Autor Wątek: Halo 3  (Przeczytany 196456 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #400 dnia: Maja 11, 2007, 23:30:44 pm »
Może Iras obejrzałbyś filmiki z bety?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #401 dnia: Maja 11, 2007, 23:34:51 pm »
Szczerze mówiąc ciężko mi znaleść motywację do ściągania 230 mega przy takich screenach  :???:

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #402 dnia: Maja 11, 2007, 23:38:39 pm »
To ok. Wszyscy już wiemy, że nie podobają Ci się screeny z bety Halo 3. Teraz bądź tak miły nie udzielaj się w temacie aż nie wymyślisz czegoś konstruktywnego.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #403 dnia: Maja 11, 2007, 23:47:51 pm »
Cytuj
Leenku drogi, ja niczego nie bronię. To wy bronicie słabiutkich screenów z Halo.
Przecież NIKT tu nie pisze że wygląda obłędnie ale żeby aż tak jechać po tych screenach to imho gruba przesada. Tak, w tym sensie warto ich bronić przed aż taką totalną krytyką.  Dlatego wspominam o MGS - TERAZ jest nieciekawie a czy ktoś wątpi że sama gra będzie wyglądac rewelacyjnie?
Halo to nie Gearsy - w tej kolorowej grafice na statycznych screenach łatwo pokazać jakieś słabsze elelmenty i robić sobie z nich polewkę. Samo Bungie zresztą od początku wyraźnie odcinało się od prób porównywania z Gearsami.
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2007, 23:51:10 pm wysłana przez Leenk »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #404 dnia: Maja 11, 2007, 23:53:15 pm »
w tej kolorowej grafice na statycznych screenach łatwo pokazać jakieś słabsze elelmenty
Słabsze elementy... Taaa... To może - dla odmiany - pokaż mi na nich jakieś ładne element?

Dużo obiektów albo bogata architektura? Ładne drzewa i trawy? A może zajebiste tekstury? Albo jakieś fajne efekty?

Sorry, ale skoro już wywaliłem kasę na to pudło, a dzień po dniu dostaje takie graficzne "perełki" (wczoraj Forza, dzisiaj Halo) prosto ze studia Microsoftu, to dla mnie to jest jak nóź w plecy. Kto ma pokazać (rzekomą) moc tej konsoli, jeśli nie developerzy first party?
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2007, 23:56:13 pm wysłana przez Iras »

Vitryna

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2004
  • Wiadomości: 618
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #405 dnia: Maja 11, 2007, 23:56:07 pm »
Iras (BETA)? efekty będą w fullu :P

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #406 dnia: Maja 12, 2007, 00:11:34 am »
Jeżeli te wszystkie screeny Ci sie nie podobaja (dla przypomienia http://www.xboxyde.com/news_4324_en.html ) to rzeczywiście można to ciągnąć bez ustanku. Mi się znaczna ich większoścć podoba, część nawet bardzo. Przy takim nastawieniu do next-genów to chyba żadna gra na żadne pudło Cię nie zadowoli.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #407 dnia: Maja 12, 2007, 00:34:24 am »
Sorry Iras ale Resistance w multi wygląda słabiej od Halo 3.
Od kiedy niby?

To:
http://images.xboxyde.com/gallery/public/5401/798_0025.jpg
wyglada ładniej od tego?
http://images.playsyde.com/gallery/public/5134/1066_0002.jpg
,albo to:
http://images.xboxyde.com/gallery/public/5402/798_0025.jpg
od tego?
http://images.playsyde.com/gallery/public/5134/1066_0001.jpg

Wiesz xelloss, nie bardzo.

BTW zobaczymy czy HALO3 będzie miało multi dla 40 graczy jak w Resistance.

Vitryna

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2004
  • Wiadomości: 618
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #408 dnia: Maja 12, 2007, 00:39:56 am »
Tak jakby Ci sie nie załączyły zdjęcia...Sorry No bonus

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #409 dnia: Maja 12, 2007, 00:42:34 am »
Wklej działające linki.
BTW zobaczymy czy HALO3 będzie miało multi dla 40 graczy jak w Resistance.
Zobaczymy czy Resistance będzie miało możliwość grania w czwórkę na jednej konsoli. A, czekaj, to już wiemy.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #410 dnia: Maja 12, 2007, 00:47:02 am »
Wklej działające linki.
Dziwne mi działają. Zaraz poprawię.
Zobaczymy czy Resistance będzie miało możliwość grania w czwórkę na jednej konsoli. A, czekaj, to już wiemy.
Tylko, że jak się odpala taki multi to grafika jest zubożana i to znacznie, więc żaden argument.

Porównanie:
http://img412.imageshack.us/img412/5369/resww8.jpg
http://img412.imageshack.us/img412/450/res2xc8.jpg
« Ostatnia zmiana: Maja 12, 2007, 00:56:09 am wysłana przez Piter_neo »

Vitryna

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2004
  • Wiadomości: 618
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #411 dnia: Maja 12, 2007, 00:58:26 am »
Dla wyśmiania mogę Ci powiedzieć np. Widzisz w Halo 3 taki napis na srodku ekranu jest Beta Build :P...a zdjecia z Resistance pokazujesz z gierki w wersji retail :P

Oczywiście bierze to pół-żartem pół-serio

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #412 dnia: Maja 12, 2007, 01:00:22 am »
Dla wyśmiania mogę Ci powiedzieć np. Widzisz w Halo 3 taki napis na srodku ekranu jest Beta Build :P...a zdjecia z Resistance pokazujesz z gierki w wersji retail :P
Oczywiście masz rację. Ja porównuję tylko to co teraz mamy dostępne, a dostępne mamy screeny z HALO3 z wersji BETA i to je właśnie komentuję. Nie jestem wróżka, aby oceniać grafikę gry która jeszcze nie wyszła.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #413 dnia: Maja 12, 2007, 01:10:47 am »
Kocham porównania zrzutów zrobionych z wideo z screenami promocyjnymi z AAx16. Świeeeetnie.
Opublikowane: Maj 12, 2007, 01:03:10
Sorry za podwójnego posta. Wrażenia ludzi z gry. :-D
Cytuj
ok, after a few hours, i need a break and to pot impressions (and hopefully a small vid or two of cool things)

i'm not really going to talk about the obvious or likely covered stuff, but bare in mind, i havent read this thread in quite some time (dont know whats already been posted). this is stuff that i found absolutely awesome, and maybe some gameplay scenarios i've been apart of that really capture that halo feel.

first, the sound. oh my god the sound. bungie has always been good in this regard, but this is so far above and beyond other games. stinkles has mentioned the echo effects of gunshots off in the distance. he likened them to watching your favorite war movie ala saving private ryan. he is absolutely telling the truth. holy crap is it awesome hearing fierce battles in the distance. each gun has its own distinct sound as well, the chain gun (more on that in a bit) especially sounds fearsome. all the gun shots sound meatier, the ambient sounds continue to impress, but really, you have no idea how great the distant sounds are, vehicle engine noises included. oh, and a really nice touch (bungie is known for their attention to details) is when you die in water, and the camera shifts under the surface to watch your dead body, all sounds are muffled realistically as the water distorts all the effects. <hinting at an attention to deeper water or underwater fighting? dunno>

quick word about the graphics, they are amazing. the hdr is completely realistic, grass is beautiful and plentiful, and once again, bungie doesnt hesitate to have loads of intricate detail strewn about, including leaves falling from trees on high ground.

other stuff. fully charged plasma shots now stop vehicles dead in their tracks! the stationary chaingun is removable, you're slow as hell with it, unable to change weapons or toss nades till you drop it, but you're also a walking tank and wave of destruction with it. it and the hand held missle launcher (not the rocket launcher mind you) are way cool and both do have limited ammo. the noob combo is still present, however, the charged plasma barely seems to track at all, but does have a more rapid trajectory. the mongoose is an absolute blast to drive, and with a gunner on the back, extremely usefull.

now, onto the fun stuff, gameplay recaps. first, i'm crazy pleased (and halo 1 fans will be too) that vehicle physics in regards are much closer to the first game then halo 2. no longer will it be nigh impossible to lift a warthog off the ground with a well timed grenade. i found this out when one was chasing me and drove right where i anticipated and tossed a grenade, sending the warthog literally doing barrel rolls over my head. the driver and his passengers were ejected and the combined might of the three of them still finished me off sadly :(

another warthog related story for you. by the way, the best stories involve warthogs, and maybe even more so, mongeese (plural?). i was gunner and my buddy and i were chasing a fully loaded mongoose on valhala. they had just taken cover behind on of the bases when i instructed the driver to hold position up front so we could nail them head on as they came around again. then i saw them driving ontop of the base... and onto the man canon. the obvious "pull" moment occured, but this time i was directly underneath them as they flew over my head blasting them with the hogs gun for an easy double kill.

and one more (and again, hopefully a quick yotube vid of this, i saved this match). i was alone on foot when out of nowhere a mongoose ripped by me and nearly flattened me like roadkill. i spun on him, fired some shots, but i was in trouble. he came again and just missed me, but as he passed i got off a melee attack and puched the sob dead right off his vehicle


any questions?
Cytuj
I don't think the rocket launcher homes any longer (haven't used it yet). The missile pod has a slight tracking, but it's slower and takes multiple shots to take down a vehicle.

Random detail: when you are scoped in the sniper rifle and get killed, the scope snaps to static for an instant before you die. It's a great little touch.

Just had a great game of Assault on Valhalla. I took out the two defenders (one through mêlée, planted the bomb, then shot the other one while he panicked ). Armed it, BOOM.

Next round, defense. I snag the missile pod and take up position in the arming zone. I thought maybe they'd try to come in the same front right door I did - and they did. Three guys come in and I hear the lead guy say, "What the hell is THAT?" I unload all of the missiles from the pod in a frenzy, and shout "it's the missile pod, how do you like it?!" Lots o dead bodies.

This game destroys Halo 1 and Halo 2. Just murders them.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #414 dnia: Maja 12, 2007, 01:11:44 am »
Wklej działające linki.
Dziwne mi działają. Zaraz poprawię.
Zobaczymy czy Resistance będzie miało możliwość grania w czwórkę na jednej konsoli. A, czekaj, to już wiemy.
Tylko, że jak się odpala taki multi to grafika jest zubożana i to znacznie, więc żaden argument.

Porównanie:
http://img412.imageshack.us/img412/5369/resww8.jpg
http://img412.imageshack.us/img412/450/res2xc8.jpg


Trzeba wejść na chwilę na
http://www.xboxyde.com/index_en.html
aby serwer cię zarejestrował jako uzytkownika i wtedy działają.

Ale jak już porównujesz bullshoty bez HUD'a
oto screeny prosto z Hallo 3  :lol: :lol: :lol:






Ładne co?  :cool:
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Vitryna

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2004
  • Wiadomości: 618
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #415 dnia: Maja 12, 2007, 01:15:38 am »
Megaa :D...Moze bunkrów nie ma ale i tak jest zajebi***cie :D muahahahah ;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #416 dnia: Maja 12, 2007, 01:20:01 am »
Kocham porównania zrzutów zrobionych z wideo z screenami promocyjnymi z AAx16.
Sorry, ale tylko takie na szybko mi sie udało znaleźć.
Jak chcesz to mogę spróbować dopasować oba screeny jakościowo.

AAx16 czy 32, a może AAx64?  :grin:
Ładne co?  :cool:
Całkiem ładny to jest tylko pierwszy z tych screenów
« Ostatnia zmiana: Maja 12, 2007, 01:28:05 am wysłana przez Piter_neo »

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #417 dnia: Maja 12, 2007, 01:27:49 am »
Ściągnął mi się pierwszy filmik w HD. To co się dało napisać negatywnego, to Iras i piter_neo już chyba napisali... Tak więc ja o pozytywach grafy:
a)woda jest świetna. Rozpryski wody takie sobie, ale sama woda bardzo ładna i dobrze animowane fale
b)HDR dobrze został zaimplementowany
c)bardzo dobry i subtelny self-shadowing
d)tekstury są dobre
e)roślinność naziemna (te trawki itp.) wygląda jak na trailerze z E3. Drzewa niestety gorzej.
Niestety ekipa z xboxyde raczej nie gra w to dobrze i ciężko się wypowiedzieć o samym gameplayu

piter - przy 16 już w zasadzie nie widać ząbków. Przy AAx8 byłbym jeszcze w stanie je dotrzeć (zwłaszcza w przypadku czarnych elementów na białym tle jak na tych screenach)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #418 dnia: Maja 12, 2007, 01:43:49 am »
Ściągnął mi się pierwszy filmik w HD. To co się dało napisać negatywnego, to Iras i piter_neo już chyba napisali... Tak więc ja o pozytywach grafy:
a)woda jest świetna. Rozpryski wody takie sobie, ale sama woda bardzo ładna i dobrze animowane fale
b)HDR dobrze został zaimplementowany
c)bardzo dobry i subtelny self-shadowing
d)tekstury są dobre
e)roślinność naziemna (te trawki itp.) wygląda jak na trailerze z E3. Drzewa niestety gorzej.
Niestety ekipa z xboxyde raczej nie gra w to dobrze i ciężko się wypowiedzieć o samym gameplayu

piter - przy 16 już w zasadzie nie widać ząbków. Przy AAx8 byłbym jeszcze w stanie je dotrzeć (zwłaszcza w przypadku czarnych elementów na białym tle jak na tych screenach)
Mi sie w nowym HALO bardzo podoba się woda. Fajnie załamuje to ciało na dnie. Również świetne wrażenie robią miejscówki te w tym futurystycznym bunkrze. Np.
http://www.xboxyde.com/pop_image.html?G=5406&N=15
piękne (chociaz zapewne znowu wam link nie działa)
W sumie jak jescze troche dopracują to finalna wersja może wygladać całkiem przyjemnie.
piter - przy 16 już w zasadzie nie widać ząbków. Przy AAx8 byłbym jeszcze w stanie je dotrzeć (zwłaszcza w przypadku czarnych elementów na białym tle jak na tych screenach)
Wiem, wiem. Tak tylko sobie zażartowałem. Tak przy okazji to ciekawe czy kiedykolwiek doczekamy w grach przynajmniej AAx8 ? Ja liczyłem, że anti-aliasing będzie standardem na next-geny. Niestety się zawiodłem.

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #419 dnia: Maja 12, 2007, 04:43:45 am »
Hejka:) No, to jestem "po". Wraz z Filem, Zielonym i Yoyo bawiliśmy się w betę długie godziny nocne. Pierwsze, co padło po załadowaniu mapki Valhalla to: O ja pierd$# - jakie to PIĘKNE!! Ludzie, uwierzcie mi - nie widzieliście czegoś takiego. Miód. Płynny, nie wieszający się, z doskonałym kodem sieciowym, gdzie headshot to headshot. Zachwytom nie było końca. Nie chcę zdradzać zbyt wiele, do środy każdy wytrzyma, nie?
Po 95% ukończonej Forza 2, którą ograłem ostatnio, teraz Halo 3 pokazuje, jak dobrze mieć X360 w domu. Tyle, że dla mnie poza tymi grami i GoW nie ma niczego ciekawego na tej konsoli. Ale to nie na temat jest, więc ciii...:D
Pozdro i sorki dla tych, którym nie odpowiedziałem na Live. Nie mogłem się oderwać;)


T3I-I

  • Gość
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #421 dnia: Maja 12, 2007, 08:52:26 am »
w tej kolorowej grafice na statycznych screenach łatwo pokazać jakieś słabsze elelmenty
Słabsze elementy... Taaa... To może - dla odmiany - pokaż mi na nich jakieś ładne element?

Dużo obiektów albo bogata architektura? Ładne drzewa i trawy? A może zajebiste tekstury? Albo jakieś fajne efekty?

Sorry, ale skoro już wywaliłem kasę na to pudło, a dzień po dniu dostaje takie graficzne "perełki" (wczoraj Forza, dzisiaj Halo) prosto ze studia Microsoftu, to dla mnie to jest jak nóź w plecy. Kto ma pokazać (rzekomą) moc tej konsoli, jeśli nie developerzy first party?

Iras no kurcze to bylo juz wiadome od pol roku 360 ma latwa architekture i jest prosty w programowaniu developerzy szybko doszli do konca powera xsa(mam na mysli gow) i teraz nowe gry nie beda zachwycac(po 1,5 roku)
sytuacja byla analogiczna przy x1 doa3 i doa ultimate lub ng i ng black na ps3 sytuacja bedzie miala nieco inne miejsce gdzie grafika caly czas postepuje vide gow2 na ps2 po 6-7 latach caly czas widac postepy w grafice inna struktura konsol i trzeba sie z tym pogodzic chlopaki:) pozdro

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #422 dnia: Maja 12, 2007, 10:07:53 am »
Iras no kurcze to bylo juz wiadome od pol roku 360 ma latwa architekture i jest prosty w programowaniu developerzy szybko doszli do konca powera xsa(mam na mysli gow) i teraz nowe gry nie beda zachwycac(po 1,5 roku)
sytuacja byla analogiczna przy x1 doa3 i doa ultimate lub ng i ng black na ps3 sytuacja bedzie miala nieco inne miejsce gdzie grafika caly czas postepuje vide gow2 na ps2 po 6-7 latach caly czas widac postepy w grafice inna struktura konsol i trzeba sie z tym pogodzic chlopaki:) pozdro
Nie, po prostu nie. I jak masz coś więcej do dania na ten temat, to kieruj się do tematu system wars.

qsh, jak sprawuje się wg Ciebie autocelowanie (jest bardziej subtelne niż w Halo 2?) i jak oceniasz projekt mapek? Z góry dzięki.

Supersonic

  • Gość
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #423 dnia: Maja 12, 2007, 10:12:37 am »
Filmiki z GT całkiem fajne, grafika wygląda lepiej niż jeszcze jakiś czas temu ale i tak jest średnio, momentami ładnie.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #424 dnia: Maja 12, 2007, 10:14:39 am »
Filmiki są badziewnej jakości. Lepiej obejrzyj te z xboxyde.

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #425 dnia: Maja 12, 2007, 10:17:47 am »
Autocelowanie jnest niemal niewidoczne. Naprawdę byliśmy zachwyceni, że Plasma Rifle należy dokładnie przycelować i wypluć gluta w momencie, gdy celownik robi się czerwony, inaczej zapomnij. Reszta broni cechuje się praktycznie auto-aimingiem nie do wyczucia.
Trzy mapki - Valhalla jest duża i na dłuższą metę przy 4vs4 denerwuje, bo trzeba kawał przebiec, żeby napotkać przeciwnika. Później taka zimowa, którą trudno do czegoś porównać z poprzednimi Halo. W TimeSplitters była kiedyś podobna mapka. I ostatnia - High Ground - zdecydowanie numer 1. Nie aż tak rozległa, oferuje kilka przesmyków. Miód.
Melee tak nie przyciąga:)

T3I-I

  • Gość
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #426 dnia: Maja 12, 2007, 10:42:28 am »
@qsh czy jest te 60 klatek czy nie ma???

@xelloss nie wzniecaj sie a autocelowanie w grze to porazka for noobs

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #427 dnia: Maja 12, 2007, 11:35:31 am »
Jest płynnie. Bardzo. Czy stałe 60, nie potrafię ocenić. Ale bliżej temu płynnością do jedynki, czyli raczej przedział 50/60 klatek. Rewelka.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #428 dnia: Maja 12, 2007, 11:52:07 am »
Jedynka chodziła w 30 klatkach :P

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #429 dnia: Maja 12, 2007, 13:02:16 pm »
Jest płynnie. Bardzo. Czy stałe 60, nie potrafię ocenić. Ale bliżej temu płynnością do jedynki, czyli raczej przedział 50/60 klatek. Rewelka.
Taki zawodowiec i nie potrafi powiedzieć w ilu klatkach gra chodzi?!? Przecież różnicę między 60/50fps a 30/25 widać na pierwszy rzut oka.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #430 dnia: Maja 12, 2007, 13:43:49 pm »
Tyle, że taka beta może chodzić w 35, 40 albo 45 też. Na konsoli frapsa nie odpali.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #431 dnia: Maja 12, 2007, 13:56:00 pm »
Taki zawodowiec i nie potrafi powiedzieć w ilu klatkach gra chodzi?!? Przecież różnicę między 60/50fps a 30/25 widać na pierwszy rzut oka.
Ja szczerze mówiąc tak bardzo tego nie dostrzegam. Pamiętam, że grałem w PGR2 i Burnouta 3 podczas jednej sesji i nie dostrzegłem żadnej różnicy.

Supersonic

  • Gość
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #432 dnia: Maja 12, 2007, 14:34:20 pm »
Cytuj
Filmiki są badziewnej jakości. Lepiej obejrzyj te z xboxyde.
Widziałem i odczucia identyczne

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #433 dnia: Maja 12, 2007, 15:01:28 pm »
No popatrz... a ja (i nie tylko ja) uważałem, że jedynka to jednak 50/60 klatek (w zależności, czy PAL czy NTSC). Dlatego turnieje grane są na NTSC. A nie wydaje mi się, żeby prosom robiła różnica 5 klatek. 10 już prędzej, nie? I dlatego tak widać różnicę między Pal a Ntsc, bo to 10 klatek.
A co do oceniania ich ilości... Widać różnicę między Forza 1, a 2 jak na dłoni. Gorzej, gdy masz dostrzec różnicę między 40 a 50 czy 60 klatek. Jest płynnie i tyle. Bardzo, jak w Halo CE.

Supersonic

  • Gość
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #434 dnia: Maja 13, 2007, 08:24:07 am »

kakus

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #435 dnia: Maja 13, 2007, 12:46:10 pm »
Gra wygląda coraz lepiej, przynajmniej tyle wnioskuje z przeglądanych ostatnio filmików z gametrailers.com
Hey ya

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #436 dnia: Maja 13, 2007, 15:39:48 pm »
Multiplayer Developer Walkthrough Pt. 1 HD
http://www.gametrailers.com/player.php?id=19466&type=wmv&pl=game

Multiplayer Developer Walkthrough Pt. 2 HD
http://www.gametrailers.com/player.php?id=19464&type=wmv&pl=game


Pięknie ,wygląd shotgun'a i jego moc dają radę nie ma co! Mogę się mylić ale ten shotgun to stary dobry shotgun z H1:P Tak mi się wydaję :D po tym co widzę ;] W Środę sobie pogram:D

Crow

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-10-2006
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 0
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #437 dnia: Maja 13, 2007, 20:09:14 pm »
nie wiem jak was ale mnie oprawa graficzna niezaszokowała na trailerach z gameplay'u, mam nadzieję że w finalnej wersji to się zmieni


Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #438 dnia: Maja 13, 2007, 20:23:38 pm »
Fakt, grafa nie zabija, ale jest parę nowych graficznych smaczków, ktÓre cieszą oko.
A tak swoją drogą to ten koleś gra jak ciota - i niech nie zwala winy na to, że musi grać i jednocześnie mówić o grze ;]


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Supersonic

  • Gość
Odp: Halo 3
« Odpowiedź #439 dnia: Maja 13, 2007, 20:56:34 pm »
Kolejne dwa gameplay'e (świetna jakość)
http://www.xboxyde.com/news_4330_en.html

Grafa nie zabija ale ma swoje mocne punkty i podoba mi się