Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2769999 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21840 dnia: Lutego 16, 2010, 18:04:42 pm »
jest HALO WARS :) ale to na x0 na PS3 bida...
A Red Alert 3?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21841 dnia: Lutego 16, 2010, 18:10:33 pm »
Kiedy były plotki o DLC, można było podejrzewać motywowany chęcią dodatkowego zarobku chwyt poniżej pasa, ale ostatnio jakaś szycha ze Square-Enix powiedziała w wywiadzie, że wycięta zawartość nie wróci w żadnej formie, a wydawania DLC w ogóle nie planują. Dzię-ku-je-my.

A jak pisałem, że w przypadku takich gier równają w dół do X0 to się wszyscy śmiali. Faki dla Was! :P

Skromnie dodam tylko, że podejrzewam gdyby GTA4 miało zostać wydane tylko na PS3, to dostalibyśmy nieco bardziej konkretną wersję.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21842 dnia: Lutego 16, 2010, 20:59:09 pm »
Tak było z SC2. Wydano na kazdą konsolę i grało się jak się grało, a klatkował niemiłosiernie. SCIII natomiast, który był wydany tylko na PS2 (i automaty), zupełnie inna bajka.
Poza tym proponuję do nazwy tematu dodać "PC".

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21843 dnia: Lutego 16, 2010, 21:09:32 pm »
Akurat Soul Calibur 2 był świetny, a z trójki wyszedł klatkujący chłam w z.ebanej kolorystyce.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21844 dnia: Lutego 16, 2010, 21:20:45 pm »
Problemy z płynnością miały obydwie części. Z tym że porównując część trzecią do drugiej (PS2"jkowe wersje), ta nowsza wypadała lepiej. Reszta kwestia gustu, mi się w cholerę podobała i areny miała hohoho lepiej zrobione niż część czwarta na next geny.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21845 dnia: Lutego 16, 2010, 21:21:11 pm »
Nie neguję faktu, że był wspaniały. Chodzi mi tylko o sposób w jaki się grało. Widzisz, na poziomie rozrywki typu :

d/p+B na CH 14- bez GS po SS(l) dość istotne jest czy gra chrupie, czy nie, co innego masherka, a co innego precyzyjne wbuferowanie danego zagrania, szczególnie jeśli dany cios ma okienko 4k/s a sam przykładowo w 16tu się wykonuje.

Mam w domu wszystkie trzy odsłony SC II i wiam jak się grało. Mam też SC III i widać różnicę.

Co do kolorystyki, subiektywna ocena.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21846 dnia: Lutego 16, 2010, 21:33:46 pm »
Urzekła mnie twoja historia.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21847 dnia: Lutego 16, 2010, 22:21:30 pm »
Boli, że Jurass stwierdził to samo co ja , a nie poparł ciebie ....

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21848 dnia: Lutego 16, 2010, 22:29:28 pm »
Tak było z SC2. Wydano na kazdą konsolę i grało się jak się grało, a klatkował niemiłosiernie. SCIII natomiast, który był wydany tylko na PS2 (i automaty), zupełnie inna bajka.
Poza tym proponuję do nazwy tematu dodać "PC".

To my chyba w inne SC II graliśmy :-?
Ja opykałem jak opętany wersję na Gacka i serio, zwolnień nie było.
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21849 dnia: Lutego 16, 2010, 22:31:52 pm »
Boli, że Jurass stwierdził to samo co ja , a nie poparł ciebie ....

Taa, boli jak jasny ch**.

Ja opykałem jak opętany wersję na Gacka i serio, zwolnień nie było.

Ja również, ale co ja kur** wiem? Przecież ja tylko mashowałem na pałę po przyciskach.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21850 dnia: Lutego 16, 2010, 22:39:06 pm »
A teraz ja coś walne :D.Uważam,że postacie z SC na Dreamcasta lepiej wyglądaly niż w SC2,3 8).Przynajmniej przypominaly ludzi a nie postacie z mangi ;).A tak poza tym SC na DC to najlepsza część jaka powstala,reszta może jej bronie czyścić.

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21851 dnia: Lutego 16, 2010, 22:41:53 pm »
I tu się nie zamierzam nawet rozwodzić - SC na dreamcasta rządzi na całej linii ;)

EDIT: @Kyokushinman

Powiadasz, że przypominały ludzi? To dlaczego Mitsurugi nie miał sutów? :D
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2010, 22:51:24 pm wysłana przez Palpantine »
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21852 dnia: Lutego 16, 2010, 22:43:31 pm »
A teraz ja coś walne :D.Uważam,że postacie z SC na Dreamcasta lepiej wyglądaly niż w SC2,3 8).Przynajmniej przypominaly ludzi a nie postacie z mangi ;).A tak poza tym SC na DC to najlepsza część jaka powstala,reszta może jej bronie czyścić.
Dreamcast =

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2010, 22:47:29 pm wysłana przez Patosław »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21853 dnia: Lutego 16, 2010, 23:02:45 pm »
SC2>SC3 pod każdym względem, co do SC2 to na XBOXie gra chodziła płynie, na PS2 chrupało przy IVY, przy nie których ciosach :)

Cytuj
@Soul
Nie obrócisz kota ogonem. Fragment, który cytujesz nie tłumaczy Twojego nielogicznego ciągu o tym jaka gra ma więcej do zaoferowania pod względem technicznym. Cool

Nie zamierzam, za najładniejszą grę z tych trzech uważam KZ2, pod kątem technicznym i tego co dana gra ma do zaoferowania. Uważam, że FC2 w tym aspekcie wygrywa, a H:R idzie za ciosem i małymi krokami zmierza do tego, że by być nr1.

Takie moje zdanie.

Jestem dyslektykiem od urodzenia i miewam czasami małe problemy, z ułożeniem logicznego zdania.

Niema ludzi perfekcyjnych.
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2010, 23:04:48 pm wysłana przez Soul »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21854 dnia: Lutego 17, 2010, 05:56:25 am »
SC2>SC3 pod każdym względem, co do SC2 to na XBOXie gra chodziła płynie, na PS2 chrupało przy IVY, przy nie których ciosach :)
Nie chodziła, nawet przy jednej z rzutek Spawn'a, który był przecież ex postacią, zauważalny był "drop" w animacji. Podczas  walki z Inferno, z tego co pamiętam to łaziło to gorzej niż na PS2 .
No i nie twierdzisz chyba, że plansze w SC2 były lepiej wykonane od tych z SC3? Płonąca biblioteka Cassandry, meteoryty w rozwalonej katedrze  czy statek Cervantes'a podczas sztormu- ta ostatnia w mojej opinii niema sobie równych po dziś dzień w bijatykach.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21855 dnia: Lutego 17, 2010, 10:02:08 am »
Arena Ivy(biblioteka) z SC2 rozwala tą z SC3 ;).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21856 dnia: Lutego 17, 2010, 12:00:53 pm »
Dla mnie jedną z najfajniejszych aren w SC3 była ta:


aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21857 dnia: Lutego 17, 2010, 13:20:52 pm »
Ogólnie caly SC3 miał fajne areny natomiast SC4 to same crapy za wyjątkiem:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21858 dnia: Lutego 17, 2010, 14:33:56 pm »
Tak było z SC2. Wydano na kazdą konsolę i grało się jak się grało, a klatkował niemiłosiernie. SCIII natomiast, który był wydany tylko na PS2 (i automaty), zupełnie inna bajka.
Poza tym proponuję do nazwy tematu dodać "PC".

To my chyba w inne SC II graliśmy :-?
Ja opykałem jak opętany wersję na Gacka i serio, zwolnień nie było.

Wersje przeznaczone na rynek europejski były niemalże pozbawione zwolnień. Ja mialem NTSC. Tam wystarczyło na większości plansz zwykły uppercut Mitsu zrobić - d/b+B na MC by gra zwalniała. Kazda wersa - x, ps2, GC. Przez postać Spawniastego i Linka, , ta pierwsza i trzecia nawet bardziej.

Natomiast co do jakości tekstur.

Stanąłem w Burnout P:UB , to tu, to tam. Nie wyglądało to ciekawie. Ale kto w tej grze staje i ogląda wnętrze garażu, do którego notabene wjeżdżamy kilka razy podczas zabawy, albo i w ogóle - nie chodzi o nasz nexus.

Inny przykład. Bioshock2.

Prześliczna gra. Zdecydowanie jedna z ładniejszych na obecnej generacji. Kilka dobitnych przykładów.

    widok, że tak to ujmę, najczęstszy. Wszytko pięknie, ładnie, ślicznie. Zachwyca. Dodatkowo stała ramka.
Tu już nieco bliższe ujęcie. Częste, z racji przechodzenia po korytarzach, czy też podchodzenia do danych obiektów.
Tutaj natomiast "całujemy" ścianę. Tekstura wygląda parszywie. Tak większość z bliska się prezentuje.


Czy to oznacza, że Bs2 jest przeciętny graficznie, bo ma jakie ma tekstury? Ależ nie. Poza tym , kto wodzi palcem po ścianie, będąc na styk z nią. Oczywiście stojąc w miejscu.

Ale na upartego można by napisać "buu, jakie ten Bs2 ma lipne tekstury".

By nie było. PC ver. Maksymalne ustawienia. 5870 Radeon wsparty i7920. Czyli arcy mocny sprzęt z kartą i procesorem tz. "droższymi niż konsola", jak mawiają konsolowcy.
Stąd nie ma mowy, by winę na komputer zrzucić.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21859 dnia: Lutego 17, 2010, 14:46:45 pm »
Brawo Sylwan, zrobiles screeny z wersji PC'towej aparatem z komorki - lol.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21860 dnia: Lutego 17, 2010, 14:47:34 pm »
Brawo Sylwan, zrobiles screeny z wersji PC'towej aparatem z komorki - lol.
:rotfl:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21861 dnia: Lutego 17, 2010, 15:12:05 pm »
 :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21862 dnia: Lutego 17, 2010, 15:31:24 pm »
Jak zrobię takim, który ma kilkanaście Mpix, wersji konsolowej, to i tak efekt będzie podobny. Więc.... A PrtSc, zbyt blisko SL/F12.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21863 dnia: Lutego 17, 2010, 18:36:07 pm »
Boban, takie całkiem poważne pytanie - czy uważasz GoW2 za nieładną grę?

Nie uważam GoW2 za grę nieładną. Po prostu porównując do Uncharted 2 czy Killzone 2, Gyrosy wypadają blado.

@Tango
Jak Halo albo jakakolwiek gra zbliży się do poziomu Killzone 2 to oficjalnie tutaj na forum przeproszę za wypisywanie iż X0 już nic więcej na tej generacji nie pokaże.
juz nie dlugo taka gra moze sie pojawic :P
http://www.gamersmint.com/?p=2101

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21864 dnia: Lutego 17, 2010, 18:42:24 pm »
To skriny z wersji na pieca dx10 która wyjdzie kilka miesięcy po premierze  wersji XO  :hihi:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21865 dnia: Lutego 17, 2010, 18:54:35 pm »
Wlasnie,że AW nie wyjdzie na PC :hahaha:.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21866 dnia: Lutego 17, 2010, 19:01:54 pm »
Podobno. Wszystko zależy , kto więcej wyłoży. Ale fakt faktem, co do urody, GoW II nawet dzisiaj się podobać może i robi momentami wrażenie. Ale Kz2, i U2 to nie jest. Fakt.
Wg mnie nowy Batman lepiej niz Gearsy wygląda.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21867 dnia: Lutego 17, 2010, 19:57:41 pm »
Batman za grafe może co najwyżej 8+ dostać.Do Girsów sie nie umywa,nie wiem co ci sie tam Sylvan podoba.Ma tylko dobrze zrobione twarze na wstawkach i tyle ;).

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21868 dnia: Lutego 17, 2010, 21:04:51 pm »
Mam na PC i PS3. Na konsoli oceniłbym wyżej niż podałeś, a PC .... to chyba oczywiste. 8.5 uważam za krzywdzące dla tej pozycji.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21869 dnia: Lutego 17, 2010, 22:20:52 pm »
Boban, takie całkiem poważne pytanie - czy uważasz GoW2 za nieładną grę?

Nie uważam GoW2 za grę nieładną. Po prostu porównując do Uncharted 2 czy Killzone 2, Gyrosy wypadają blado.

@Tango
Jak Halo albo jakakolwiek gra zbliży się do poziomu Killzone 2 to oficjalnie tutaj na forum przeproszę za wypisywanie iż X0 już nic więcej na tej generacji nie pokaże.
juz nie dlugo taka gra moze sie pojawic :P
http://www.gamersmint.com/?p=2101


Chyba że zmienili całkiem silnik, bo po ostatnich filmikach z tego co widziałem to nie zapowiada się nawet na pogromcę pierwszego Uncharted.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21870 dnia: Lutego 17, 2010, 22:28:02 pm »
Alan musi się obronić klimatem i jakimś powiewem świeżości w temacie czyli np. otwartością świata. Z tego co widziałem na prezentacji to silnik może odtworzyć naprawdę sporą połać terenu + cykl dnia nocy i zmienna pogoda. Tylko właśnie ciekawe jak to na XO będzie wyglądać bo ówczesna prezentacja była pokazywana na przesilnym piecu jak na tamte czasy. Tak czy inaczej nie liczyłbym na jakieś kopnięcie w głowę od strony wizualnej.

Sylvan nie strasz że tak większość tekstur wygląda na PC bo będe bał się kupić wersje na ps3  ;) ;) ;) 
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2010, 22:32:52 pm wysłana przez sieq »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21871 dnia: Lutego 17, 2010, 23:00:46 pm »
Cytuj
Nie chodziła, nawet przy jednej z rzutek Spawn'a, który był przecież ex postacią, zauważalny był "drop" w animacji. Podczas  walki z Inferno, z tego co pamiętam to łaziło to gorzej niż na PS2 .
No i nie twierdzisz chyba, że plansze w SC2 były lepiej wykonane od tych z SC3? Płonąca biblioteka Cassandry, meteoryty w rozwalonej katedrze  czy statek Cervantes'a podczas sztormu- ta ostatnia w mojej opinii niema sobie równych po dziś dzień w bijatykach.

Fakt, tak było, rzut spwana chrupał, z inferno nie pamiętam jak było.  Nie w życiu, graficznie, areny w SC3 lepiej robiły, ale gameplay w SC2 niema sobie równych, piękne czasy.......

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21872 dnia: Lutego 18, 2010, 10:21:25 am »
Alan musi się obronić klimatem i jakimś powiewem świeżości w temacie czyli np. otwartością świata. Z tego co widziałem na prezentacji to silnik może odtworzyć naprawdę sporą połać terenu + cykl dnia nocy i zmienna pogoda. Tylko właśnie ciekawe jak to na XO będzie wyglądać bo ówczesna prezentacja była pokazywana na przesilnym piecu jak na tamte czasy. Tak czy inaczej nie liczyłbym na jakieś kopnięcie w głowę od strony wizualnej.

Sylvan nie strasz że tak większość tekstur wygląda na PC bo będe bał się kupić wersje na ps3  ;) ;) ;) 

http://www.gameblog.fr/news_13854_alan-wake-5-minutes-de-gameplay-inedit

Jedna z najpiękniejszy gier na X'a to na pewno :) Jedna z gier której można zazdrościć posiadaczom X'a to też na pewno. 8)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21873 dnia: Lutego 18, 2010, 10:44:26 am »
Ludzie tak męczyli, że nie ma nic w dzień, pokazali i z masakrowali  8) 8) 8) 8) 8) 8)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21874 dnia: Lutego 18, 2010, 11:25:49 am »
Końcówke polecam to jest dopiero tornado  :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 11:28:05 am wysłana przez sieq »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21875 dnia: Lutego 18, 2010, 11:26:41 am »
Alan musi się obronić klimatem i jakimś powiewem świeżości w temacie czyli np. otwartością świata. Z tego co widziałem na prezentacji to silnik może odtworzyć naprawdę sporą połać terenu + cykl dnia nocy i zmienna pogoda. Tylko właśnie ciekawe jak to na XO będzie wyglądać bo ówczesna prezentacja była pokazywana na przesilnym piecu jak na tamte czasy. Tak czy inaczej nie liczyłbym na jakieś kopnięcie w głowę od strony wizualnej.

Sylvan nie strasz że tak większość tekstur wygląda na PC bo będe bał się kupić wersje na ps3  ;) ;) ;) 

http://www.gameblog.fr/news_13854_alan-wake-5-minutes-de-gameplay-inedit

Jedna z najpiękniejszy gier na X'a to na pewno :) Jedna z gier której można zazdrościć posiadaczom X'a to też na pewno. 8)
Nie powiem zajebista gierka sie szykuje, ale juz tak pięknie jak na tych zdjęciach powyzej nie jest. Ale i tak bedzie to bez wątpienia najładniejsza gra na xboxa

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21876 dnia: Lutego 18, 2010, 11:28:02 am »
Ludzie tak męczyli, że nie ma nic w dzień, pokazali i z masakrowali  8) 8) 8) 8) 8) 8)
Khe khe ;p

Wiecie, ze te Remedy co Microsoft kupil to nie to samo stare Remedy co robilo Max Payne'y? :p
Skad to wiadomo, a stad:
Screeny z Max Payne 2 [gra z 2003 roku, chodzi plynnie z MSAA na Geforce 4]

I reszta w spoilerze
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
A tu screeny z Alan Wake [bullshoty] http://www.gamersmint.com/?p=2101

Szkoda, ze wiele wspolczesnych developerow nie jest tak zdolnych jak kiedys bylo Remedy ;\
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 11:34:22 am wysłana przez KKRT »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21877 dnia: Lutego 18, 2010, 11:30:24 am »
Wygląda bardzo ładnie, ale szału nie ma. Bardzo fajny styl graficzny, ale technicznie (poziom tekstur, animacja, v-synch) nie kopie zadu. Jak na tak długi okres produkcji naprawdę nie szokuje. Jednak chciałbym skupić się na innym aspekcie tego filmiku. Klimat na początku jak jest dzień, po prostu genialny! To zrobiło na mnie wrażenie. Jednak gdy zapada noc, czar gry pryska. :-?
Od 4:10 kiedy wstaje ten przeciwnik i mówi "dieeee!" klimat znika. Zaczyna się jakaś fantastyka. Potem rozmowy ze światłem, jakieś budowanie schodków, całe to zabijanie przeciwników niczym laserkami-blasterkami w Halo. Szkoda, że tak to zrobili. To nie jest żaden thriller i teraz wiem, iż to żadna konkurencja dla Heavy Rain. To zupełnie inne gry o zupełnie innej tematyce. Nie można ich nawet porównać.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21878 dnia: Lutego 18, 2010, 11:32:47 am »
No wygląda nieźle takie połączeni Silent Hill 2 z Resident-em 4. Ciekawe co z tego wyjdzie.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21879 dnia: Lutego 18, 2010, 11:41:41 am »
To zupełnie inne gry o zupełnie innej tematyce. Nie można ich nawet porównać.


*facepalm*

Pisałem to już wcześniej w temacie o A.Wake, ale może mi ktoś łaskawie wytłumaczyć, czemu ludzie w ogóle stawiali obok siebie HR i AW, jako jakichś konkurentów? Obie gry to kompletnie inny gatunek (HR - przygodówka, AW - gra akcji), obie gry mają kompletnie inny klimat (HR - realistyczny, AW - horror/sci-fi).
Jak napisał to ktoś na NeoGAF, jedyne, co obie gry mają wspólnego to to, że głównymi bohaterami są ludzie. Tyle.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.