Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770870 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28240 dnia: Września 04, 2011, 14:59:47 pm »
Nie sądzę, PS3 oprócz maszyny do gier to także świetne narzędzie multimedialne którym możesz sterować nawet za pomocą smartphona. To jest coś co wyróżnia PS3 od X360.

 :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28241 dnia: Września 04, 2011, 15:06:25 pm »
Więcej bredni po proszę od fanów playstation  :lol:

To nie są brednie fanów PS. Czytaj ze zrozumieniem. To deweloperzy narzekają na X0 (cytat Andryusha czy chociażby narzekania R* na przestarzały napęd w konsoli M$).

Wiadomość scalona: Września 04, 2011, 15:08:27 pm
Crysis 2 kasuje oprawą Killzone 3
:lol:


 :lol: :lol:

 :lol: :lol: :lol:

Rozumiem, że komuś może bardziej podobać się oprawa Crysis 2, ale pisanie, że kasuje grafikę z KZ3, to zabawna bzdura.
« Ostatnia zmiana: Września 04, 2011, 15:08:27 pm wysłana przez BoBaN »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28242 dnia: Września 04, 2011, 15:11:04 pm »
No tak bo na PS3 developerzy nie narzekają, w ogóle, blu ray to mega błyskawica w doczytywaniu danych a 512 RAMu (w dwóch kościach) zadowala ich w zupełności :roll:

Wybacz ale pisanie, że przez X360 FF13 jest krapem to bzdura tego tygodnia  :lol:

O to jeszcze jest dobre.

Cytuj
GT5 tak wygląda tak nierówno przez najbardziej zaawansowany technicznie engine w ścigałkach na konsole.

 :lol:
« Ostatnia zmiana: Września 04, 2011, 15:14:17 pm wysłana przez Soul »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28243 dnia: Września 04, 2011, 15:15:19 pm »
Dlatego warto mieć obie konsole i trzymać fason a nie szmacić z powodu tego co ma się w domu.
Japierdole...
hmm tylko po ch** mi dwie konsole? zeby w gearsy pograć :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28244 dnia: Września 04, 2011, 15:17:25 pm »
No tak bo na PS3 developerzy nie narzekają, w ogóle, blu ray to mega błyskawica w doczytywaniu danych a 512 RAMu (w dwóch kościach) zadowala ich w zupełności :roll:

Jakieś przykłady? Bo z tego co wiem, to mądrzejsi producenci radzą sobie z tym problemem przez dublowanie danych na BD. R* wypowiedział swoje zdanie w tym temacie, a deweloper to znany i ceniony, więc coś na rzeczy musi być.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28245 dnia: Września 04, 2011, 15:19:06 pm »
Bo wolniejszy transfer blu-ray to problem porównywalny do pojemności DVD  :lol:

Prędkość blu-ray łatwo ominąć (instalacja), a DVD się nie nadsztukuje - nawet wydać na kilku trudno, bo banda Billa dopierdala opłatami.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28246 dnia: Września 04, 2011, 15:22:00 pm »
Dlatego warto mieć obie konsole i trzymać fason a nie szmacić z powodu tego co ma się w domu.
Japierdole...
hmm tylko po ch** mi dwie konsole? zeby w gearsy pograć :lol:
Nie, żeby trzymać fason.

Ogur

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28247 dnia: Września 04, 2011, 15:22:47 pm »
Dlatego warto mieć obie konsole i trzymać fason a nie szmacić z powodu tego co ma się w domu.
Japierdole...
hmm tylko po ch** mi dwie konsole? zeby w gearsy pograć :lol:
Nie, żeby trzymać fason.


 :lol:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28248 dnia: Września 04, 2011, 15:24:23 pm »
No tak bo na PS3 developerzy nie narzekają, w ogóle, blu ray to mega błyskawica w doczytywaniu danych a 512 RAMu (w dwóch kościach) zadowala ich w zupełności :roll:

Jakieś przykłady? Bo z tego co wiem, to mądrzejsi producenci radzą sobie z tym problemem przez dublowanie danych na BD. R* wypowiedział swoje zdanie w tym temacie, a deweloper to znany i ceniony, więc coś na rzeczy musi być.

Carmack ostatni marudził na blureya, to jeden z ostatnich przykładów, po za tym co nie którzy narzekali na RAM, że czemu to są dwie kości a nie jedna....

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28249 dnia: Września 04, 2011, 15:25:41 pm »
Nie sądzę, PS3 oprócz maszyny do gier to także świetne narzędzie multimedialne którym możesz sterować nawet za pomocą smartphona. To jest coś co wyróżnia PS3 od X360.

 :lol:

Oo dla Beceta za trudne by wyrazić to słowami, a więc.. :lol:

@ Soul

Widzę że nie znasz architektury PS3, to że gry na X360 robi się tak samo jak na PC, i przez to dostajemy tyle zjebanych fpsów i crapów, to nie znaczy że gry na PS3 robi się tak samo. SPU Cella mogą służyć jako druga karta graficzna - skrót myślowy.

Co do Engine'u z Gt5, FM4 jakoś połowy rzeczy które ma GT5 nie będzie mieć. :lol:


LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28250 dnia: Września 04, 2011, 15:26:24 pm »
@ Soul

Wierz mi że zaprojektowało. Ciekawe co w przyszłym roku pokaże X360 na E3 w kwestii gier, poza tymi na Kinecta. :lol:

@ Mrocz

Nie sądzę, PS3 oprócz maszyny do gier to także świetne narzędzie multimedialne którym możesz sterować nawet za pomocą smartphona. To jest coś co wyróżnia PS3 od X360. W kwestii gier mogę się zgodzić, jednak PS3 w kwestiach graficznych jest lepsze niż X360 i nie ma co do tego wątpliwości. Zresztą chociażby nadchodzący Battlefield 3 to potwierdzi(jeśli mowa o multiplatformerach).




A XO możesz sterować GŁOSEM

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28251 dnia: Września 04, 2011, 15:30:19 pm »
@ Soul

Wierz mi że zaprojektowało. Ciekawe co w przyszłym roku pokaże X360 na E3 w kwestii gier, poza tymi na Kinecta. :lol:

@ Mrocz

Nie sądzę, PS3 oprócz maszyny do gier to także świetne narzędzie multimedialne którym możesz sterować nawet za pomocą smartphona. To jest coś co wyróżnia PS3 od X360. W kwestii gier mogę się zgodzić, jednak PS3 w kwestiach graficznych jest lepsze niż X360 i nie ma co do tego wątpliwości. Zresztą chociażby nadchodzący Battlefield 3 to potwierdzi(jeśli mowa o multiplatformerach).




A XO możesz sterować GŁOSEM

I rozumiem że oglądać filmy w HD czy w 3D, słuchać muzyki w miarę dobrej jakości, służyć Ci jako serwer, obsługiwać te funkcję z innego pokoju za pomocą smartphone'a... No ale przecież można krzyczeć na całe mieszkanie czy dom, "XBOX wycisz się" "Xbox włącz się", być może usłyszy..a nawet odpowie: "YES MY LORD". :P :angel:

Anyway X360 do gier jest ok, tani, dobry pad, teraz nawet jest w miarę cichy, ma wifi itd. Jednak nie przesadzajmy że to maszyna multimedialna, bo nią nie jest.
« Ostatnia zmiana: Września 04, 2011, 15:33:01 pm wysłana przez Unlimited »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28252 dnia: Września 04, 2011, 15:33:36 pm »
Nie sądzę, PS3 oprócz maszyny do gier to także świetne narzędzie multimedialne którym możesz sterować nawet za pomocą smartphona. To jest coś co wyróżnia PS3 od X360.

 :lol:

Oo dla Beceta za trudne by wyrazić to słowami, a więc.. :lol:

@ Soul

Widzę że nie znasz architektury PS3, to że gry na X360 robi się tak samo jak na PC, i przez to dostajemy tyle zjebanych fpsów i crapów, to nie znaczy że gry na PS3 robi się tak samo. SPU Cella mogą służyć jako druga karta graficzna - skrót myślowy.

Co do Engine'u z Gt5, FM4 jakoś połowy rzeczy które ma GT5 nie będzie mieć. :lol:



Nie wiem czy ta "innosc" większego programowaniu to plus PS3... Przecież pamiętamy wszyscy zjebane porty gier z XO

Btw. WiiU (czy jak to się nazywa) ma oferować łatwą konwersję gier z pc i xo.

Mowisz of tym uber zaawansowanym GT 5 z kilkuset samochodami za ps2 i animacja zwalniajca do 30 fps? 8) 8) :lol:

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28253 dnia: Września 04, 2011, 15:36:58 pm »
Teraz sytuacja się odwraca, co pokaże DICE przy Battlefield 3, to będzie pierwsza gra multiplatformowa która pokaże znaczącą różnicę między X360 a PS3. Nic nie trwa wiecznie..więc to co jest minusem, może być z czasem plusem. :P Stronę czy dwie wcześniej masz podanej szczegóły dlaczego tak się stanie. Jednak nie ma się czym przejmować, bo wiadomo że w większości gracze X360 wolą serię CoD i automatyczne zabicia. :P

Co do GT5, tak o tym która ma 16 fur na trasie, rozdzielczość prawie FULL HD, real timowy cykl doby i zmienne warunki pogodowe, wolumetryczne oświetlenie i dym, jakieś 250000-500000 polygonów na furze i tak dalej. 8)
« Ostatnia zmiana: Września 04, 2011, 15:39:02 pm wysłana przez Unlimited »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28254 dnia: Września 04, 2011, 15:38:51 pm »
Cytuj
Widzę że nie znasz architektury PS3, to że gry na X360 robi się tak samo jak na PC, i przez to dostajemy tyle zjebanych fpsów i crapów, to nie znaczy że gry na PS3 robi się tak samo. SPU Cella mogą służyć jako druga karta graficzna - skrót myślowy.

Co do Engine'u z Gt5, FM4 jakoś połowy rzeczy które ma GT5 nie będzie mieć.  

Nie, Ty widzisz to co chcesz widzieć, wiem, że SPU Cella potrafi takie cuda, ale pewnych rzeczy nie którzy widać nie potrafią zrobić więc marudzą i o ten fakt mi chodziło, to nie jest tak, że marudzenie jest tylko na X360 bo na PS3 też co nie którym się zdarza po narzekać.

Słuchaj życie, coś za coś Fm4 też ma sporo do zaoferowania, zresztą gry jeszcze nie ma więc daj sobie póki co spokój, wyjdzie zagrasz o ile zagrasz i zaczniesz pisać co jest a czego nie ma. Przecież cały czas marudzicie, że to fizyka jazdy jest najważniejsza a nie zmienna pora dnia  :roll:

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28255 dnia: Września 04, 2011, 15:41:21 pm »
Fizyka jest ważna, ale nie najważniejsza w grze która wychodzi po raz 3 na tej generacji i nie ma nic nowego poza tu wstawimy a tu wytniemy w grafice. Myślę że fani oczekiwali czegoś więcej, czegoś co dała im FM1.

Wiem że niektórzy narzekają na PS3, ale to już jest ich problem..jakby nie było X360 który ma podobną architekturę do PC, to suma sumarum, więcej pracy i energii włożyli by w rozpracowanie PS3, a tak część wybiera pół środki i lenistwo. :P Choć wypadało by się cofnąć jeszcze wcześniej w czasie..PS2 i Xbox.
« Ostatnia zmiana: Września 04, 2011, 15:43:19 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28256 dnia: Września 04, 2011, 15:41:51 pm »
No tak bo na PS3 developerzy nie narzekają, w ogóle, blu ray to mega błyskawica w doczytywaniu danych a 512 RAMu (w dwóch kościach) zadowala ich w zupełności :roll:

Jakieś przykłady? Bo z tego co wiem, to mądrzejsi producenci radzą sobie z tym problemem przez dublowanie danych na BD. R* wypowiedział swoje zdanie w tym temacie, a deweloper to znany i ceniony, więc coś na rzeczy musi być.

Carmack ostatni marudził na blureya, to jeden z ostatnich przykładów, po za tym co nie którzy narzekali na RAM, że czemu to są dwie kości a nie jedna....

Ok, chociaż ja sobie nie przypominam, ale niech będzie. Tylko, że to nijak nie wpływa na ograniczenia gier multiplatformowych. GTA4 pewnie byłoby większe i lepsze, gdyby nie napęd w X0, który ograniczał ludzi z R*. Carmack może narzekać na BD czy tam podział RAM'u, ale ex'y PS3 pokazują, który sprzęt jest mocniejszy. Dlatego ja nie widzę nic dziwnego w informacjach o tym, że X0 ogranicza deweloperów.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28257 dnia: Września 04, 2011, 15:42:35 pm »
@ Soul

Wierz mi że zaprojektowało. Ciekawe co w przyszłym roku pokaże X360 na E3 w kwestii gier, poza tymi na Kinecta. :lol:

@ Mrocz

Nie sądzę, PS3 oprócz maszyny do gier to także świetne narzędzie multimedialne którym możesz sterować nawet za pomocą smartphona. To jest coś co wyróżnia PS3 od X360. W kwestii gier mogę się zgodzić, jednak PS3 w kwestiach graficznych jest lepsze niż X360 i nie ma co do tego wątpliwości. Zresztą chociażby nadchodzący Battlefield 3 to potwierdzi(jeśli mowa o multiplatformerach).




A XO możesz sterować GŁOSEM

I rozumiem że oglądać filmy w HD czy w 3D, słuchać muzyki w miarę dobrej jakości, służyć Ci jako serwer, obsługiwać te funkcję z innego pokoju za pomocą smartphone'a... No ale przecież można krzyczeć na całe mieszkanie czy dom, "XBOX wycisz się" "Xbox włącz się", być może usłyszy..a nawet odpowie: "YES MY LORD". :P :angel:

Anyway X360 do gier jest ok, tani, dobry pad, teraz nawet jest w miarę cichy, ma wifi itd. Jednak nie przesadzajmy że to maszyna multimedialna, bo nią nie jest.

ZUNE oferuje wszystko prócz przereklamowanego 3D

Na xo masz telewizję na zywo, radio, vod, facebook, twitter - raczej mi to wygląda na całkiem niezłe urządzenie multimedialne.

Dodatkowo cały online na xo oferuje dużo lepsze doświadczenie - wszystko działa szybko. Już teraz jest opcja video chat z windows messenger, niedługo będzie skype i bing.


Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28258 dnia: Września 04, 2011, 15:44:33 pm »
Londek inaczej rozumiemy multimedialność i w miarę dobrą jakość. Choć nie podważam tego co mówisz, bo akurat usługa internetowa X360 jest lepsza, choć niestety płatna. ;)

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28259 dnia: Września 04, 2011, 15:46:04 pm »
Dziwne, że tylko fanbojki PS3 twierdzą, że C2 nie kasuje K3. Ciekawa zależność. :D

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28260 dnia: Września 04, 2011, 15:46:09 pm »
X360 (...) które mają podobną architekturę do PC
Gdzie w PC masz trzyrdzeniowy procesor PPC? Albo GPU z pamięcią eDRAM?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28261 dnia: Września 04, 2011, 15:47:08 pm »
Dziwne, że tylko fanbojki PS3 twierdzą, że C2 nie kasuje K3. Ciekawa zależność. :D

Dziwne, że tylko forumowy przypierdalacz twierdzi iż C2 kasuje K3. Ciekawa zależność. :roll:

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28262 dnia: Września 04, 2011, 15:48:13 pm »
@ Shaman

Tylko że konwersja PC a X360 robi się jak "bułka z masłem". Konwersja PC a PS3 robi i ciągnie się jak "krew z nosa". Jeśli developer nie zna wystarczająco dobrze PS3.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28263 dnia: Września 04, 2011, 15:49:09 pm »
Nie przypominam sobie, nie dziwie się to nic nowego u Ciebie, pozwól, że pomogę ->

http://www.ppe.pl/news-9448-Carmack_o_deweloperskich_problemach.html

Cytuj
"PS3 ma mniej pamięci dostępnej dla deweloperów, niż X360. Jest tak ponieważ konsola dzieli dostępną pamięć na tę przypisaną do tekstur i do całej reszty zadań. Połowa jest więc dostępna dla grafiki, a druga połowa dla rzeczy związanych z procesorem itp. Nie jest to dla nas takie złe, ale ich system operacyjny zabiera dużą część tej pamięci, którą chcielibyśmy wykorzystać. Kiedy jednak w końcu wyciągniesz wszystko co możesz z pamięci, to działa to całkiem nieźle".

Cytuj
Nie, Ty widzisz to co chcesz widzieć, wiem, że SPU Cella potrafi takie cuda, ale pewnych rzeczy nie którzy widać nie potrafią zrobić więc marudzą i o ten fakt mi chodziło, to nie jest tak, że marudzenie jest tylko na X360 bo na PS3 też co nie którym się zdarza po narzekać.

Cytuj
Wybacz ale pisanie, że przez X360 FF13 jest krapem to bzdura tego tygodnia  

ps Obie konsole na dzień dzisiejszy ograniczają developerów.

« Ostatnia zmiana: Września 04, 2011, 15:50:43 pm wysłana przez Soul »

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28264 dnia: Września 04, 2011, 15:51:06 pm »
Tyle że PS3 mniej. :P

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28265 dnia: Września 04, 2011, 15:52:11 pm »
Dream on.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28266 dnia: Września 04, 2011, 15:53:28 pm »
Dziwne, że tylko fanbojki PS3 twierdzą, że C2 nie kasuje K3. Ciekawa zależność. :D

Dziwne, że tylko forumowy przypierdalacz twierdzi iż C2 kasuje K3. Ciekawa zależność. :roll:
Nie tylko.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28267 dnia: Września 04, 2011, 15:54:05 pm »
@ Shaman

Tylko że konwersja PC a X360 robi się jak "bułka z masłem". Konwersja PC a PS3 robi i ciągnie się jak "krew z nosa". Jeśli developer nie zna wystarczająco dobrze PS3.
To raczej oznacza że MS ma lepsze narzędzia dla developerów.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28268 dnia: Września 04, 2011, 15:55:55 pm »
Nie przypominam sobie, nie dziwie się to nic nowego u Ciebie, pozwól, że pomogę ->

Ty naprawdę nie czytasz ze zrozumieniem. Przecież nie negowałem nigdzie tego, że tak nie mówiono o PS3. Przeczytaj raz jeszcze, bardzo powoli i uważnie.

Ok, chociaż ja sobie nie przypominam, ale niech będzie. Tylko, że to nijak nie wpływa na ograniczenia gier multiplatformowych. GTA4 pewnie byłoby większe i lepsze, gdyby nie napęd w X0, który ograniczał ludzi z R*. Carmack może narzekać na BD czy tam podział RAM'u, ale ex'y PS3 pokazują, który sprzęt jest mocniejszy. Dlatego ja nie widzę nic dziwnego w informacjach o tym, że X0 ogranicza deweloperów.

I nie "Dream on" tylko faktem jest, że mała pojemność DVD ogranicza znacznie bardziej niż podzielony RAM czy wolny BD. Tak jak pisałem, spójrz na ex'y PS3 i zobaczysz, która konsola może więcej. Teraz pomyśl jak wyglądałaby większość gier multiplatformowych gdyby deweloperzy mogli skupiać się jedynie na mocniejszym sprzęcie i nie martwić się, że to co spokojnie pomieści BD już niestety nie wejdzie na DVD.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28269 dnia: Września 04, 2011, 16:00:18 pm »
PS3 ma ładniejsze gry, ale to obie konsole ograniczają developerów, jak wam się ma zrobić lepiej, to niech wam będzie PS3 mniej  :angel:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28270 dnia: Września 04, 2011, 16:00:42 pm »
Dziwne, że tylko fanbojki PS3 twierdzą, że C2 nie kasuje K3. Ciekawa zależność. :D

Dziwne, że tylko forumowy przypierdalacz twierdzi iż C2 kasuje K3. Ciekawa zależność. :roll:
Nie tylko.

kur** wiedziałem, że to napiszesz. Poważnie wiedziałem, że Ty się wstawisz i dokładnie coś takiego napiszesz. W sumie nie dziwi mnie to, bo w końcu pamiętamy Twoje początki na GO. :P

Btw. A jeśli ktoś naprawdę uważa, że C2 KASUJE KZ3 pod względem oprawy A/V, to bliżej mu do fanboja niż sobie to wyobraża. Bo o ile można uważać, że C2 jest grą ładniejszą, tak już pisanie, że kasuje to śmiech na sali. Kasować to może Uncharted 2 np. takiego Enslaved.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28271 dnia: Września 04, 2011, 16:02:57 pm »
Dziwne, że tylko fanbojki PS3 twierdzą, że C2 nie kasuje K3. Ciekawa zależność. :D

Dziwne, że tylko forumowy przypierdalacz twierdzi iż C2 kasuje K3. Ciekawa zależność. :roll:
Nie tylko.

kur** wiedziałem, że to napiszesz. Poważnie wiedziałem, że Ty się wstawisz i dokładnie coś takiego napiszesz. W sumie nie dziwi mnie to, bo w końcu pamiętamy Twoje początki na GO. :P

Btw. A jeśli ktoś naprawdę uważa, że C2 KASUJE KZ3 pod względem oprawy A/V, to bliżej mu do fanboja niż sobie to wyobraża. Bo o ile można uważać, że C2 jest grą ładniejszą, tak już pisanie, że kasuje to śmiech na sali. Kasować to może Uncharted 2 np. takiego Enslaved.
he he he

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28272 dnia: Września 04, 2011, 16:08:45 pm »
@ Shaman

Tylko że konwersja PC a X360 robi się jak "bułka z masłem". Konwersja PC a PS3 robi i ciągnie się jak "krew z nosa". Jeśli developer nie zna wystarczająco dobrze PS3.
To raczej oznacza że MS ma lepsze narzędzia dla developerów.

To oznacza że MS ma Direct X. :P

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28273 dnia: Września 04, 2011, 16:12:47 pm »
@ Shaman

Tylko że konwersja PC a X360 robi się jak "bułka z masłem". Konwersja PC a PS3 robi i ciągnie się jak "krew z nosa". Jeśli developer nie zna wystarczająco dobrze PS3.
To raczej oznacza że MS ma lepsze narzędzia dla developerów.

To oznacza że MS ma Direct X. :P
A to nie jest narzędzie dla developerów  :) ?

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28274 dnia: Września 04, 2011, 16:16:29 pm »
@ Shaman

Tylko że konwersja PC a X360 robi się jak "bułka z masłem". Konwersja PC a PS3 robi i ciągnie się jak "krew z nosa". Jeśli developer nie zna wystarczająco dobrze PS3.
To raczej oznacza że MS ma lepsze narzędzia dla developerów.

To oznacza że MS ma Direct X. :P
A to nie jest narzędzie dla developerów  :) ?

Jest, ale z ograniczeniami ;) heh :P

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28275 dnia: Września 04, 2011, 16:32:17 pm »
Londek inaczej rozumiemy multimedialność i w miarę dobrą jakość. Choć nie podważam tego co mówisz, bo akurat usługa internetowa X360 jest lepsza, choć niestety płatna. ;)

Z tego co wymieniles to xo brakuje tylko 3d i opcji media server... Proszę nie mów że chodzi ci o ta obsługę smartphonem

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28276 dnia: Września 04, 2011, 16:40:43 pm »
Carmack narzekał na blu-ray, ale RAGE na szrocie wychodzi na trzech płytach  :lol:

Z tego co wymieniles to xo brakuje tylko 3d i opcji media server...

I odtwarzacza blu-ray, ale jak kogoś satysfakcjonuje gówniana jakość streamowanych filmów (nawiasem mówiąc niedostępnych w Polsce), to klocek może faktycznie spełniać swoje zadanie.

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28277 dnia: Września 04, 2011, 16:41:44 pm »
Dziwne, że tylko fanbojki PS3 twierdzą, że C2 nie kasuje K3. Ciekawa zależność. :D

Dziwne, że tylko forumowy przypierdalacz twierdzi iż C2 kasuje K3. Ciekawa zależność. :roll:
Tomasz był forumowym przypierdalaczem?!/1/1/1/1/1/11

Boban - faktycznie, moderator windom, ma wiele powodów, żeby się pucować. W końcu wiadomo, że ja rozdaję karty na tym forum.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28278 dnia: Września 04, 2011, 16:45:56 pm »
Tak, tak Tarniaku. C2 zdecydowanie KASUJE KZ3. Weź ochłoń, bo widzę, że już nawet jak trzeba, to i Tomasz jest Twój ziomek, bo uznał C2 za ładniejsze (swoją drogą ciekawe czy Tomek napisał bzdurę w stylu C2 kasuje KZ3).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28279 dnia: Września 04, 2011, 16:50:23 pm »
GTA4 pewnie byłoby większe i lepsze, gdyby nie napęd w X0, który ograniczał ludzi z R*.
Niekoniecznie. RDR jest wielki i lepiej wygląda na Xie. Taki Skyrim np. też wychodzi bez większych problemów na Xa. Nie będąc bardzo dobrze obeznany w temacie można tylko domniemywać "co by było gdyby". Swoją drogą GTA IV chrupało niemiłosiernie i było niedostosowane do obecnej generacji.