Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770840 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28120 dnia: Lipca 26, 2011, 00:58:28 am »
A kto Ci niby pisał coś o języku branżowym?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28121 dnia: Lipca 26, 2011, 08:55:30 am »
Co za bełkot.
Wiem jakie są czasy rendowania kompleksowych scen w rendererach wykorzystujących interface CUDA (np octane) i żeby te mokre sny tych gości mogły się spełnić potrzebowalibyśmy kart o wydajności tysiące razy większej niż najszybsze geforce'y.

Z prostych obliczeń można przyjąć że w nowym ixie będzie grafa minimum 300tysięcy razy wydajniejsza od najszybszszych obecnie seryjnie produkowanych procków.

Nieźle.

Nie wierzysz Square Enix a jarasz sie wypowiedzia pana z AMD  :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28122 dnia: Lipca 26, 2011, 09:24:10 am »
Aproksymacja też ładnie. Faktycznie nie wiedziałem jak się pisze ale do chu** czemu miałbym nie wiedzieć co oznacza?

Mam dla was złą wiadomość. To nie ja używam trudnego języka branżowego tylko wy jesteście niekumaci. :(
To nie jest język branżowy tylko zagadnienie matematyczne. I jakoś skumałem o co chodzi, skoro wytknąłem Ci błąd. Nie zmienia to faktu że napisałeś to błędnie co pozwala wnioskować, że nie wiesz o czym piszesz.
« Ostatnia zmiana: Lipca 26, 2011, 09:25:53 am wysłana przez windomearl »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28123 dnia: Lipca 27, 2011, 21:04:03 pm »
http://gamingreloaded.blogspot.com/2011/07/fxaa-comes-to-all-ps3-and-360-titles.html

FXAA mozliwe w każdej grze na X360 i PS3!
Potrzebujesz jedynie kompa i urzadzenie do przechwytywania sygnału z konsoli ;)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28124 dnia: Lipca 27, 2011, 21:45:09 pm »
http://gamingreloaded.blogspot.com/2011/07/fxaa-comes-to-all-ps3-and-360-titles.html

FXAA mozliwe w każdej grze na X360 i PS3!
Potrzebujesz jedynie kompa i urzadzenie do przechwytywania sygnału z konsoli ;)

Miła wiadomość  :troll:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28125 dnia: Lipca 29, 2011, 15:22:39 pm »
Tak samo dzięki najnowszym telewizorom w każdej grze można rozkoszować się płynna animacją w 60 klatkach. Teraz nie wyobrażam sobie grania w gry bez tych wszelakich Motion Flow itp.

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28126 dnia: Lipca 29, 2011, 15:44:11 pm »
Cytuj
Tak samo dzięki najnowszym telewizorom w każdej grze można rozkoszować się płynna animacją w 60 klatkach
Jak to działa? Jeśli silnik np. Drago Age dławi i animacja spada do 20 klatek, jakim cudem otrzymujesz DZIĘKI TELEWIZOROWI 60 FPSów i płynną animację?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28127 dnia: Lipca 29, 2011, 15:52:12 pm »
Cytuj
Tak samo dzięki najnowszym telewizorom w każdej grze można rozkoszować się płynna animacją w 60 klatkach
Jak to działa? Jeśli silnik np. Drago Age dławi i animacja spada do 20 klatek, jakim cudem otrzymujesz DZIĘKI TELEWIZOROWI 60 FPSów i płynną animację?

Proste ....
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28128 dnia: Lipca 29, 2011, 16:01:39 pm »
Się dowiedziałem u mojego informatora, że przy 100 Hz ponoć tworzą się jakieś międzyklatki, ale chciałbym jednak zobaczyć jakikolwiek materiał, gdzie ch**owy silnik jest płynny i ma 60 klatek jak twierdzi Piotr.

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28129 dnia: Lipca 29, 2011, 16:03:18 pm »
Się dowiedziałem u mojego informatora, że przy 100 Hz ponoć tworzą się jakieś międzyklatki, ale chciałbym jednak zobaczyć jakikolwiek materiał, gdzie ch**owy silnik jest płynny i ma 60 klatek jak twierdzi Piotr.

Nie bagatelizuj stary. On już sobie "nie wyobraża grania" bez tego więc to musi ROBIĆ.

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28130 dnia: Lipca 29, 2011, 16:04:41 pm »
Jestem tradycjonalistą. Ja sobie nawet wyobrażam granie w SD. Ba, ja to nawet robię.







JESTEM kur** SZALONY

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28131 dnia: Lipca 29, 2011, 16:12:29 pm »
To nie jest język branżowy tylko zagadnienie matematyczne. I jakoś skumałem o co chodzi, skoro wytknąłem Ci błąd. Nie zmienia to faktu że napisałeś to błędnie co pozwala wnioskować, że nie wiesz o czym piszesz.
A to wy tylko do tego słówka się dopierdalacie. Myślałem że chodzi wam o całą wypowiedź. :*

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Nie wierzysz Square Enix a jarasz sie wypowiedzia pana z AMD  :lol:
Jarasz? Czy ty kur** myślisz że ja uważam że zrobią te pierdylion razy wydajniejsze grafiki? Nojapierdole.

Tarniak- To będzie wtedy w 40 lub 80 klatkach, z bardzo chujową jakością negatywnie wpływającą na czytelność

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28132 dnia: Lipca 29, 2011, 16:22:42 pm »
Cytuj
Tak samo dzięki najnowszym telewizorom w każdej grze można rozkoszować się płynna animacją w 60 klatkach
Jak to działa? Jeśli silnik np. Drago Age dławi i animacja spada do 20 klatek, jakim cudem otrzymujesz DZIĘKI TELEWIZOROWI 60 FPSów i płynną animację?

Prcek tv obrabia klatkę przed i klatę po, po czym wstawia tzw. półklatkę (coś w tym stylu). Warunek aby ten efekt działał dobrze jest taki, że gra musi trzymać stałą liczbę klatek. W innym przypadku tv może nie podołać i zacznie rwać obraz. Taką przypadłość mają Samsungi, które słabo radzą sobie z upłynnianiem. Sony radzi sobie dużo lepiej. Zresztą w recenzjach tv Sony często są chwalone za bardzo dobre systemy poprawy płynności. Jednak nie we wszystkich grach działa to poprawnie. Np. w Dj Hero, Guitar Hero itp. nie da się grać z włączonym 100Hz (ja wtedy przełączam tv na GameMode gdzie a automatu 100Hz jest na off). Po prostu obraz dziwnie klatkuje i ciężko jest trafiać w przyciski. Z kolei w takim GT5 system 100Hz naprawdę daje radę. Różnicę po wyłączeniu widać od razu. MotionFlow poprawia też sporo w przypadku gier, które trzymają stałe 30 klatek. Mamy wtedy wrażenie, że gra śmiga jakby w 60fps'ach.
« Ostatnia zmiana: Lipca 29, 2011, 16:25:06 pm wysłana przez BoBaN »

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28133 dnia: Lipca 29, 2011, 16:23:38 pm »
Tarniak- To będzie wtedy w 40 lub 80 klatkach, z bardzo chujową jakością negatywnie wpływającą na czytelność
Wow, to faktycznie technologia przyszłości...

@BoBaN
Cytuj
Warunek aby ten efekt działał dobrze jest taki, że gra musi trzymać stałą liczbę klatek. W innym przypadku tv może nie podołać i zacznie rwać obraz.

Czyli kolega Piter

Cytuj
w każdej grze można rozkoszować się płynna animacją w 60 klatkach

jak zwykle koloryzuje. :-?
« Ostatnia zmiana: Lipca 29, 2011, 16:32:59 pm wysłana przez tarniak »

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28134 dnia: Lipca 29, 2011, 16:26:11 pm »
Cytuj
Tak samo dzięki najnowszym telewizorom w każdej grze można rozkoszować się płynna animacją w 60 klatkach
Jak to działa? Jeśli silnik np. Drago Age dławi i animacja spada do 20 klatek, jakim cudem otrzymujesz DZIĘKI TELEWIZOROWI 60 FPSów i płynną animację?

Prcek tv obrabia klatkę przed i klatę po, po czym wstawia tzw. półklatkę (coś w tym stylu). Warunek aby ten efekt działał dobrze jest taki, że gra musi trzymać stałą liczbę klatek. W innym przypadku tv może nie podołać i zacznie rwać obraz. Taką przypadłość mają Samsungi, które słabo radzą sobie z upłynnianiem. Sony radzi sobie dużo lepiej. Zresztą w recenzjach tv Sony często są chwalone za bardzo dobre systemy poprawy płynności. Jednak nie we wszystkich grach działa to poprawnie. Np. w Dj Hero, Guitar Hero itp. nie da się grać z włączonym 100Hz (ja wtedy przełączam tv na GameMode gdzie a automatu 100Hz jest na off). Po prostu obraz dziwnie klatkuje i ciężko jest trafiać w przyciski. Z kolei w takim GT5 system 100Hz naprawdę daje radę. Różnię po wyłączeniu widać od razu. MotionFlow poprawia też sporo w przypadku gier trzymają stałe 30 klatek. Mamy wtedy wrażenie, że gra śmiga jakby w 60fps'ach.

Czyli warunkiem jest już płynnie chodząca gra która po zastosowaniu tego efektu wygląda jakby chodziła jeszcze płynniej/szybciej ? Nic dziwnego że Piter nie wyobraża sobie gry bez tego! LECĘ DO SKLEPU

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28135 dnia: Lipca 29, 2011, 16:32:49 pm »
Cytuj
Tak samo dzięki najnowszym telewizorom w każdej grze można rozkoszować się płynna animacją w 60 klatkach
Jak to działa? Jeśli silnik np. Drago Age dławi i animacja spada do 20 klatek, jakim cudem otrzymujesz DZIĘKI TELEWIZOROWI 60 FPSów i płynną animację?
Już ci tłumaczę, ale na wstępie:
http://www.electricpig.co.uk/what-is-motionflow-200hz/

W tv sa mocne processory i one na podstwie dwóch klatek, tworzą dodatkową klatkę pomiędzy nimi. Biorą pod uwagę wiele czynników. Analizują, które elementy są stałe w obu prawdziwych klatkach, które się poruszają i w jakim kierunku i tworzą, "rysują" dodatkową klatkę, której normalnie nie ma w materiale.

Wszystkie te systemy motion flow, hd natural motion, true motion, jak je zwać tworzą właśnie te dodatkowe klatki, niektóre nawet pomiędzy właściwe klatki umieszczają dwie wygenerowane. Oczywiście tworza się artefakty na obrazie, bo czasami podczas tworzenia ruchomego obiektu w dodatkowej klatce, TV musi zgadywać co jest za przedmiotem. Zazwyczaj wygląda to tak, iż krawędzie szybko poryszających się obiektów mają taką lekką łunę, tak jakby gorące powietrze. Na szczęście najnowsze systemy niweluja ten efekt i dla przeciętnegowidza, atym bardziej osoby nie świadomej o czymś takim, artefakty są niezauważalne.




Wiadomość scalona: [time]Lipiec 29, 2011, 16:40:10 pm[/time]
Czyli warunkiem jest już płynnie chodząca gra
Nie. Wystarczy, ze działa w 30 klatakach, a dzięki tym systemom, obraz wygląda jakby gra śmigała w 60. Jak gra chodzi w 60 to z kolei jest zniwelowany efekt stroboskopu i skakania obrazu przy obracaniu kamery.


Wiadomość scalona: [time]Lipiec 29, 2011, 17:02:25 pm[/time]
Nie bagatelizuj stary. On już sobie "nie wyobraża grania" bez tego więc to musi ROBIĆ.
Mój kumpel kupił sobie sony z4500 i grał bez tego sytemu. Ja przyszedłem do niego i poprawiłem mu ustawienia TV i włączyłem motion flow bo miał na off i był w szoku jaką to różnice robi. Żałował, ze grał w tyle gier bez tego.

Brat jak czasem siedzi u mnie i widzi jak gry smigają na moim TV to mówi, ze az cięzko mu wrócić do siebie i grac na TV bez tego systemu.

Jak się nie ma "upłynniaczy" to człowiek poprostu nie wie jak to wygląda i sie przyzwyczaja. Najlepiej widać różnice jak się włączy jakąś grę, zacznie obracać kamerę i w tym czasie włącza się i wyłacza motion flow.
« Ostatnia zmiana: Lipca 29, 2011, 17:03:27 pm wysłana przez Piter_neo »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28136 dnia: Lipca 29, 2011, 17:14:58 pm »
Kyokushinman z tego co pamiętam też grał bez tego, a kiedy poleciłem mu włączyć, to teraz nie chce już bez tego dopalać gier. Ja osobiście używam MotionFlow w każdej grze oprócz gier muzycznych.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28137 dnia: Lipca 29, 2011, 17:17:36 pm »
Kyokushinman z tego co pamiętam też grał bez tego, a kiedy poleciłem mu włączyć, to teraz nie chce już bez tego dopalać gier. Ja osobiście używam MotionFlow w każdej grze oprócz gier muzycznych.
Ja też w grach muzycznych wyłaczam tą opcję. Za duże artefekty powstają, a poza tym te systemy często generują dodatkowy IL co utrudnia granie w gry muzyczne.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28138 dnia: Lipca 29, 2011, 18:06:09 pm »
Ja pamiętam jak obrabiałem kiedyś filmik z obracającym się obiektem, wyrenderowałem za małą ilość klatek i postanowiłem dodać klatki przejściowe. Algorytm tworzący te klatki działa na bardzo podobnych zasadach jak te w tivikach tle że z racji czasu obróbki i mocy kompa może zrobić to dokładniej. No i zrobił ale w niektórych miejscach były tragiczne artefakty. Efekt końcowy po takiej obróbce zależy głównie od płynności materiały źródłowego. Jak gra ma duży kontrast, jest dynamiczna i przy tym klatkuje to obraz będzie się prezentował dużo gorzej niż oryginalny klatkujący.
Ale sama technologia jest elo. Tylko że pazurki pokarze dopiero przy konsolach nowej generacji gdzie, miejmy nadzieje, każda gra będzie już śmigała w 60 lub 100 klatkach na sekundę.

Wiadomość scalona: Lipca 29, 2011, 18:09:14 pm
Czyli warunkiem jest już płynnie chodząca gra która po zastosowaniu tego efektu wygląda jakby chodziła jeszcze płynniej/szybciej ? Nic dziwnego że Piter nie wyobraża sobie gry bez tego! LECĘ DO SKLEPU
Dokładnie tak. ;)
« Ostatnia zmiana: Lipca 29, 2011, 18:09:14 pm wysłana przez monio4 »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28139 dnia: Lipca 29, 2011, 20:16:02 pm »
Ty powaznie wierzysz ze 60 fps bedzie standardem?

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28140 dnia: Lipca 29, 2011, 20:31:24 pm »
Ty powaznie wierzysz ze 60 fps bedzie standardem?


Napisał że tylko ma taką nadzieję.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28141 dnia: Lipca 29, 2011, 20:33:54 pm »
Skoro 60 fps może być równie darmowe, jak obecnie post-procesingowe AA, to dlaczego nie?

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-force-unleashed-60fps-tech-article

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28142 dnia: Lipca 30, 2011, 07:34:09 am »
Kyokushinman z tego co pamiętam też grał bez tego, a kiedy poleciłem mu włączyć, to teraz nie chce już bez tego dopalać gier. Ja osobiście używam MotionFlow w każdej grze oprócz gier muzycznych.
Tak dobrze pamiętasz przez rok grałem bez tego trybu i to był mój niestety wielki błąd. Nie dośc, że poprawia animacje to do tego jeszcze obraz podczas ruchu jest zdecydowanie bardziej wyrazny.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28143 dnia: Lipca 30, 2011, 10:32:23 am »
Skoro 60 fps może być równie darmowe, jak obecnie post-procesingowe AA, to dlaczego nie?

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-force-unleashed-60fps-tech-article
WOW, dobry artykuł. Właśnie się zastanawiałem, dlaczego producenci TV dodają "darmowe" 60 klatek, to dlaczego deweloperzy nie robią tego w grach?

Dla niedowiarków polecam zassać filmik z prezentacji:
http://www.multiupload.com/S2QYASKW4M
Taką różnice robi właśnie granie na telewizorach co mają interpolację, od tych bez tego systemu.

ps: widać w tym demku, ze artefakty są minimalne.

Co więcej dalej jest prezentacja jak robią interpolację z 15 klatek do 60. Efekt jest powalający. Artefakty są już bardziej widoczne, ale wyobraźcie sobie jak mogłyby wyglądać najlepsze, najładniejsze pozycje gdyby były robione z myślą nie 30 klatek, a 15. Dużo lepsze tekstury, lepsza geometria, lepsze efekty świetlne, a później dzięki interpolacji, przyspieszona gra do 60 klatek - tylko, że z lekkimi artefaktami.
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2011, 10:39:11 am wysłana przez Piter_neo »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28144 dnia: Lipca 30, 2011, 13:54:32 pm »
15 klatek? O czym ty pierniczysz?  :lol: To mogłoby się sprawdzić tylko przy jakiś popierdółkach ze statycznym tłem, ale z drugiej strony w takich tytułach już teraz nie ma problemu żeby je wyświetlać w 60 klatkach.
To nie jest jakaś magiczna technologia która rozumie co widać na obrazie i potrafi zachować wszystkie detale tylko proste algorytmy które są tym bardziej zawodne im większa jest dynamika materiału źródłowego. Obstawiam że zwykły obrót postaci wystarczyłby żeby z obrazu w 15 klatkach zrobić nieczytelne gówno.

Poza tym 24 klaki to dopiero moment kiedy ludzie zaczynają widzieć iluzje ruchu, 30 to niewiele więcej i dlatego klatki z artefaktami stwarzałyby wrażenie animacji stop-motiom. Oczywiste w 30 klatkach wszystkie artefakty byłyby widoczne 2 razy dłużej do tego dodajmy że same w sobie byłyby dużo większe i bardziej rażące ze względu na gorszy materiał.
Chyba za bardzo doceniasz technologie i zbyt mocno nie doceniasz ludzkiej percepcji.

Pobawię się we wtorek w after effects z tymi klatkami przejściowymi i zapodam filmik na yt.

Aha. Co to lepszych tekstur, geometrii i rzeczy które wymieniłeś to nie liczy się tylko moc przeliczania trójkątów i ilość klatek (gdyby tak było to XO miałby dużo lepszą grafe niż ps3) ale też takie rzeczy jak cała architektura grafiki, fillrate (wypełnianie pixelami- wielkość tekstur), drawcale lecące do procka i masa innych rzeczy. Jak chcesz poszerzyć wiedzę to przeczytaj ten wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=76971
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2011, 14:03:21 pm wysłana przez monio4 »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28145 dnia: Lipca 30, 2011, 19:52:18 pm »
Mnie takie Motionflow w grach wkurza. Do tego dodaje to laga.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28146 dnia: Sierpnia 01, 2011, 02:15:45 am »
WOW, dobry artykuł. Właśnie się zastanawiałem, dlaczego producenci TV dodają "darmowe" 60 klatek, to dlaczego deweloperzy nie robią tego w grach?
Artefakty, poza tym nie kazdy to lubi [tzn w wykonaniu ala TV].

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28147 dnia: Sierpnia 01, 2011, 11:23:01 am »
Here are the latest Media Create Console Hardware Sales in Japan for the week of Jul 18 - 24, 3DS took the first place second week with 31.8k units sold.

3DS - 31,826 [1,289,741]
PSP - 26,854 [1,211,048]
PS3 - 23,343 [696,595]
Wii - 17,114 [372,135]
DSi LL - 5,258 [270,130]
DSi - 4,921 [235,743]
360 - 1,546 [69,699]
PS2 - 1,475 [45,169]
DSL - 155 [19,360]
PSP Go - 14 [15,424]

PS2 znowu ściga X360  :lol:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28148 dnia: Sierpnia 01, 2011, 12:31:10 pm »
Dziecko neo znowu ma zabawę z cyferkami  :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28149 dnia: Sierpnia 01, 2011, 12:37:49 pm »
No tak...obraź go, bo X0 dostaje po dupie w Japonii.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28151 dnia: Sierpnia 01, 2011, 13:43:33 pm »
A co Ty taki obrońca uciśnionych  :-?

Nie wiem kogo ruszają w ogóle te cyferki i jaki sens jest je wklejać, nie od dziś wiadomo, że iX w Japonii leży i kwiczy :roll:
Także mógł by sobie to darować  ;)

ps fajną zgraną paczkę na tym forum tworzą dzieci Sony :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28152 dnia: Sierpnia 01, 2011, 13:51:16 pm »
Jak Cię nie interesują, to nie czytaj i nie komentuj. Przeszkadza Ci to? Koli Cię w oczy? Za czasów dennej sprzedaży PS3, Xboty wklejały milion tabelek i porównań sprzedażowych. Jakoś nie pamiętam żebyś wtedy protestował.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28153 dnia: Sierpnia 01, 2011, 14:02:56 pm »
Nie wiem czy zauważyłeś ale już od bardzo dawna nikt tu takich rzeczy nie wkleja prócz Pitera, rozumiem jak by robił to tak jak inni to robili kiedyś, czyli wklejali ze wszystkich regionów a nie tylko z Japonii  :roll:

Wybacz ale iXboty nie są tak wygrzani jak wy  :cry: ostatnio przechodzicie samych siebie, no ale co mnie to kończę temat.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28154 dnia: Sierpnia 01, 2011, 14:28:55 pm »
IMO dobrze by było jakby wklejać ogólną sprzedaż, a nie ograniczać się do jednego kraju, równie dobrze można dawać dane tylko z USA gdzie przecież Xbox zazwyczaj się lepiej sprzedaje.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28155 dnia: Sierpnia 01, 2011, 14:29:37 pm »
@Soul
Aha, czyli wyniki sprzedaży można wklejać tylko z tych regionów gdzie X0 prowadzi i tylko wtedy kiedy sprzedaje się lepiej od PS3. Zresztą nie ważne. Leje na te wszystkie wyniki sprzedaży, bo do dziś mam ubaw jak przypominam sobie tych wszystkich ekspertów (włącznie ze specjalistami od rynku), którzy nazywali PS3 tonącą łajbą i przepowiadali tej konsoli szybki upadek.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28156 dnia: Sierpnia 01, 2011, 14:30:39 pm »
Jakoś bardzo wątpię, że akurat ty "lejesz" na te wyniki sprzedaży  :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28157 dnia: Sierpnia 01, 2011, 14:33:25 pm »
No fakt...przecież wiadome, że przetrzymuję na kompie cotygodniowe zestawienia sprzedaży konsol. :roll:

Btw. Ma ktoś prawdziwe wyniki sprzedaży PS3 i X0 oraz sprzedaż GT5? Tylko nie wklejajcie VGchartz, bo tam jakieś głupoty piszą.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28158 dnia: Sierpnia 01, 2011, 17:02:00 pm »
IMO dobrze by było jakby wklejać ogólną sprzedaż, a nie ograniczać się do jednego kraju, równie dobrze można dawać dane tylko z USA gdzie przecież Xbox zazwyczaj się lepiej sprzedaje.
Wpis; to samo miałem napisać

Btw. Ma ktoś prawdziwe wyniki sprzedaży PS3 i X0 oraz sprzedaż GT5? Tylko nie wklejajcie VGchartz, bo tam jakieś głupoty piszą.
Wyniki na vg chartz akurat aż tak wielce nie obiegają od normy. Czasem porównuję je jak jakaś firma oficjalnie ogłosi poziom sprzedanych sztuk i zwykle ta ilość jest nawet zbliżona. Poważnie odbiegają jedynie dane sprzedaży gier na PC. Tam różnice faktycznie są ogromne.

Przykładowo sprzedaż Zeldy na 3DSa wg vg chartz wynosi niecałe 900tyś, a niedawno ogłoszono oficjalnie, że sprzedano milion sztuk, więc różnica jest dosyć duża, ale nie ogromna.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28159 dnia: Sierpnia 01, 2011, 17:17:18 pm »
Wyniki na vg chartz akurat aż tak wielce nie obiegają od normy. Czasem porównuję je jak jakaś firma oficjalnie ogłosi poziom sprzedanych sztuk i zwykle ta ilość jest nawet zbliżona. Poważnie odbiegają jedynie dane sprzedaży gier na PC. Tam różnice faktycznie są ogromne


Czy ja wiem :)

June 2011
Hardware (NPD)
Xbox 360 - 507,000
Wii - 273,000
PS3 - ~276,000 (extrapolated)
3DS - 143,000

June 2011
Hardware (VG Chartz)
Wii   415,519
X360   399,865
DS   295,424
PS3   279,232
3DS   142,098
PSP   115,544
PS2   86,083
DS - 386,000