Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2763296 razy)

0 użytkowników i 23 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25240 dnia: Grudnia 16, 2010, 18:16:06 pm »
Heh... Jeśli nie widzisz różnicy między materiałami z gry wyrenderowanymi z większym AA i efektami cząsteczkowymi w pełnej rozdzielczości, a trailerem, który z grą nie ma kompletnie nic wspólnego, to mnie się tego tematu ciągnąć nie chce. Rację ci przyznam dopiero, kiedy zobaczę Yamauchiego, który UDAJE, że jedzie w wyścigu, gdzie na trasie są 32 samochody - najwyższy LOD + ray tracing (lol), a tor jest wykonany na poziomie miejscówek z Photo Travel.

Aha, w trailerze z FM2 (gameplay footage - a jakże) na trasie było 12 samochodów. Może w czwórce ostatecznie zobaczymy taką ilość przeciwników i feature'y "zapowiedziane" przy pomocy zlepku (podobno krojonych) urywków filmowych.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25241 dnia: Grudnia 16, 2010, 18:39:34 pm »
No faktycznie z tymi teaser'ami to T10 przesadziło.
CGI, ok, dziękuję, ale po co mi to.
W teaser'ach od PD przynajmniej użyto assetsów z gry, które widzimy grając w GT5 - trasy, samochody.
Teaser T10 to czysta fantazja.
Podobnie te screenshoty i trailery na oficjalnej stronie FM3. W grze nawet podczas Photo Mode tylko jedno auto  miało wymodelowane wnętrze i zaawansowaną geometrię, w trailerze oczywiście wszystko wygląda elegancko, każde auto to model wysokiej jakości - ktoś tu próbuje kogoś zrobić w uja.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25242 dnia: Grudnia 16, 2010, 18:43:09 pm »
czy ty naprawdę wierzyłeś, że xbox pociągnie raytracing po zobaczeniu tego trailera, że teraz tak hejtujesz?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25243 dnia: Grudnia 16, 2010, 18:50:47 pm »
Chodzi o zasadę i wiarygodność.
"We don't bullshot"
Ta jasne.
Akurat te bullshoty z ich strony wydawały się być wiarygodne, bo w GT5P dało się osiągnąć taki poziom.
Oczywiście dałem się nabrać, a finalny produkt mnie rozczarował, bo nie zobaczyłem tego na ekranie tv i nikt nawet nie pisnął słówkiem, że wyścig tak nie będzie wyglądać.

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25244 dnia: Grudnia 16, 2010, 18:53:16 pm »
ja mysle że Iras pierdoli dla samego pierdolenia. Ja pamietam jak zobaczyłem ten trailer na E3 2009 to uznałem go za ciekawostke, byl fajny i efekciarski i tyle. Nie wiem jakim ignorantem trzeba byc wierzyc w tak wygladajaca gre oraz jakim trollem by wypominać to T10 i hejtowac.

dziwne ze jakos nikt sie nie przyczepia do trailerow deus ex albo nfs'a ostatniego...

Jeszcze co do grafiki w rozgrywce FM 3 vs GT 5.

Pamietacie ten trailer? :>


Bullshot quality, ray-tracing, cienie zupgrade'owane, dym [choc jest go wyjatkowo malo] z fizyka oraz samochody majace 1m poly i mimo to, grafika nie wyglada tak dobrze jak na trailerach PD, gdzie jest tylko image quality podbite. Srodowiska tez nie sa za ladne w tym trailerze, strasznie odstaja od ray-tracingowanych samochodow.

ten raytracing to efekt ktory odpowiada za oswietlenie? jesli tak to super to wyglada. chcialbym zeby w nastepnej generacji kolejna forza i gt mialy to.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25245 dnia: Grudnia 16, 2010, 18:55:53 pm »
Nie chodzi o to, w co uwierzyłem, a o to, co firma x próbuje mi wmówić, żeby sprzedać swój produkt. Ty hejtujesz Kaza, bo cie "oszukał" ze standardami (chociaż miały swój trailer i wyglądały tak jak w grze - lol), a ja hejtuję firmę, która stawia przede mną pajaca "grającego" do podrasowanego rendera i wierzy, że ja się na to nabiorę.

"First of all, at Turn 10, we don't bullshot."

Tak to brzmiało - nic tylko przyklasnąć  :lol:

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25246 dnia: Grudnia 16, 2010, 18:59:45 pm »
Bullshot to złożenie od screenshot. W 'trailer' nie ma nigdzie 'shot'. Zagadka rozwikłana, nie kłamią. :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25247 dnia: Grudnia 16, 2010, 19:10:29 pm »
Nie chodzi o to, w co uwierzyłem, a o to, co firma x próbuje mi wmówić, żeby sprzedać swój produkt. Ty hejtujesz Kaza, bo cie "oszukał" ze standardami (chociaż miały swój trailer i wyglądały tak jak w grze - lol), a ja hejtuję firmę, która stawia przede mną pajaca "grającego" do podrasowanego rendera i wierzy, że ja się na to nabiorę.

"First of all, at Turn 10, we don't bullshot."

Tak to brzmiało - nic tylko przyklasnąć  :lol:

przecież dobrze wiesz dlaczego hejtuje gt5. no chyba, że nie czytałeś odpowiedzi na Twoje pw ;)
co myślę o gt5 niech stanowi miks moich wypowiedzi na forum i fakt 16 levelu, nabitego w kilka dni. teraz pewnie miałbym znaczenie wyższy, ale z przyczyn ode mnie nie zależnych pogram dopiero w święta (oby). 
 

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25248 dnia: Grudnia 16, 2010, 19:12:39 pm »
@1man1jar
A co z obrazkami ze strony głównej? :P
Gdzie w grze jest jednocześnie po kilka aut wymodelowanych ze wszystkimi detalami?
No i do tego dochodzi fakt, że nikt nawet nie wspomniał przed premierą, że w gameplay'u nie zobaczymy kokpitu przez szybę :P
Jednak skłamali.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25249 dnia: Grudnia 16, 2010, 19:20:37 pm »
to samo zaczyna dziać się z Windowsem(dojdzie do tego że co rok będzie dostawać "nowy" system) LOL Laughing
Zaczyna?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Jedynie zwolnienie było w przypadku XP, jednak to był wyjątek, nie reguła.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25250 dnia: Grudnia 16, 2010, 20:38:05 pm »
bo to jest kur** trailer. rozumiesz??
czy jak pokazali trailer z me3 na tegorocznym rozdaniu nagród to też myślałeś, że gra tak będzie wyglądać???????

przecież jasne jest, że nie ma co się fapować na materiały z gry (JAKIEJKURWAKOLWIEK) przed jej premierą bo deweloperzy odpierdalają różne kwiatki (patrz 500! stron tematu o gt5 i efekt końcowy). no kur** jesteście tępakami jak tego nie rozumiecie.
Ty naprawde nic nie rozumiesz. Przypomnij sobie teksty z E3, ze to byl filmik zrobiony w video editorze Forza 3. Zreszta assetsy masz z gry [samochody z menu oraz trasy], tylko reszta jest podciagnieta. GT 5 tego nie robi i mimo to, trailery wygladaja lepiej.

Wiadomość scalona: Grudnia 16, 2010, 20:40:23 pm
ten raytracing to efekt ktory odpowiada za oswietlenie? jesli tak to super to wyglada. chcialbym zeby w nastepnej generacji kolejna forza i gt mialy to.
Nie liczylbym na to. Kolejne konsole nie udzwigna jeszcze ray-tracingu w realtime, no chyba, ze ktos z jakas dobra aproksymacja wyskoczy albo specjalnym hardware'em do ray-tracingu w konsolach.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 16, 2010, 20:40:23 pm wysłana przez KKRT »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25251 dnia: Grudnia 16, 2010, 21:03:24 pm »
bo to jest kur** trailer. rozumiesz??
czy jak pokazali trailer z me3 na tegorocznym rozdaniu nagród to też myślałeś, że gra tak będzie wyglądać???????

przecież jasne jest, że nie ma co się fapować na materiały z gry (JAKIEJKURWAKOLWIEK) przed jej premierą bo deweloperzy odpierdalają różne kwiatki (patrz 500! stron tematu o gt5 i efekt końcowy). no kur** jesteście tępakami jak tego nie rozumiecie.
Ty naprawde nic nie rozumiesz. Przypomnij sobie teksty z E3, ze to byl filmik zrobiony w video editorze Forza 3. Zreszta assetsy masz z gry [samochody z menu oraz trasy], tylko reszta jest podciagnieta. GT 5 tego nie robi i mimo to, trailery wygladaja lepiej.

Wiadomość scalona: Grudnia 16, 2010, 20:40:23 pm
ten raytracing to efekt ktory odpowiada za oswietlenie? jesli tak to super to wyglada. chcialbym zeby w nastepnej generacji kolejna forza i gt mialy to.
Nie liczylbym na to. Kolejne konsole nie udzwigna jeszcze ray-tracingu w realtime, no chyba, ze ktos z jakas dobra aproksymacja wyskoczy albo specjalnym hardware'em do ray-tracingu w konsolach.

to ty nie rozumiesz, że ja mam wyje**ne na "materiały przedpremierowe", bo nauczony doświadczeniem (e3 2005+forza+gt5), wiem że chu** się mają do końcowego produktu. radzę zawczasu przyjąć każdemu taką postawę, co by potem nie płakał na forach, że miało być tak, a jest inaczej.
zanim dopierdolisz się do mnie o hejt w kierunku gt5 to spójrz w lustro, ewentualnie pogadaj z Irasem dlaczego robię tak, a nie inaczej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25252 dnia: Grudnia 16, 2010, 21:27:00 pm »
I znów stawiasz Forzę obok GT5, a my staramy się ci wytłumaczyć, że potknięcia PD mają się nijak do Turn10 z ich "we don't bullshot"...

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25253 dnia: Grudnia 16, 2010, 21:42:53 pm »
Bullshot to złożenie od screenshot. W 'trailer' nie ma nigdzie 'shot'. Zagadka rozwikłana, nie kłamią. :lol:
Trailer to filmik  składający się z obrazów wyświetlanych trzydzieści (z reguły) razy na sekundę, więc wychodzi 30 Bullshots Per Second.
W skrócie filmiki Turn'10 to 30BPS.
:lol:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 16, 2010, 21:45:13 pm wysłana przez Jurass »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25254 dnia: Grudnia 17, 2010, 07:34:13 am »
I znów stawiasz Forzę obok GT5, a my staramy się ci wytłumaczyć, że potknięcia PD mają się nijak do Turn10 z ich "we don't bullshot"...

potknięcia??

przecież jakby w forzie była taka trasa jak route7 w deszczu czy standardy, jak ze screenów becetola, to sonoklepy by się osrały ze szczęścia. mieliby koronny argument, że iksboks jet be.

zresztą już chyba zapomnieliście co się działo na forum przy okazji wyjścia forzy3. gify w sygnaturach, "sands of time". no przekurwalol był robiony z każdego niedociągnięcia. tymczasem w gt5 są takie kwiatki, że głowa mała, do tego brakuje połowy ficzerów (albo są, ale tylko w arcade, albo tylko w multi) i cisza.

wiem, że trudno przyznać się do hipokryzji, ale ta:

aż się wylewa z waszych profili.


1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25255 dnia: Grudnia 17, 2010, 08:51:54 am »
Ok Juras, point taken. :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25256 dnia: Grudnia 17, 2010, 11:19:02 am »
@s00s

Trudno żeby po premierze FM3 nie było flame'u na forach, skoro wcześniej prezentowali totalną ściemę, zapewniając przy tym "we don't bullshot", a w grze wyszło osiem "standard cars" na torze.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Poza tym Forza ma trochę więcej kwiatków bezpośrednio wpływających na grę, jak spieprzony po drugiej części model jazdy czy permanentne ułatwiacze.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tymczasem standardy z GT5 były ujawnione dawno i - choć starasz się ten fakt ignorować - dostały nawet swój trailer, na którym wyglądają dokładnie tak samo jak podczas gry. Od początku było wiadomo, że w grze lądują na zasadzie kopiuj/wklej z poprzednich części. Wtedy wylałem z tego powodu sporo żalu i nie widzę sensu wracać do tego po wielu miesiącach.

Gdybyś nadal chciał porównywać uczciwość w prezentowaniu materiałów PD do Turn10 - przecież oni nawet z różnym LOD'em w grze i Photo Travel się nie kryli  :D


http://img30.imageshack.us/i/obrazek1x.jpg/


http://img716.imageshack.us/i/obrazek2xm.jpg/

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25257 dnia: Grudnia 17, 2010, 11:56:55 am »
przecież jakby w forzie była taka trasa jak route7 w deszczu
Forza tez ma bardzo brzydkie trasy. Tylko Gran Turismo sie innymi standardami [premiumami?] ocenia.

do tego brakuje połowy ficzerów
80% od razu. Tylko 20% ficzerow premium dostalo sie do gry ....

"sands of time".
Bo to jest zalosna funkcja, ktorej sie wylaczyc nawet nie da.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25258 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:13:36 pm »
Sonoklapy...

kur**...

Moglibyście się postarać o jakiś lepszy tekst. Nie dość, że macie gorszą konsolę z gorszymi grami, to jeszcze macie gorsze zdolności twórcze xD

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25259 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:27:44 pm »
Bo "xbot" jest taki twórczy. Sztuka wyższa.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25260 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:35:27 pm »
Oczywiście, że tak :D

Xbot to świetna gra słów. Piękny neologizm, wydaje się być naturalny i jest oczywisty w swoim przekazie.

A Sonoklap? Co to w ogóle jest?!
To już PSlaves było lepsze od tego, choć nadal średnie.
Srsly. :troll:

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25261 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:38:03 pm »
 Sonoklap :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25262 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:42:02 pm »
Oczywiście, że tak :D

Xbot to świetna gra słów. Piękny neologizm, wydaje się być naturalny i jest oczywisty w swoim przekazie.

A Sonoklap? Co to w ogóle jest?!
To już PSlaves było lepsze od tego, choć nadal średnie.
Srsly. :troll:

Sonyboy jest całkiem spoko...

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25263 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:44:06 pm »
No Sonyboy nawet daje radę :D

Ale Panowie! Nie będziemy im pomagać wymyślać hasełek xD
No bez przesady! :troll:

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25264 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:44:36 pm »
Piękny neologizm
To stwierdzenie to liga: "pięknej otyłej dziewczyny".

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25265 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:46:02 pm »
Piękny neologizm
To stwierdzenie to liga: "pięknej otyłej dziewczyny".

Ten "piękny" stanowi eufemizm dla "świetny".

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25266 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:48:50 pm »
Wiem i w żaden sposób nie zmienia to mojej tezy.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25267 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:51:42 pm »
Otyła dziewczyna może być świetna, więc nie wiem gdzie twój problem :D
Swoją drogą, z jakiej racji neologizm to dla ciebie tylko i wyłącznie otyła dziewczyna? Owszem, wynaturzenie językowe, ale i tak może być wspaniałe w swojej formie.


Zapomnijmy o tym co napisałem.
Powinienem po prostu spytać:
No i?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 17, 2010, 13:58:05 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25268 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:53:25 pm »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25269 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:58:58 pm »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25270 dnia: Grudnia 17, 2010, 14:16:51 pm »
No i?
Niespecjalnie pasuje, ale nie wydaje mi się, że to miejsce i czas na dyskusję o produktywnych procesach językowych. Oi!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25271 dnia: Grudnia 17, 2010, 16:47:47 pm »
Trailer pierwszej gry z PS4 xD


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25272 dnia: Grudnia 20, 2010, 11:30:34 am »
Wydaje mi się czy Ty się jarałeś różowymi offscreenami z liniami (U2), twierdząc, że wyglądają lepiej i realistyczniej niż bezpośrednie zrzuty?

Wiadomość scalona: Grudnia 19, 2010, 23:41:59 pm
Ja przynajmniej patrze trzezwo na oprawe wizualna U2, a nie wychwalam go jaki on jest piękny i bez wad. Jest dużo piękniejszy wizualnie od U1, ale jeśli chodzi o ten element co pisałem wyżej wymięka (kilka osób na innych forach to samo potwierdza, sąsiad zresztą też he he). A te screeny co wrzucałeś to jakaś tragedia i rzeczywiście wyglądają jak z psp. Na moim tv giera niszczy ;). Z tego co widze to tylko Wulfen i pewnie Soul mogą sie w miare obiektywnie wypowiedzieć, bo większość ma klapki na oczach. Porównajcie sobie tekstury podłoża w jaskini U1 chapter 2 vs U2 chapter 4 (bieda z nędzą). Różnice kolosalna na korzyść jedynki (niebo a ziemia).
uncharted 2 jak dla mnie ma takie same lub bardzo podobne tekstury jak w jedynce a czasami w dwojce sa nawet lepsze
dowod:
uncharted 2(mapa fort czy jakos tak, ta co jest w jedynce)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

uncharted
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

To wypowiedzi dwóch osob z tego forum, które przyznały mi kiedyś racje :P. To tyle i proponawałbym wrócic do U3 bo tutaj tego sporu nie zakończymy (chyba, że w SW).

 Unlimited:
Wg. mnie lepsze tekstury ma część pierwsza. :P Można zrobić porównanie co bardziej podobnych miejscówek w obu grach. ;)

Lem:
Wedlug mnie takze pierwsza czesc ma lepsze tekstury...

No proszę ja Ciebie :)
Unlimited słucha teraz muzy na słabych przetwornikach a Lem zaprzeczył jakoby kiedykolwiek się z Tobą zgadzał.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25273 dnia: Grudnia 20, 2010, 11:59:28 am »
Gdzie ja słucham muzy na słabych przetwornikach ;>

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

U1 ma parę takich miejscówek gdzie tekstury są znacznie lepsze niż w U2(kiedyś nawet dawałem foty), problem polega na tym że jest to tylko parę miejscówek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25274 dnia: Grudnia 20, 2010, 12:27:17 pm »
U2 tych miejscówek ma znacznie więcej, a tekstury U1 w żaden sposób nie ustępują. U2 > U1 pod każdym względem i nie wiem nad czym się tu rozwodzić.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25275 dnia: Grudnia 20, 2010, 12:41:31 pm »
Jasne że ma tych miejscówek więcej, i generalnie jest sporo ładniejszą grą, natomiast wg. mnie dżungla wygląda lepiej w U1(tu także są lepsze tekstury) ;)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25276 dnia: Grudnia 20, 2010, 14:05:52 pm »
Wg ciebie, ale zostawmy to...

Cytuj
Święta jednak dla Gran Turismo 5

Gdy w zeszłym tygodniu na listach sprzedażowych w Wielkiej Brytanii, Gran Turismo 5 spadło na 6 pozycję, wydawało się, że będzie teraz sukcesywnie pikować w dół. Nic bardziej mylnego.

Okazuje się, że spora część Brytyjczyków uznała produkcję Polyphony Digital za idealny prezent pod choinkę, bowiem sprzedaż gry gwałtownie wzrosła w gorącym okresie przedświątecznym. Dzięki temu Gran Tursimo 5 ponownie znalazło się na samym szczycie, wyprzedzając lidera z zeszłego tygodnia - Call of Duty: Black Ops. Ale i tak największą niespodzianką jest pojawienie się w pierwszej dziesiątce 007: Blood Stone, gry, która była już skazywana na straty. Poniżej aktualne zestawienie.

1. Gran Turismo 5 (Sony)
2. Call of Duty: Black Ops (Activision Blizzard)
3. Need for Speed: Hot Pursuit (EA)
4. FIFA 11 (EA Sports)
5. Assassin's Creed: Brotherhood (Ubisoft)
6. Medal of Honor (EA Games)
7. Fallout: New Vegas (Bethesda)
8. Red Dead Undead Nightmare (Rockstar)
9. 007: Blood Stone (Activision)
10. Sports Champions (Sony)l

Gran Turismo pierwsze, gra na Move w pierwszej dziesiątce, brak m$ i Kinecta - święta  ange

Huh?
Cytuj
Latest UK Software Charts
 
TOP 40 ENTERTAINMENT SOFTWARE - INDIVIDUAL FORMATS (UNITS), WEEK ENDING 18 December 2010

1. JUST DANCE 2    WII    UBISOFT    UBISOFT
2. GRAN TURISMO 5    PS3    SONY COMPUTER ENT.    SONY COMPUTER ENT.
3. CALL OF DUTY: BLACK OPS    XB360    ACTIVISION    ACTIVISION BLIZZARD
4. NEED FOR SPEED: HOT PURSUIT    XB360    EA GAMES    ELECTRONIC ARTS
5. CALL OF DUTY: BLACK OPS    PS3    ACTIVISION    ACTIVISION BLIZZARD
6. DONKEY KONG COUNTRY RETURNS    WII    NINTENDO    NINTENDO
7. ASSASSIN'S CREED: BROTHERHOOD    XB360    UBISOFT    UBISOFT
8. WII FIT PLUS    WII    NINTENDO    NINTENDO
9. NEED FOR SPEED: HOT PURSUIT    PS3    EA GAMES    ELECTRONIC ARTS
10. FIFA11 XB360    EA SPORTS    ELECTRONIC ARTS
11. FIFA 11    PS3    EA SPORTS    ELECTRONIC ARTS
12. PROFESSOR LAYTON AND THE LOST FUTURE    DS    NINTENDO    NINTENDO
13. MARIO KART WII    WII    NINTENDO    NINTENDO
14. MICHAEL JACKSON: THE EXPERIENCE    WII    UBISOFT    UBISOFT
15. KINECT SPORTS    XB360    MICROSOFT    MICROSOFT
16. ASSASSIN'S CREED: BROTHERHOOD    PS3    UBISOFT    UBISOFT
17. WII PARTY    WII    NINTENDO    NINTENDO
18. JUST DANCE    WII    UBISOFT    UBISOFT
19. NEW SUPER MARIO BROS.    DS    NINTENDO    NINTENDO
20 MEDAL OF HONOR    XB360    EA GAMES    ELECTRONIC ARTS
21. MEDAL OF HONOR    PS3    EA GAMES    ELECTRONIC ARTS
22. NEW SUPER MARIO BROS. WII    WII    NINTENDO    NINTENDO
23. ART ACADEMY    DS    NINTENDO    NINTENDO
24. FALLOUT: NEW VEGAS    XB360    BETHESDA SOFTWORKS    BETHESDA SOFTWORKS
25. DANCE CENTRAL    XB360    MICROSOFT    MICROSOFT
26. WII SPORTS RESORT    WII    NINTENDO    NINTENDO
27. HALO: REACH    XB360    MICROSOFT    MICROSOFT
28. FABLE III    XB360    MICROSOFT    MICROSOFT
29. RED DEAD REDEMPTION: UNDEAD NIGHTMARE    XB360    ROCKSTAR    TAKE 2
30. DISNEY EPIC MICKEY    WII    DISNEY INTERACTIVE STUDIOS    DISNEY INTERACTIVE STUDIOS
31. GOLDENEYE 007    WII    ACTIVISION    ACTIVISION BLIZZARD
32. SONIC COLOURS    WII    SEGA    SEGA
33. FALLOUT: NEW VEGAS    PS3    BETHESDA SOFTWORKS    BETHESDA SOFTWORKS
34. SUPER MARIO ALL-STARS 25TH ANNIVERSARY    WII    NINTENDO    NINTENDO
35. FOOTBALL MANAGER 2011    PC    SEGA    SEGA
36. RED DEAD REDEMPTION: UNDEAD NIGHTMARE    PS3    ROCKSTAR    TAKE 2
37. SUPER MARIO GALAXY 2    WII    NINTENDO    NINTENDO
38. WORLD OF WARCRAFT: CATACLYSM    PC    BLIZZARD    ACTIVISION BLIZZARD
39. RAVING RABBIDS: TRAVEL IN TIME    WII    UBISOFT    UBISOFT
40. TOY STORY 3    DS    DISNEY INTERACTIVE STUDIOS    DISNEY INTERACTIVE STUDIOS
http://www.chart-track.co.uk/index.jsp?c=p/software/uk/latest/index_test.jsp&ct=110032
« Ostatnia zmiana: Grudnia 20, 2010, 14:07:49 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25277 dnia: Grudnia 20, 2010, 14:07:53 pm »
Skasowałem, bo jeden polski serwis dał pupy. Święta odwołane  :mad:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25278 dnia: Grudnia 20, 2010, 14:08:47 pm »
:lol:

Jedna rada, nigdy nie ufaj newsom, które nie mają źródła (gdzie to źródło to jakieś oficjalne źródło, a nie "kolega babci usłyszał, że") :P
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25279 dnia: Grudnia 20, 2010, 14:13:18 pm »
Masz na myśli polycymbałów  :grin: