jak wejdzie na stałe do gierek
To demko można według autora odpalić bez większych strat na Xboxie 360. Wcześniejsze rozwiązania tego gościa działają chociażby w CryEngine czy UDK więc bardzo prawdopodobne że to będzie śmigało na nowych konsolach niedługo po ich premierze.
eee tam na tech demkach nvidii jest to znane od kilku lat tylko zrobione chyba trochę inna technika.
Znam to demko i sam autor właśnie do niego się odnosił w opisie. W porównaniu: 2 render passy zamiast 12 (co radykalnie tnie drawcale, ty raczej wiesz co to znaczy), ogromny skok wydajności i jakości. Nie jest to pierwszy sss w realtime, pewka, ale na pewno najdoskonalszy jaki udało się do tej pory zrobić. Tak baj de łej to ten właśnie gość stworzył Screen Space Subsurface Scattering który został wykorzystany w Crysisach, uncharted i praktycznie każdej innej grze która ma SSS. Obstawiam że kolo chyba bardziej zna się na rzeczy niż tutejsi spece.
http://www.iryoku.com/teasing-our-real-time-skin-rendering-advanceshttp://www.iryoku.com/separable-sss-releasedRadzę obczaić ten filmik:
Ja pokazuje realtimowe demko dotyczące podpowierzchniowego rozproszenia światła ty pokazujesz renderowany filmik prezentujący animacje...
To drugie też znam. Ten sss to niższa jakość niż ten z dema nvidi z 8800. I tak nieźle jak na bebechy ps3 ale co z tego skoro to nie ten poziom.
Zabawnie sie czyta, ze to nic ciekawego. Potem jak wyjda next geny to fapowaniu i eksplozji jaj nad tego typu technologiami nie bedzie konca.
Yep. To zabawne że ludzie którzy wypowiadają się aktywnie w tym wątku maja tak marne pojęcie o podstawach grafiki 3d. Zazwyczaj to działa tak że puki jakaś firma od gierek nie zacznie się reklamować jakimś efektem to on nie istnieje w świadomości większości laików. Każdy ciągle napierdala o AA czy DOFie ale już o Global Ilumination czy displacemencie to większość speców nie słyszała.
Nie będę się w kwesti tego SSSa juz tutaj wypowiadał bo niebezpiecznie zaczyna mi to przypominać sytuacje z Anal Wake gdzie puściłem kisiel nad jakimś aspektem oświetlenia sceny a potem przez x stron bylem bombardowany pierdoleniem o animacji, aa, szaderach innych gier i milionie niezwiązanych z zagadnieniem rzeczy. Not this time.