Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2757332 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26000 dnia: Lutego 03, 2011, 16:37:44 pm »
Działa, perfidnie widać? proste gesty? i niby w co byś tymi prostymi gestami zagrał? gow? halo? TO coś jest skierowane dla dzieciaków i amerykanów! Jedyna coś co mogło by sie udać to macanie panienek :lol:

Działa, na tych filmikach które pokazują, co można zrobić z Kinectem na PC :)

Proste Gesty? Na przykład gramy na padzie w Force Unleashed, a moc "pchnięcia" wykonujmy analogicznym pchnięciem ręką... Klimat byłby większy :P To jest pierwszy przykład jaki mi wpadł do głowy...

Owszem zgadzam się z jednym... Kinect nie nada się do poważnych gier, jeżeli będą chcieli nim zastąpić całego pada... Ale jako wsparcie dla pada bądź innego kontrolera?? Imho może być ciekawie...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26001 dnia: Lutego 03, 2011, 16:45:06 pm »
Mrocz przypomniałeś mi o jednej grze. Miał być jakiś Star Wars pod Move. Co z tym tytułem?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26002 dnia: Lutego 03, 2011, 16:46:45 pm »
A ja przyznam, jestem pod wrażeniem tego co robią na PC z Kinectem... Nie rozumiem, jak można dalej się oszukiwać, że to urządzenie nie działa, skoro perfidnie widać, że działa i to bardzo dobrze... Kinect byłby rewelacyjny jeśli chodzi o wsparcie standardowych kontrolerów... Prostymi gestami moglibyśmy znacznie zwiększyć wachlarz ruchów dla pada i innych kontrolerów :)

Nie zmienia to jednak faktu, że to w jaki sposób Microsoft wykorzystuje potencjał Kinecta jest lekko mówiąc żałosne... :P
Działa, perfidnie widać? proste gesty? i niby w co byś tymi prostymi gestami zagrał? gow? halo? TO coś jest skierowane dla dzieciaków i amerykanów! Jedyna coś co mogło by sie udać to macanie panienek :lol:

oj ciężko u ciebie z wyobraźnią. ciężko.

wspomaganie zwykłego kontrolera to np. komendy głosowe w ghost recon, można też zaimplementować gesty jedną ręką. takie jak w oddziałach specjalnych.
pad od iksa nie ma żyroskopów, ale dzięki kinectowi przez jego podniesienie możesz sygnalizować np. podskok czy reload. szybkie nachylenie głowy albo całego ciała, to może być unik lub kucanie. mogli by dodać np. obracanie kamerą "na szybko", wychylasz łapy w prawo, czy lewo i kamera podąża. wszystko z padem w dłoniach.
te odruchy są bardzo naturalne. wystarczy spojrzeć na dzieciaki jak grają, całe się "wyginają".

ja tam kinectem się nie jaram teraz. dopóki nie wyjdzie na niego nic sensownego to traktuję go jako drogi gadżet, ale pierdolenie, że się nie da jest bzdurą.

btw. motyw z force unleshed nadaje się do implementacji. świetny patent.  

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26003 dnia: Lutego 03, 2011, 16:52:19 pm »
Mrocz przypomniałeś mi o jednej grze. Miał być jakiś Star Wars pod Move. Co z tym tytułem?

Z tego co wiem... To była jedna reklama w postaci "miecza świetlnego z kulką od move na końcu" :) i nikt nic o tym nie wie... trzeba poczekać do jakiegoś E3 czy coś...

Nie mniej gra z mieczami świetlnymi na Move to będzie dużo ciekawsza opcja niż analogiczna gra na Kinect... Co jak co, ale kontroler Move bardziej przypomina miecz świetlny ;) Mam tylko nadzieje, że wyjdzie z tego ciekawa gra, przyznam, że zawsze chciałem w coś takiego zagrać :D

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26004 dnia: Lutego 03, 2011, 17:17:54 pm »
A ja przyznam, jestem pod wrażeniem tego co robią na PC z Kinectem... Nie rozumiem, jak można dalej się oszukiwać, że to urządzenie nie działa, skoro perfidnie widać, że działa i to bardzo dobrze... Kinect byłby rewelacyjny jeśli chodzi o wsparcie standardowych kontrolerów... Prostymi gestami moglibyśmy znacznie zwiększyć wachlarz ruchów dla pada i innych kontrolerów :)

Nie zmienia to jednak faktu, że to w jaki sposób Microsoft wykorzystuje potencjał Kinecta jest lekko mówiąc żałosne... :P
Działa, perfidnie widać? proste gesty? i niby w co byś tymi prostymi gestami zagrał? gow? halo? TO coś jest skierowane dla dzieciaków i amerykanów! Jedyna coś co mogło by sie udać to macanie panienek :lol:

oj ciężko u ciebie z wyobraźnią. ciężko.

wspomaganie zwykłego kontrolera to np. komendy głosowe w ghost recon, można też zaimplementować gesty jedną ręką. takie jak w oddziałach specjalnych.
pad od iksa nie ma żyroskopów, ale dzięki kinectowi przez jego podniesienie możesz sygnalizować np. podskok czy reload. szybkie nachylenie głowy albo całego ciała, to może być unik lub kucanie. mogli by dodać np. obracanie kamerą "na szybko", wychylasz łapy w prawo, czy lewo i kamera podąża. wszystko z padem w dłoniach.
te odruchy są bardzo naturalne. wystarczy spojrzeć na dzieciaki jak grają, całe się "wyginają".

ja tam kinectem się nie jaram teraz. dopóki nie wyjdzie na niego nic sensownego to traktuję go jako drogi gadżet, ale pierdolenie, że się nie da jest bzdurą.

btw. motyw z force unleshed nadaje się do implementacji. świetny patent.  
no Ty to widze masz wyobrażnie, ze tak spytam a smoka tam gdzieś byś jeszcze nie dodał? bo by pasował taki wielki i ziejący ogniem :dance:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26005 dnia: Lutego 03, 2011, 17:29:05 pm »
Cytuj
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
no Ty to widze masz wyobrażnie, ze tak spytam a smoka tam gdzieś byś jeszcze nie dodał? bo by pasował taki wielki i ziejący ogniem :dance:
Cytuj
ze tak spytam a smoka tam gdzieś byś jeszcze nie dodał? bo by pasował taki wielki i ziejący ogniem :dance:
Cytuj
bo by pasował taki wielki i ziejący ogniem :dance:
Cytuj
:dance:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26006 dnia: Lutego 03, 2011, 17:44:57 pm »
Na klocku nie zobaczycie sterowania hybrydowego, bo wtedy główny slogan reklamowy Kinecta - you are the controller - bierze w łeb. Poza tym do "prostych gestów" powinna wystarczyć zwykła kamera, a do komendy głosowe headset, którego każdy szanujący się xbot powinien mieć.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26007 dnia: Lutego 03, 2011, 17:48:46 pm »
Na klocku nie zobaczycie sterowania hybrydowego, bo wtedy główny slogan reklamowy Kinecta - you are the controller - bierze w łeb.

Dlatego mówię... Microsoft marnuje potencjał Kinecta...
A mimo wszystko, możliwości Kinecta pozwoliłyby na naprawdę fajne dopracowanie sterowania hybrydowego :)
Sam byłem przeciwnikiem Kinecta... I w sumie nadal nie jestem przekonany... Ale to co widzę co scena robi z Kinectem to naprawdę robi wrażenie :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26008 dnia: Lutego 03, 2011, 18:00:09 pm »
Ale przeciez w 2009 Sony Miami przewage kilku milionow, rok pozniej to MS dogonil Sony a nie Sony jakos swietnie wypadlo, przyczynil sie do tego slim I kinect, ktoremu wielu "specjalistow" wrozylo faila
What? PS3 nie przescignelo jeszcze ani razu X0 w LTD, za to od wyjscia Slima w kazdym kwartale PS3 sprzedawalo sie lepiej, poza tego rocznym Q3 z wiadomych wzgledow.

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26009 dnia: Lutego 03, 2011, 18:40:11 pm »
lol a jak staty mowily o dobrej sprzedazy x'a to byla gadka ze kogo obchodzi jaranie sie liczbami  :lol:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26010 dnia: Lutego 03, 2011, 18:46:15 pm »
Dla Ciebie jest to takie ważne?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26011 dnia: Lutego 03, 2011, 18:50:38 pm »
lol a jak staty mowily o dobrej sprzedazy x'a to byla gadka ze kogo obchodzi jaranie sie liczbami  :lol:

już daj spokój. ponad cztery lata na to czekali, daj im się nacieszyć.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26012 dnia: Lutego 03, 2011, 22:32:35 pm »
IMO EA też sobie tego nie wyobraża, dlatego DS:E ukazało się na konsolach, które mają kontrolery ruchu zdolne obsłużyć taki tytuł.

Fakt 1: w DS:Extraction da się spokojnie grać za pomocą gamepada bądź myszy (ludzie przechodzili tą grę na PC, na emulatorze Wii); oznacza to, że gra spokojnie mogłaby się pokazać na wszystkich trzech platformach, na których wyszedł Dead Space 2 (już teraz kij nawet z Kinectem), a mimo to pojawiła się tylko na PS3.
Fakt 2: ekskluzywna zawartość dodawana do gier, za którą zapewne płaci producent konsoli, to nic nowego w tej generacji konsol; chyba, że chcesz się upierać, że np. Xbox nie były w stanie pociągnąć dodatkowych poziomów z Jokerem z Batman:AA, zaś PS3 miałoby problemy z dwoma DLC do TR:Underworld; bo idąc Twoją logiką, tylko dlatego te dodatki mogły nie pojawić się na konkurencyjnych platformach.

Jeżeli dalej chcesz się spierać, że EA dlatego wydała DS:E tylko na PS3 ze względu na kontroler ruchu, to nie będę już nawet próbował Cię dalej przekonywać.

@Mr_Zombie

Jak to jest, że z jednej strony nie podoba ci się kierunek rozwoju gier wyznaczany przez tytuły pokroju Uncharted czy GoW3, a z drugiej trzymasz kciuki za Kinecta? Przecież jeśli takie gówno będzie odnosić sukcesy, w ciągu kilku lat większość developerów przerzuci się na chłam pokroju Your Shape...
Trzymam kciuki za Kinecta jako urządzenie, bo wg mnie jest zajebiste i jego możliwości wykraczają poza rynek gier. To, że MS rzucił Kinecta jako odpowiedź na Wii i nagminnie kopiuje pomysły z Wii (teraz tylko czekam na Kinect Music :roll:), a jednocześnie kompletnie zignorował pozostałą część rynku (oficjalnych sterowników pod PC wciąż nie ma - na PC wszyscy pracują na nieoficjalnych sterownikach i oprogramowaniu od PrimeSense :lol:), świadczy tylko o ludziach, którzy tym zarządzają.

Dwa, "chłam" pokroju Your Shape (który, z tego co czytałem, jest całkiem fajnym programem treningowym) powstaje i powstawać będzie, dopóki będzie na to popyt, bo to są łatwe pieniądze. Myślisz, że osoby, do których skierowany jest np. Your Shape czy inna gra treningowa to ten sam konsument, który zagrywa się w FPS'y, wyścigi czy inne normalne gry, i że chętnie z tych gier zrezygnuje? Ubisoft już się swojego czasu przejechało na DS i Wii, wypuszczając tony shovelware'u, który po pewnym czasie jednak przestał się sprzedawać.

Zresztą, idąc Twoim tokiem myślenia jakiekolwiek akcesoria do gier należałoby zakazać. Swojego czasu przecież olbrzymi sukces odniósł SingStar, Guitar Hero, Rock Band; wraz z wejściem kontrolerów ruchu (czyli praktycznie licząc już od EyeToy'a) było też sporo gier nastawionych stricte na wysiłek fizyczny, które odnosiły mniejszy, bądź większy sukces (tu szczególnie Wii Fit). Czy to jednak w jakiś sposób wpłynęło na rynek standardowych gier? Czy olbrzymi sukces Wii nagle sprawił, że wszyscy przerzucili się tylko na konsolę Nintendo i robią tylko zestawy mini-gier? Chyba nie, bo wciąż mamy od groma firm 3rd party, które notorycznie dostarczają nowe, wysokobudżetowe gry.

Trzy, jeżeli uważnie czytałbyś mojego ostatniego posta widziałbyś, że mam właśnie nadzieję, że następna fala gier odejdzie od schematu: party-games, zestaw mini-gier, program treningowy lub inne gówna, tylko że w końcu pokaże coś oryginalnego i wartościowego; oznacza to, że "trzymam kciuki za Kinecta" właśnie po to, by większość developerów nie przerzuciła się na tego typu chłam, ale zaczynała wykorzystywać faktyczny potencjał tego urządzenia.

Cztery, zestawiasz ze sobą dwie kompletnie różne sytuacje. Ku przypomnieniu: tamta dyskusja zaczęła się od tego, że Kert (mam nadzieję, że tym razem nie przekręciłem już ksywki >_>) zaproponował, by Uncharted zaczęło brać przykład odnośnie designu leveli z serii Tomb Raider (czyt: dużo większe nastawienie na eksplorację, bardziej skomplikowane elementy platformowe i zagadki) i nagle zebrała się grupka rozśmieszonych/urażonych osób, która zaczęła lolować i failować, żę jak to "gra roku" ma się uczyć od takiego "średniaka". Potem się nagle okazało, że Uncharted (czy GoW) to przykład "nowy standardów", które są dużo lepsze niż "przestarzałe standardy (tu wymieniłeś Tomb Raidera czy Devil May Cry). W końcu pojawiło się kilka opinii, że obecne gry mają być proste, śliczne, widowiskowe, filmowe i niekoniecznie wymagać myślenia, czyt: nikt nie ma nic przeciwko temu, żeby gry były coraz głupsze i wymagały coraz mniej zręczności, byleby były to same blockbustery, od których aż wybuchają gałki oczne. Przeciwko takim "nowym standardom" jestem przeciwny.

Moja opinia na ten temat się nie zmieniał. Wciąż jestem przeciwny ogłupianiu gier. Dlatego nie podoba mi się to, że Kinect obecnie stosowany jest własnie jako urządzenie do party-games, mini-gier i zestawów treningowych (albo w skrócie: kopiowaniu wszelkich mało wymagających, ale odnoszących wielkie sukcesy gier z serii Wii cośtam). Dlatego właśnie czekam na jakieś lepsze wykorzystanie Kinecta w grach, a da się to osiągnąć (nie tylko do obmacywania panienek ;)). Już sam interfejs a'la Raport Mniejszości (jak czy ) daje spore możliwości, jakim byłyby w końcu porządne gry strategiczne/RTSy na konsolach (pomijam Halo Wars, gdyż ta gra była projektowana stricte pod gamepada).
Na klocku nie zobaczycie sterowania hybrydowego, bo wtedy główny slogan reklamowy Kinecta - you are the controller - bierze w łeb.
Slogan był głupi jak cholera, jednak Microsoft już jakiś czas zapowiedział, że pojawią się gry hybrydowe (pad + Kinect). Co oczywiście tym bardziej podkreśla, jak głupi był to slogan (i cała akcja, że nie potrzeba przecież kontrolera bo to nie intuicyjne itp.), ale co tam. To jest Microsoft, firma, w której z jednej strony tworzy się telefon Kin, a z drugiej wyrzuca się z gniazda i pracuje nad Windows Phone 7; gdzie z jednej strony rzuca się cały rynek PC na rzecz konsol, by potem próbować jednak wrócić na rynek PC :roll:.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26013 dnia: Lutego 04, 2011, 23:48:51 pm »
Sorki, że tutaj pytam, ale wie ktoś czy Top Spin 4 będzie obsługiwany przez Kinect'a? Bo Move jest zapowiedziane.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26014 dnia: Lutego 05, 2011, 08:34:33 am »
Sorki, że tutaj pytam, ale wie ktoś czy Top Spin 4 będzie obsługiwany przez Kinect'a? Bo Move jest zapowiedziane.

TYLKO MOVE
:D Ja się jaram na nowego TOP SPINA, bo dla mnie 3-ka to prawie idealny tenis, jeśli ją poprawią to będzie pięknie(na minus tylko ciągle niedostateczna liczba zawodników i ich dobór, nie ma paru kluczowych zawodników).

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26015 dnia: Lutego 05, 2011, 08:38:37 am »
Sorki, że tutaj pytam, ale wie ktoś czy Top Spin 4 będzie obsługiwany przez Kinect'a? Bo Move jest zapowiedziane.

Nie TS4 nie bedzie obsugiwal Kinect'a. Z tenisowych gier poki co to tylk o Virtua Tennis 4 ma potwierdzona obsluge Kinect'a

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26016 dnia: Lutego 05, 2011, 09:54:38 am »
Sorki, że tutaj pytam, ale wie ktoś czy Top Spin 4 będzie obsługiwany przez Kinect'a? Bo Move jest zapowiedziane.

Nie TS4 nie bedzie obsugiwal Kinect'a. Z tenisowych gier poki co to tylk o Virtua Tennis 4 ma potwierdzona obsluge Kinect'a

To pewnie przez umowy Sony z 2K Games. :troll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26017 dnia: Lutego 05, 2011, 16:45:28 pm »
Cytat: bigdaddy
i gorsze multi   :sweat:  no ale PSN jest za darmo!  Zresztą Gold daję dużo promocji na gry, jeśli z nich korzystasz to wyjdzie że zarobiłeś na nim. No i druga kwestia, tańsze gry na X360.
PSX :

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26018 dnia: Lutego 05, 2011, 21:44:47 pm »
Cytat: bigdaddy
i gorsze multi   :sweat:  no ale PSN jest za darmo!  Zresztą Gold daję dużo promocji na gry, jeśli z nich korzystasz to wyjdzie że zarobiłeś na nim. No i druga kwestia, tańsze gry na X360.
PSX :
Tak wspaniała konsola oraz masa wspomnień z nią związana.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26019 dnia: Lutego 05, 2011, 21:52:32 pm »
Cytat: bigdaddy
i gorsze multi   :sweat:  no ale PSN jest za darmo!  Zresztą Gold daję dużo promocji na gry, jeśli z nich korzystasz to wyjdzie że zarobiłeś na nim. No i druga kwestia, tańsze gry na X360.
PSX :
Tak wspaniała konsola oraz masa wspomnień z nią związana.
A teraz zeszliście na x-boxa :|

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26020 dnia: Lutego 05, 2011, 22:07:22 pm »
Cytat: bigdaddy
i gorsze multi   :sweat:  no ale PSN jest za darmo!  Zresztą Gold daję dużo promocji na gry, jeśli z nich korzystasz to wyjdzie że zarobiłeś na nim. No i druga kwestia, tańsze gry na X360.
PSX :
Tak wspaniała konsola oraz masa wspomnień z nią związana.
A teraz zeszliście na x-boxa :|
Przecie mam uszczuplony chlebak i nawet czasem na nim pogram  8)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26022 dnia: Lutego 06, 2011, 15:53:17 pm »
Zmarnowałem 6:08 min swojego życia przy tym filmie.

A tak poza tym, to KZ3 nie wiem czy jest w stanie utrzymać nawet 15 klatek podczas zadymy... i to przy 4 postaciach na ekranie i wybuchu 1-2 granatów.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26023 dnia: Lutego 06, 2011, 15:58:30 pm »
Zmarnowałem 6:08 min swojego życia przy tym filmie.

A tak poza tym, to KZ3 nie wiem czy jest w stanie utrzymać nawet 15 klatek podczas zadymy... i to przy 4 postaciach na ekranie i wybuchu 1-2 granatów.
Ja tam widze spadki do 29 fps w obu grach

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26024 dnia: Lutego 06, 2011, 16:00:24 pm »
Cytuj
Ja tam widze spadki do 29 fps w obu grach

Dlatego uważam obejrzenie tego filmu za zmarnowania czasu ;)

A moja uwaga bazuje na doświadczeniach z betą i nie tylko moich doświadczeń :)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26025 dnia: Lutego 06, 2011, 16:37:10 pm »
dziwny ten filmik.

Na lens of truth była kiedyś analiza zamkniętej bety gdzie framerate spadał w K3 do poziomu 15fps i to się zgadzało z tym co widziałem na ekranie u siebie.

teraz wnioskując z tego filmiku to open beta chodzi idealnie w przedziale 29-30fps co nie jest prawdą. Chyba każdy kto grał online wie,że choć jest o wiele lepiej niz w zamkniętej becie to dalej na otwarych przestrzeniach gra dość mocno chrupnie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26026 dnia: Lutego 06, 2011, 18:00:16 pm »
Ten filmik jest z partyzantki, gdzie dostępne jest na oko 40% mapy ze strefy wojny.  Tam nie ma żadnych problemów z framerate'em, przynajmniej u mnie. 
Za taki stan rzeczy można też imo słać podziękowania dostawcom internetu.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26027 dnia: Lutego 06, 2011, 18:24:19 pm »
Dostawce internetu winić za spadek klatek? xD

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26028 dnia: Lutego 07, 2011, 02:45:00 am »
Dostawce internetu winić za spadek klatek? xD
Rozegraj walke w SCIV na chujowym pingu a zobaczysz jak bedzie klatkowac.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26029 dnia: Lutego 07, 2011, 08:10:46 am »
To musi być odosobniony, albo sporadyczny przypadek, ponieważ ja się w żadnej grze z czymś takim nie spotkałem.

Poza tym nie jestem tutaj sam, jeżeli chodzi o odczucia co do płynności tej bety. Do swojego łącza także zastrzeżeń nie mam - w CSie pingi od 20-80 ms na terenie Europy i jitter co najmniej w normie.

Zagraj sobie Operations, albo Warzone i zobacz co się dzieje z grą, kiedy blisko Ciebie jest z 4-6 postaci na ekranie i toczy się walka. Klatki spadają do tego stopnia, że nawet nie można swobodnie posługiwać się kamerą.
« Ostatnia zmiana: Lutego 07, 2011, 09:43:23 am wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26030 dnia: Lutego 07, 2011, 08:45:10 am »
Potwierdzam. Gra potrafi nieźle przyciąć przy zadymie na ekranie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26031 dnia: Lutego 07, 2011, 09:19:00 am »
Zagraj sobie Operations, albo Warzone i zobacz co się dzieje na ekranie, kiedy blisko Ciebie z 4-6 postaci na ekranie i toczy się walka. Klatki spadają do tego stopnia, że nawet nie można swobodnie posługiwać się kamerą.

Niestety to racja. Miałem takie momenty w grze, że nie mogłem precyzyjnie celować przez spadki animacji. :-?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26032 dnia: Lutego 08, 2011, 23:30:36 pm »
To musi być odosobniony, albo sporadyczny przypadek, ponieważ ja się w żadnej grze z czymś takim nie spotkałem.


Ja się z czyms takim spotkałem, ostatnio grywam w CS i przy dużym pingu gra na prawde zwalnia, a fraps odczytuje to jako spadek kaltek. :cry:

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26033 dnia: Lutego 08, 2011, 23:43:45 pm »
Killzone2 i beta Killzone3 też na to choruje - nie wiem czy to wina pingów czy engine przy przesyłaniu danych z neta nie wyrabia ale w obu grach podczas grania z samymi botami , nawet z ich maksymalną ilością na planszy gra chodzi płynniej niż podczas faktycznej potyczki z żywymi graczami.

Nie są to drastyczne różnice ale wg mnie zauważalne.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26034 dnia: Lutego 09, 2011, 10:42:35 am »
To musi być odosobniony, albo sporadyczny przypadek, ponieważ ja się w żadnej grze z czymś takim nie spotkałem.
Ja się z czyms takim spotkałem, ostatnio grywam w CS i przy dużym pingu gra na prawde zwalnia, a fraps odczytuje to jako spadek kaltek. :cry:
Jak wysoki ping i jaki CS?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26035 dnia: Lutego 09, 2011, 13:08:15 pm »
Killzone2 i beta Killzone3 też na to choruje - nie wiem czy to wina pingów czy engine przy przesyłaniu danych z neta nie wyrabia ale w obu grach podczas grania z samymi botami , nawet z ich maksymalną ilością na planszy gra chodzi płynniej niż podczas faktycznej potyczki z żywymi graczami.

Nie są to drastyczne różnice ale wg mnie zauważalne.

Tu muszę przyznać rację
Wczoraj sobie odpaliłem botzone i byłem w lekkim szoku, jak płynnie i "sprawnie" KZ potrafi działać.

Pomimo, że w KZ3 serwery wydają się lepiej wyrabiać niżeli w KZ2, albo lepiej są maskowane różnice w pingach - czytaj nie ma tak zauważalnego laga jak w KZ2 - to i tak jest to wciąż co innego, niżeli gra z botami. A tak właśnie powinno to działać wszystko. Jak w botzone.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26036 dnia: Lutego 09, 2011, 13:37:52 pm »
To musi być odosobniony, albo sporadyczny przypadek, ponieważ ja się w żadnej grze z czymś takim nie spotkałem.
No nie do konca, to bardzo popularna rzecz w RTS'ach ze wzgledu na  synchronizacje gra potrafi znacznie zwolnic, czasem to jest spowodowane niskim fps'em jakiegos clienta, innym razem wysokim pingiem.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26037 dnia: Lutego 09, 2011, 14:04:05 pm »
Niestety znam tylko przykład SC, gdzie kiepski ping powoduje po prostu, że jest jakby opóźnienie na reakcję. Coś w rodzaju input laga.

Ale wyobrażam sobie jak to może wyglądać. Wyobrażam sobie to też w SC IV.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26038 dnia: Lutego 09, 2011, 14:24:08 pm »
To musi być odosobniony, albo sporadyczny przypadek, ponieważ ja się w żadnej grze z czymś takim nie spotkałem.
Ja się z czyms takim spotkałem, ostatnio grywam w CS i przy dużym pingu gra na prawde zwalnia, a fraps odczytuje to jako spadek kaltek. :cry:
Jak wysoki ping i jaki CS?

CS Source, CS 1.6. Ping waha się w przedziale od 200ms aż do 2000ms O.o

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26039 dnia: Lutego 09, 2011, 15:05:05 pm »
To musi być odosobniony, albo sporadyczny przypadek, ponieważ ja się w żadnej grze z czymś takim nie spotkałem.
Ja się z czyms takim spotkałem, ostatnio grywam w CS i przy dużym pingu gra na prawde zwalnia, a fraps odczytuje to jako spadek kaltek. :cry:
Jak wysoki ping i jaki CS?

CS Source, CS 1.6. Ping waha się w przedziale od 200ms aż do 2000ms O.o

Może serwerów szukasz nie tam gdzie trzeba, albo masz problemy z kompem?
Ostatecznie zostaje kiepski net ^^ albo Źle skonfigurowany router. Malware. Adware.

Przy dobrym połączeniu to 200 ms pingu powinieneś mieć do zachodniego wybrzeża USA.
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2011, 15:13:11 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!