Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770208 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25920 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:03:04 am »
Można prosić z gry, a nie z przedpremierowych materiałów?

grałem w gierkę i zapewniam, że właśnie tak to wygląda.

Z tego co ja pamietam, to tylko latarka Alana robi wolumetryczne cienie

grałeś?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25921 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:06:27 am »
grałem w gierkę i zapewniam, że właśnie tak to wygląda.

W którym miejscu? Skoro grałeś, to na pewno z łatwością wskażesz miejsce, gdzie tworzą się takie ładne smugi.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25922 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:08:57 am »
Kwadratowe kamyki, 1/10!

Byłeś na Helganie? Może tam mają kwadratowe kamienie! :evil:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25923 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:09:19 am »
czego ty nie rozumiesz?
wszystkie screeny jakie wkleiłem są odzwierciedleniem akcji w grze (akcja z koparką, walka w lesie czy motyw pod mostem kolejowym).


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25924 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:15:50 am »
grałeś?
A jaki to ma zwiazek?
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-alanwake-tech-analysis?page=3
Masz 3 stronnicowa analize gry i wiele roznych fragmentow gameplayu na ktorych chyba moge zobaczyc co daje wolumetryczne cienei, a co nie, right?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25925 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:21:49 am »
ma taki, że rozmawiamy o wolumetrycznych światłach, a nie cieniach o_O

ziomek, już któryś raz ci się to zdarza, ale naprawdę, lepiej będzie dla ciebie i całego forum jak zaczniesz CZYTAĆ wypowiedzi, które komentujesz.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25926 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:25:05 am »
ma taki, że rozmawiamy o wolumetrycznych światłach, a nie cieniach o_O

Przecież on rozmawia o tym samym  :shifty:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25927 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:25:57 am »
ma taki, że rozmawiamy o wolumetrycznych światłach, a nie cieniach wtf_anim

ziomek, już któryś raz ci się to zdarza, ale naprawdę, lepiej będzie dla ciebie i całego forum jak zaczniesz CZYTAĆ wypowiedzi, które komentujesz.
LoL, ziomek...

Ty sie lepiej poducz co znaczy wolumetryczne oswietlenie i co to sa godrays'y. Godrays'y to sa smugi z zakrytego swiatla, czyli CIENIE. Mozesz miec statyczne godraysy jak w KZ 2/U2/U1, ale to nie znaczy, ze masz tam wolumetryczne oswietlenie, bo jak wejdziesz w struge swiatla to ono przejdzie przez Ciebie, a nie sie odbije/wchlonie.


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25928 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:28:12 am »
Przecież on rozmawia o tym samym  :shifty:

A jaki to ma zwiazek?
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-alanwake-tech-analysis?page=3
Masz 3 stronnicowa analize gry i wiele roznych fragmentow gameplayu na ktorych chyba moge zobaczyc co daje wolumetryczne cienei, a co nie, right?

czyżby??

ma taki, że rozmawiamy o wolumetrycznych światłach, a nie cieniach wtf_anim

ziomek, już któryś raz ci się to zdarza, ale naprawdę, lepiej będzie dla ciebie i całego forum jak zaczniesz CZYTAĆ wypowiedzi, które komentujesz.
LoL, ziomek...

Ty sie lepiej poducz co znaczy wolumetryczne oswietlenie i co to sa godrays'y. Godrays'y to sa smugi z zakrytego swiatla, czyli CIENIE. Mozesz miec statyczne godraysy jak w KZ 2/U2/U1, ale to nie znaczy, ze masz tam wolumetryczne oswietlenie, bo jak wejdziesz w struge swiatla to ono przejdzie przez Ciebie, a nie sie odbije/wchlonie.

no popatrz, a dla mnie to dwie różne rzeczy:
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_volume
http://en.wikipedia.org/wiki/Volumetric_lighting

niby taki pecetowiec, och i ach, a nie wie ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25929 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:32:47 am »
Koncze z Toba gadac, bo jestes niereformowalny. Wytlumaczylem Ci dokladnie o co chodzi, a Ty dalej sie klocisz ...

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25930 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:41:52 am »
ok, niech będzie, że semantyka mnie tutaj zgubiła. niemniej umniejszanie jakości oświetlenia w alanie jest wysoce nie na miejscu, bo nawet według tego twojego porównania, nic na konsolach nie może podskoczyć produkcji remedy w tej kwestii.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25931 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:50:45 am »
To pokaż nam gdzie, tylko nie wrzucaj bullshotów.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25932 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:55:38 am »
Moim zdaniem Alan jest bardzo ładny

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25933 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:56:28 am »
@boban
a co ja mam ci udowadniać? ty masz klapki na oczach.

reszcie proponuję zagrać.
dla tych co nie mają iksa cytat z digitalfoundry:

Cytuj
Alan Wake's expert use of light, shadow and atmospheric effects is one of the highlights of the game. There's nothing quite like it on any other console game and it's a substantial tech achievement.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25934 dnia: Stycznia 26, 2011, 11:58:16 am »
@boban
a co ja mam ci udowadniać? ty masz klapki na oczach.

Nosz ku**a przyganiał kocioł garnkowi. Tak jakbyś ty ich nie miał. W dodatku nigdy nie potrafisz przyznać się do błędu.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25935 dnia: Stycznia 26, 2011, 12:06:21 pm »
ok, niech będzie, że semantyka mnie tutaj zgubiła. niemniej umniejszanie jakości oświetlenia w alanie jest wysoce nie na miejscu, bo nawet według tego twojego porównania, nic na konsolach nie może podskoczyć produkcji remedy w tej kwestii.
Tzn do czego? Widziales scene z Heliosem w God of War 3? Zreszta potem jak ja masz [glowe] to ona tez tworzy wolumetryczne swiatlo. Praktycznie kazde wieksze zrodlo swiatla w GoW 3 jest wolumetryczne, w Alan Wake tylko latarka i swiatla samochodu.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2011, 12:50:55 pm wysłana przez KKRT »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25936 dnia: Stycznia 26, 2011, 12:14:35 pm »
@boban
a co ja mam ci udowadniać? ty masz klapki na oczach.

Nosz ku**a przyganiał kocioł garnkowi. Tak jakbyś ty ich nie miał. W dodatku nigdy nie potrafisz przyznać się do błędu.

lol, przecież właśnie to zrobiłem.

ok, niech będzie, że semantyka mnie tutaj zgubiła. niemniej umniejszanie jakości oświetlenia w alanie jest wysoce nie na miejscu, bo nawet według tego twojego porównania, nic na konsolach nie może podskoczyć produkcji remedy w tej kwestii.
Tzn do czego? Widziales scene z Heliosem w God of War 3? Zreszta potem jak ja masz to ona tez tworzy wolumetryczne swiatlo. Praktycznie kazde wieksze zrodlo swiatla w GoW 3 jest wolumetryczne, w Alan Wake tylko latarka i swiatla samochodu.

widziałem, przeszedłem gow3 (nawet na tytanie:P), czego ty o aw nie jesteś w stanie powiedzieć, i fakt, najpiękniejsza gra ever, ale efekty świetlne, czy pogodowe, są dalekie od tego co mamy w alanie, nie grają też takiej roli. face it.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25937 dnia: Stycznia 26, 2011, 12:44:54 pm »
Nie graja roli, ale technicznie sa takie same i lepsze. Chociazby fakt, ze w GoW 3 masz pitchblack, czyli cale oswietlenie powstaje z danych swiatel w scenie, a nie ma odgornie narzucona jasnosc, oraz to, ze mozesz miec do 300 zrodel swiatla podobnie jak w KZ 2 [chyba limit to 10-15 na obiekt z tego co pamietam]. Juz nie mowiac jak tworza sie od zrodel swiatla refleksy itd.

Wiadomo gry sa kompletnie inne, ale jesli chodzi o technologie samego oswietlenia to GoW 3 jest wyzej niz Alan, z drugiej strony GoW nie ma tylu particles, choc swoje momenty ma, jak np koncowka z plaga po zabiciu Hermesa ;]

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25938 dnia: Stycznia 26, 2011, 12:51:55 pm »
zgadza się, nie ma też dynamicznej zmiany pogody, cyklu dnia i nocy, co za tym idzie, dynamicznych cieni dla wszystkich obiektów, wolumetrycznej mgły itp.. na wpół ruchoma kamera w gow3 też swoje robi, albo raczej, swoje może ukryć.
niemniej gow3 jest ładniejszy niż alan, jest ładniejszy niż wszystko.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25939 dnia: Stycznia 26, 2011, 12:58:01 pm »
s00s: moim zdaniem GOW3 jest najbardziej zaawansowany technicznie ale ładniejszy jest chyba jednak Uncharted 2 - ale kryterium "ładności" to już gust a nie parametry i wartości liczbowe silnika graficznego.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2011, 13:21:14 pm wysłana przez prart »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25940 dnia: Stycznia 26, 2011, 13:01:42 pm »
Moim zdaniem s00s jest najbardziej zaawansowany technicznie ale ładniejszy jest chyba jednak Uncharted 2
Widzisz s00s, jesteś najbardziej zaawansowany technicznie ;)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25941 dnia: Stycznia 26, 2011, 13:05:47 pm »
Cytuj
wolumetryczne cienei
co to sa wolumetryczne cienie?

Cytuj
Tzn do czego? Widziales scene z Heliosem w God of War 3? Zreszta potem jak ja masz [glowe] to ona tez tworzy wolumetryczne swiatlo.
to nie jest wolumetryczne swiatlo. to tylko pewne triki tak jak w far cryu 2, crysisie i  kilku innych grach. prawdziwe wolumetryczne swiatla widzialem jedynie w: fear, condemned, kilka swiatel w crysisie(np przed wejsciem do statku obcych) i pctowym metro 2033.

Cytuj
ale jesli chodzi o technologie samego oswietlenia to GoW 3 jest wyzej niz Alan
pod wzgledem oswietleniea to nie wiem. cien kratosa wyglada jak z ps2, co najmniej polowa cieni jest wypalona, a te ktore sa juz w real taimie sa ostre.
co innego tekstury i shadery tu juz gow 3 gneicie alana.

Cytuj
no popatrz, popatrz:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
przeciez to bullshoty takie same jak z gearsow
gra wyglada tak:

« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2011, 13:41:32 pm wysłana przez Wulfen »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25942 dnia: Stycznia 26, 2011, 13:20:40 pm »
Moim zdaniem s00s jest najbardziej zaawansowany technicznie ale ładniejszy jest chyba jednak Uncharted 2
Widzisz s00s, jesteś najbardziej zaawansowany technicznie ;)
Lol, już edytuję.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25943 dnia: Stycznia 26, 2011, 13:32:25 pm »
to nie jest wolumetryczne swiatlo.
Oczywiscie, ze jest ;p - 3:20.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cienie tez sa swietne, ale potem poszukam dobrych materialow, bo teraz wychodze.


Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25944 dnia: Stycznia 26, 2011, 13:46:43 pm »
ja bede jednak obstawal przy swoim czyli ze jest to jest tylko(albo az :) ) odpowiedni shader tak jak masz w modzie do obliviona
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


czy slonce w crysisie jak tu:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2011, 13:49:23 pm wysłana przez Wulfen »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25945 dnia: Stycznia 26, 2011, 13:58:15 pm »
Wulfen blefuje, a KKRT ma rację.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25946 dnia: Stycznia 26, 2011, 14:10:28 pm »
nie belfuje tu sa prawdziwe efekty wolumetryczne 1:50
 

natomiast to co jest w cryisie, gowie 3 to efekt postprocesowy http://http.developer.nvidia.com/GPUGems3/gpugems3_ch13.html

to nie jest do konca to samo chociaz efekt dla nie wprawionego oka jest praktycznie identyczny.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2011, 14:13:22 pm wysłana przez Wulfen »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25947 dnia: Stycznia 26, 2011, 15:44:24 pm »
Wulfen, przestań. Musiałbym być ślepy, żeby płaskich świateł nie odróżniać od wolumetrycznych.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25948 dnia: Stycznia 26, 2011, 17:31:06 pm »
nie belfuje tu sa prawdziwe efekty wolumetryczne 1:50
 

natomiast to co jest w cryisie, gowie 3 to efekt postprocesowy http://http.developer.nvidia.com/GPUGems3/gpugems3_ch13.html

to nie jest do konca to samo chociaz efekt dla nie wprawionego oka jest praktycznie identyczny.
To jest to samo, kwestia by zobaczyc smugi musisz miec np dym czy kurz w powietrzu.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wiadomość scalona: [time]Styczeń 26, 2011, 18:54:23 pm[/time]
I jeszcze troche materialow

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

I cytacik
Cytuj
"[Dynamic lighting] is one of the big features of our engine. We built it around being able to use up to 20 dynamic lights per game object," Ken Feldman explains.

"The light can be big or small, it doesn't matter. In the end, I believe we support up to 50 dynamic lights per game object. We are not using a deferred lighting scheme. Our lead programmer Vassily Filippov came up with this amazing system during pre-production... We can place lights in Maya and have them update in real-time in the game on the PS3, it's like being able to paint with lights. Lighting is a fast and a very enjoyable artistic process."

Where there is light, there is a shadow. Or at least there should be. On the majority of videogames, shadowing tech is fairly basic. Producing realistic shadows is computationally expensive, hence we get a range of ugly artifacts as a result: serrated edges that look ugly up close, or cascade shadowmaps that transition in quality in stages right before your eyes.

God of War III stands out in this regard simply because you don't tend to notice the shadows. They're realistic. The human eye is drawn to elements that stick out like a sore thumb, and that includes shadows. State-of-the-art techniques result in a very natural look. The result is subtle and it works beautifully.

As well as working with his team mates in helping to build the PS3 renderer from the ground up, Sony Santa Monica programmer Ben Diamand spent around three years gradually developing the deferred shadowing system employed in God of War III, that works beautifully in eliminating the artifacts and blending dynamically-generated shadows along with others that are pre-baked into the scenery.
Do 50 swiatel na obiekt! ;]

Ps Jedyne czego brakuje GoW 3 to tego, ze nie ma SSAO i ze niektore cienie sa wypalone.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2011, 18:02:42 pm wysłana przez KKRT »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25949 dnia: Stycznia 26, 2011, 18:24:32 pm »
no nie bardzo to samo, przy tych post procesowych wolumetryckach czesto jest tak ze kiedy patrzymy prosto na swiatelko widac mocne sugi swiatla i wszystko jest ok ale gdy zmienimy kat widzenia efekt zanika, przy ok 90stopniach jest juz nie widoczny a teraz zobacz jak to wyglada na poczatku gry w metro 2033. Glowa Heliosa w jaskini chyba rzeczywiscie jest juz wolumetryczna. natomiast co do okna z crysisa 2 to juz nie jestem tego pewien, gdyby obracajac sie rownolegle do okna dalej byloby widac fajnie wchodzace swiatlo to ok.
nawet tutaj ktos nazwal to fake volumetric light, bo widac to tylko gdy patrzymy na wprost swiatla.


Cytuj
dwójeczka bardzo dobre natomiast tej mega z 4lv w KZ2 nic nie jest w stanie przebić nawet hiper duper karty na Pcta.
czy aby na pewno  :)
oto moja tekstura wrzucona do dooma z podrasowanymi shaderami i parallax occlusion mappingiem


screeny:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2011, 18:40:59 pm wysłana przez Wulfen »

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25950 dnia: Stycznia 26, 2011, 18:52:56 pm »
Jak dla mnie to jeden z lepszych efektów wolumetrycznego dymu i oświetlenia go w Real time ma GT5 :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25951 dnia: Stycznia 26, 2011, 18:56:17 pm »
Akurat (oderwana) głowa Heliosa wolumetrycznego światła nie tworzy, natomiast słońce i głowa Heliosa (jeszcze przytwierdzona do ciała) na 100% tak.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25952 dnia: Stycznia 26, 2011, 20:39:53 pm »
no nie bardzo to samo, przy tych post procesowych wolumetryckach czesto jest tak ze kiedy patrzymy prosto na swiatelko widac mocne sugi swiatla i wszystko jest ok ale gdy zmienimy kat widzenia efekt zanika, przy ok 90stopniach jest juz nie widoczny a teraz zobacz jak to wyglada na poczatku gry w metro 2033. Glowa Heliosa w jaskini chyba rzeczywiscie jest juz wolumetryczna. natomiast co do okna z crysisa 2 to juz nie jestem tego pewien, gdyby obracajac sie rownolegle do okna dalej byloby widac fajnie wchodzace swiatlo to ok.
nawet tutaj ktos nazwal to fake volumetric light, bo widac to tylko gdy patrzymy na wprost swiatla.


Cytuj
dwójeczka bardzo dobre natomiast tej mega z 4lv w KZ2 nic nie jest w stanie przebić nawet hiper duper karty na Pcta.
czy aby na pewno  :)
oto moja tekstura wrzucona do dooma z podrasowanymi shaderami i parallax occlusion mappingiem


screeny:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
O kurde Wulfen zatkało mnie przez chwile jak to zobaczyłem. Poziom tej z KZ2, albo nawet i lepiej, ale żeby to ocenić potrzebny jest jeszcze większy zoom.
A tutaj kilka tragicznych teksturek z multi U2, specjalnie dla tych co tak wychwalają tą giere. W single też jest bardzo dużo takich.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=18180017&postcount=148
« Ostatnia zmiana: Stycznia 27, 2011, 12:05:03 pm wysłana przez Kyokushinman »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25953 dnia: Stycznia 27, 2011, 00:13:35 am »
No tu akurat sie nie do konca zgodze bo jesli w alanie swiatla faktycznie sa wolumetryczne to gdy cos bedzie przyslaniac czesciowo te swiatla to beda sie robily ladne smugi swiatla nawet bardziej zaawansowane niz triki z god of war 3, crysis, far cry 2 itp

No to najwyraźniej nie są, bo smug nie ma.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

no popatrz, popatrz:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Można prosić z gry, a nie z przedpremierowych materiałów?
Sie robi :]

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25954 dnia: Stycznia 29, 2011, 12:47:45 pm »
Cytuj
Germany:
Week 3, 2011

01 (__) [PS3] Littlebigplanet 2 (Sony Computer Ent.)
02 (01) [WII] Wii Party (Nintendo)
03 (__) [PS3] Mass Effect 2 (Electronic Arts)
04 (02) [PS3] Gran Turismo 5 (Sony)
05 (__) [PS3] Red Dead Redemption - Undead Nightmare
06 (04) [PS3] Call Of Duty: Black Ops (Activision Blizzard)
07 (__) [PS3] Resident Evil 5 - Gold Edition (Capcom)
08 (__) [PS3] Uncharted 2: Among Thieves (Platinum) (Sony Computer Ent.)
09 (__) [PS3] Assassin's Creed 2 (Platinum) (Ubisoft)
10 (05) [PS3] Fifa 11 (Electronic Arts)

 :roll:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25955 dnia: Stycznia 29, 2011, 20:00:50 pm »
przeciez niemcy sie nie licza ;)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25956 dnia: Stycznia 30, 2011, 12:44:35 pm »
Ty sie nie liczysz :evil:

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25957 dnia: Stycznia 31, 2011, 20:31:07 pm »
Fight !!!!
Cytuj
Crysis 2 - najgorsza grafika na PlayStation 3

Do premiery nowej odsłony strzelanki FPS z niemieckiego studia Crytek zostały już niecałe dwa miesiące. Im bliżej 25 marca, kiedy to gra ma wylądować na sklepowych półkach, tym więcej faktów o Crysis 2 trafia do wiadomości graczy. Nie każda jednak taka informacja wzbudza entuzjazm: nie minął jeszcze tydzień od publikacji wersji demo gry na konsole Xbox 360, która przyniosła rozczarowanie poziomem grafiki, stanowiącej krok wstecz względem pierwszej części serii, dostępnej dla posiadaczy komputerów osobistych już od niemal czterech lat. Kolejne rozczarowanie może tym razem przypaść w udziale właścicieli konsol PlayStation 3.

(...)

Pierwszą z różnic jest wysokość obrazu – na PlayStation 3 będzie wynosiła 704 piksele (w przeciwieństwie do 720 pikseli na Xbox 360). Obie wersje działają z prędkością 30 klatek na sekundę, lecz w przypadku konsoli Sony taką płynność utrzymano przez zmniejszenie poziomu detali. Różnice obserwujemy porównując poszczególne wartości w plikach, np. Vsync (synchronizacja pionowa) wynosi 2 dla Xboksa 360, a połowę tego dla PlayStation 3; dla pozycji Textures Stream Pool Size wartości te wynoszą odpowiednio 90 i 60. Po dokładny wgląd w treść plików konfiguracyjnych odsyłamy do wspomnianego wątku na forum.

(...)
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=56794

Moc PS3 jest z nami!!! :troll::troll:
(L)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25958 dnia: Stycznia 31, 2011, 20:40:45 pm »
Owszem jest, bo Killzone 3 miażdży tą kupę bez najmniejszego pierdnięcia. Nie za bardzo rozumiem, co mają koślawi deweloperzy, do mocy konsoli. Jak się nie potrafi programować PS3, to się do tego nie zabiera, bo potem taki chłam wychodzi. Wykorzystanie mocy PS3 zostawmy profesjonalistom, a nie jakimś PC'towym piździeluchom.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #25959 dnia: Stycznia 31, 2011, 20:46:09 pm »
A kogo tam obchodzi jakiś Crysis 2  :-?