GT5 chodzi w 50-60fps gdzie Wy tam macie 30fps
Poza tym sorry, ale GT5 >>>>>>>>>>> FM3 prawie każdy aspekt graficzny, wykluczając zjebane migoczące i blokujące się cienie oraz niektóre standard cars w GT5, nawet drzewa mimo że bitmapy prezentują się plastyczniej niż te w FM3 na realnych torach.
Noc +deszczyk+kilka fur przed toba= 30 fps lub nieco nizej. Niemniej nie chodzilo mi o to ze to czesty widok...wrecz przeciwnie. Dlatego uzylem to jako analogii do C2
Co do GT5 vs FM3 to w produkcji PD lepsze sa premiumy, oswietlenie czy paleta kolorow na niektorych trasach. Gorsze natomiast standardy, cienie, tekstury. Aliasing jest podobny w obu przypadkach. Roznice w modelach samochodow wylapujemy jedynie w powtorkach bowiem kamera TPP jest osadzona zbyt daleko weby to wylapac. Najwazniejsze zeby T10 w FM4 poprawili oswietlenie i odblaski na karoserii...milo by bylo gdyby w powtorkach dali modele z photomode (wkoncy replaye to tylko 30 fps).
Za przeproszeniem ale pier**lisz, albo gramy w różne GT5.
Noc + deszczyk + kilka fur + nie mniej niż 40fps. Może masz coś z dyskiem lub napędem jak gra Ci tnie lub spada poniżej tej wartości. Oto co jest lepsze w GT5, wyliczanki czas zacząć:
1. Samochody Premium, poziom nieosiągalny dla serii Turn 10. Samochody Standard podczas gameplay'u nie ustępują tak bardzo tym z FM2/3.
2. Oświetlenie + jak to Ty nazywasz paleta kolorów, to jest właśnie największy klucz do hasła fotorealizm w GT5. Co warto odnotować jest ono real time, a nie z góry wyrenderowane jak np. w nowym Shifcie 2. A to za sobą pociąga genialną grę świateł i momentami także Cieni. Do poprawki jedynie te cienie które występują na powtórkach, bo w trakcie gameplayu, nie doskiwerają one tak bardzo, szczególnie przy widoku z kokpitu.
3. Efekty cząsteczkowe, dymy, itd. Tych efektów w FM3 praktycznie nie ma, w GT5 dostaliśmy coś niezwykłego bo wolumetryczny dym który genialnie reaguję na oświetlenie.
4. Odwzorowanie tras/torów znacznie bliższe realnym odpowiednikom niż w FM3, najlepszy przykład to Nurb.
5. Tekstury, zobacz sobie niektóre wnętrza i jaką tam zastosowaną jakość tekstur. Na początek polecam porównać materiały wnętrza np. samochodów TVR a potem np. Audi lub Ferrari. Wtedy zobaczysz dopiero jaką panowie z PD odwalili robotę, jak faktura materiałów może się różnić. Jeśli mowa o teksturach na torach/trasach, to niektóre są świetne inne trochę gorsze, ale tak jest wszędzie, więc to nie jest jakaś wada gry.
6. Jest różnica z kamery TPP, widać to choćby po bryle modelu, odpal sobie Skyline'a lub Ferrarkę 430 w GT5 a potem w FM3, zobaczysz różnicę w przywiązaniu do detali.
7. Widok z wnętrza pojazdu w GT5, bardzo sugestywny(szczególnie bez HUD'a-a tak TYLKO jeżdżę).
8. Zmienne warunki pogodowe.
Z resztą Twojego postu się zgadzam.