Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2717999 razy)

0 użytkowników i 60 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24360 dnia: Listopada 25, 2010, 10:35:00 am »
Jakby się uprzeć, to najpierw pracowali nad Prologiem (silnik gry itp.), wypuszczając go na przełomie 2007/2008, potem nad GT5 czyli praktycznie 2 lata.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24361 dnia: Listopada 25, 2010, 10:36:32 am »
Cytuj
Conclusion: There’s no doubt that Gran Turismo 5 and Forza 3 are beautiful looking racing games, but quite honestly we were expecting a little more from Gran Turismo 5 in the performance department. Not only did Gran Turismo 5 constantly fall below the 60 FPS mark, there was quite a bit of noticeable screen tearing occurring throughout. While Gran Turismo 5 may have a slight visual advantage over Forza 3, our analyzer proves that Forza 3 out performed Gran Turismo 5 in almost every video we captured. Lets hope Sony releases a performance patch in the near future, but Sony please don’t make us wait too long…





http://www.lensoftruth.com/?p=24784

Wiadomość scalona: Listopada 25, 2010, 10:38:57 am
Jakby się uprzeć, to najpierw pracowali nad Prologiem (silnik gry itp.), wypuszczając go na przełomie 2007/2008, potem nad GT5 czyli praktycznie 2 lata.

No, ale przeciez KY sam powiedzial:

Cytuj
Kazunori Yamauchi revealed in April 2008 that 150 people work for more than four years of Gran Turismo 5.

I z tego co widac, sporo jest elementow z GT4, GT5:P w GT5 (silnik, trasy, modele samochodow itd.( wiec ten czas mozna doliczyc do czasu tworzenia GT5)


btw. czyli teraz wybiorczo mozna uznawac jedne cytaty za fakty, a innych nie.... jak wygodniej ?  8)
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2010, 10:38:57 am wysłana przez LoNdEk »

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24362 dnia: Listopada 25, 2010, 11:08:51 am »
Aha czyli bardzo dobra gra to źle i trzeba czekać na GT6. Gratuluję logiki zdania. :roll: :roll: :roll:


a ja gratulję ci czytania ze zrozumieniem, gt5 miało miażdżyć feisar, nie o takie gt5 walczyłeś przez lata na PE!

BDB gra, to dobrze  no ale właśnie chyba miało być lepiej co nie ?

Owszem niektóre elementy graficzne mogłyby być lepiej dopracowane. Jednak mimo kilku uchybień gra i tak jest najładniejszym racerem.

Natomiast jeśli chodzi o ogół GT5, do dostałem znacznie więcej niż to o co walczyłem. Zaczynają od wyjebistego modelu jazdy, który jest najlepszym i najbardziej realistycznym jaki znam, przez bajery jak zniszczenia, zmienne warunki pogodowe, 16/12 aut na trasie itp. po rozbudowanie GT5 czyli Społeczność, online, specjalne zadania Top Gear, NASCAR, AMG. Ta gra oferuje mnóstwo rozrywki i wciąga jak bagno. Po początkowym zawodzie jaki odczułem teraz wiem, że gram w najlepszy wyścig jaki kiedykolwiek kupiłem.




BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24363 dnia: Listopada 25, 2010, 11:12:24 am »
Jednak nadal jesteś trollem. Najpierw pytasz, a potem jak ktoś ci odpowie do wklejasz żalowy obrazek. Nie ma sensu dalej prowadzić "dyskusji" z tobą.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24364 dnia: Listopada 25, 2010, 11:19:29 am »

http://www.lensoftruth.com/?p=24784

widać, że trasa (przynajmniej ta) lepiej wygląda w forzy. wystarczy porównać odcinek z 6:14 (po stronie forzy) i 6:33 (po stronie gt). o ile się nie mylę, ujęcie z 3:41 (po stronie gt) też już kiedyś było porównywane z podobnym z forzy i wyszło na niekorzyść gt. zniszczenie wyglądają lepiej w forzy, no ale nie wiadomo jaki level miał kierowca w gt.

samochody jak samochody. za słaba jakość, na filmiku wyglądają podobnie, z lekką przewagą po stronie gt. głównie przez przywiązanie do szczegółów. cały efekty jebią trochę cienie, np. w 1:48.

na filmiku widać za to wyraźnie różnicę w modelu jazdy. ten z gt wygląda znaczenie bardziej sim. forza jakby wszystko wybaczała (zjechałeś na trawę, dodałeś max gaz? nie ma sprawy, jedziemy dalej). no ale to było do przewidzenia.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24365 dnia: Listopada 25, 2010, 11:23:42 am »
Nie wiem jak KKRT ale dla mnie 6 lat =/= 2.5 - 3 lata
Czemu ludzie porównują ilość dni/lat, a nie ilość osobo-lat (man-year)? Wiadomo, że grupa ludzi posiadająca większą ilość pracowników zrobi dane zadanie szybciej, niż grupa o mniejszej ilości pracowników. Jednak całkowity czas spędzony przez wszystkich pracowników na pracy w obu grupach wciąż może być taki sam.

Dodatkowo, T10 sporo rzeczy (samochodów) robiło przez outsourcing, co odbija się negatywnie na jakości samochodów w grze.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24366 dnia: Listopada 25, 2010, 11:31:24 am »

http://www.lensoftruth.com/?p=24784

widać, że trasa (przynajmniej ta) lepiej wygląda w forzy. wystarczy porównać odcinek z 6:14 (po stronie forzy) i 6:33 (po stronie gt). o ile się nie mylę, ujęcie z 3:41 (po stronie gt) też już kiedyś było porównywane z podobnym z forzy i wyszło na niekorzyść gt. zniszczenie wyglądają lepiej w forzy, no ale nie wiadomo jaki level miał kierowca w gt.

samochody jak samochody. za słaba jakość, na filmiku wyglądają podobnie, z lekką przewagą po stronie gt. głównie przez przywiązanie do szczegółów. cały efekty jebią trochę cienie, np. w 1:48.

na filmiku widać za to wyraźnie różnicę w modelu jazdy. ten z gt wygląda znaczenie bardziej sim. forza jakby wszystko wybaczała (zjechałeś na trawę, dodałeś max gaz? nie ma sprawy, jedziemy dalej). no ale to było do przewidzenia.

Moze koles gra ze wspomagaczami... ma w koncu linie hamowania.  8)


Ciekawe jak wyglada porowanie AI w obu grach ?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24367 dnia: Listopada 25, 2010, 11:31:34 am »
:Jak na tyle lat produkcji i kasy wypada niespecjalnie przy FM. GT5 miało miażdżyć wszystkie racery a dostaliśmy dobra/bardzo dobrą grę. Może następnym razem się uda.

Dostaliśmy najbardziej rozbudowany racer generacji z najlepszą fizyką jazdy w tej generacji, jedynie grafa zawodzi i tutaj też uważam,że Poly dało ciała.

Fun 10/10, grafa od 7/10 do 9/10 w zależności od momentu

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24368 dnia: Listopada 25, 2010, 11:34:43 am »
Wogole skad sie wzielo to 300 osob przy FM3 ?? Googluje googluje i nic nie znajduje.


:Jak na tyle lat produkcji i kasy wypada niespecjalnie przy FM. GT5 miało miażdżyć wszystkie racery a dostaliśmy dobra/bardzo dobrą grę. Może następnym razem się uda.

Dostaliśmy najbardziej rozbudowany racer generacji z najlepszą fizyką jazdy w tej generacji, jedynie grafa zawodzi i tutaj też uważam,że Poly dało ciała.

Fun 10/10, grafa od 7/10 do 9/10 w zależności od momentu

Czy mozliwosc grzebania przy samochodach jest tez taka jak w FM3 ? I jak AI wypada ?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24369 dnia: Listopada 25, 2010, 11:37:22 am »
nie mam pojęcia bo mam za mały lvl i za słabe auta by coś powiedzieć.

AI na pewno najlepsze z serii ale o to nie trudno :P Też trzeba sporo grać by lepiej się wypowiedzieć bo logiczne,że w każdej grze wyścigowej w początkowych eventach konsola jeździ jak ogórki

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24370 dnia: Listopada 25, 2010, 11:39:57 am »
Jednak nadal jesteś trollem. Najpierw pytasz, a potem jak ktoś ci odpowie do wklejasz żalowy obrazek. Nie ma sensu dalej prowadzić "dyskusji" z tobą.

inaczej nie da się skomentować bredni mega fanboya sony który wyrwał bana na paru stronach za trollowanie, nic się nie zmieniłeś, zresztą wystarczy spojrzeć na główną stronę gameonly jak dzielnie walczysz w temacie gt5 ale przegrywasz   :lol: nie o takie gt5 walczyłeś ! nie o takie...

a ten ,,najlepszy model jazdy'' sprawdzę sobie na twojej kierownicy, bo o ile oprawa AV nie zachwyca i tu nie ma dyskusji to granie na kiero może być super

to porównanie gt5 vs fm3 pokazuje jak w gt5 kuleje płynność oraz jak trasa gt5 odstaje od trasy fm3 :P


@mr. - teraz liczmy ile osób robiło gt5 ale wcześniej  kkrt i jego mafia jechała po AW a przecież to gra robiona przez ok 50 osób  :cry:

a gdzie jest info że T10 to 300 osób ?  

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24371 dnia: Listopada 25, 2010, 11:48:41 am »
Wogole skad sie wzielo to 300 osob przy FM3 ?? Googluje googluje i nic nie znajduje.
Poszukaj lepiej.

After the Gran Turismo PS3 E3 2006 unveiling of Kazunori Yamauchi revealed in April 2008 that 150 people work for more than four years of Gran Turismo 5.
Poczytaj sobie lepiej, sam Kazunori w paru wywiadach przyznal, ze maja 110 osob, w porywach do 140, a na poczatku GT 5, czyli w 2006 mieli 50 osobowy zespol.


Nie wiem jak KKRT ale dla mnie 6 lat =/= 2.5 - 3 lata
Moze dlatego, ze czesc assetsow to copy paste z FM 2 [jak New York]? Silnik tez FM 2, czesc samochodow tez FM 2, wiekszosc researchu fizyki to FM 2 itd itp. FM 3 nei byla robiona od podstaw a na bazie FM 2, wiec kulumuje czas obydwu produkcji, tak jak sie kumuluje czas produkcji GT 4 wzgledem GT 3.

W GT 5 z GT 4 masz tylko z dwie/trzy trasy i standardy, wszystko inne jest kompletnie nowe.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24372 dnia: Listopada 25, 2010, 11:59:27 am »
@KKRT jest jeszcze GT PSP :D

Co do AI, moze ktos zorbic test i zatrzymac samochod na trasie (op srodku i po obu stronach trasy) i sprawdzic czy samochody jadace za nim beda omijac przeszkode,czy moze pojada po linii i bedzie kraksa ?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24373 dnia: Listopada 25, 2010, 12:05:32 pm »
@KKRT jest jeszcze GT PSP Very Happy
Yyyy?

Co do AI, moze ktos zorbic test i zatrzymac samochod na trasie (op srodku i po obu stronach trasy) i sprawdzic czy samochody jadace za nim beda omijac przeszkode,czy moze pojada po linii i bedzie kraksa ?
A po co? Przeciez AI Cie omija, wiec tym bardziej Cie ominie podczas takiego manewru. Zreszta ktos dawal filmik z Londynu jak koles sie przyblokowal na luku i AI go ominelo.
AI nie mozna niczego zarzucic w GT 5, jest swietne.

Wiadomość scalona: [time]Listopad 25, 2010, 13:09:02 pm[/time]
wcześniej  kkrt i jego mafia jechała po AW a przecież to gra robiona przez ok 50 osób  Crying or Very sad
Czy GT 5 chodzi w nagorszym subHD tej generacji? Czy GT 5 jest nudne? Nie, wiec sorry, ale nietrafione.

Poza tym ja nie mowie, ze GT 5 jest gorsze przez to, ze ma mniej ludzi. Po prostu argument 'gra ma wielki budzet i duzo czasu' jest z dupy wziety i kompletnie mija sie z prawda, bo PD faktycznie robi gry szybciej wzgledem jednego pracownika niz np Criterion czy Turn10.

Wiadomość scalona: [time]Listopad 25, 2010, 13:10:03 pm[/time]
to porównanie gt5 vs fm3 pokazuje jak w gt5 kuleje płynność oraz jak trasa gt5 odstaje od trasy fm3 Razz
Chyba na Twoim monitorze Suzuka jest ladniejsza w FM 3. No i plynnosc odstaje, bo gra 'troche' wiecej liczy.
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2010, 12:10:44 pm wysłana przez KKRT »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24374 dnia: Listopada 25, 2010, 12:14:06 pm »
Jednak nadal jesteś trollem. Najpierw pytasz, a potem jak ktoś ci odpowie do wklejasz żalowy obrazek. Nie ma sensu dalej prowadzić "dyskusji" z tobą.

inaczej nie da się skomentować bredni mega fanboya sony który wyrwał bana na paru stronach za trollowanie, nic się nie zmieniłeś, zresztą wystarczy spojrzeć na główną stronę gameonly jak dzielnie walczysz w temacie gt5 ale przegrywasz   :lol: nie o takie gt5 walczyłeś ! nie o takie...

Chłopcze skąd ty możesz wiedzieć jakiego ja GT5 oczekiwałem, ale masz rację, że nie takiego bo to co zobaczyłem w GT5 przerosło moje oczekiwania. Na głównej nabijam się z twoich alterkont i tyle. Gdybyś czytał co piszę w temacie o GT5 to wiedziałbyś, że mam swoje uwagi odnośnie tej gry. Tylko po co ja ci to piszę, skoro takiemu fanbojowi nic nie przemówi do rozumu.

Gdyby postawić takie wymagania wobec Forzy to więcej jak 5/10 by nie dostała. Może pobawmy się  i napiszmy co powinno być w Forzie 4. No to jedziemy. Mają być zmienne warunki pogodowe, symulacyjny model jazdy, lepsze zniszczenia, ponad 1000 aut, 16 aut na trasie, zmienne pory dnia. Jeśli tego nie będzie to Forza 4 będzie gównem.

Wiadomość scalona: Listopada 25, 2010, 12:15:28 pm
to porównanie gt5 vs fm3 pokazuje jak w gt5 kuleje płynność oraz jak trasa gt5 odstaje od trasy fm3 Razz
Chyba na Twoim monitorze Suzuka jest ladniejsza w FM 3. No i plynnosc odstaje, bo gra 'troche' wiecej liczy.

16 aut na trasie to nie śmieszne 8. Przy 16 autach Forza trzymałaby 5 klatek na sekundę. Już nie wspominam, że modele LOD z FM3 to kpina.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24375 dnia: Listopada 25, 2010, 12:15:32 pm »
@mr. - teraz liczmy ile osób robiło gt5 ale wcześniej  kkrt i jego mafia jechała po AW a przecież to gra robiona przez ok 50 osób  Crying or Very sad
Dokładnie to od 40 (na początku prac nad AW) do ok 45 osób pod koniec prac ;)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24376 dnia: Listopada 25, 2010, 12:32:28 pm »
@KKRT jest jeszcze GT PSP Very Happy
Yyyy?

 :troll:

Cytuj
Co do AI, moze ktos zorbic test i zatrzymac samochod na trasie (op srodku i po obu stronach trasy) i sprawdzic czy samochody jadace za nim beda omijac przeszkode,czy moze pojada po linii i bedzie kraksa ?
A po co? Przeciez AI Cie omija, wiec tym bardziej Cie ominie podczas takiego manewru. Zreszta ktos dawal filmik z Londynu jak koles sie przyblokowal na luku i AI go ominelo.
AI nie mozna niczego zarzucic w GT 5, jest swietne.


Co do AI, moze ktos zorbic test i zatrzymac samochod na trasie (op srodku i po obu stronach trasy) i sprawdzic czy samochody jadace za nim beda omijac przeszkode,czy moze pojada po linii i bedzie kraksa ?

http://www.nowgamer.com/features/1088/gran-turismo-5-review-10-reasons-to-be-sad?o=1#listing
Cytuj
Gran Turismo is infamous for its bad AI. It has always been criticized for having AI racers that simply follow a predetermined route around a track, all bunched up like they’re being driven by a computer. Oh.

Well, things have improved with each iteration of Gran Tuirismo. However, Gran Turismo 5 hardly pushes the boat out in terms of AI.

To test it we parked up on the racing line, towards the end of a nice long straight, and waited to see how the AI would deal with a stationary object (our Skyline). You’d hope that it would recognize it, and take avoiding action. Not a bit of it – most of the cars just plowed straight into us.


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24377 dnia: Listopada 25, 2010, 12:50:16 pm »
http://www.nowgamer.com/features/1088/gran-turismo-5-review-10-reasons-to-be-sad?o=1#listing
Cytuj
Gran Turismo is infamous for its bad AI. It has always been criticized for having AI racers that simply follow a predetermined route around a track, all bunched up like they’re being driven by a computer. Oh.

Well, things have improved with each iteration of Gran Tuirismo. However, Gran Turismo 5 hardly pushes the boat out in terms of AI.

To test it we parked up on the racing line, towards the end of a nice long straight, and waited to see how the AI would deal with a stationary object (our Skyline). You’d hope that it would recognize it, and take avoiding action. Not a bit of it – most of the cars just plowed straight into us.
Bzdura totalna, AI bardzo dobrze Cie omija jak moze, zreszta to nie jest przypadkiem ten serwis co wystawil grze 7 za grafike?

Obejrzyj sobie filmiki Chrisa - http://www.youtube.com/user/christheimperator
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2010, 12:53:09 pm wysłana przez KKRT »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24378 dnia: Listopada 25, 2010, 12:58:30 pm »
Nie ważne KKRT. LoNdEk i tak będzie ufał tym co wystawią jak najniższą ocenę GT5. Najpierw pyta o AI a jak mu odpowiedz, to i tak Ci napisze, że nie masz racji, bo jakiś tam serwis twierdzi inaczej. ch** tam, że masz grę w domu, że są filmiki na dowód tego, że AI Cię omija. To się po prostu nie liczy.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24379 dnia: Listopada 25, 2010, 13:03:03 pm »
Nie ważne KKRT. LoNdEk i tak będzie ufał tym co wystawią jak najniższą ocenę GT5. Najpierw pyta o AI a jak mu odpowiedz, to i tak Ci napisze, że nie masz racji, bo jakiś tam serwis twierdzi inaczej. ch** tam, że masz grę w domu, że są filmiki na dowód tego, że AI Cię omija. To się po prostu nie liczy.

Wiesz dobrze, ze to dziala w obie strony :) .. na tym polega calty FUN :)

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24380 dnia: Listopada 25, 2010, 13:16:16 pm »
Jednak nadal jesteś trollem. Najpierw pytasz, a potem jak ktoś ci odpowie do wklejasz żalowy obrazek. Nie ma sensu dalej prowadzić "dyskusji" z tobą.

inaczej nie da się skomentować bredni mega fanboya sony który wyrwał bana na paru stronach za trollowanie, nic się nie zmieniłeś, zresztą wystarczy spojrzeć na główną stronę gameonly jak dzielnie walczysz w temacie gt5 ale przegrywasz   :lol: nie o takie gt5 walczyłeś ! nie o takie...

Chłopcze skąd ty możesz wiedzieć jakiego ja GT5 oczekiwałem, ale masz rację, że nie takiego bo to co zobaczyłem w GT5 przerosło moje oczekiwania. Na głównej nabijam się z twoich alterkont i tyle. Gdybyś czytał co piszę w temacie o GT5 to wiedziałbyś, że mam swoje uwagi odnośnie tej gry. Tylko po co ja ci to piszę, skoro takiemu fanbojowi nic nie przemówi do rozumu.

Gdyby postawić takie wymagania wobec Forzy to więcej jak 5/10 by nie dostała. Może pobawmy się  i napiszmy co powinno być w Forzie 4. No to jedziemy. Mają być zmienne warunki pogodowe, symulacyjny model jazdy, lepsze zniszczenia, ponad 1000 aut, 16 aut na trasie, zmienne pory dnia. Jeśli tego nie będzie to Forza 4 będzie gównem.

Wiadomość scalona: Listopada 25, 2010, 12:15:28 pm
to porównanie gt5 vs fm3 pokazuje jak w gt5 kuleje płynność oraz jak trasa gt5 odstaje od trasy fm3 Razz
Chyba na Twoim monitorze Suzuka jest ladniejsza w FM 3. No i plynnosc odstaje, bo gra 'troche' wiecej liczy.

16 aut na trasie to nie śmieszne 8. Przy 16 autach Forza trzymałaby 5 klatek na sekundę. Już nie wspominam, że modele LOD z FM3 to kpina.

alterkont ?  biegnij do adminów żeby sprawdzili IP

jakie wymagania wobec forzy jak już dwie wyszły na x360 zgarniając oceny nieosiągalne dla gt5 zaś trzecia za rok uderzy, to gt5 robili 6lat i wydali na nie 60mln $

na co komu 800 samochodów  z psp ? albo trasy z ps2/psp  :lol:  do pobicia będzie jedynie pogoda na 6 trasach + nocka i rozbudowanie gry.

a tutaj ciekawostka ze studia T10, ciekawostka bo nic pewnego.


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24381 dnia: Listopada 25, 2010, 13:22:28 pm »
Problem tego serwisu byl pewnie taki, ze postawili samochod po wyjsciu z zakretu, albo w szybkim miejscu. AI nie zatrzyma sie dla Ciebie, bedzie probowac Cie wyminac, ale dalej sie sciga. W sytuacji gdy ma samochod z boku, a Ciebie z boku, bedzie probowalo objechac Cie z drugiej strony, ale jesli nie da rady to wiadomo, ze oberwiesz. AI po prostu nie zachowuje sie - 'o player, trzeba sie trzymac z daleko i hamowac za wszelka cene', oni sie sciagaja z Toba i innymi AI. To AI pisane pod wyscigi, a nie anomalie.

Za to jak postawisz samochod w miejscu wygodnym dla AI, z odpowiednia iloscia miejsca to zawsze zjedzie ze swojej linii i Cie ominie, nie tracac nawet zbytnio szybkosci.

Zrobilem pare testow. AI zawsze stara sie Cie ominac na drodze, nei wyjezdza pobocze, predzej w Ciebie uderzy. AI zawsze zwalnia, w sytuacjach gdy zauwazy Cie za pozno. Mialem tez sytuacje, ze  ustawilem sie za gorka, jechaly 3 samochody, 2 z nich mocno zwolnily i wyminely mnie i siebie walczyly wzajemnie o miejsce, trzeci samochod byl za nimi, jechal z dosc spora predkoscia, nie widzial mnie, wiec ominal ich prawa strone i mnie walnal ;p. AI wiec widzi tylko to co ma faktycznie przed soba, a nie globalnie! Gdy je spychasz do tego stopnia, ze musi sie zatrzymac AI, sie cofa i probuje Cie ominac.

Ps. Testy robilem w arcade na srednim poziomie trudnosci.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24382 dnia: Listopada 25, 2010, 13:28:17 pm »
jakie wymagania wobec forzy jak już dwie wyszły na x360 zgarniając oceny nieosiągalne dla gt5 zaś trzecia za rok uderzy, to gt5 robili 6lat i wydali na nie 60mln $

Sugerujemy się ocenami? OK! W takim razie Uncharted 2, którego tak jedziesz na forum PE okazuje się być najlepszym exlusivem tej generacji. Ma średnią wyższą niż całe to Halo czy Alan Wake. A może jednak spojrzymy na sprzedaż...seria GT gniecie Forzę jak robaka. Albo wróćmy jeszcze do ocen...GT3 niszczy Forzę w takim razie.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24383 dnia: Listopada 25, 2010, 13:36:29 pm »
No wlasnie ciekawe jak wypadnie sprzedaz GT5 :) zakladam ze przebije FM3, ale imo. bedzie max 4-5 mln

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24384 dnia: Listopada 25, 2010, 13:40:06 pm »
GT3 niszczy Forzę w takim razie.

Bo GT3 było zajebiste jak na swoje czasy, tak jak Forza na swoje. GT5 jak na aktualne czasy już nie jest, stąd słabsze oceny.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24385 dnia: Listopada 25, 2010, 13:45:28 pm »
Bo GT3 było zajebiste jak na swoje czasy, tak jak Forza na swoje. GT5 jak na aktualne czasy już nie jest, stąd słabsze oceny.

Zagrasz, będzie jak z Heavy Rain i po co ci to?  :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24386 dnia: Listopada 25, 2010, 13:57:09 pm »
ale imo. bedzie max 4-5 mln
Czyli sprzeda sie gorzej niz Prologue? :> Conajmniej 3-4m to pekna w pierwszym miesiacu.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24387 dnia: Listopada 25, 2010, 13:59:57 pm »
ale imo. bedzie max 4-5 mln
Czyli sprzeda sie gorzej niz Prologue? :> Conajmniej 3-4m to pekna w pierwszym miesiacu.

Tak mi sie wlasnie wydaje. Prologue byl tanszy i do tego mozna chyba go z PSN pobrac, ale czas pokaze kto mial racje. W USA liczba preorderow nie zachywaca, ale to EU najwiecej GT wchlonie.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24388 dnia: Listopada 25, 2010, 14:02:03 pm »
Cytat: Iras
Zagrasz, będzie jak z Heavy Rain i po co ci to?

Zaraz zaraz ale ja dalej utrzymuję że Heavy Rain nie jest żadnym "Wielkim Dziełem Sztuki" ani "Grą Tylko Dla Dojrzałych", co niektórzy rzucali z pasją sonymudżahedina tylko żeby się dowartościować. Fajna gierka, na 8, a nie żadne wiekopomne dzieło przed którym klękać mają narody, bo ostatecznie jego dorosłość kończyła się na tym że pojawiają się cycki i krew. Książki z taką fabułą leżą w kiosku za 4,99 zł razem z harlekinami i coelho. Można coś takiego przelecieć dla rozrywki, ale nazywanie tego dziełem sztuki, to była przesada i dalej tą opinie podtrzymuję. Tak więc:

Cytat: Iras
Zagrasz, będzie jak z Heavy Rain

Też tak uważam.

  

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24389 dnia: Listopada 25, 2010, 14:02:28 pm »
W takim razie Uncharted 2, którego tak jedziesz na forum PE okazuje się być najlepszym exlusivem tej generacji.
Podoba mi się, jak cały czas zapominasz o Super Mario Galaxy i Super Mario Galaxy 2 ;)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24390 dnia: Listopada 25, 2010, 14:02:33 pm »
A od kiedy to preordery decydują o tym, czy gra się dobrze sprzeda? o_O Proszę Cię.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24391 dnia: Listopada 25, 2010, 14:13:56 pm »
W takim razie Uncharted 2, którego tak jedziesz na forum PE okazuje się być najlepszym exlusivem tej generacji.
Podoba mi się, jak cały czas zapominasz o Super Mario Galaxy i Super Mario Galaxy 2 ;)

Mi za to podoba się jak cały czas udajesz, że Wii zalicza się do grona next-gen pokroju PS3 i X0. ;)

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24392 dnia: Listopada 25, 2010, 15:10:16 pm »



Model jazdy jest genialny ale graficznie ta gra to chyba największe rozczarowanie tej generacji jak dla mnie

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24393 dnia: Listopada 25, 2010, 15:11:57 pm »
Mi za to podoba się jak cały czas udajesz, że Wii zalicza się do grona next-gen pokroju PS3 i X0. Wink
Czyli jeszcze lepiej - gra, która pod względem technicznym jest w poprzedniej generacji dzięki grywalności nawet w 2009/2010 potrafi zdobywać lepsze noty, niż gry z super-mega-wykurwistą grafiką :lol:
Poza tym nie mówiłeś nic o PS3 czy X0, lecz o "tej generacji". Wii, jako konsola stacjonarna, wyszło w tym samym roku, co PS3 i rok później, niż X0; jest następczynią GameCube'a. Czy tego chcesz, czy nie, jest więc konsolą tej generacji. ;)
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2010, 15:13:40 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24394 dnia: Listopada 25, 2010, 15:15:38 pm »
Ten dym daję efekt gorącego powietrza..dlatego to wygląda jak wygląda na SCREENACH. Jak dla mnie nie ma ładniejszego racera póki co, szczególnie SIM RACERA(tu chodzi mi o produkty Eutechnyx oraz może FM2), bo FM3 ma mało wspólnego z symulacją, ma bardzo przyjemny model jazdy, który jednak sporo wybacza(mowa o wszelkich asystach off), zresztą jak wył. wszelkie asysty, to i tak gra pomaga w skręcaniu kół, gdzieś na YT był nawet filmik o tym. AI jest w Gt5 nawet lepsze niż te z Fm3. Jedyne czego mi brak to Premium Porsche, oraz cienie do poprawy.
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2010, 15:20:40 pm wysłana przez Unlimited »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24395 dnia: Listopada 25, 2010, 15:16:24 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Model jazdy jest genialny ale graficznie ta gra to chyba największe rozczarowanie tej generacji jak dla mnie

To są statyczne obrazki. Czy w trakcie gry też to się rzuca tak mocno w oczy?

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24396 dnia: Listopada 25, 2010, 15:18:25 pm »
ojj tak unlimited przez efekt gorącego powietrza auta aż się topią w ząbkowym tępie :P

Wiadomość scalona: Listopada 25, 2010, 15:18:54 pm
ojj tak unlimited przez efekt gorącego powietrza auta aż się topią w ząbkowym tępie :P

ps. podczas gry nie aż tak bardzo ale na replayach wygląda to czasem tragicznie

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24397 dnia: Listopada 25, 2010, 15:20:08 pm »
Mi za to podoba się jak cały czas udajesz, że Wii zalicza się do grona next-gen pokroju PS3 i X0. Wink
Czyli jeszcze lepiej - gra, która pod względem technicznym jest w poprzedniej generacji dzięki grywalności nawet w 2009/2010 potrafi zdobywać lepsze noty, niż gry z super-mega-wykurwistą grafiką :lol:
Poza tym nie mówiłeś nic o PS3 czy X0, lecz o "tej generacji". Wii, jako konsola stacjonarna, wyszło w tym samym roku, co PS3 i rok później, niż X0; jest następczynią GameCube'a. Czy tego chcesz, czy nie, jest więc konsolą tej generacji. ;)

Szkoda, że samo Niny przy premierze Wii mówiła, że to konsola, która trafia w inny target i nie jest konkurencją dla PS3 i X0. ;)

Wiadomość scalona: Listopada 25, 2010, 15:22:34 pm
Ten dym daję efekt gorącego powietrza..dlatego to wygląda jak wygląda na SCREENACH. Jak dla mnie nie ma ładniejszego racera póki co, szczególnie SIM RACERA(tu chodzi mi o produkty Eutechnyx oraz może FM2), bo FM3 ma mało wspólnego z symulacją, ma bardzo przyjemny model jazdy, który jednak sporo wybacza(mowa o wszelkich asystach off), zresztą jak wył. wszelkie asysty, to i tak gra pomaga w skręcaniu kół, gdzieś na YT był nawet filmik o tym. AI jest w Gt5 nawet lepsze niż te z Fm3. Jedyne czego mi brak to Premium Porsche, oraz cienie do poprawy.

Możesz mi podesłać ten filmik z Forzy o którym piszesz?
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2010, 15:22:34 pm wysłana przez BoBaN »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24398 dnia: Listopada 25, 2010, 15:25:11 pm »
Mi za to podoba się jak cały czas udajesz, że Wii zalicza się do grona next-gen pokroju PS3 i X0. Wink
Czyli jeszcze lepiej - gra, która pod względem technicznym jest w poprzedniej generacji dzięki grywalności nawet w 2009/2010 potrafi zdobywać lepsze noty, niż gry z super-mega-wykurwistą grafiką :lol:
Poza tym nie mówiłeś nic o PS3 czy X0, lecz o "tej generacji". Wii, jako konsola stacjonarna, wyszło w tym samym roku, co PS3 i rok później, niż X0; jest następczynią GameCube'a. Czy tego chcesz, czy nie, jest więc konsolą tej generacji. ;)

Szkoda, że samo Niny przy premierze Wii mówiła, że to konsola, która trafia w inny target i nie jest konkurencją dla PS3 i X0. ;)
so what?
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2010, 15:31:27 pm wysłana przez Lem »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24399 dnia: Listopada 25, 2010, 15:26:30 pm »
Srat! :evil: :evil: :evil: