Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2769838 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29640 dnia: Lutego 09, 2012, 21:45:05 pm »
Czy mogę ich podać do sądu za wykorzystanie mojej twarzy?
Nie pierd** tylko ściągaj demko i baw się suwakami. Efekt gniecie jaja.

Ogur

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29641 dnia: Lutego 09, 2012, 21:53:12 pm »
Przeciez ty tak nie wygladasz.

Mam podobnie odstające uszy.

Ogur

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29642 dnia: Lutego 09, 2012, 21:55:04 pm »
Czy mogę ich podać do sądu za wykorzystanie mojej twarzy?
Nie pierd** tylko ściągaj demko i baw się suwakami. Efekt gniecie jaja.

Cytuj
if you have a powerful GPU you can download the original demo here:

ehe

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29643 dnia: Lutego 09, 2012, 22:21:44 pm »
Mój zakurzony GTX460 odpala to w fullHD w 70 klatkach. O ile nie masz lapka bobana to powinno pójść, powinno automagicznie dostosować się do bebechów kompa z tego co czytałem.

Ogur

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29644 dnia: Lutego 09, 2012, 22:24:41 pm »
Mój zakurzony GTX460 odpala to w fullHD w 70 klatkach. O ile nie masz lapka bobana to powinno pójść, powinno automagicznie dostosować się do bebechów kompa z tego co czytałem.

Sęk w tym, że mam podobne GPU jak laptop bobana. Deczko lepsze.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29645 dnia: Lutego 09, 2012, 22:33:58 pm »
144fps :P

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29646 dnia: Lutego 09, 2012, 22:54:31 pm »
Jaka karta?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29647 dnia: Lutego 09, 2012, 22:55:54 pm »
6870

nakimushi

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29648 dnia: Lutego 09, 2012, 23:52:51 pm »
To jest rewolucja...



Oglądać tylko w HD.
Warto dodać że UDK i Cryengine już od jakiegoś czasu korzystają z rozwiązań zrobionych przez tych gości czyli to jest 100% legit i żaden fake. No i najlepsze że udostępniają to jako opensource czyli wszystkie silniki za moment będa miały tą technologie. Ogromny krok w stronę fotorealizmu.
Wyrenderowanie czegoś o takiej jakości nie-realtime to były do tej ogromny problem w kwestii czasu renderu, tutaj mamy realtime na poziomie 90% produkcji filmowych i reklamówek. :D

to ma byc rewolucja
wyglada jak guma wedlug mnie / jest juz kilka gier co ma lepsze shadery niz ten  :roll:

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29649 dnia: Lutego 10, 2012, 00:12:31 am »
Lolz. ;D Pokaz mi te gry to uwierzę. Speculara można zmniejszyć i już wygląda mniej oleiście, ściągnij demko. No i przede wszystkim shader a SSS to inne zagadnienia.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29650 dnia: Lutego 10, 2012, 02:03:07 am »


I czym to się niby różni? Inne zagadnienie, jasne, ale liczy się efekt końcowy i żeby od razu pisać o rewolucji?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29651 dnia: Lutego 10, 2012, 02:06:43 am »
100% serio: Czy według ciebie obrazki które pokazałeś w bardziej realistyczny sposób pokazują materiał jakim jest skóra?
No i nie wiem czy znasz pojęcie ale w tym co pokazałeś nie ma jakiegokolwiek SSS.
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2012, 02:27:25 am wysłana przez monio4 »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29652 dnia: Lutego 10, 2012, 02:26:33 am »
ale jest animowane i ma "trochę" więcej obiektów/efektów na ekranie.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29653 dnia: Lutego 10, 2012, 02:32:49 am »
Nie ogarniam jak możecie tak nie ogarniać.
http://en.wikipedia.org/wiki/Subsurface_scattering bez tego czegoś nie ma mowy o prawdziwej iluzji rzeczwistości, w taki sposób zachowują się setki materiałów a przede wszystkim większość żywych tkanek.
Ta sama główka BEZ SSS oraz z SSS. Odpalcie w kartach i przełączaj sobie pomiędzy. Zrozumiano?
Tak dla porównania- jeszcze tydzień temu wyrenderowanie SSSa o o bardzo podobnej jakości i w fullHD mogło zająć na standardowmym kompie i godzinę na klatkę, teraz działa realtime.

Dyskutowanie o niuansach grafiki z ludźmi nie znającymi się na jej podstaw. OK.
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2012, 02:35:43 am wysłana przez monio4 »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29654 dnia: Lutego 10, 2012, 02:37:18 am »
Jestem końcowym odbiorcą produktu i z punktu widzenia końcowego odbiorcy produktu nie ma dla znaczenia czy skórę zrobiono przy użyciu SSS, czy jest to zwykły shader. Różnica jest tak niewielka, a zbliżeń na skórę w grach tak mało, że nawet o jakiejś zauważalnej ewolucji trudno mi mówić. Poza tym biorąc pod uwagę wydajność (70 klatek sama głowa? serio?), to na dzień dzisiejszy raczej marnowanie zasobów i jakaś tam ciekawostka.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29655 dnia: Lutego 10, 2012, 02:47:14 am »
Poza tym biorąc pod uwagę wydajność (70 klatek sama głowa? serio?), to na dzień dzisiejszy raczej marnowanie zasobów i jakaś tam ciekawostka.

otóż to. jak wejdzie na stałe do gierek, to git. na razie nie widzę sensu w fapowaniu się na tą technologią.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29656 dnia: Lutego 10, 2012, 08:13:49 am »
A mi się podobało - momentami naprawdę daje iluzję rzeczywistości. Byłoby lepiej gdyby dali lepszą siatkę głowy - np. powieki to jakaś porażka... Oczywiście podzielam pogląd, że zbliżone efekty da się osiągnąć innymi sposobami - różnica pomiędzy shaderami w GoW4 a SSS nie jest kolosalna

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29657 dnia: Lutego 10, 2012, 08:24:24 am »
Nie ogarniam jak możecie tak nie ogarniać.
http://en.wikipedia.org/wiki/Subsurface_scattering bez tego czegoś nie ma mowy o prawdziwej iluzji rzeczwistości, w taki sposób zachowują się setki materiałów a przede wszystkim większość żywych tkanek.
Ta sama główka BEZ SSS oraz z SSS. Odpalcie w kartach i przełączaj sobie pomiędzy. Zrozumiano?
Tak dla porównania- jeszcze tydzień temu wyrenderowanie SSSa o o bardzo podobnej jakości i w fullHD mogło zająć na standardowmym kompie i godzinę na klatkę, teraz działa realtime.

Dyskutowanie o niuansach grafiki z ludźmi nie znającymi się na jej podstaw. OK.
Kiedy w końcu zrobisz gre?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29658 dnia: Lutego 10, 2012, 08:57:50 am »
A mi się podobało - momentami naprawdę daje iluzję rzeczywistości. Byłoby lepiej gdyby dali lepszą siatkę głowy - np. powieki to jakaś porażka... Oczywiście podzielam pogląd, że zbliżone efekty da się osiągnąć innymi sposobami - różnica pomiędzy shaderami w GoW4 a SSS nie jest kolosalna
Chyba z GOW3 bo postać z czwórki może wyglądać lepiej niż ta twarz (bez rewelacji ten filmik).

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29659 dnia: Lutego 10, 2012, 09:30:52 am »
 Zabawnie sie czyta, ze to nic ciekawego. Potem jak wyjda next geny to fapowaniu i eksplozji jaj nad tego typu technologiami nie bedzie konca.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29660 dnia: Lutego 10, 2012, 09:39:26 am »
Zabawnie sie czyta, ze to nic ciekawego. Potem jak wyjda next geny to fapowaniu i eksplozji jaj nad tego typu technologiami nie bedzie konca.


Poza tym biorąc pod uwagę wydajność (70 klatek sama głowa? serio?), to na dzień dzisiejszy raczej marnowanie zasobów i jakaś tam ciekawostka.

otóż to. jak wejdzie na stałe do gierek, to git. na razie nie widzę sensu w fapowaniu się na tą technologią.

 :roll:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29661 dnia: Lutego 10, 2012, 09:44:39 am »
Nie pisalem o Tobie, bo nie przejawiasz sklonnosci do bycia graficzna dziwka ;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29662 dnia: Lutego 10, 2012, 10:05:06 am »
To jest rewolucja...



Oglądać tylko w HD.
Warto dodać że UDK i Cryengine już od jakiegoś czasu korzystają z rozwiązań zrobionych przez tych gości czyli to jest 100% legit i żaden fake. No i najlepsze że udostępniają to jako opensource czyli wszystkie silniki za moment będa miały tą technologie. Ogromny krok w stronę fotorealizmu.
Wyrenderowanie czegoś o takiej jakości nie-realtime to były do tej ogromny problem w kwestii czasu renderu, tutaj mamy realtime na poziomie 90% produkcji filmowych i reklamówek. :D
Phi...

Radzę obczaić ten filmik:



------------
Chociaż przyznam, że demko jak się ściągnie i pobawi suwakami to robi wrażenie.
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2012, 10:42:45 am wysłana przez Piter_neo »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29663 dnia: Lutego 10, 2012, 10:13:47 am »
Nie pisalem o Tobie, bo nie przejawiasz sklonnosci do bycia graficzna dziwka ;)

a, to ok ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29664 dnia: Lutego 10, 2012, 11:11:18 am »
To jest rewolucja...



Oglądać tylko w HD.
Warto dodać że UDK i Cryengine już od jakiegoś czasu korzystają z rozwiązań zrobionych przez tych gości czyli to jest 100% legit i żaden fake. No i najlepsze że udostępniają to jako opensource czyli wszystkie silniki za moment będa miały tą technologie. Ogromny krok w stronę fotorealizmu.
Wyrenderowanie czegoś o takiej jakości nie-realtime to były do tej ogromny problem w kwestii czasu renderu, tutaj mamy realtime na poziomie 90% produkcji filmowych i reklamówek. :D
eee tam na tech demkach nvidii jest to znane od kilku lat tylko zrobione chyba trochę inna technika.
tech demo kart 8800:

Po raz pierwszy w grach sss zostało użyte  już w pierwszym crysisie(stąd ten mega realizm twarzy).


 Na pewno jest jeszcze w crysisie 2(5S) i uncharted
polecam poczytać to:
http://www.crymod.com/viewtopic.php?f=355&t=69239&start=30
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2012, 11:43:02 am wysłana przez Wulfen »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29665 dnia: Lutego 10, 2012, 11:37:33 am »
No i nie zapominajmy o:

 :grin:

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29666 dnia: Lutego 10, 2012, 16:52:20 pm »
jak wejdzie na stałe do gierek
To demko można według autora odpalić bez większych strat na Xboxie 360. Wcześniejsze rozwiązania tego gościa działają chociażby w CryEngine czy UDK więc bardzo prawdopodobne że to będzie śmigało na nowych konsolach niedługo po ich premierze.

eee tam na tech demkach nvidii jest to znane od kilku lat tylko zrobione chyba trochę inna technika.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Znam to demko i sam autor właśnie do niego się odnosił w opisie. W porównaniu: 2 render passy zamiast 12 (co radykalnie tnie drawcale, ty raczej wiesz co to znaczy), ogromny skok wydajności i jakości. Nie jest to pierwszy sss w realtime, pewka, ale na pewno najdoskonalszy jaki udało się do tej pory zrobić. Tak baj de łej to ten właśnie gość stworzył Screen Space Subsurface Scattering który został wykorzystany w Crysisach, uncharted i praktycznie każdej innej grze która ma SSS. Obstawiam że kolo chyba bardziej zna się na rzeczy niż tutejsi spece. ;)
http://www.iryoku.com/teasing-our-real-time-skin-rendering-advances
http://www.iryoku.com/separable-sss-released

Radzę obczaić ten filmik:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ja pokazuje realtimowe demko dotyczące podpowierzchniowego rozproszenia światła ty pokazujesz renderowany filmik prezentujący animacje...
To drugie też znam. Ten sss to niższa jakość niż ten z dema nvidi z 8800. I tak nieźle jak na bebechy ps3 ale co z tego skoro to nie ten poziom.

Zabawnie sie czyta, ze to nic ciekawego. Potem jak wyjda next geny to fapowaniu i eksplozji jaj nad tego typu technologiami nie bedzie konca.
Yep. To zabawne że ludzie którzy wypowiadają się aktywnie w tym wątku maja tak marne pojęcie o podstawach grafiki 3d. Zazwyczaj to działa tak że puki jakaś firma od gierek nie zacznie się reklamować jakimś efektem to on nie istnieje w świadomości większości laików. Każdy ciągle napierdala o AA czy DOFie ale już o Global Ilumination czy displacemencie to większość speców nie słyszała.
Nie będę się w kwesti tego SSSa juz tutaj wypowiadał bo niebezpiecznie zaczyna mi to przypominać sytuacje z Anal Wake gdzie puściłem kisiel nad jakimś aspektem oświetlenia sceny a potem przez x stron bylem bombardowany pierdoleniem o animacji, aa, szaderach innych gier i milionie niezwiązanych z zagadnieniem rzeczy. Not this time.
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2012, 16:59:34 pm wysłana przez monio4 »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29667 dnia: Lutego 11, 2012, 10:33:24 am »
Monio, my już wszyscy wiemy, że bawisz się grafiką. Serio. Możesz już przestać się tym tak chwalić.

A demko wlasnie obadalem, wyglada spoko, ale sama glowa chodzi u mnie na lapoku w ~12 fps, wiec nie czas na takie bajery. Wole tak jak w GoW3.
« Ostatnia zmiana: Lutego 11, 2012, 10:49:17 am wysłana przez windomearl »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29668 dnia: Lutego 12, 2012, 11:34:03 am »
Chwalić? Wątek jest poświęcony w 3/4 grafice a ludzie tu się wypowiadający nie rozumieją podstaw tematu, to nie jest chwalenie się.  :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29669 dnia: Lutego 12, 2012, 12:16:51 pm »
Każdy ma oczy i sam ocenia jakość grafiki. Techniczne szczegóły nie mają tu specjalnego znaczenia. Mogą co prawda świadczyć o zaawansowaniu zastosowanej technologii, ale końcowa ocena i tak jest sprawą indywidualną.

Mimo to ten cały SSS robi wrażenie i jeśli znajdzie powszechne zastosowanie w grach na następną generację to zapewne wszyscy będą zadowoleni.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29670 dnia: Lutego 12, 2012, 12:40:41 pm »
O ile nowe sprzęty nie będą jakimś szrotem jak wii było to możemy na ten efekt liczyć, tamto demko działa na XO. Sama skóra człowieka to tylko jedna rzecz która będzie dzięki temu wyglądała lepiej, w tym przypadku efekt jest raczej stonowany bo nie jesteśmy przeźroczyści. Tylko że prześwitujące są jeszcze podwodne stworki, plastik, nieprzeźroczyste płyny, wszystkie liście, owoce, kosmici... tutaj każdy będzie fapował nad tym efektem.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29671 dnia: Lutego 16, 2012, 10:03:43 am »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29672 dnia: Lutego 16, 2012, 10:27:09 am »
To robi wrażenie. Tak mogłyby wyglądać piaskownice na next-genach, ale pod warunkiem ultra płynnych 60 klatek i trochę bardziej złożonej geometrii (bryły aut są na tym filmie kiepskie, podobnie jak postacie). Będzie zabawnie jeśli przyszłe konsole nie wyświetlą nam czegoś takiego.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29673 dnia: Lutego 16, 2012, 10:32:01 am »
Masakra ze stary silnik GTA4 potrafi tak wygladac.
Sa gdzies jakies testy frameratu na roznych konfiguracjach PC?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29674 dnia: Lutego 16, 2012, 10:47:19 am »
Będzie zabawnie jeśli przyszłe konsole nie wyświetlą nam czegoś takiego.

wydaje mi się, że będziesz miał mega bekę, bo wątpię aby nawet next geny miały dość ramu aby wyświetlać takie ilości tekstu, w takiej rozdzielczości.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29675 dnia: Lutego 16, 2012, 10:49:39 am »
W takim razie na ch** nam nowe konsole.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29676 dnia: Lutego 16, 2012, 11:22:34 am »
Masakra ze stary silnik GTA4 potrafi tak wygladac.
Sa gdzies jakies testy frameratu na roznych konfiguracjach PC?
To wyszlo wczoraj czy tam przedwczoraj, pewnie trzeba jeszcze troche poczekac.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29677 dnia: Lutego 16, 2012, 11:25:54 am »
A starsze wersje moda?
Ruszy takie cos na poczciwym HD6870 na "srednich" ustawieniach?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29678 dnia: Lutego 16, 2012, 11:54:26 am »
A starsze wersje moda?
Ruszy takie cos na poczciwym HD6870 na "srednich" ustawieniach?
Na 99% :)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29679 dnia: Lutego 16, 2012, 13:02:58 pm »
To mnie zaskoczyles :)
Bede musial sprawdzic. Nie mialem przyjemnosci ukonczyc GTA4.