Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770376 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Wuher

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2004
  • Wiadomości: 1 622
  • Reputacja: 5
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25440 dnia: Stycznia 02, 2011, 12:39:04 pm »
Ale skomplikowanie kontrolera move nie wynika ze sposobu działania tej technologii (bo do tego potrzeba źródła światła o różnych kolorach do oświetlenia kulki), tylko z tego, że spełnia też rolę pospolitego pada. A i to wcale nie jest jakaś technologia z kosmosu, o  czym powinieneś wiedzieć jeśli kiedykolwiek rozkręcałeś jakiegoś pada.

Co do konstrukcji kinecta to nie bardzo masz pojęcie jak to działa, ale ja w sumie do wczoraj też nie miałem.

A czasochłonność produkcji w obu przypadkach? Jakaś maszyna robi pcb, maszyna do smd wkłada części, lutuje się to wszystko i zamyka w plastikowej obudowie. No chyba, że Sony jest jak włoscy producenci supersamochodów i każdy jeden egzemplarz składają ręcznie. Co do innych części to nie wiem ile zajmuje produkcja dwóch kamerek w porównaniu do jednej kamerki i kulki zrobionej z ch** wie czego ale też nie sądzę, żeby trwało to tyle co wyprodukowanie airbusa a320. Akcelerometry czy laser w kinectcie też są robione taśmowo.

tl;dr Tak, Sony dało dupy. Deal with it.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25441 dnia: Stycznia 02, 2011, 12:42:30 pm »
Ukończyłem RDR'a i nie widzę tam kompletnie nic (podkreślam NIC), co mogłoby zbliżyć ten tytuł do zajebistości Uncharted 2. Owszem gra ma swoje momenty, ale przy momentach z U2 wypada blado. Jeśli chodzi o gry konstrukcyjnie podobne do RDR to u mnie nadal króluje GTAIV.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25442 dnia: Stycznia 02, 2011, 12:44:50 pm »
A w tej kwestii takie ME2 czy RDR to kompletnie inna liga niż U3 czy Geow.

Ale GeoW to strzelanka, nikt nie probuje wmowic nam, ze to przygodowka, z Uncharted to co innego, bo tu juz SDF dziala i nam mowi, ze to przygodowka jest z elementami strzelania.

btw. zagrajw Tomb Rider Underworld tam jest sporo skakania i nie wiele sprzelania (przynajmniej do momentu do ktorego ja doszedlem  8) )
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 12:47:48 pm wysłana przez LoNdEk »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25443 dnia: Stycznia 02, 2011, 12:45:09 pm »
tl;dr Tak, Sony dało dupy. Deal with it.

Z podażą owszem dali dupy, ale mimo wszystko ja chciałbym poznać sprzedaż Move na dzień dzisiejszy skoro na 1 grudnia wynosiła 4.1mln.

Wiadomość scalona: Stycznia 02, 2011, 12:49:20 pm
Co do konstrukcji kinecta to nie bardzo masz pojęcie jak to działa, ale ja w sumie do wczoraj też nie miałem.

Z tego co niedawno czytałem, to wysyła światło podczerwone i otrzymuje zwrot w postaci sylwetki gracza. To też nie jest technologia z kosmosu. Baaa to technologia starsza niż motion capture, które w dużej mierze jest tym co oferuje Move.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 12:49:20 pm wysłana przez BoBaN »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25444 dnia: Stycznia 02, 2011, 12:59:03 pm »
Zastanawiam się, kiedy ktoś pójdzie jeszcze kroczek dalej i Uncharted postawi obok Postala  :?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25445 dnia: Stycznia 02, 2011, 13:00:08 pm »
tl;dr Tak, Sony dało dupy. Deal with it.

Z podażą owszem dali dupy, ale mimo wszystko ja chciałbym poznać sprzedaż Move na dzień dzisiejszy skoro na 1 grudnia wynosiła 4.1mln.

Wiadomość scalona: [time]Styczeń 02, 2011, 13:49:20 pm[/time]
Co do konstrukcji kinecta to nie bardzo masz pojęcie jak to działa, ale ja w sumie do wczoraj też nie miałem.

Z tego co niedawno czytałem, to wysyła światło podczerwone i otrzymuje zwrot w postaci sylwetki gracza. To też nie jest technologia z kosmosu. Baaa to technologia starsza niż motion capture, które w dużej mierze jest tym co oferuje Move.

te 4,1 mln o ktorych piszesz to jest liczba jednostek jakie sony wyslalo do sprzedwcow =/= sprzedaz, teraz mozemy sobie zadac pytanie dlaczego sony nie podaje dokladnych danych o sprzedazy tzn. ile sztuk opchnieto do userow

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25446 dnia: Stycznia 02, 2011, 13:05:13 pm »
Ukończyłem RDR'a i nie widzę tam kompletnie nic (podkreślam NIC), co mogłoby zbliżyć ten tytuł do zajebistości Uncharted 2.

RDR, w przeciwieństwie do U2, ma fabułę i dialogi który zajmują 'trochę więcej' niż pół kartki a4.
Jeżeli o zajebistości ma świadczyć ilość 'momentów', strzelania, wybuchów i grafika, to faktycznie U2>RDR, a Ty spokojnie możesz darować sobie ME. Ja jednak w grach szukam czegoś więcej niż sekcji zręcznościowych.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25447 dnia: Stycznia 02, 2011, 13:39:06 pm »
tl;dr Tak, Sony dało dupy. Deal with it.

Z podażą owszem dali dupy, ale mimo wszystko ja chciałbym poznać sprzedaż Move na dzień dzisiejszy skoro na 1 grudnia wynosiła 4.1mln.

Wiadomość scalona: [time]Styczeń 02, 2011, 13:49:20 pm[/time]
Co do konstrukcji kinecta to nie bardzo masz pojęcie jak to działa, ale ja w sumie do wczoraj też nie miałem.

Z tego co niedawno czytałem, to wysyła światło podczerwone i otrzymuje zwrot w postaci sylwetki gracza. To też nie jest technologia z kosmosu. Baaa to technologia starsza niż motion capture, które w dużej mierze jest tym co oferuje Move.

te 4,1 mln o ktorych piszesz to jest liczba jednostek jakie sony wyslalo do sprzedwcow =/= sprzedaz, teraz mozemy sobie zadac pytanie dlaczego sony nie podaje dokladnych danych o sprzedazy tzn. ile sztuk opchnieto do userow

:lol: :lol: :lol:

Jak niby M$ sprawdza ile sprzedało się sztuk do klientów? Chłopie ochłoń! Powinieneś wiedzieć, że wszyscy podają liczbę sztuk wysłanych na sklepy bo to jest równe sprzedaży danego towaru. Przecież sklep nie odda potem Sony tego towaru, który został na półce. Muszą go sprzedać i tyle, a Sony gówno to obchodzi co dalej z tym zrobią. Kasa dla Sony wpływa w momencie zakupu towaru przez sklepy i koniec kropka.

Także odpowiadając na Twoje pytanie czemu Sony nie podaje liczby sprzętu, który trafił do userów...ponieważ nie ma możliwości sprawdzenia tego. Poza tym po co Sony ma się tym interesować, skoro dla nich i tak liczba sztuk, które trafiają na półki sklepowe to sztuki sprzedane. Żadna firma nie będzie sklepom oddawać pieniędzy dlatego, że nie potrafią sprzedać towaru, który zamówiły. :roll:

Wiadomość scalona: Stycznia 02, 2011, 13:41:50 pm
Ukończyłem RDR'a i nie widzę tam kompletnie nic (podkreślam NIC), co mogłoby zbliżyć ten tytuł do zajebistości Uncharted 2.

RDR, w przeciwieństwie do U2, ma fabułę i dialogi który zajmują 'trochę więcej' niż pół kartki a4.
Jeżeli o zajebistości ma świadczyć ilość 'momentów', strzelania, wybuchów i grafika, to faktycznie U2>RDR, a Ty spokojnie możesz darować sobie ME. Ja jednak w grach szukam czegoś więcej niż sekcji zręcznościowych.

U2 nie ma fabuły? Yhm...fajnie. Nie wiem, może czujesz się lepszy bo grasz w RPG'i i tam dostajesz coś więcej niż sekcje zręcznościowe, ale ja nie zamierzam grać w gry, których już demo mnie nudzi. Popełniłem taki błąd kupując Obliviona, dlatego teraz jestem bardziej uważny.

PS. Ja też jestem zajebisty bo ukończyłem grę z uber fabułą i ogromną ilością dialogów...MGS4. 8)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 13:41:50 pm wysłana przez BoBaN »

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25448 dnia: Stycznia 02, 2011, 13:48:42 pm »
Ma fabułę, ktorej opis mieści się na połowie kartki a4. Nigdzie nie napisalem ze czuję się lepszy, po prostu szukam czegoś innego. A MGS4 jest świetny. 8)

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25449 dnia: Stycznia 02, 2011, 13:49:45 pm »
U2 nie ma fabuły?

Cytuj
RDR, w przeciwieństwie do U2, ma fabułę i dialogi który zajmują 'trochę więcej' niż pół kartki a4.

Czytanie ze zrozumieniem, chociaż jest tam mały błąd fleksyjny da radę wywnioskować, że fabuła jest. Ale w porównaniu do RDR, o ME nie wspominając, jest lekkim tłem do ślicznej rozpierdziuchy i napompowanego akcją gameplayu.

ME2 natomiast zostało odpowiednio zubożone pod względem "erpegowym", tak żeby mniej rozgarnięci gracze jak np. Iras czy Wulfen, mogli spokojnie sobie pograć.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25450 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:16:23 pm »
A czymże innym jest Kinect jak nie kamerką o niskiej rozdzielczości plus dwoma kamerkami na podczerwień (no i mikrofon, ale to też ma PSEyE)?
Baaa to technologia starsza niż motion capture, które w dużej mierze jest tym co oferuje Move.
Ta... czyli nie wiesz, o czym mówisz.

Kinect składa się z jednej kamery RGB i jednej kamery na podczerwień; obie chodzą w rozdzielczości 640x480@30fps (niska rozdzielczość :lol:), ale ze względu na ograniczenia USB 2.0 (a przynajmniej tak to wyliczył jeden z użytkowników na NeoGAF, który, jak wynika z jego licznych wypowiedzi, siedzi w temacie), oraz być może ograniczenia obliczeniowe X360, działanie kamery IR jest ograniczone do rozdzielczości 320x240px. I nie mikrofon, ale macierz mikrofonów (to samo zresztą tyczy się PSEye).

Technologia w Kinecie może jest stara, ale nie wiem czy starsza, niż żarówka upięta na patyku, którą filmuje kamera, bo do tego tak naprawdę sprowadza się podstawowe działanie Move (czyli śledzenie położenia kontrolera w przestrzeni XYZ). Zarówno w przypadku Move jak i Kinect główną rolę odgrywają algorytmy analizujące obraz zwrócony przez kamerę IR (w przypadku Kinecta) oraz położenie świecącego punktu względem stanu początkowego (w przypadku Move) i przekładające to na logikę gry, a to już nie ma nic wspólnego z produkcją urządzeń.

Jak niby M$ sprawdza ile sprzedało się sztuk do klientów? Chłopie ochłoń!
Być może to plotka, być może nie, ale ponoć w przypadku konsol i akcesorii (być może tyczy się to też gier, nie wiem) Microsoft ma możliwość sprawdzenia, na podstawie id produktu, w którym sklepie dany produkt został sprzedany. Dlatego oddając konsolę na gwarancję nie potrzebujesz paragonu (a przynajmniej w Ameryce, nie wiem, jak w Polsce), bo MS wie, gdzie i kiedy dana konsola została sprzedana.

Mnie akcje "strzelankowe" przypadly do gustu. Imo nie sa wcale gorsze od Gearsow czy Uncharted (mode procz pierwszego etapu ktory jest po prostu slaby). Sama koncepcja (cover system) i sterowanie jest bardzo podobne do tych z Gears i Uncharted a do rozgrywka jest bardziej urozmaicona poleceniami dla towarzyszy, dodatkowymi umiejetnosciami itp.
Nieprawda jest ze strzelanie stanowiu wiekszosc rozgrywki...Ukonczenie ME2 zajelo mi jakies 52 godziny ( bez dodatkow!), sama walka pewnie ok jednej piatej tego...reszta to eksploracja, skanowanie, interakcja z NPC itp.
Samo sterowanie i animacje są dużo bardziej toporniejsze niż w przypadku Gearsów czy Uncharted; nie mówię, że jest złe, ale widać po tym, że BioWare to studio, które jeszcze raczkuje jeżeli chodzi o typowe gry akcji.
A mówiąc o tym, że strzelanie stanowi większość rozgrywki miałem na myśli czysty gameplay (chociaż, jak się teraz zastanawiam, to trudno mi wytłumaczyć, o co dokładnie mi chodzi ;)). Bo oczywiście sporą ilość czasu poświęcasz też na dialogach, lataniu po lokacjach czy też zbieraniu surowców (chociaż tego elementu gry wg mnie mogłoby wcale nie być - stanowczo wolałem zwiedzanie pustych planet za pomocą Mako :P), jednak jeżeli chodzi o sam czysty gameplay, to w większości jest to strzelanie. I zgadzam się, że używanie towarzyszy czy wręcz używanie mocy biotycznych bądź inżynierskich mocno urozmaica rozgrywkę (dziwię się ludziom, którzy decydują się na granie żołnierzem).

No i wg mnie, chociaż pod względem mechaniki mocno usprawniono strzelanie w ME2, tak pod względem designu poziomów mocno spieprzono sprawę. W ME1 wiele sekwencji strzelankowych było krótkich (nie liczę sekwencji w Mako, bo to inna sprawa), często na jedno - dwa pomieszczenia, i były przerywane właśnie fetch-questami, dialogami, Mako, eksploracją czy też czasami zagadkami. W przypadku ME2 jest sporo misji, które trwają po kilkadziesiąt minut i które skupiają się tylko na biegnięciu liniowym korytarzykiem i zabijaniu kolejnych fal przeciwników. Brak jest urozmaicenia w czasie misji.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 14:18:57 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25451 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:36:34 pm »
ME2 natomiast zostało odpowiednio zubożone pod względem "erpegowym", tak żeby mniej rozgarnięci gracze jak np. Iras czy Wulfen, mogli spokojnie sobie pograć.



VS


8 do 4 dla graczy mniej rozgarniętych

jak już masz zamiar robić dobre pancze, to chociaż staraj się by były sensowne


W przypadku ME2 jest sporo misji, które trwają po kilkadziesiąt minut i które skupiają się tylko na biegnięciu liniowym korytarzykiem i zabijaniu kolejnych fal przeciwników. Brak jest urozmaicenia w czasie misji.

Cholera, to gorzej niż w Uncharted 2, bo tam przynajmniej w przerwie między strzelaniem można było trochę poskakać, poboksować, załatwić kogoś po cichu, a czasem nawet rozwiązać jakieś puzzle  :troll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25452 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:36:50 pm »
A czymże innym jest Kinect jak nie kamerką o niskiej rozdzielczości plus dwoma kamerkami na podczerwień (no i mikrofon, ale to też ma PSEyE)?
Baaa to technologia starsza niż motion capture, które w dużej mierze jest tym co oferuje Move.
Ta... czyli nie wiesz, o czym mówisz.

Jesteś pewny, że nie wiem o czym mówię? Czytając Twoją wypowiedź odnoszę wrażenie, że to Ty nie masz pojęcia o czym gadasz.

Kinect składa się z jednej kamery RGB i jednej kamery na podczerwień; obie chodzą w rozdzielczości 640x480@30fps (niska rozdzielczość :lol:), ale ze względu na ograniczenia USB 2.0 (a przynajmniej tak to wyliczył jeden z użytkowników na NeoGAF, który, jak wynika z jego licznych wypowiedzi, siedzi w temacie), oraz być może ograniczenia obliczeniowe X360, działanie kamery IR jest ograniczone do rozdzielczości 320x240px. I nie mikrofon, ale macierz mikrofonów (to samo zresztą tyczy się PSEye).

Kinect posiada 3 kamery. Dwie to kamery na podczerwień i jedna standardowa.

Technologia w Kinecie może jest stara, ale nie wiem czy starsza, niż żarówka upięta na patyku, którą filmuje kamera, bo do tego tak naprawdę sprowadza się podstawowe działanie Move (czyli śledzenie położenia kontrolera w przestrzeni XYZ). Zarówno w przypadku Move jak i Kinect główną rolę odgrywają algorytmy analizujące obraz zwrócony przez kamerę IR (w przypadku Kinecta) oraz położenie świecącego punktu względem stanu początkowego (w przypadku Move) i przekładające to na logikę gry, a to już nie ma nic wspólnego z produkcją urządzeń.

Move bez akcelerometrów i magnetycznego kompasu byłby gówno warty, także Move to nie tylko "żarówka upięta na patyku".

Jak niby M$ sprawdza ile sprzedało się sztuk do klientów? Chłopie ochłoń!
Być może to plotka, być może nie, ale ponoć w przypadku konsol i akcesorii (być może tyczy się to też gier, nie wiem) Microsoft ma możliwość sprawdzenia, na podstawie id produktu, w którym sklepie dany produkt został sprzedany. Dlatego oddając konsolę na gwarancję nie potrzebujesz paragonu (a przynajmniej w Ameryce, nie wiem, jak w Polsce), bo MS wie, gdzie i kiedy dana konsola została sprzedana.

Jest coś takiego jak SIK (System Informowania Kierownictwa), ale dotyczy on tylko grubego sprzętu AGD i RTV. Nie spotkałem SIK'a gdzie wprowadza się dane ze sprzedaży software'u. No chyba, że dana firma (w tym przypadku Sony lub Microsoft) zapłaci danej sieci sklepów za prowadzenie takich statystyk. Tylko po co to robić skoro dla Sony jaki i M$ ilość kopii zamówionych przez sklep to ilość kopii sprzedanych. Przecież to jasne jak słońce.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 14:47:20 pm wysłana przez BoBaN »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25453 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:39:59 pm »
Kinect ma jedną kamerę na podczerwień, a gwarancja na złoma standardowo jest liczona od daty produkcji a nie sprzedaży.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25454 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:43:39 pm »
Kinect ma jedną kamerę na podczerwień, a gwarancja na złoma standardowo jest liczona od daty produkcji a nie sprzedaży.
To dziwne, bo u mnie nie jest.

A czymże innym jest Kinect jak nie kamerką o niskiej rozdzielczości plus dwoma kamerkami na podczerwień (no i mikrofon, ale to też ma PSEyE)?
Baaa to technologia starsza niż motion capture, które w dużej mierze jest tym co oferuje Move.
Ta... czyli nie wiesz, o czym mówisz.

Jesteś pewny, że nie wiem o czym mówię? Czytając Twoją wypowiedź odnoszę wrażenie, że to Ty nie masz pojęcia o czym gadasz.

Kinect składa się z jednej kamery RGB i jednej kamery na podczerwień; obie chodzą w rozdzielczości 640x480@30fps (niska rozdzielczość :lol:), ale ze względu na ograniczenia USB 2.0 (a przynajmniej tak to wyliczył jeden z użytkowników na NeoGAF, który, jak wynika z jego licznych wypowiedzi, siedzi w temacie), oraz być może ograniczenia obliczeniowe X360, działanie kamery IR jest ograniczone do rozdzielczości 320x240px. I nie mikrofon, ale macierz mikrofonów (to samo zresztą tyczy się PSEye).

Bzdura Panie i to wierutna bzdura. Kinect posiada 3 kamery. Dwie to kamery na podczerwień i jedna standardowa. Następnym razem jak będziesz chciał kogoś od idiotów powyzywać, to polecam najpierw dobrze doszkolić się w temacie żeby potem samemu na idiotę nie wyjść.
Kinect posiada 2 kamery i 1 emiter (z siatką dyfrakcyjną, co stwarza te punkciki widoczne na noktowizorze).
edit: część osób traktuje emiter jako drugą kamerę podczerwieni co jest nieprawdą
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 14:51:50 pm wysłana przez Shaman »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25455 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:44:07 pm »
Kinect ma jedną kamerę na podczerwień...

To źródło podaje inną informację.

http://www.gizmodo.com.au/2010/11/microsoft-kinect-gutted-4-mics-3-cameras-one-very-important-fan/

Cytuj
Three autofocus cameras:Two infrared cameras optimised for depth detection. One standard visual-spectrum camera used for visual recognition.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 14:46:41 pm wysłana przez BoBaN »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25456 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:49:27 pm »
ME2 natomiast zostało odpowiednio zubożone pod względem "erpegowym", tak żeby mniej rozgarnięci gracze jak np. Iras czy Wulfen, mogli spokojnie sobie pograć.



VS


8 do 4 dla graczy mniej rozgarniętych
Widzę że drugi londek z tego tarniaka  :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25457 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:50:33 pm »
Kinect ma jedną kamerę na podczerwień...

To źródło podaje inną informację.

http://www.gizmodo.com.au/2010/11/microsoft-kinect-gutted-4-mics-3-cameras-one-very-important-fan/

Cytuj
Three autofocus cameras:Two infrared cameras optimised for depth detection. One standard visual-spectrum camera used for visual recognition.

To źródło się myli.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25458 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:52:35 pm »
W takim razie jeśli to źródło się myli to przepraszam najmocniej za zamieszanie. Widzę, że rozebrali Kinect'a to chyba wiedzą o czym piszą. Widocznie nie do końca.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25459 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:55:00 pm »
W takim razie jeśli to źródło się myli to przepraszam najmocniej za zamieszanie. Widzę, że rozebrali Kinect'a to chyba wiedzą o czym piszą. Widocznie nie do końca.
:lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25460 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:56:35 pm »


No to jak to w końcu jest? Mr_Zombie był pewny tego co napisał, a teraz pisze, że jednak popełnił błąd. Ile w końcu kamer na podczerwień ma ten Kinect?


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25461 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:57:23 pm »
W takim razie jeśli to źródło się myli to przepraszam najmocniej za zamieszanie. Widzę, że rozebrali Kinect'a to chyba wiedzą o czym piszą. Widocznie nie do końca.

No właśnie Kinecta rozebrali goście z ifixit od których pochodzi schemat, a gizmodo połączyło zdjęcia z błędnym opisem.

Na 100% jest kamera IR, kamera RGB i światełko.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25462 dnia: Stycznia 02, 2011, 14:58:41 pm »
W takim razie jeśli to źródło się myli to przepraszam najmocniej za zamieszanie. Widzę, że rozebrali Kinect'a to chyba wiedzą o czym piszą. Widocznie nie do końca.
:lol:

Chyba się zesrałeś ze szczęścia, że ktoś się pomylił co nie (w tym przypadku pomyłkę popełniło Gizmodo żeby było jasne)? Jak widzisz Mr_Zombie też nie był pewny tego co napisał. Trolling na tym forum osiąga szczyty.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25463 dnia: Stycznia 02, 2011, 15:01:57 pm »
W takim razie jeśli to źródło się myli to przepraszam najmocniej za zamieszanie. Widzę, że rozebrali Kinect'a to chyba wiedzą o czym piszą. Widocznie nie do końca.
:lol:

Chyba się zesrałeś ze szczęścia, że ktoś się pomylił co nie (w tym przypadku pomyłkę popełniło Gizmodo żeby było jasne)? Jak widzisz Mr_Zombie też nie był pewny tego co napisał. Trolling na tym forum osiąga szczyty.

Kupa aż mi ciecze po udach <ok>. Tylko mnie nie bij, ok?

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25464 dnia: Stycznia 02, 2011, 15:04:36 pm »
Cholera, to gorzej niż w Uncharted 2, bo tam przynajmniej w przerwie między strzelaniem można było trochę poskakać, poboksować, załatwić kogoś po cichu, a czasem nawet rozwiązać jakieś puzzle  :troll:

No to fajnie że w U2 w przerwie miedzy strzelaniem można było dać komuś w mordę. Świetne urozmaicenie. Wiesz, w ME2 można w przerwie między strzelaniem wsiąść na statek i polecieć pozwiedzać inne planety, otwarte miasta, pogadać z npc, porobić dowolnie wybierane questy, podejmować decyzje kształtujące świat gry itp. W u2 wsiadasz do gry i jedyne co możesz robić to przeć przed siebie i napier**lać wrogów.


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25465 dnia: Stycznia 02, 2011, 15:05:56 pm »
te 4,1 mln o ktorych piszesz to jest liczba jednostek jakie sony wyslalo do sprzedwcow =/= sprzedaz, teraz mozemy sobie zadac pytanie dlaczego sony nie podaje dokladnych danych o sprzedazy tzn. ile sztuk opchnieto do userow
Bo Sony nie ma takich danych, a shippment to dane dokladne, ktore nie tylko Sony podaje, ale i wiekszosc firm w tym biznesie.

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25466 dnia: Stycznia 02, 2011, 15:18:47 pm »
8 do 4 dla graczy mniej rozgarniętych
No tak, bo przecież jestem tu od wczoraj i mój stosunek do aczików/trofików jest nagle nowy. Ba nawet śmiałeś się, że rok mi zajęło zrobienie "dzbanków" w Uncharted. Jeśli trofiki/acziki są dla Ciebie miarą rozgarnięcia to czas przeprosić Sylvana.

PS. Trochę nabiłem jeszcze przez te 2 dni, więc w przyszłym tygodniu oczekuj wielkiego przypływu punktów!
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 15:23:38 pm wysłana przez 1man1jar »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25467 dnia: Stycznia 02, 2011, 15:24:48 pm »
No to fajnie że w U2 w przerwie miedzy strzelaniem można było dać komuś w mordę. Świetne urozmaicenie. Wiesz, w ME2 można w przerwie między strzelaniem wsiąść na statek i polecieć pozwiedzać inne planety, otwarte miasta, pogadać z npc, porobić dowolnie wybierane questy, podejmować decyzje kształtujące świat gry itp. W u2 wsiadasz do gry i jedyne co możesz robić to przeć przed siebie i napier**lać wrogów.

Co nie zmienia faktu, że współczynnik "bezmyślnego strzelania" do reszty w obu grach jest zbliżony, a sama eksterminacja wrogów w Mass Effect jest zdecydowanie bardziej nużąca. Sorry, ale bezwarunkowej wyższości gier z otwartym światem i swobodą w wyborze zadań nie uznaję, a malownicze miejscówki z Uncharted stawiam wyżej niż

długie i kręte, pozbawione jakiejkolwiek logiki korytarze wypełnione skrzyniami, niskimi ściankami

No tak, bo przecież jestem tu od wczoraj i mój stosunek do aczików/trofików jest wiadomy. Ba nawet śmiałeś się, że rok mi zajęło zrobienie "dzbanków" w Uncharted. Jeśli trofiki/acziki są dla Ciebie miarą rozgarnięcia to czas przeprosić Sylvana.

Acziki są dla mnie miarą tego, że "nie dość rozgarnięty na ME1 Iras" pograł w tą grę więcej od ciebie.

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25468 dnia: Stycznia 02, 2011, 15:31:11 pm »
To, że masz więcej aczików nie znaczy, że grałeś więcej. Przeszedłem ją kilkukrotnie, na różne sposoby - tego nie widać na "aczikach". A, że nie za każdym razem inną klasą i innym configiem, żeby nabić durne punkty to już musisz mi wybaczyć. Nie wiem też co cytujesz, bo na pewno nie moje słowa. :troll:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25469 dnia: Stycznia 02, 2011, 15:33:06 pm »
No to jak to w końcu jest? Mr_Zombie był pewny tego co napisał, a teraz pisze, że jednak popełnił błąd. Ile w końcu kamer na podczerwień ma ten Kinect?
Niepotrzebnie to usunąłem. Natrafiłem na ten sam problem, co Ty, czyli niektóre serwisy podawały emiter IR jako drugą kamerę IR, inne zaś pisały tylko o dwóch kamerach (RGB i IR). Byłem pewien, że wcześniej czytałem tylko o dwóch kamerach i stąd ten post. Później jednak przeczytałem post Irasa ze schematem i stąd usunięcie postu ;).

Swoją drogą, czemu robisz screeny moich postów. Nie ufasz mi? >_>
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 15:36:20 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25470 dnia: Stycznia 02, 2011, 15:40:12 pm »
To, że masz więcej aczików nie znaczy, że grałeś więcej. Przeszedłem ją kilkukrotnie, na różne sposoby - tego nie widać na "aczikach". A, że nie za każdym razem inną klasą i innym configiem, żeby nabić durne punkty to już musisz mi wybaczyć. Nie wiem też co cytujesz, bo na pewno nie moje słowa. :troll:

Siedem razy żołnierzem, do tego adeptem, vanguardem i infiltratorem. Przyznaj po prostu, że źle wybrałeś tytuł, którym od kilku dni próbujesz mnie nieudolnie strollować, bo najwidoczniej wyleciało ci z głowy, że w niego grałem (znów dieta - ryby - kwasy omega 3 - dobrze wpływają na pamięć) i przestań się dalej ośmieszać.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25471 dnia: Stycznia 02, 2011, 15:51:08 pm »
Ja tam mam 29%(grunt że grę przeszedłem i dane było mi to przeżyć) :P Jak sobie sprawdziłem na moim koncie z czasów X360 :D

Ps. Wg. mnie to jest jedna z najlepszych gier/sag na tą generację konsol.

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25472 dnia: Stycznia 02, 2011, 15:53:53 pm »
(znów dieta - ryby - kwasy omega 3 - dobrze wpływają na pamięć)
Omega-3 są nie tylko w rybach.

Siedem razy żołnierzem, do tego adeptem, vanguardem i infiltratorem.
Znowu problemy z czytaniem:

, że nie za każdym razem inną klasą i innym configiem, żeby nabić durne punkty to już musisz mi wybaczyć.
Gdybyś chociaż próbował, przy całej swojej nienawiści i zacietrzewieniu skupić się na tym co piszę, oszczędziłbyś sobie nerwów. I o ile dobrze widzę to ty zacząłeś się wpie**alać (razem ze swoim nudnym argumentem o tym co jem - tak jakby to miało jakieś znaczenie) i bronić oczywistego minusa wersji na PS3 stawiając komiks na równi z pełnoprawną grą. Ale rozumiem, prawicowa mowa nienawiści musi być obecna (że tak sobie pozwolę wtrącić coś zupełnie nieistotnego dla rozmowy tak jak Ty masz to w zwyczaju).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25473 dnia: Stycznia 02, 2011, 16:00:35 pm »
Ja się dojebałem dwa dni temu ze screenem z importowania postaci i pewnie ja cie dzisiaj obrażałem nazywając mniej rozgarniętym? Przy okazji możesz mi również przypomnieć, kiedy komiks stawiałem na równi z pierwszą częścią.

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25474 dnia: Stycznia 02, 2011, 16:11:51 pm »
obrażałem nazywając mniej rozgarniętym?
Prześledź ile razy mnie obraziłeś zanim napisałem o Tobie i Wulfenie. 3 razy dopierdoliłeś się do mojego kuchennego wyboru. W dziale o grach. Napisałem, że nie zaimpiortujesz sejwa na PS3, a ty zacząłeś pisać o komiksie, a potem to już normalka, dieta na wzrok, "gówno wiesz po gówno jesz" itp.

http://gameonly.pl/forum/index.php/topic,2178.msg676274.html#msg676274

Z tego posta wynika, że dla Ciebie import postaci z ME1 = komiks. I nie pisz, że nie o to chodzi, bo moje pytanie było klarowne.

Kerth

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-08-2010
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25475 dnia: Stycznia 02, 2011, 16:16:12 pm »
O kurde, ale się rozkręca...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25476 dnia: Stycznia 02, 2011, 16:24:50 pm »
Z tego posta wynika, że dla Ciebie import postaci z ME1 = komiks. I nie pisz, że nie o to chodzi, bo moje pytanie było klarowne.

Rozmowa toczyła się w kontekście importowania postaci i tutaj komiks sprawdzi się bardzo dobrze, bo 95% graczy interesuje los Rady i towarzyszy, a nie ponowne spotkanie i krótka rozmowa z Pięścią albo klonem Asari z Feros, których szczerze mówiąc nawet nie pamiętam czy pozostawiłem przy życiu, kiedy przechodziłem grę po raz ostatni. Nigdzie nie napisałem, że nie warto grać w pierwszą część, bo komiks ją z powodzeniem zastępuje. Zresztą jeszcze raz przypominam, że dojebałeś się do niewłaściwej osoby, bo w jedynkę grałem więcej od ciebie.

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25477 dnia: Stycznia 02, 2011, 16:41:01 pm »
bo 95% graczy interesuje los Rady i towarzyszy,
Po chuju się dowiesz o losie swoich towarzyszy z komiksu jak z każdą postacią z drużyny w jedynce przeprowadzasz kilkadziesiąt długich rozmów na temat ich motywów, działania, historii. Komiks opowie o Kroganach i genofagium? Opowie o pielgrzymkach quarian? Kulturze i strukturze wewnątrz rasy asari? Postawi Cię nagle i niespodziewanie przed opcją zgładzenia raknii? Nie. I proszę, jeśli nie grałeś w ME2 (tu będziesz musiał poczekać na acziki, bo nie mogłem powiązać konta EA z Livem i gram na dwa profile). Przeczytanie tego komiksu będzie trochę jak przejście gry na youtube, albo przeczytanie plot summary na wiki. Dla mnie motyw na Illium, gdzie podchodzisz do bezimiennej Asari, a ta zaczyna być proxy dla raknii jak w jedynce i przemawia ich głosem, jest nie do zajebania. No i to podkreśla czego szukaliśmy w tych grach, jak ty przechodziłeś 7 razy grę to ja wolałem skupiać się na smaczkach i leksykonie. Nie wartościuję podejścia, tylko pokazuję różnice. A dopierdoliłem się nie o to, że nie grałeś w ME, bo doskonale pamiętam że grałeś i m.in. wtedy powstał sławetny userbar, tylko do tego, że non stop dopierdalasz się do mnie PERSONALNIE, bo nie możesz znieść że złom ma kilka zalet, a jedną z nich jest właśnie ME i opcja prawdziwego kontynuowania rozgrywki. I powtarzam, to, że masz więcej aczików nie znaczy, że grałeś więcej (choć jeśli przeszedłeś 7 razy, to faktycznie tak jest).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 16:44:37 pm wysłana przez 1man1jar »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25478 dnia: Stycznia 02, 2011, 16:49:20 pm »
Kretyn waść jesteś i tyle. Jak ktoś nie ma możliwości zaliczenia jedynki, to jej nie zaliczy i tak, a jak przeszedł i chce kontynuować na PS3, to komiks spokojnie mu wystarczy do podjęcia kluczowych decyzji. Prościej ci tego napisać nie potrafię. Nie rozumiesz - sojowa parówka w oko.

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25479 dnia: Stycznia 02, 2011, 16:56:04 pm »
to komiks mu spokojnie wystarczy do podjęcia kluczowych decyzji.
Nie wiem jaka jest wg Ciebie definicja kretyna, ale po tym co napisałeś wyżej wnioskuję, że sam powinieneś się podpiąć pod to pojęcie, jeśli dalej nie rozumiesz o czym piszę. Komiks będzie pusty, jednowymiarowy i bez jakiegokolwiek dreszczyka emocji - czyli zupełną odwrotnością tego co oferowało ME1 (gdybyś nie skipował dialogów, żeby przejść 7 razy to byś wiedział). Ergo, granie w dwójkę bez przejścia jedynki jest głupie, chyba, że ktoś tak jak niektórzy liczy po prostu na fajną strzelankę z nabijaniem leveli. Dużo lepszym wyjściem byłoby menu "tak/nie" i książka, ale to by się nie przyjęło, bo czytanie nie jest specjalnie popularne w tej społeczności (co widać po umiejętności posługiwania się językiem).

Jestem troszkę ponad wyzwyska w rozmowie o gierkach więc nie będę "oddawał".
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2011, 16:59:29 pm wysłana przez 1man1jar »