Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770947 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27120 dnia: Marca 25, 2011, 11:22:14 am »
Powtórzę, bo chyba nie dotarło, albo znowu zamknąłeś oczy i udajesz, że to nie ma miejsca.

Chyba tylko w twoim świecie, gra z 20 klatkami animacji, SubHD, dennym anizo i słabym AA może być ładniejsza od KZ3.
Oj Bobuś, Bobuś sprowadziłem cię do parteru i obnażyłem twoją hipokryzję.
Napisałeś "w moim świecie", w takim razie również w świecie tych recenzentów.
Np. człowiek z serwisu PlayStation Universe (sic! pewnie fanboj X360) "The fact it is the best looking shooter on PlayStation 3".
Wszyscy są ślepi, ale nie Bobuś pierwsza na świecie osoba która przeszła Crysis 2 na jutubie. :lol: :lol:
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2011, 11:27:38 am wysłana przez tropik79 »
(L)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27121 dnia: Marca 25, 2011, 11:35:02 am »
Czemu tylko ja? Ślepy jesteś, że nie widzisz ile osób z tego forum jest tego samego zdania i twierdzi, że KZ3 >>> C2? Poza tym widzę, że fakty do ciebie nie docierają, więc ja kończę, bo xbot jak się uczepi, że jakaś gra może równać się z ex'ami na PS3, to już nikt mu nie przegada. Za każdym razem robicie sobie nadzieje, że jakiś tytuł dorówna tytułom na PS3 i tym razem jest tak samo. Następne będzie Gears of War 3 i Forza 4. Wspomnisz te słowa. :lol:

PS. C2 > KZ3?

 

Jasne. :lol: :lol: :lol:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27122 dnia: Marca 25, 2011, 11:39:13 am »
Proponuje teraz wkleić jak woda reaguje na strzały w K3 a jak w C2.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27123 dnia: Marca 25, 2011, 11:39:27 am »
Oj Bobuś, Bobuś sprowadziłem cię do parteru i obnażyłem twoją hipokryzję.
Napisałeś "w moim świecie", w takim razie również w świecie tych recenzentów.
Np. człowiek z serwisu PlayStation Universe (sic! pewnie fanboj X360) "The fact it is the best looking shooter on PlayStation 3".
Wszyscy są ślepi, ale nie Bobuś pierwsza na świecie osoba która przeszła Crysis 2 na jutubie. :lol: :lol:

tropik79... tak się kurde plujesz o tego Crysisa 2, że to się robi trochę śmieszne... Nawet osoby, co cie popierały zmieniają zdanie... Post Soula z tematu Killzone 3:

Właśnie rozwaliłem tego wielkiego mecha O_o, Crysis 2? z czym do czego  :roll:

No ale fakt zapomniałem, pewnie Soul jak każdy inny który uważa, że Killzone 3 jest ładniejszy to Sonoklap :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27124 dnia: Marca 25, 2011, 11:43:16 am »
Proponuje teraz wkleić jak woda reaguje na strzały w K3 a jak w C2.

Tak jakby na tym porównaniu tylko reakcja na strzały była w cholerę lepsza w KZ3. :roll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27125 dnia: Marca 25, 2011, 11:44:45 am »
Proponuje teraz wkleić jak woda reaguje na strzały w K3 a jak w C2.
:lol:

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27126 dnia: Marca 25, 2011, 11:47:37 am »
hipokryzja bobana:

wieczne pierdolenie o forzie czy gearsach, trollowanie juz 3 lata temu o gow2 ("przeciez to niczym sie nie rozni od jedynki"), teraz w temacie o gearsach 3 jest to samo ("oswietlenie zmienili, nic wiecej, UNCHARTED!!!11), wszystko na podstawie jutuba.

a na glownej co pisze?

Cytuj
Skąd możesz wiedzieć czy gry na PS3 słabizna? Nie masz PS3, nie widziałeś tej konsoli nigdy, więc o czym ty gadasz. No chyba, że masz PS3 to w takim razie podaj PSN ID. Przypominam PSN ID or GTFO zdesperowany kłamco!

moglbym to jakos skomentowac szerzej, ale nie warto

[boban mode on]
 :lol: :lol: :lol:
[boban mode off]

Cytuj
PS. C2 > KZ3?

tak, chociazby z tego powodu ze singiel zajmuje w crysise ok 2 razy wiecej :troll:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27127 dnia: Marca 25, 2011, 11:47:59 am »
dennym anizo
Przestan sie tego czepiac. Anizo jest dynamiczne od 0 do 16. Dziwne, ze nagle Cie ta opcja obchodzi jak w Uncharted Ci nie przeszkadza jej brak.

Jezeli analizują ze tylko ze screenów to własnie w przypadku GT5 okazało się, że jest to błędna metoda.
Kazdy ma prawo do bledow.
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2011, 11:50:28 am wysłana przez KKRT »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27128 dnia: Marca 25, 2011, 11:49:30 am »
dennym anizo
Przestan sie tego czepiac. Anizo jest dynamiczne od 0 do 16. Dziwne, ze nagle Cie ta opcja obchodzi jak w Uncharted Ci nie przeszkadza jej brak.
Dynamiczne 0-16 jest na PS3, na XO jest zablokowane na x4.

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27129 dnia: Marca 25, 2011, 11:54:47 am »
No ale fakt zapomniałem, pewnie Soul jak każdy inny który uważa, że Killzone 3 jest ładniejszy to Sonoklap :P
Nie jest to sonoklap, taka jest jego opinia, ma do tego pełne prawo, a do tego przynajmniej grał w C2. Opinie czy Crysis 2 jest tym samym poziomem graficznym są różne, od negatywnych po skrajnie pozytywne (co widać po przytoczonych przeze mnie cytatach), ale świadczy to tylko o tym, że ta gra jak żadna inna technicznie dorównuje wielkiemu ex'owi PS3.
Ale Boban przechodzący gry na jutubie jest osobą nie wiarygodną i śmieszą mnie jego teksty o miażdżącej przewadze KZ3.
Ja w przeciwieństwie do niego gram już w Crysis 2 i wiem jak to wygląda. Dla mnie ta gra to jest spokojnie ten sam poziom co Killzone 3.


« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2011, 11:57:00 am wysłana przez tropik79 »
(L)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27130 dnia: Marca 25, 2011, 12:02:54 pm »
   

Klasycznie, tylko sonoklap może się bawić w bezczeszczenie zwłok, normalnym to nie przeszkadza bo nie strzelają do martwych. :troll:

Xbot o szacunku dla zwłok?



rotfl

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27131 dnia: Marca 25, 2011, 12:03:33 pm »
Tropik ty masz jakiś kompleks, że w każdym komentarzu musisz o mnie wspominać?

dennym anizo
Przestan sie tego czepiac. Anizo jest dynamiczne od 0 do 16. Dziwne, ze nagle Cie ta opcja obchodzi jak w Uncharted Ci nie przeszkadza jej brak.

Weź nie porównuj tego dna z C2 do Uncharted, bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Na tym screenie co kiedyś wkleiłeś, anizo jest tak denne, że aż boli.

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27132 dnia: Marca 25, 2011, 12:10:14 pm »

Xbot o szacunku dla zwłok?



rotfl
Eee tam nie lubię Halo i nie rozumiem jego fenomenu. ;)
(L)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27133 dnia: Marca 25, 2011, 12:15:21 pm »
Weź nie porównuj tego dna z C2 do Uncharted, bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
Haha, nie ma to jak podwojne standardy. Dobra koncze dyskusje, bo i tak z Toba nie ma sensu sie sprzeczac.
Ide pograc na plastikowym sprzecie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27134 dnia: Marca 25, 2011, 12:40:34 pm »
Weź nie porównuj tego dna z C2 do Uncharted, bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
Haha, nie ma to jak podwojne standardy. Dobra koncze dyskusje, bo i tak z Toba nie ma sensu sie sprzeczac.
Ide pograc na plastikowym sprzecie.
Idź. :

A ja mam kolejny obrazek, tym razem dla zwolenników zdrapywania, zayebistych serwerów stawianych przez M$ i takie tam:

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27135 dnia: Marca 25, 2011, 12:51:57 pm »
Fakt, jak w jednej grze jest dobrze, to automatycznie na konsoli Sony nie ma problemów z online ;)
Mnie PSN tak cholernie irytuje, że mam go powyżej uszu. W Uncharted 2 miałem problemy, żeby pograć dłużej w multi, bo co jakiś czas po prostu mnie wywalało. Ile straciłem punktów i dostałem kar za to, że wywalało mnie z gry, ale nie wywalało z trybu multi. To znaczy - wracałem najzwyczajniej w świecie do menu online, jak gdyby nigdy nic. Wyskakują jakieś błędy, czasem nie chce mi pobrać dema, czy video z PS Store, bo występuje błąd (i tu jakiś długi kodzik, jak jego oznaczenie).
To potrafi człowieka poirytować.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27136 dnia: Marca 25, 2011, 12:54:19 pm »
Fakt, jak w jednej grze jest dobrze, to automatycznie na konsoli Sony nie ma problemów z online ;)
Mnie PSN tak cholernie irytuje, że mam go powyżej uszu. W Uncharted 2 miałem problemy, żeby pograć dłużej w multi, bo co jakiś czas po prostu mnie wywalało. Ile straciłem punktów i dostałem kar za to, że wywalało mnie z gry, ale nie wywalało z trybu multi. To znaczy - wracałem najzwyczajniej w świecie do menu online, jak gdyby nigdy nic. Wyskakują jakieś błędy, czasem nie chce mi pobrać dema, czy video z PS Store, bo występuje błąd (i tu jakiś długi kodzik, jak jego oznaczenie).
To potrafi człowieka poirytować.
Dziwne bo Uncharted 2 u mnie działał bez zarzutów. Dla mnie ta gra ma najstabilniejszy online w jaki grałem

Wiadomość scalona: Marca 25, 2011, 12:54:49 pm
Proponuje teraz wkleić jak woda reaguje na strzały w K3 a jak w C2.
Wpis

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27137 dnia: Marca 25, 2011, 12:57:56 pm »
Nie chodzi mi o serwery Uncharted 2, bo te działały bez zarzutów, chodzi mi o PSN, czyli serwery Sony z których mnie wywalało. Po prostu traciłem połączenie z PlayStation Network.
Mój net w ogóle nie zrywa, mam odblokowane wszystkie wymagane porty, wiele rzeczy skonfigurowanych, ale to nic nie dało.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27138 dnia: Marca 25, 2011, 13:23:41 pm »
Nie chodzi mi o serwery Uncharted 2, bo te działały bez zarzutów, chodzi mi o PSN, czyli serwery Sony z których mnie wywalało. Po prostu traciłem połączenie z PlayStation Network.
Mój net w ogóle nie zrywa, mam odblokowane wszystkie wymagane porty, wiele rzeczy skonfigurowanych, ale to nic nie dało.
Fakt, jeden użytkownik ma problemy to automatycznie cały PSN je ma.:)
Jestem zalogowany do PSN od jakiś 12h i "wywaliło" mnie raz, przy restarcie kompa przez którego mam połączenie z netem na PS3.
Nie przypominam sobie ani jednej sytuacji z niemożliwością pobrania dema czy też jakiegokolwiek innego materiału. Z grami to samo (poza betą KZ3 i C2 ale tu każdy miał problemy), ponad tysiąc godzin WKC, około 200 w Demon's Souls, Sacred 2, U2, KZ2, BFC2, teraz TW2 i nic godnego odnotowania.
A te długie kodziki są do diagnozowania problemów a nie irytowania się :|

Co do screenu z TW2, akurat idealnie się nadaje do "takich" rzeczy bo to jak do tej pory jedyna konsolowa gra (która mi wpadła w ręce) pokazująca aktualny ping, a nie  pięć kreseczek, gdzie '5" to pewnie przedział od 0-50ms.
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2011, 13:30:36 pm wysłana przez Juras »

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27139 dnia: Marca 25, 2011, 13:26:18 pm »
Wiem, wiem. Chciałem to tak... obrazowo opisać ;P
Nie rozumiem tylko, dlaczego jednych wywala, drugich nie, bo wywala nie tylko Mnie ;)
Ale mniejsza z tym.

Spidey^

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27140 dnia: Marca 25, 2011, 18:58:27 pm »
KZ3 >>>>> Crysis 2, dziękuje za uwagę ;)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27141 dnia: Marca 25, 2011, 19:34:47 pm »
Chyba tylko w twoim świecie, gra z 20 klatkami animacji, SubHD, dennym anizo i słabym AA może być ładniejsza od KZ3.
Sorry Boban ale pieprzysz glupoty.
Framerate w Crysis 2 podczas walki zwykle wacha sie od 26-32 fps....srednia ma 29.
Fakt... sa SPORADYCZNE momenty gdzie gra zwalnia znacznie bardziej ale to sa wyjatki i nie mozna od razu mowic ze C2 hula w 20 fps. Rownie dobrze mozna by powiedziec ze GT5 hula w 30fps bo sa tam nieliczne przypadki gdzie gra zwalnia ponizej tego pulapu, nieprawdaz? AA w C2 jest calkiem przyzwoity jesli chodzi o konsolowe standardy.
Za każdym razem robicie sobie nadzieje, że jakiś tytuł dorówna tytułom na PS3 i tym razem jest tak samo. Następne będzie Gears of War 3 i Forza 4. Wspomnisz te słowa. :lol:
Za kazdym razem Ty z gory zakladasz ze jaakakolwiek gra na X0 nie bedzie dorastala do piet exom z PS3 ( tak jak teraz w przypadku tych dwoch gier ktore wyjda dopiero za pol roku, nie wspominajac juz ze o FM4 nie wiemy absolutnie nic).
Spoko...masz prawo do wlasnej opini, tylko ze Ty nie dopuszczasz do mysli ze ktos moze miec odmienne zdanie i ponad wszelka watpliwosc zawsze starasz sie przekonac wszystkich do swojej racji.
Tak jak Ty myslisz ze C2 nie ma czego szukac przy KZ3 tak wielu graczy na innych forach (i wiele serwisow "growych") twierdzi zupelnie odwrotnie.
Tak jak Ty uwazasz ze FM4 nie bedzie miala czego szukac przy GT5, tak ja uwazam ze starenka FM3 wcale nie wypada gorzej (biorac pod uwage calosc oprawy a nie jedynie wybrane elementy).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27142 dnia: Marca 25, 2011, 20:05:03 pm »
Framerate w Crysis 2 podczas walki zwykle wacha sie od 26-32 fps....srednia ma 29.

Co ty chrzanisz?

http://www.eurogamer.net/videos/crysis-2-ps3-360-gameplay-performance?size=hd

I tylko radzę oglądać całość, a nie pierwsze dwie minuty. Nie brakuje momentów, gdzie fps regularnie pokazuje wartości bliższe 20 fps. Zdarzają się również całe sekcje, gdzie trzeba sobie radzić z animacją na poziomie kilkunastu klatek na sekundę - polecam fragment z "lepszejszej" wersji od 5:50. Rozumiem stałe 30 i okazjonalne zjazdy, ale coś takiego ociera się o określenie "niegrywalne".

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27143 dnia: Marca 25, 2011, 20:05:42 pm »
Magik spoko, nie bierz tego tak do siebie, bo przecież nie Tobie odpowiadałem w tym poście. Każdy ma prawo do własnego zdania, a że są to czasem co najmniej dziwne stwierdzenia...

Cytuj
tak ja uwazam ze starenka FM3 wcale nie wypada gorzej...od GT5

...to już inna sprawa. ;)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27144 dnia: Marca 25, 2011, 20:33:59 pm »
Co ty chrzanisz?

http://www.eurogamer.net/videos/crysis-2-ps3-360-gameplay-performance?size=hd

I tylko radzę oglądać całość, a nie pierwsze dwie minuty. Nie brakuje momentów, gdzie fps regularnie pokazuje wartości bliższe 20 fps. Zdarzają się również całe sekcje, gdzie trzeba sobie radzić z animacją na poziomie kilkunastu klatek na sekundę - polecam fragment z "lepszejszej" wersji od 5:50. Rozumiem stałe 30 i okazjonalne zjazdy, ale coś takiego ociera się o określenie "niegrywalne".
Nic nie chrzanie...jak mowilem, jest kilka momentow gdzie animacja potrafi zwolnic niemilosiernie (co pokazuje filmik). niemniej tych jest bardzo malo podczac calej kampanii. Mam za soba polowe gry i zdarzyl mi sie doslownie jeden moment w ktorym czulem dyskomfort spowodowany zadyszka. Przez wiekszosc gry gra tryma 26-32 fps. Srednia z 5 filmikow na LOt wyniosla 29fps.

@ Boban
Nie uwazam ze stwierdzenie ze FM3 prezentuje sie nie gorzej od GT5 jest dziwne (jak wyzej wspomnialem , oceniam calosc a nie jedynie wybrane elementy)

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27145 dnia: Marca 25, 2011, 20:40:22 pm »
GT5 chodzi w 50-60fps gdzie Wy tam macie 30fps :o

Poza tym sorry, ale GT5 >>>>>>>>>>> FM3 prawie każdy aspekt graficzny, wykluczając zjebane migoczące i blokujące się cienie oraz niektóre standard cars w GT5, nawet drzewa mimo że bitmapy prezentują się plastyczniej niż te w FM3 na realnych torach.

darsyn

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 5
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27146 dnia: Marca 25, 2011, 20:42:37 pm »
Ja nie widziałem wersji konsolowej, gram na PC, ale czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jakim cudem C2 na XO ma ostrzejszy obraz skoro upscalując 1152x720 do 1280x720 uzyska się większe rozmycie niż upscalując 1024x720 do 1280x720.
Przelicznik pikseli 1280/1152=1,111111111 a 1280/1024=1,25 więc logicznie myśląc paciaja powinna być na XO.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27147 dnia: Marca 25, 2011, 21:10:53 pm »
GT5 chodzi w 50-60fps gdzie Wy tam macie 30fps :o

Poza tym sorry, ale GT5 >>>>>>>>>>> FM3 prawie każdy aspekt graficzny, wykluczając zjebane migoczące i blokujące się cienie oraz niektóre standard cars w GT5, nawet drzewa mimo że bitmapy prezentują się plastyczniej niż te w FM3 na realnych torach.
Noc +deszczyk+kilka fur przed toba= 30 fps lub nieco nizej. Niemniej nie chodzilo mi o to ze to czesty widok...wrecz przeciwnie. Dlatego uzylem to jako analogii do C2 ;)
Co do GT5 vs FM3 to w produkcji PD lepsze sa premiumy, oswietlenie czy paleta kolorow na niektorych trasach. Gorsze natomiast standardy, cienie, tekstury. Aliasing jest podobny w obu przypadkach. Roznice w modelach samochodow wylapujemy jedynie w powtorkach bowiem kamera TPP jest osadzona zbyt daleko weby to wylapac. Najwazniejsze zeby T10 w FM4 poprawili oswietlenie i odblaski na karoserii...milo by bylo gdyby w powtorkach dali modele z photomode (wkoncy replaye to tylko 30 fps).

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27148 dnia: Marca 25, 2011, 21:20:01 pm »
Srednia z 5 filmikow na LOt wyniosla 29fps.
Srednia z 5 filmików z początku gry, gdzie nic się nie dzieje.

Ja jak gram to za każdym razem jak cokolwiek zaczyna się dziać, to gra zwalnia i trzyma średnio 25 klatek.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27149 dnia: Marca 25, 2011, 21:25:44 pm »
GT5 chodzi w 50-60fps gdzie Wy tam macie 30fps :o

Poza tym sorry, ale GT5 >>>>>>>>>>> FM3 prawie każdy aspekt graficzny, wykluczając zjebane migoczące i blokujące się cienie oraz niektóre standard cars w GT5, nawet drzewa mimo że bitmapy prezentują się plastyczniej niż te w FM3 na realnych torach.
Noc +deszczyk+kilka fur przed toba= 30 fps lub nieco nizej. Niemniej nie chodzilo mi o to ze to czesty widok...wrecz przeciwnie. Dlatego uzylem to jako analogii do C2 ;)
Co do GT5 vs FM3 to w produkcji PD lepsze sa premiumy, oswietlenie czy paleta kolorow na niektorych trasach. Gorsze natomiast standardy, cienie, tekstury. Aliasing jest podobny w obu przypadkach. Roznice w modelach samochodow wylapujemy jedynie w powtorkach bowiem kamera TPP jest osadzona zbyt daleko weby to wylapac. Najwazniejsze zeby T10 w FM4 poprawili oswietlenie i odblaski na karoserii...milo by bylo gdyby w powtorkach dali modele z photomode (wkoncy replaye to tylko 30 fps).

Za przeproszeniem ale pier**lisz, albo gramy w różne GT5.

Noc + deszczyk + kilka fur + nie mniej niż 40fps. Może masz coś z dyskiem lub napędem jak gra Ci tnie lub spada poniżej tej wartości. Oto co jest lepsze w GT5, wyliczanki czas zacząć:

1. Samochody Premium, poziom nieosiągalny dla serii Turn 10. Samochody Standard podczas gameplay'u nie ustępują tak bardzo tym z FM2/3.

2. Oświetlenie + jak to Ty nazywasz paleta kolorów, to jest właśnie największy klucz do hasła fotorealizm w GT5. Co warto odnotować jest ono real time, a nie z góry wyrenderowane jak np. w nowym Shifcie 2. A to za sobą pociąga genialną grę świateł i momentami także Cieni. Do poprawki jedynie te cienie które występują na powtórkach, bo w trakcie gameplayu, nie doskiwerają one tak bardzo, szczególnie przy widoku z kokpitu.

3. Efekty cząsteczkowe, dymy, itd. Tych efektów w FM3 praktycznie nie ma, w GT5 dostaliśmy coś niezwykłego bo wolumetryczny dym który genialnie reaguję na oświetlenie.

4. Odwzorowanie tras/torów znacznie bliższe realnym odpowiednikom niż w FM3, najlepszy przykład to Nurb.

5. Tekstury, zobacz sobie niektóre wnętrza i jaką tam zastosowaną jakość tekstur. Na początek polecam porównać materiały wnętrza np. samochodów TVR a potem np. Audi lub Ferrari. Wtedy zobaczysz dopiero jaką panowie z PD odwalili robotę, jak faktura materiałów może się różnić. Jeśli mowa o teksturach na torach/trasach, to niektóre są świetne inne trochę gorsze, ale tak jest wszędzie, więc to nie jest jakaś wada gry.

6. Jest różnica z kamery TPP, widać to choćby po bryle modelu, odpal sobie Skyline'a lub Ferrarkę 430 w GT5 a potem w FM3, zobaczysz różnicę w przywiązaniu do detali.

7. Widok z wnętrza pojazdu w GT5, bardzo sugestywny(szczególnie bez HUD'a-a tak TYLKO jeżdżę).

8. Zmienne warunki pogodowe.

Z resztą Twojego postu się zgadzam. 8)
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2011, 21:28:36 pm wysłana przez Unlimited »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27150 dnia: Marca 25, 2011, 22:58:33 pm »
 Co do tych sporadychnych spadkow animacji.
http://www.eurogamer.net/videos/gt5-performance-analysis-compilation
Od ok 30 sekundy jest 30 fps i nizej. Ale jak mowilem, to sa bardzo sporadyczne przypadki wiec nie warto robic z tego wielkiego halo :)
1. Premiumy jak najbardziej na plus dla GT...standardy na plus dla FM :P
2. Jak najbardziej oswietlenie in plus :) Paleta kolorow rowniez, choc ta juz tez w FM3 nie kuleje jak w dwojce (wyjatki to zjebany Nurb GP czy kolora Mapple Valley). Taka Catalunya czy Camino maja swietnie dobrane kolory choc brakuje naturalnosci oswietlenia z GT. Cienie sa wyraznie lepsze w FM i to widac zwlaszcza z kamery TPP.
3. Prawda
4. Nie do konca...tu juz wiele zalezy od toru. Na przyklad taka Laguna Seca jest lepiej odwzorowana z FM3.
5. Tekstury wnetrz bez porownania lepsze w GT. Tory to juz przewaga FM.
6. Ja nie zauwazylem zadnych ciec polygonow z kamery TPP ( co innego na zblizeniach w powtorkach).
Jedyne ciecie jakie widac podczas gameplayu to przyniemnienie szyb...zadne "kwadraty" nie wala po galach.
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/2/4/5/2/8/Forza_3_Laguna_Seca_001.jpg.jpg
I z tej odleglosci ciezko jest wychwycic roznice w szczegolowosci modeli.
http://www.gamereactor.se/media/96/granturismo5_229643b.jpg
7. Nic dodac nic ujac.
8. Fakt.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27151 dnia: Marca 25, 2011, 23:44:53 pm »
Framerate w Crysis 2 podczas walki zwykle wacha sie od 26-32 fps....srednia ma 29.

Co ty chrzanisz?

http://www.eurogamer.net/videos/crysis-2-ps3-360-gameplay-performance?size=hd

I tylko radzę oglądać całość, a nie pierwsze dwie minuty. Nie brakuje momentów, gdzie fps regularnie pokazuje wartości bliższe 20 fps. Zdarzają się również całe sekcje, gdzie trzeba sobie radzić z animacją na poziomie kilkunastu klatek na sekundę - polecam fragment z "lepszejszej" wersji od 5:50. Rozumiem stałe 30 i okazjonalne zjazdy, ale coś takiego ociera się o określenie "niegrywalne".

No, no. 14 FPS :lol:

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27152 dnia: Marca 26, 2011, 07:26:45 am »
Co do tych sporadychnych spadkow animacji.
http://www.eurogamer.net/videos/gt5-performance-analysis-compilation
Od ok 30 sekundy jest 30 fps i nizej. Ale jak mowilem, to sa bardzo sporadyczne przypadki wiec nie warto robic z tego wielkiego halo :)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)




Być może tak jest, niemniej ja czegoś takiego nie uświadczyłem, być może przez to że gram w 720P.

Ad.1

Zgadzam się.

Ad.2

Jasne że Fm3 jest znacznie lepsza niż Fm2, ale wciąż jej daleko do naturalności oświetlenia w GT5, choć Catalunya faktycznie fajnie wygląda w Fm3, to był jeden z moich ulubionych torów(m.in właśnie przez fajne oświetlenie).

Ad.3

Zgadzam się.

Ad.4

Mi nie chodzi o jakość toru(bo jakość niektórych textur czy niektóre detale są ładniejsze w Fm3), tylko o to czy Twórcy odwzorowują go w 100%, czy też dodają tam coś od siebie, w GT5 jest ta pierwsza zasada, nawet kosztem tego że może być na torze pusto, w Fm3 była ta druga zasada, w 70% Panowie odwzorowali tor, a te 30% to ich fantazja i dodawali coś od siebie, najlepiej to widać na Suzuce czy Nurb, pomijam już to że nawet kolorystyka asfaltu jest inna, a w GT5 bardzo podobna do tych rzeczywistych odcinków.

Ad.5

Po części się zgadzam, wyjaśnienie masz punkt powyżej.

Ad.6

Było to już nie raz mówione:

LOD1: 45074 polygonów (photo mode/Pre Race Car Fm3) <--Jeśli samochody w FM4 będą podczas gameplay'y/ replay'u tak wyglądać to będzie wporzo.

LOD2: 21802 polygonów (gameplay/replay mode car Fm3) <--Samochody uboższe w detale, wnętrze, lampy, felgi, nie mają także ruchomych części nadwozia..;)

Ad.7&8

Zgadzam się.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27153 dnia: Marca 26, 2011, 09:16:19 am »
Znowu się zaczęło GT5 VS FM3 -_-

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27154 dnia: Marca 26, 2011, 10:55:20 am »
Mi nie chodzi o jakość toru(bo jakość niektórych textur czy niektóre detale są ładniejsze w Fm3), tylko o to czy Twórcy odwzorowują go w 100%, czy też dodają tam coś od siebie, w GT5 jest ta pierwsza zasada, nawet kosztem tego że może być na torze pusto, w Fm3 była ta druga zasada, w 70% Panowie odwzorowali tor, a te 30% to ich fantazja i dodawali coś od siebie, najlepiej to widać na Suzuce czy Nurb, pomijam już to że nawet kolorystyka asfaltu jest inna, a w GT5 bardzo podobna do tych rzeczywistych odcinków.

Nie do konca tak jest...jak mowilem...tutaj wszystko zalezy od konkretnego toru. Taki Nurb bezsprzecznie lepiej oddano w GT5.
Z kolei Laguna Seca juz znacznie realniej oddana zostala w FM3
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Było to już nie raz mówione:

LOD1: 45074 polygonów (photo mode/Pre Race Car Fm3) <--Jeśli samochody w FM4 będą podczas gameplay'y/ replay'u tak wyglądać to będzie wporzo.

LOD2: 21802 polygonów (gameplay/replay mode car Fm3) <--Samochody uboższe w detale, wnętrze, lampy, felgi, nie mają także ruchomych części nadwozia..;)
Oczywiscie ze fury sa obciete (jedne bardzie, inne mniej), tyle ze tak jak mowilem z kamery TPP ciezko dostrzec takie detale jak bardziej szczegolowe wnetrza lamp.
Dla mnie najlepszym rozwiazaniem dla FM4 byloby zachowanie obcietych modeli podczas samego gameplayu (co pozwoli na wiecej szczegolow na torze) i wrzucenie tych lepszych do replayow gdzie to bardziej widac. Ofc przydalby sie kop pod wzgledem oswietlenia i shaderow. No i oby zachowali 60 fps.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27155 dnia: Marca 26, 2011, 11:06:36 am »
Znowu się zaczęło GT5 VS FM3 -_-
Dobrze, jakaś odskocznia od C2 vs K3.

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27156 dnia: Marca 26, 2011, 12:47:21 pm »
Porównanie Laguny, które zapodał Magik dobitnie pokazuje jak fatalnie wykonane są niektóre tory w GT5. Gdyby nie przewspaniałe oświetlenie, to byłaby to kupa na całej linii.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27157 dnia: Marca 26, 2011, 12:58:01 pm »
Znowu się zaczęło GT5 VS FM3 -_-
Dobrze, jakaś odskocznia od C2 vs K3.
Proponuję wrócić do tego co było dawniej czyli VF vs Tekken. :troll:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27158 dnia: Marca 26, 2011, 14:43:07 pm »
tyle ze tak jak mowilem z kamery TPP ciezko dostrzec takie detale jak bardziej szczegolowe wnetrza lamp.
A tego, ze self-shadowing samochodow jest tylko na czterek samochodach z osmiu i tylko na dwoch [gracza i jeszcze jakims], wyglada jak nie rozpikselowana packa tez nie widzimy z TPP? :P

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27159 dnia: Marca 26, 2011, 16:29:45 pm »
Gdyby nie te żałosne cienie na samochodach, które wkurzają podczas replayów, oraz trochę równiejszy poziom w wykonaniu torów, plus trochę lepiej podciągnięte standard cars(ot choćby dali modele które występowały w Photomode w GT4-tam miały trochę więcej detali i lepszą rozdzielczość textur), oraz podążali by w kierunku wytyczonym przez GT5P, to GT5 było by wybitną grą o motoryzacji, a tak jest "tylko" bardzo dobrą grą o motoryzacji. Choć, co warto odnotować innej takiej gry nie ma, FM3 jest grą bardziej wyścigową, niż grą o motoryzacji. I pomimo psioczenia, tylko GT5 oferuję póki co najwięcej za tak niewielką cenę która jest porównywalna z innymi racerami, warto to wziąć także pod uwagę.
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2011, 16:35:38 pm wysłana przez Unlimited »