Autor Wątek: Resident Evil 5  (Przeczytany 196423 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Tarniak

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1520 dnia: Marca 23, 2009, 14:02:01 pm »
Cytuj
- system profili gracza w X0 jest zrypany. Żeby zagrać w split-screena, trzeba mieć dwa profile gracza; ba, trzeba najpierw zacząć grę jednym graczem (wczytanie profilu jednego gracza), następnie na drugim padzie wcisnąć start, wybrać profil drugiego gracza, wówczas gra wraca do menu głównego i dopiero wówczas można rozpocząć grę na dwóch graczy (czyli od nowa wczytać cały etap). Ponoć na PS3 jest to dużo szybszy i prostszy proces.
Nie, na PS3 też jest głupi system (choć faktycznie nieco prostszy). Musisz rozpocząć grę na jednego gracza, poczekać na wczytanie lvlu, dopiero wtedy drugi gracz może się podłączyć i znowu poziom się restartuje. Głupie. Na dodatek, gram z kumplem, który ma profil na mojej konsolce i robi sobie trofea w innych grach. Grając na splicie, nie może zrobić tego co na Xboxie czyli logować na swój nick. Ergo, nie dostaje trophies. Kapa. :(
: Marzec 23, 2009, 13:58:59 pm
Btw, czy ktoś z grających zauważył, że jakość podkładanych głosów jest mizerna? Nie mówię tutaj o warsztacie, jeno o technikaliach? To ważne, bo nie wiem czy to wina mojej review wersji czy to ogólny problem (nie chcę ludzi w błąd wprowadzać).

PS. Sheva <3
« Ostatnia zmiana: Marca 23, 2009, 14:04:31 pm wysłana przez tarniak »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1521 dnia: Marca 23, 2009, 14:08:47 pm »
Nie mówię teraz z doświadczenia (bo grałem w sali, gdzie było pełno ludzi, a gdzieś obok znajomi naparzali w Guitar Hero), ale nie jesteś jedynym, który narzeka na stronę techniczną głosów; czytałem już wypowiedzi kilku osób, które również przyznały, że głosy nagrane są w słabej jakości.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Tarniak

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1522 dnia: Marca 23, 2009, 17:42:57 pm »
Spasiba. Teraz sprawszam, gierka jednak pękła w 10:30.

Jeśli ktoś chce farmić skarby na upgrade broni, polecam 3-1 (Marshlands) i pomijanie kluczowych przedmiotów. W 10 minut jest ok 10k.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1523 dnia: Marca 23, 2009, 19:49:02 pm »
Resident Evil 5 Versus Mode delayed:
http://www.andriasang.com/e/articles/2009/03/23/resident_evil_5_versus_mode_delay/

Cytuj
Capcom announced today a delay in the availability of its premium Resident Evil 5 "Versus Mode" download content. Originally announced for March 26 release, the new mode will now make it out on April 9.

As reason for the delay, Capcom cited unspecified problems.
Pricing for the mode remains unchanged. As previously announced, the PS3 version will sell for 250 yen, with the 360 version going for 160 Microsoft Points. The content will be distributed via Xbox Live Marketplace and PlayStation Store.

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1524 dnia: Marca 24, 2009, 12:59:21 pm »
Ciekawe jak to będzie, bo zapowiada się partia szachów na razie  :lol:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1525 dnia: Marca 24, 2009, 13:23:23 pm »
Też jakoś nie widzę, jak to miałoby wyglądać. Deathmatch, gdzie zawodnicy muszą stanąć, by strzelić, a do tego wyraźnie widać, dzięki laserowi, gdzie celują... Mam nadzieję, że Capcom to przemyślał.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1526 dnia: Marca 24, 2009, 16:33:09 pm »
Mam pytanie przeszedłem RE i odblokowałem opcję INFINITE AMMO przy wybraniu dowolnego chapteru  w opcjach zaznaczam INFINITE AMMO "YES" ale podczas gry amunicja kończy mi się;/.

Tarniak

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1527 dnia: Marca 24, 2009, 16:39:51 pm »
Mam pytanie przeszedłem RE i odblokowałem opcję INFINITE AMMO przy wybraniu dowolnego chapteru  w opcjach zaznaczam INFINITE AMMO "YES" ale podczas gry amunicja kończy mi się;/.
Musisz maksymalnie upgrade'ować wybraną broń, potem zakupić nieskończoną amunicję w bonusach i dopiero włączyć Infinite Ammo.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1528 dnia: Marca 24, 2009, 22:13:04 pm »
Resident Evil 6 ?could take up to 8 years?:
http://www.dpadmagazine.com/2009/03/24/resident-evil-6-could-take-up-to-8-years/

Cytuj
Speaking to The Gadget Show?s Jason Bradbury, Resident Evil 5?s producer Masachika Kawata has revealed that Resident Evil 6 could be in development for up to eight years.

When asked by The Gadget Show whether the timeframe between Resident Evil 5 and 6 will be similar to that of 4 and 5, Kawata replied:

?We haven?t decided whether we?re going to make Resident Evil 6 yet. But if we do, it could take anywhere up to eight years, but hopefully only four.?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1529 dnia: Marca 24, 2009, 22:43:45 pm »
Ja i w te cztery lata nie wierzę. Szefostwo Capcom na to nie pozwoli ;). Choć z drugiej strony LP2 i następny Devil, to dobre tytuły na zasilenie kont firmy w oczekiwaniu na następne RE. Oby tylko ten czas został dobrze wykorzystany.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1530 dnia: Marca 24, 2009, 23:18:56 pm »
Nie jest to takie nieprawdopodobne. RE5 był robiony przez 4 lata, a gra w dużej mierze bazuje na pomysłach i rozwiązaniach znanych z poprzedniczki. Jeżeli kolejny RE ma być ponownym gameplay'owym restartem serii, to nie wykluczone, że na jego produkcję trochę czasu zejdzie.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1531 dnia: Marca 24, 2009, 23:37:31 pm »
Dlatego właśnie nie wiem co oni przez te cztery lata robili :P. Pewnie spora część zespołu wędrowała między innymi projektami.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1532 dnia: Marca 29, 2009, 09:14:43 am »
Na PS3 pojawił się patch 1.02.
Dodaje nowe Pucharki, nie wiem czy coś poprawia.

piou

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-06-2008
  • Wiadomości: 186
  • Reputacja: 0
  • BROTHER!!!
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1533 dnia: Marca 30, 2009, 00:52:29 am »
Dobra koniec malkoncenia...

Lepiej powiedzcie mi coś odnośnie endingu. Oczywiście ci którzy nie przeszli gry niech nie klikają w spoilery!!

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Odnośnie samej gry to - gra jest zaskakująco dobra, ci którzy za dużo oczekiwali mogą być niezadowoleni (nie wiem czego oczekiwali), ale prawdziwy fan RE przyjmie tą część z otwartymi ramionami. 9/10

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1534 dnia: Marca 30, 2009, 07:56:35 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1535 dnia: Marca 30, 2009, 09:10:39 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 30, 2009, 11:34:11 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1536 dnia: Marca 30, 2009, 13:12:44 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1537 dnia: Marca 30, 2009, 16:14:48 pm »
Ok skończyłem w końcu tą średnią grę na normalu w co-op.  Całe QTE w grze doprowadzało mnie do szału, po pierwsze mam w zwyczaju odkładać pada, gdy zaczyna się filmik w grze, tu to było niemożliwe. A że odruch mam wyrobiony to za każdy razem przy filmiku ginąłem. Pomysł w mashowaniem przycisków jest w ogóle beznadziejny i kojarzy mi się z track&field. Jeszcze gorsze wrażenie zrobiła na mnie finałowa walka... tak w wulkanie? Nie wspominając o tym, że samolot sobie normalnie w lawie wylądował, nic się z kadłubem nie stało i wszyscy o własnych siłach, bez oparzeń wyszli z niego? LOL Walki z bossami generalnie wypadły ok i były fajne, poza dwoma: Wesker i pani z rozrusznikiem serca... bo te walki to dno. Cała fabuła jest słaba, a dialogi biedniutkie, ale to Capcom. Co-op spisuje się dosyć fajnie, zdarzają się dropy z gry, ale rzadko. Graficznie gra fajna, design przeciwników sympatyczny. Ogólnie już grę sprzedałem

nakimushi

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1538 dnia: Kwietnia 03, 2009, 17:10:18 pm »
a ja dopiero kupilem - i wczoraj gralem do 3 w nocy  :-D  co dawno juz sie nie zdarzylo nawet w weekend a dzisiaj musialem przyjsc do pracy/

szczerze to dawno zadna gra mnie tak nie wciagnela / technicznie gra to 1 liga
jestem w 3 chapterze

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1539 dnia: Kwietnia 03, 2009, 18:16:18 pm »
Ja po trzech chapterach doszedlem do wniosku, ze gra jest slabym TPSem i juz do niej raczej nie wroce.

Super sterowanie - duzo przeciwnikow, malo ammo w magazynku, co robie? W normalnej grze wciskam przycisk odpowiadajacy za rzut granatem, a w RE5 motam sie po inventory, miliard sub menu, zanim w koncu wyrzuce tego cholernego granata. Oczywiscie w miedzyczasie co chwile musze machac analogiem, by sie od murzyna odpedzic, wszak Sheva, czy tam Sheeva [szkoda, ze nie shovel] swoich nie uszkodzi.

I wcale jakos super nie wyglada [jedynie cut-scenki daja rade, podczas gameplayu nie ma absolutnie niczego, by sie zachwycac] [wersja na PS3].


Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1540 dnia: Kwietnia 03, 2009, 18:30:30 pm »
W normalnej grze wciskam przycisk odpowiadajacy za rzut granatem, a w RE5 motam sie po inventory, miliard sub menu, zanim w koncu wyrzuce tego cholernego granata.

Zdajesz sobie sprawę z tego, że do 4 dowolnych przedmiotów w ekwipunku można przypisać skrót (krzyżak)? Wówczas wybranie granatu to wciśnięcie jednego z kierunków na krzyżaku, wycelowanie i rzucenie. Bez milardów submenu...
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1541 dnia: Kwietnia 03, 2009, 18:39:56 pm »
Tak, zauwazylem to, kiedy bawilem sie krzyzakiem ;) Nawet spedzilem z pol minuty starajac sie rozszyfrowac, JAK przypisac dowolny item do ktoregos kierunku, ale nie znalazlem, wiec zrezygowalem :P

Nawet z tym 'ficzerem' gra mi sie nie podoba - takze ciesze sie, ze nikt mnie nie zmusza do grania w nia 8-)

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1542 dnia: Kwietnia 03, 2009, 18:41:55 pm »
Cytuj
Nawet z tym 'ficzerem' gra mi sie nie podoba - takze ciesze sie, ze nikt mnie nie zmusza do grania w nia

Kup na x0 a dziwnym trafem spędzisz z nią mnóstwo czasu!

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1543 dnia: Kwietnia 03, 2009, 18:50:33 pm »
Ten "ficzer" działa tak, Że w ekwipunku masz 4 pola ze strzałkami: na lewo, prawo, góra i dół. Chyba za pomocą X(PS3)/A(X0) przestawiasz przedmioty w ekwipunku. Żeby przypisać przedmiot do krzyŻaka przenosisz go na jedno z tych 4 pól. A ten ficzer cholernie wpływa na gameplay, poniewaŻ zamiast grzebać w ekwipunku, podczas walki, o ile dobrze sobie wszystko ustawisz w spokojnych chwilach, w ogóle nie musisz do niego zaglądać.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1544 dnia: Kwietnia 03, 2009, 18:52:14 pm »
Swoją drogą wcale nie tak trudno samemu wykminić...

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1545 dnia: Kwietnia 03, 2009, 18:58:42 pm »
Aaa, no to teraz rozumiem - nie widzialem tych krzyzykow w ekwipunku wczesniej :lol: No to przyznaje, ze to cholernie moze pomoc w trudnych sytuacjach.

Nie zmienia to faktu, ze dla mnie jednak jako TPS, RE5 nie jest jakims objawieniem; nudny, powolny shooter, z nieprzemyslanym sterowaniem [wiem, ze to stary argument, ale jednak ciagle niemozliwy do zbicia]. Jakby ta laska bardziej pomagala, jakby gra byla dynamiczniejsza, jakby w wiekszych walkach nie bylo "no czemu sie, ty baranie, nie mozesz jednoczesnie odwrocic, isc i przeladowywac bron", to moooze bym i to raz przeszedl, a tak to nie... :P No i klimatu jakos nie czuje.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1546 dnia: Kwietnia 03, 2009, 19:01:19 pm »
Cytuj
jakby ta laska bardziej pomagala,
jakbyś miał kolegów to może byś z kimś zagrał zamiast na AI polegać...

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1547 dnia: Kwietnia 03, 2009, 19:02:27 pm »
Cytuj
jakby ta laska bardziej pomagala,
jakbyś miał kolegów to może byś z kimś zagrał zamiast na AI polegać...

 :lol:

Cytuj
klimatu jakos nie czuje.
\

Stary, gamerscore tylko na x0 :-D

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1548 dnia: Kwietnia 03, 2009, 19:16:30 pm »
Cytuj
jakby ta laska bardziej pomagala,
jakbyś miał kolegów to może byś z kimś zagrał zamiast na AI polegać...

Za taki suchy dowcip minus sie nalezy.

Zawsze za pierwszym razem wole grac singla. Coop pozniej.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1549 dnia: Kwietnia 03, 2009, 20:15:35 pm »
Cytuj
jakby ta laska bardziej pomagala,
jakbyś miał kolegów to może byś z kimś zagrał zamiast na AI polegać...
Zawsze może jej dać polecenie Attack, a jak musi się analogiem odpędzać od wieśniaków, to wystarczy kółko też wcisnąć i Sheva przybiegnie z pomocą.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1550 dnia: Kwietnia 03, 2009, 20:27:33 pm »
No i Żeby nie podbierała Ci amunicji, najlepiej dawać jej inną broń, niŻ Ty posiadasz. Sheva najlepiej radzi sobie ze snajperką (wówczas często lecą headshoty) oraz z karabinem maszynowym (pruje krótkimi seriami). Musisz jednak wówczas zabrać jej pistolet, bo go zawsze uŻywa jako broń główną.
Za Żadne skarby zaś nie dawaj jej shotguna, bo to ponad jej siły jest.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

nakimushi

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1551 dnia: Kwietnia 03, 2009, 22:07:04 pm »
e no klimat jest bajerancki / nie wiem co wy chcecie /
kolejne ciemne budynki z zombie  ?

ja sie ciesze ze gra sie zmienila
grafa jest super w gameplayu i jest sie czym zachwycac nawet na ps3 ;)
gra mi sie super i nie mam zadnych problemow ze sterowaniem

Tango

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1552 dnia: Kwietnia 03, 2009, 23:09:35 pm »
My wczoraj z Patolawem skonczylismy gre na veteranku. Bardzo dobra gierka. Przeszlismy juz dwa razy i chyba starczy narazie :-x

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1553 dnia: Kwietnia 04, 2009, 00:42:09 am »
RE5 to właściwie taki RE4 dwa. Lepsza grafika, nowe lokacje i przeciwnicy, ale tak naprawdę wszystko już było w czwórce. Prawdziwą nowością jest właściwie tylko coop (co by nie gadać świetny :)).
Naprawdę jednak na ogromne uznanie zasługuje ilość bonusów. Jest tego po prostu multum :shock: W tym temacie RE5 staje się dla mnie niedoścignionym wzorem i strasznie szkoda, że tak mało gier jest tak rozbudowanych (Gearsy z taką ilością bonusów to by była poezja :D).

W RE5 gra mi się lepiej, niż w Killzone 2 :)

Sora

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 18-03-2005
  • Wiadomości: 1 279
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1554 dnia: Kwietnia 04, 2009, 08:39:30 am »
Niemal zadna gra tej generacji nie dala mi tyle frajdy co RE5, wiec mam w dupie jej archaicznosc, srednia fabule czy inne narzekania, bo gra daje ogromna frajde z gry i to sie liczy.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1555 dnia: Kwietnia 04, 2009, 11:54:37 am »
My wczoraj z Patolawem skonczylismy gre na veteranku. Bardzo dobra gierka. Przeszlismy juz dwa razy i chyba starczy narazie :-x

Tango, zdecydowanie chwila przerwy się należy jak psu buda :cool: A co do gry to zgadzam się - jest świetna. W moim odczuciu 9/10  :-)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1556 dnia: Kwietnia 04, 2009, 12:03:28 pm »
a dużo jest zagadek?

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1557 dnia: Kwietnia 04, 2009, 13:34:59 pm »
Jest jedna, ale bardzo łatwa  :sad:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1558 dnia: Kwietnia 04, 2009, 22:33:08 pm »
Jest jedna, ale bardzo łatwa  :sad:
Która?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1559 dnia: Kwietnia 04, 2009, 22:34:50 pm »
Tak, tylko to można zaliczyć jako zagadkę; reszta to tylko zbieranie przedmiotów lub kręcenie pokrętłami :/.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.