeśli już mamy oceniać idiotycznie grafikę, czyli pod kątem otwartych terenów to najładniejszą grą obecnej generacji jest GTA4. Największy teren z największą liczbą szczegółów, najlepszą fizyką i z największym rozbudowaniem. Tylko kto mądry tak ocenia? Ja nie znam takich ludzi. Skoro Ubi ma tak potężne możliwości to czemu nie skupi się na grze liniowej, ale z taką grafiką żeby zniszczyła KZ2? Bo oni nie potrafią tego zrobić, to wymaga zupełnie innych umiejętności przy tworzeniu gry. Oni wolą robić gry freeroamingowe bo w tym się wyspecjalizowali. Pisanie jednak iż taka gra wymaga większych mocy obliczeniowych itp. to bzdura do kwadratu. To po prostu inny typ gry, który wymaga zupełnie innego kodu. No ale tak jak pisałem, jeśli mamy już tak idiotycznie oceniać gry to GTA4 jest bezapelacyjnym zwycięzcą tej generacji pod względem grafiki. Idąc dalej tak głupim tokiem rozumowania, najładniejszym wyścigiem tej generacji jest Fuel. :roll:
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 13:33:57 pm wysłana przez BoBaN »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21727 dnia: Lutego 15, 2010, 13:33:06 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21728 dnia: Lutego 15, 2010, 13:34:43 pm »


NIE! Bo H:R ma lepiej!!!

PS. To screen z multi. :)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21729 dnia: Lutego 15, 2010, 13:37:40 pm »
Mam pytanie:
na dzień dzisiejszy - czy na X360 wyszło coś ładniejszego całościowo od Gears of War 2?

Czemu ludzie sobie ubzdurali, że GoW2 to najładniej wyglądająca gra na X0? Było sporo multiplatformówek, które, wg mnie, wypadły dużo lepiej, niż Gearsy 2.

Skoro Ubi ma tak potężne możliwości to czemu nie skupi się na grze liniowej, ale z taką grafiką żeby zniszczyła KZ2? Bo oni nie potrafią tego zrobić, to wymaga zupełnie innych umiejętności przy tworzeniu gry.

Bo nie każdy uważa, że grafika w grze jest najważniejsza? Dżizys, sorki, ale jeżeli faktycznie sugerujesz, że Ubisoft dlatego robi gry z otwartym światem, bo nie potrafi zrobić ładnej grafiki (:lol:), to zaliczasz wielkiego faila logicznego.
Niektóre firmy stawiają na pierwszym miejscu grywalność oraz ogólny design gry a dopiero potem grafikę, wiesz?

(chociaż w przypadku gier Ubisoftu to często otwarty świat jest w pewnym sensie minusem - patrz PoP 2008 :/).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21730 dnia: Lutego 15, 2010, 13:38:35 pm »
Mam pytanie:
na dzień dzisiejszy - czy na X360 wyszło coś ładniejszego całościowo od Gears of War 2?
Resident Evil 5,
:lol:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21731 dnia: Lutego 15, 2010, 13:40:49 pm »
I która gra wypada lepiej KZ2 czy FC2 ?
KZ2 ale to nie znaczy, że Far Cry 2 jest o wiele gorszy pod względem wizualnym. Animację ma gorszą, znacznie gorszą ale oświetlenie jest ładne pomimo iż nie oferuje tylu źródeł ile KZ2. Tekstury same w sobie też wyglądają porządnie ale brakuje im czasami pewnej głębi. Modele postaci jakoś strasznie mnie nie interesują ale KZ2 wygląda pod tym względem lepiej.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21732 dnia: Lutego 15, 2010, 13:47:07 pm »
Bo nie każdy uważa, że grafika w grze jest najważniejsza? Dżizys, sorki, ale jeżeli faktycznie sugerujesz, że Ubisoft dlatego robi gry z otwartym światem, bo nie potrafi zrobić ładnej grafiki (:lol:), to zaliczasz wielkiego faila logicznego.
Niektóre firmy stawiają na pierwszym miejscu grywalność oraz ogólny design gry a dopiero potem grafikę, wiesz?

No to Ty zaliczasz jeszcze większego faila twierdząc że sandbox=większa grywalność, bo jest dokładnie odwrotnie. :lol: :lol: :lol:
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 13:57:51 pm wysłana przez BoBaN »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21733 dnia: Lutego 15, 2010, 14:05:55 pm »
I która gra wypada lepiej KZ2 czy FC2 ?
KZ2 ale to nie znaczy, że Far Cry 2 jest o wiele gorszy pod względem wizualnym. Animację ma gorszą, znacznie gorszą ale oświetlenie jest ładne pomimo iż nie oferuje tylu źródeł ile KZ2. Tekstury same w sobie też wyglądają porządnie ale brakuje im czasami pewnej głębi. Modele postaci jakoś strasznie mnie nie interesują ale KZ2 wygląda pod tym względem lepiej.

Gorsza ? niby czemu, oświetlenie fakt niema tylu źródeł, ale jest za to bardziej hmm "realistyczne" kapitalnie przebija korony drzew. Tekstury są mega, oczywiście nie wszędzie, są miejscówki które wyglądają obłędnie, no tak w KZ2 wszystko wygląda lepiej  ;)

el becetol

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21734 dnia: Lutego 15, 2010, 14:10:38 pm »
Bo nie każdy uważa, że grafika w grze jest najważniejsza? Dżizys, sorki, ale jeżeli faktycznie sugerujesz, że Ubisoft dlatego robi gry z otwartym światem, bo nie potrafi zrobić ładnej grafiki (:lol:), to zaliczasz wielkiego faila logicznego.
Niektóre firmy stawiają na pierwszym miejscu grywalność oraz ogólny design gry a dopiero potem grafikę, wiesz?

No to Ty zaliczasz jeszcze większego faila twierdząc że sandbox=większa grywalność, bo jest dokładnie odwrotnie. :lol: :lol: :lol:


Jak wy chcecie to racjonalnie zmierzyć? Przecież to kwestia gustu.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21735 dnia: Lutego 15, 2010, 14:11:13 pm »
Masz rację Soul. Wszyscy się mylą i jest cala masa gier wyglądających równie dobrze jak KZ2. Ahhh ci głupi redaktorzy, ahhh te głupie serwisy, gazety, gracze i nawet niektóre xboty przyznające z bólem serca że KZ2 miecie graficznie konkurencje. Przepraszamy za te pomyłki.

deepthroat

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21736 dnia: Lutego 15, 2010, 14:19:43 pm »
Bo nie każdy uważa, że grafika w grze jest najważniejsza? Dżizys, sorki, ale jeżeli faktycznie sugerujesz, że Ubisoft dlatego robi gry z otwartym światem, bo nie potrafi zrobić ładnej grafiki (:lol:), to zaliczasz wielkiego faila logicznego.
Niektóre firmy stawiają na pierwszym miejscu grywalność oraz ogólny design gry a dopiero potem grafikę, wiesz?

No to Ty zaliczasz jeszcze większego faila twierdząc że sandbox=większa grywalność, bo jest dokładnie odwrotnie. :lol: :lol: :lol:

A to już tylko i wyłącznie Twoja opinia. Natomiast twierdzenie, że:

Cytuj
Bo oni nie potrafią tego zrobić, to wymaga zupełnie innych umiejętności przy tworzeniu gry

to fail.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21737 dnia: Lutego 15, 2010, 14:21:17 pm »
Bo nie każdy uważa, że grafika w grze jest najważniejsza? Dżizys, sorki, ale jeżeli faktycznie sugerujesz, że Ubisoft dlatego robi gry z otwartym światem, bo nie potrafi zrobić ładnej grafiki (:lol:), to zaliczasz wielkiego faila logicznego.
Niektóre firmy stawiają na pierwszym miejscu grywalność oraz ogólny design gry a dopiero potem grafikę, wiesz?

No to Ty zaliczasz jeszcze większego faila twierdząc że sandbox=większa grywalność, bo jest dokładnie odwrotnie. :lol: :lol: :lol:


Eee, no nie wiem, czy zdefiniowanie z góry sandbox/liniowa, determinuje grywalność gry. W istocie to się w ogóle z tym nie zgadzam, bo równie dobrze można by powiedzieć, że gry 3d są bardziej grywalne od gier 2d. Czy tez na odwrót - bez znaczenia. Takie stwierdzenie po prostu wydaje mi się być niepoprawne.
Jeżeli będę miał czytelną ładną i do tego twórczą oprawę, bardzo satysfakcjonującą mechanikę oraz zasady i zwroty akcji, które mnie skutecznie będę motywować do gry, to bez znaczenia, czy to będzie 2d, czy 3d, liniowa gra czy sandbox, ważne by tworzyło sensową spójność z resztą elementów, a wtedy gra będzie grywalna.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21738 dnia: Lutego 15, 2010, 14:40:56 pm »
Bo nie każdy uważa, że grafika w grze jest najważniejsza? Dżizys, sorki, ale jeżeli faktycznie sugerujesz, że Ubisoft dlatego robi gry z otwartym światem, bo nie potrafi zrobić ładnej grafiki (:lol:), to zaliczasz wielkiego faila logicznego.
Niektóre firmy stawiają na pierwszym miejscu grywalność oraz ogólny design gry a dopiero potem grafikę, wiesz?

No to Ty zaliczasz jeszcze większego faila twierdząc że sandbox=większa grywalność, bo jest dokładnie odwrotnie. :lol: :lol: :lol:

A to już tylko i wyłącznie Twoja opinia. Natomiast twierdzenie, że:

Cytuj
Bo oni nie potrafią tego zrobić, to wymaga zupełnie innych umiejętności przy tworzeniu gry

to fail.

Według Ciebie a jak wiemy Ty często chybiasz z failami (patrz ostatnia Twoja dyskusja z Windom).

deepthroat

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21739 dnia: Lutego 15, 2010, 15:05:26 pm »
Wybacz, ja tam żadnej porażki z mojej strony nie widzę. Tutaj natomiast widzę Twoją retorykę, wg której Ubisoft nie potrafi robić gier liniowych dlatego robi sandboxy. Może ktoś inny wypowie się na temat tej rewelacji, bo jak na razie zarówno ja, jak i Mr_Zombie uważamy, że to bzdura wyssana z zawistnego palca. Przy okazji możesz powiedzieć jakich umiejętności wymaga tworzenie gry otwartej, a jakich tworzenie gry liniowej, gdyż najwyraźniej masz sporą wiedzę na ten temat.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 15:07:10 pm wysłana przez deepthroat »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21740 dnia: Lutego 15, 2010, 15:10:36 pm »
Wybacz, ja tam żadnej porażki z mojej strony nie widzę.

A ja widzę.

deepthroat

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21741 dnia: Lutego 15, 2010, 15:11:28 pm »
Wybacz, ja tam żadnej porażki z mojej strony nie widzę.

A ja widzę.
W takim razie masz zadatki na postać z Marvela.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21742 dnia: Lutego 15, 2010, 15:12:06 pm »
Masz rację Soul. Wszyscy się mylą i jest cala masa gier wyglądających równie dobrze jak KZ2. Ahhh ci głupi redaktorzy, ahhh te głupie serwisy, gazety, gracze i nawet niektóre xboty przyznające z bólem serca że KZ2 miecie graficznie konkurencje. Przepraszamy za te pomyłki.

To Ty napisałeś, nie ja :roll:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21743 dnia: Lutego 15, 2010, 15:14:54 pm »
No to Ty zaliczasz jeszcze większego faila twierdząc że sandbox=większa grywalność, bo jest dokładnie odwrotnie. Laughing Laughing Laughing

Wskaż mi proszę fragment, w którym stwierdzam, że sandbox = większa grywalność? Z tego, co zauważyłem, to napisałem wręcz (w nawiasie), że w przypadku takiego Prince of Persia otwarty świat nie wyszedł grze na dobre. :roll:

Jedyne, co napisałem, to to, że poświęcanie grywalności czy designu gry po to, by gra była ładniejsza, to bzdura. Twórca ma swoją wizję gry, ma swój projekt i to jest najważniejsze w grze; grafika służy tylko i wyłącznie prezentacji a nie jest głównym elementem gry. Stąd twierdzenie, że projekt gry jest podyktowany niemożnością osiągnięcia przez producenta danego poziomu grafiki, to bzdura.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21744 dnia: Lutego 15, 2010, 15:15:17 pm »
Masz rację Soul. Wszyscy się mylą i jest cala masa gier wyglądających równie dobrze jak KZ2. Ahhh ci głupi redaktorzy, ahhh te głupie serwisy, gazety, gracze i nawet niektóre xboty przyznające z bólem serca że KZ2 miecie graficznie konkurencje. Przepraszamy za te pomyłki.

To Ty napisałeś, nie ja :roll:

Wyręczyłem Cię.

Wiadomość scalona: [time]Luty 15, 2010, 15:17:01 pm[/time]
Jedyne, co napisałem, to to, że poświęcanie grywalności czy designu gry po to, by gra była ładniejsza, to bzdura. Twórca ma swoją wizję gry, ma swój projekt i to jest najważniejsze w grze; grafika służy tylko i wyłącznie prezentacji a nie jest głównym elementem gry.

Dlatego też dziwię się po co w ogóle to pisałeś, skoro my jasno i wyraźnie dyskutowaliśmy o grafice. Całkowicie pomijaliśmy inne aspekty. :roll:

Wiadomość scalona: Lutego 15, 2010, 15:17:26 pm
Wybacz, ja tam żadnej porażki z mojej strony nie widzę.

A ja widzę.
W takim razie masz zadatki na postać z Marvela.

Albo choruję na tą samą chorobę co Ty.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 15:17:26 pm wysłana przez BoBaN »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21745 dnia: Lutego 15, 2010, 15:17:34 pm »
Grałem w Uncharted 2 i Assassin's Creed 2. Obie gry przeszedłem i mogę powiedzieć, że obie dają podobną ilość funu. Druga co prawda prezentuje się gorzej, ale i tak stanowi wizualną czołówkę tej generacji - zwłaszcza w temacie gier o otwartym terenie. Na koniec chciałbym jeszcze wyśmiać Soula dla którego GTA IV jest paskudne. Stary, zmień okulistę albo dilera.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21746 dnia: Lutego 15, 2010, 15:23:09 pm »
latego też dziwię się po co w ogóle to pisałeś, skoro my jasno i wyraźnie dyskutowaliśmy o grafice. Całkowicie pomijaliśmy inne aspekty. Rolling Eyes

Bo pisałeś bzdury pokroju:
Cytuj
Skoro Ubi ma tak potężne możliwości to czemu nie skupi się na grze liniowej, ale z taką grafiką żeby zniszczyła KZ2? Bo oni nie potrafią tego zrobić.
sugerując, że decyzja o nieliniowości gier Ubi wychodzi z tego, że niepotrafią zrobić grafiki lepszej niż KZ2, a nie dlatego, bo taki po prostu ktoś miał pomysł na grę. Mam to powtórzyć jeszcze kilka razy, czy w końcu zrozumiesz za 3 razem?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21747 dnia: Lutego 15, 2010, 15:28:02 pm »
No to zajebisty pomysł miało Ubi na gre pt. Far Cry 2, bo jest tak nudna że się rzygać chce. Swoją drogą skoro mają możliwości i potrafią zrobić grę ładniejszą od KZ2 to czemu tego nie uczynią? Nie potrafią zrobić liniowej gry z wciągającą fabułą i grafiką ładniejszą od KZ2? Jeśli potrafią to czemu jeszcze jej nie dostaliśmy? Myślę że wiele firm chciałoby pokazać się z jak najlepszej strony i przebić KZ2 pokazując tym samym jak zdolne jest ich studio. No chyba, że według Ciebie producenci w góry zakładają iż wola robić gry nudne i brzydsze od najładniejszych tytułów na rynku. Ot tak sobie postanowili bo tak jest fajnie. :roll:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21748 dnia: Lutego 15, 2010, 15:36:03 pm »
Tak, ponieważ Ubi z założenia robiło grę, która jest nudna. Tak samo jak pewnie Guerilla specjalnie dało takie lagi przy sterowaniu w KZ2, by wkurzać graczy, a nie dlatego, bo mieli jakiś konkretny pomysł z tym związany, który po prostu graczom się nie spodobał. :roll:

I widzę, że wciąż nie potrafisz zrozumieć, że grafika nie jest najważniejsza. Jeżeli jakaś firma skupia się na grafice i tym jest podyktowana produkcja i projekt gry, to coś jest w takim razie nie tak.

Poza tym, nie wiem, na ile prawdzie są te wszystkie pogłoski o tym, jak to Guerilla mocno przekroczyła wstępny budżet na grę, ale w interesie nie każdego producenta jest, by wyrzucać górę kasy tylko po to, by wytworzyć piękną grę.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 15:38:28 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21749 dnia: Lutego 15, 2010, 15:36:23 pm »
O ja pier... Może jeszcze R* powinno zrobić liniowe GTA, żeby udowodnić, że potrafią stworzyć grę ładniejszą od Killzone 2? Sandboxy są grywalne, wysoko oceniane, świetnie się sprzedają, ludzie oczekują takich gier, a firmy im ich dostarczają - dla mnie to jest proste. Zresztą durne argumenty można odbić dokładnie w przeciwną stronę - może Guerillasi albo Naughty Dog nie potrafią zrobić przyzwoicie wyglądającego sandboxa i dlatego robią ładne gry, ale z bardzo ograniczoną przestrzenią?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21750 dnia: Lutego 15, 2010, 15:39:16 pm »
O ja pier... Może jeszcze R* powinno zrobić liniowe GTA, żeby udowodnić, że potrafią stworzyć grę ładniejszą od Killzone 2?

Będą mieli okazję się wykazać przy "Agent".

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21751 dnia: Lutego 15, 2010, 15:39:58 pm »
Masz rację Soul. Wszyscy się mylą i jest cala masa gier wyglądających równie dobrze jak KZ2. Ahhh ci głupi redaktorzy, ahhh te głupie serwisy, gazety, gracze i nawet niektóre xboty przyznające z bólem serca że KZ2 miecie graficznie konkurencje. Przepraszamy za te pomyłki.
na pewno kz2 jest ladniejszy niz jakakolwiek gra z x360 ale mowienie ze "miecie" to troche przesada. imo gow2, fc2 wyglada gorzej ale nie ma mowy o jakiejs kolosalnej roznicy,
gow 2 przegrywa glownie przez oswietlenie i efekty czasteczkowe(na ktore i tak wielkiej uwagi nie zwracam), w fc2 tekstury, oswietlenie, postacie to podobny poziom mimo to za calokszatalt raczej jednak przegrywa z kz2

Wiadomość scalona: [time]Luty 15, 2010, 15:41:43 pm[/time]
Wybacz, ja tam żadnej porażki z mojej strony nie widzę. Tutaj natomiast widzę Twoją retorykę, wg której Ubisoft nie potrafi robić gier liniowych dlatego robi sandboxy. Może ktoś inny wypowie się na temat tej rewelacji, bo jak na razie zarówno ja, jak i Mr_Zombie uważamy, że to bzdura wyssana z zawistnego palca. Przy okazji możesz powiedzieć jakich umiejętności wymaga tworzenie gry otwartej, a jakich tworzenie gry liniowej, gdyż najwyraźniej masz sporą wiedzę na ten temat.
nowy splinter cell bedzie raczej gra liniowa a do kz2 jednak mu daleko
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 15:43:06 pm wysłana przez Wulfen »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21752 dnia: Lutego 15, 2010, 15:42:45 pm »
The Agent to bedzie sandbox w wiekszosci :P Na reszte mi sie nie chce odpowiadac, bo az zal. Soul nie masz zadnej wiedzy technicznej jesli chodzi o grafike, wiec prosze przestan rzucac argumentami, ktore nie maja znaczenia.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21753 dnia: Lutego 15, 2010, 15:42:56 pm »
nowy splinter cell bedzie raczej gra liniowa a do kz2 jednak mu daleko

Właśnie miałem o tym pisać.

Wiadomość scalona: Lutego 15, 2010, 15:43:31 pm
The Agent to bedzie sandbox w wiekszosci :P

Kurde a w ktoś w temacie o tej grze pisał, że to nie będzie sandbox. W takim razie sorki.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21754 dnia: Lutego 15, 2010, 16:06:58 pm »
The Agent to bedzie sandbox w wiekszosci :P Na reszte mi sie nie chce odpowiadac, bo az zal. Soul nie masz zadnej wiedzy technicznej jesli chodzi o grafike, wiec prosze przestan rzucac argumentami, ktore nie maja znaczenia.

Słyszałeś Soul? Nie znasz się na glafice!  :roll:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21755 dnia: Lutego 15, 2010, 18:48:06 pm »
Cytuj
Wyręczyłem Cię

Nie, jak zwykle wyssałeś coś z niczego, Mr_Zombie też to zauważył, masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. W ogóle nie kminisz co się do Ciebie pisze, a jak wreszcie uda Ci się załapać, to odwracasz kota ogonem.  :roll:

Cytuj
Soula dla którego GTA IV jest paskudne. Stary, zmień okulistę albo dilera.

Może z tym paskudne przesadziłem, prawda taka, że przy AC ta gra wygląda średnio.

Cytuj
Druga co prawda prezentuje się gorzej, ale i tak stanowi wizualną czołówkę tej generacji

Ciekawe jak by wyglądało Uncharted, z tak otwartym światem.

Cytuj
na pewno kz2 jest ladniejszy niz jakakolwiek gra z x360 ale mowienie ze "miecie" to troche przesada. imo gow2, fc2 wyglada gorzej ale nie ma mowy o jakiejs kolosalnej roznicy,
gow 2 przegrywa glownie przez oswietlenie i efekty czasteczkowe(na ktore i tak wielkiej uwagi nie zwracam), w fc2 tekstury, oswietlenie, postacie to podobny poziom mimo to za calokszatalt raczej jednak przegrywa z kz2

Fajnie, że ktoś potrafi trzeźwo spojrzeć.

Cytuj
Soul nie masz zadnej wiedzy technicznej jesli chodzi o grafike, wiec prosze przestan rzucac argumentami, ktore nie maja znaczenia.

Wybacz znawco, o które argumenty Ci chodzi ? Zapytałem na jakiej podstawie powinno się oceniać, która gra ma lepszą grafikę, jakie czynniki na to wpływają ? Co trzeba brać pod uwagę ?

-modele postaci
-tekstury
-ilość detali
-animację
-wielkość lokacji
-oświetlenie
-efekty cząstkowe

aphelion  napisał:

-oświetlenie
-animację
-tekstury

Jak  taki kozak z Ciebie, to rzuć światło na sprawę, czekam na Twoje argumenty.

Wiadomość scalona: [time]Luty 15, 2010, 18:49:07 pm[/time]
Cytuj
Słyszałeś Soul? Nie znasz się na glafice!  Rolling Eyes

No wiem, o ja nie mądry  :mad:

Ale spoko, na szczęście są tu znawcy !!!

Wiadomość scalona: [time]Luty 15, 2010, 18:53:58 pm[/time]
Wnioskując z wypowiedzi "Znawców" gry, które mają ograniczony teren zawsze będą wyglądać lepiej, bo to, że gra ma przeogromny świat jest nie ważne. Tego się nie zalicza do grafiki.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 18:55:01 pm wysłana przez Soul »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21756 dnia: Lutego 15, 2010, 18:58:09 pm »
Cytuj
Druga co prawda prezentuje się gorzej, ale i tak stanowi wizualną czołówkę tej generacji

Ciekawe jak by wyglądało Uncharted, z tak otwartym światem.

Ja pier****e ręce opadają. Uncharted wcale by nie wyglądało z tak otwartym światem. Co to w ogóle za pytanie? Co Ty w ogóle piszesz? Wyjaśnij mi co znaczy to pytanie wyżej, które zadałeś? Jestem bardzo ciekaw bo za cholerę nie mogę sobie wyobrazić co za kolejny kosmiczny pomysł w głowie Ci się uroił.

Wiadomość scalona: [time]Luty 15, 2010, 19:01:41 pm[/time]
Albo nie, nie odpowiadaj. Zadaj może kolejne super błyskotliwe pytanie, np. Ciekawe jakby Gran Turismo 5 wyglądało z tak otwartym światem jak ma Fuel. Może to uzmysłowi Ci jak głupie jest to co napisałeś.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 19:02:35 pm wysłana przez BoBaN »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21757 dnia: Lutego 15, 2010, 19:03:24 pm »
Może z tym paskudne przesadziłem, prawda taka, że przy AC ta gra wygląda średnio.

W którym miejscu? No bo wiesz, pory dnia, dynamiczna pogoda - tylko w GTA, a to twoje główne argumenty pro-Halo: Reach.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21758 dnia: Lutego 15, 2010, 19:05:07 pm »
Cytuj
Grałem w Uncharted 2 i Assassin's Creed 2. Obie gry przeszedłem i mogę powiedzieć, że obie dają podobną ilość funu. Druga co prawda prezentuje się gorzej, ale i tak stanowi wizualną czołówkę tej generacji

Tu rozumiesz, Iras odkrył Amerykę, więc zadałem mu pytanie, jak jego zdaniem było by gdyby Uncharted miało tak rozległe tereny do zbadania.

ND samo się chwaliło, że dzięki temu, że gra idzie wyznaczoną ścieżką, mogli nieźle dopakować grę pod kątem grafiki. Dzięki kilku magicznym sztuczką  ;)

LOL no tak ja się nie znam na grafice, ale jak ktoś porównuje Splinter Cell'a z KZ2, a Unachrted 2 z AC2 jest jak najbardziej OK!  :angel:

Wiadomość scalona: Lutego 15, 2010, 19:13:43 pm
Iras masz tak ciężką głowę, że szok  :roll:


Cytuj
W którym miejscu? No bo wiesz, pory dnia, dynamiczna pogoda - tylko w GTA, a to twoje główne argumenty pro-Halo: Reach.

W AC(ogólnie chodzi i o 1/2) też są pory dnia, dynamicznej pogody brak, ale cała reszta w AC jest lepsza i trzeba być jakimś ślepakiem, że by twierdzić inaczej.

Ja w przeciwieństwie do nie których tu osób, cały czas porównuje KZ2 do HR i to nie kwestii grafiki, tylko kwestii tego co gra ma do zaoferowania w sumie.

Dwa razy przez usta przeszło mi pytanie na temat KZ2 i FC2, nikt tu racjonalnie nie jest wstanie napisać, dokładnie czemu to ta a nie tamta gra wygląda lepiej. Prosił bym o wypowiedź znawcy.

Z góry napiszę , bo Boban ma z tym problem, wcale nie uważam, że KZ2 wygląda gorzej od FC2, za to uważam, że pod kątem technicznym HR ma więcej do zaoferowania niż KillZone2.

Rozległe tereny + dla HR
Niebo, powiedzmy na równi, zobaczymy jaki będzie końcowy efekt w HR
20 vs 40 + dla HR
Dynamiczna pogoda +dla HR
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 19:13:43 pm wysłana przez Soul »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21759 dnia: Lutego 15, 2010, 19:19:27 pm »
To smutne, że nie rozumiesz tego co sam piszesz.

Wiadomość scalona: [time]Luty 15, 2010, 19:22:31 pm[/time]
Z góry napiszę , bo Boban ma z tym problem, wcale nie uważam, że KZ2 wygląda gorzej od FC2, za to uważam, że pod kątem technicznym HR ma więcej do zaoferowania niż KillZone2.

Gdybym był Tarniakiem, to napisałby teraz. Wyjaśnij nam to
...gdyż najwyraźniej masz sporą wiedzę na ten temat.

Swoją droga jakże to ubogo świadczy o twórcach gry, że robią grę bardziej zaawansowaną technicznie ale mimo to nadal wyglądającą gorzej niż te mniej zaawansowane. :lol: :lol: :lol:

Wiadomość scalona: Lutego 15, 2010, 19:23:57 pm
Soul mam rozumieć więc, że uważasz Far Cry 2 za najbardziej zaawansowaną technicznie grę tej generacji. A jeśli nie FC2 to na pewno jest to GTA4. Innej opcji nie widzę. Czyż tak?
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2010, 19:23:57 pm wysłana przez BoBaN »