Grałem w Uncharted 2 i Assassin's Creed 2. Obie gry przeszedłem i mogę powiedzieć, że obie dają podobną ilość funu. Druga co prawda prezentuje się gorzej, ale i tak stanowi wizualną czołówkę tej generacji
Tu rozumiesz, Iras odkrył Amerykę, więc zadałem mu pytanie, jak jego zdaniem było by gdyby Uncharted miało tak rozległe tereny do zbadania.
ND samo się chwaliło, że dzięki temu, że gra idzie wyznaczoną ścieżką, mogli nieźle dopakować grę pod kątem grafiki. Dzięki kilku magicznym sztuczką
LOL no tak ja się nie znam na grafice, ale jak ktoś porównuje Splinter Cell'a z KZ2, a Unachrted 2 z AC2 jest jak najbardziej OK!
Wiadomość scalona: Lutego 15, 2010, 19:13:43 pmIras masz tak ciężką głowę, że szok
W którym miejscu? No bo wiesz, pory dnia, dynamiczna pogoda - tylko w GTA, a to twoje główne argumenty pro-Halo: Reach.
W AC(ogólnie chodzi i o 1/2) też są pory dnia, dynamicznej pogody brak, ale cała reszta w AC jest lepsza i trzeba być jakimś ślepakiem, że by twierdzić inaczej.
Ja w przeciwieństwie do nie których tu osób, cały czas porównuje KZ2 do HR i to nie kwestii grafiki, tylko kwestii tego co gra ma do zaoferowania w sumie.
Dwa razy przez usta przeszło mi pytanie na temat KZ2 i FC2, nikt tu racjonalnie nie jest wstanie napisać, dokładnie czemu to ta a nie tamta gra wygląda lepiej. Prosił bym o wypowiedź znawcy.
Z góry napiszę , bo Boban ma z tym problem, wcale nie uważam, że KZ2 wygląda gorzej od FC2, za to uważam, że pod kątem technicznym HR ma więcej do zaoferowania niż KillZone2.
Rozległe tereny + dla HR
Niebo, powiedzmy na równi, zobaczymy jaki będzie końcowy efekt w HR
20 vs 40 + dla HR
Dynamiczna pogoda +dla HR