Autor Wątek: Resident Evil 5  (Przeczytany 196450 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1120 dnia: Lutego 05, 2009, 14:07:28 pm »
W Call of duty:WaW był podobny zabieg z tym splitscreenem , mi nie przypadł do gustu (może posiadaczom 50" przypadnie)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1121 dnia: Lutego 05, 2009, 14:08:00 pm »
A to tutaj bez zmian  :lol:
niegrywalny co-op na jednym TV?
Ocena co najmniej 1 punkt w dół... ;-)

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1122 dnia: Lutego 05, 2009, 14:22:23 pm »
Lepsze to niż pewne przehajpowane FPSy które coopa w ogóle nie mają.  8)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1123 dnia: Lutego 05, 2009, 14:29:39 pm »
A swoją drogą ciekawi mnie jak oni do takiego podziału ekranu doszli. Nie przychodzi mi do głowy nic rozsądnego poza tym, że engine nie wyrabiał. Nawet jeśli tak było to sposób w jaki sobie z tym poradzili rozczarowuje.

Lepsze to niż pewne przehajpowane FPSy które coopa w ogóle nie mają.  8)

Oj nie ładnie ;).

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1124 dnia: Lutego 05, 2009, 14:31:36 pm »
Na szczęście zostaje eksboks Live!

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1125 dnia: Lutego 05, 2009, 14:34:03 pm »
Może ekran jest tak podzielony, żeby była zachowana sensowna proporcja ?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1126 dnia: Lutego 05, 2009, 14:36:23 pm »
Ale jest wiele gier (dla przykładu GeoW), w których obraz jest podzielony jak należy i wypełnia cały ekran.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1127 dnia: Lutego 05, 2009, 14:42:48 pm »
Tylko strasznie ucięty jest w GoWie  :mad:

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1128 dnia: Lutego 05, 2009, 14:45:11 pm »
W girsach nie za dobrze się gra na split-screenie, zresztą jak w każdej grze. Mi np. ciężko jest się skupic na swojej połówce :lol:

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1129 dnia: Lutego 05, 2009, 14:48:28 pm »
Ja w każdej grze mam taki problem  :-P

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1130 dnia: Lutego 05, 2009, 15:01:38 pm »
A FAX jak tam bossowie ???

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1131 dnia: Lutego 05, 2009, 15:10:06 pm »
Lepsze to niż pewne przehajpowane FPSy które coopa w ogóle nie mają.  8)
Bioshock ?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1132 dnia: Lutego 05, 2009, 15:13:36 pm »
Killzone 2.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1133 dnia: Lutego 05, 2009, 15:16:00 pm »
Dziękujemy.  :cool:

Kompletnie nie czaję tego narzekania na sterowanie. Zresztą na stronie gł. FAX pisze że da się spokojnie do niego przyzwyczaić. 
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2009, 15:18:57 pm wysłana przez Leenk »

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1134 dnia: Lutego 05, 2009, 15:20:50 pm »
No właśnie. A jak ON(;-)) się  przyzwyczaił to i inni dadzą radę :D

Tarniak

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1135 dnia: Lutego 05, 2009, 15:32:21 pm »
Ekran jest lipnie podzielony ;). To trochę tak jakby zabrakło im mocy na wypełnienie całości.
W Resistance 2 jest podobnie :(.

W każdym razie, wreszcie pograłem trochę w demo... Gra jest śliczna, wieśniaki wyglądają genialnie, cutscenki są znakomicie wyreżyserowane, klimat jest świetny. Zamiast uczucia "zaraz coś wyskoczy" w stylu RE1-3, jest uczucie: "nie ma jak spieprzać" jak w RE4. Jest w porządku. Sheva jest tępa i bynajmniej nie jest to rasizm z mojej strony. Krzyczy "i'm out of ammo" i jak jej nie pokażesz, że amunicja leży tutaj i może sobie ją wziąć to będzie chodziła za tobą jak dziecko we mgle. Super-agent my ass... Świetnie, że tyle pysiów łazi po mapie, ale z taką głupią dupą u boku żadnych konkretnych akcji nie da się robić. Pytanie, po co jest wydawanie rozkazów w stylu "przesuń szafę", skoro i tak musisz podejść do tego cholernego kawałku drewna, żeby wydać to polecenie? Druga sprawa, sterowanie. Pomijam brak jakiejkolwiek intuicyjności, bo głównie boli mechanika. Lubię oldschoolowe rozwiązanie, nie lubię za to złych oldskulowych rozwiązań. Obroty, bieg wyłącznie z przyciśniętym X (A), przecież to jest paranoja...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1136 dnia: Lutego 05, 2009, 15:44:37 pm »
Cytuj
Obroty, bieg wyłącznie z przyciśniętym X (A), przecież to jest paranoja...
Jest jeszcze super wygodna opcja "pod R3"  :mad:
A mnie w RE najbardziej wkurza to że podnoszenie przedmiotów jest pod []...no ludzie, w każdej normalnej grze wszystkie akcje wykonuje się X!!!!!!! wystarczy pier*ona zmiana [] na X ale oczywiście nie ma.
Albo jedno rozwiązanie klawiszologii oferuje obracanie prawą gałką a strafe'owanie lewą...co jest bez sensu, bo wtedy aż się prosi żeby dało się chodzić podczas strzelania.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1137 dnia: Lutego 05, 2009, 16:15:15 pm »
W Resistance 2 jest podobnie :(.

Tak? Oby inni deweloperzy nie szli tą drogą.

Tarniak

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1138 dnia: Lutego 05, 2009, 16:16:55 pm »
W Resistance 2 jest podobnie :(.

Tak? Oby inni deweloperzy nie szli tą drogą.
No wygląda to jakby obraz był generowany w 4:3. Ucięte są oba boki. Trochę mnie to zszokowało za pierwszym razem i grzebałem w ustawieniach obrazu...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1139 dnia: Lutego 05, 2009, 16:23:31 pm »
Ja miałem podobnie w RE5. Dopiero później przypomniał mi się skan z Famitsu. Dobrze, że jednak obraz jest wypośrodkowany, bo w RE to kolejny dziwny pomysł (jeden bardziej po prawej drugi po lewej).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1140 dnia: Lutego 05, 2009, 17:37:11 pm »
Właśnie się nie da, i trochę to wkurzające. :-x

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1141 dnia: Lutego 05, 2009, 17:52:18 pm »
W Resistance 2 jest podobnie :(.

Tak? Oby inni deweloperzy nie szli tą drogą.
No wygląda to jakby obraz był generowany w 4:3. Ucięte są oba boki. Trochę mnie to zszokowało za pierwszym razem i grzebałem w ustawieniach obrazu...
pamiętam ze w resistance2 obrazy w co-opie/multi tez byl w 4:3 ...

Tarniak

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1142 dnia: Lutego 05, 2009, 18:23:25 pm »
W Resistance 2 jest podobnie :(.

Tak? Oby inni deweloperzy nie szli tą drogą.
No wygląda to jakby obraz był generowany w 4:3. Ucięte są oba boki. Trochę mnie to zszokowało za pierwszym razem i grzebałem w ustawieniach obrazu...
pamiętam ze w resistance2 obrazy w co-opie/multi tez byl w 4:3 ...
No toć o RES2 pisałem ;).

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1143 dnia: Lutego 05, 2009, 18:44:42 pm »
W Resistance 2 jest podobnie :(.

Tak? Oby inni deweloperzy nie szli tą drogą.
No wygląda to jakby obraz był generowany w 4:3. Ucięte są oba boki. Trochę mnie to zszokowało za pierwszym razem i grzebałem w ustawieniach obrazu...
pamiętam ze w resistance2 obrazy w co-opie/multi tez byl w 4:3 ...
No toć o RES2 pisałem ;).
ać faktycznie ;) instynktownie pomyslalem ze o re5  :lol:

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1144 dnia: Lutego 05, 2009, 20:14:24 pm »
Gametrailers wypuściło retrospekcje z RE http://www.gametrailers.com/game/10620.html czyli jak to wszystko sie zaczeło  :)

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1145 dnia: Lutego 05, 2009, 20:33:46 pm »
Przeczytałem w NEO+, że nie będzie Merchanta tylko po każdym chapterze trafiamy do ekranu z ekwipunkiem = uwstecznienie :(

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1146 dnia: Lutego 05, 2009, 23:21:10 pm »
Z artykułu na IGN wynika, że kupić daną broń można dopiero, gdy się ją najpierw znajdzie w ciągu gry - czyli pewnie sytuacja taka, jak z tym Scorpionem.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1147 dnia: Lutego 05, 2009, 23:33:37 pm »
Troskę niefajne rozwiązanie  :?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1148 dnia: Lutego 05, 2009, 23:37:26 pm »
Merchant w RE4 był dobrym a co najważniejsze - klimatycznym rozwiązaniem!

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1149 dnia: Lutego 06, 2009, 00:02:17 am »
Troskę niefajne rozwiązanie  :?

Właśnie fajnie, bo zmusza gracza do eksploracji terenu ;).
Czyli prócz szukania skarbów, by kupić broń, trzeba ją jeszcze znaleźć. W RE4 było to złe, że bardzo szybko można było mieć fajne zabawki i gra stawała się wówczas prosta; a gdy jeszcze można było kupić przed walką z Verdugo wyrzutnię rakiet, to już w ogóle był banał.

I chociaż również uważam, że Merchant był fajny ("Welcome strangha!" ;P), to jednak nie sądzę, by był klimatyczny; tajemniczy Gonado od którego bohater (robiący rzeźnię w jego wiosce) może kupić broń (podczas gdy cała reszta jego ziomków posługuje się widłami i kuszami) nie za bardzo pasował mi do klimatu gry.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1150 dnia: Lutego 06, 2009, 00:11:49 am »
Z artykułu na IGN wynika, że kupić daną broń można dopiero, gdy się ją najpierw znajdzie w ciągu gry - czyli pewnie sytuacja taka, jak z tym Scorpionem.
Czyli nie ma skrzyni z ekwipunkiem, albo czegoś podobnego?

Ogólnie nie kumam do końca tego rozwiązania i chyba lepiej było to pomyślane w czwórce :???: Rozszerzenia inwentarzu też pewnie wylecą, bo wszytko zajmuje tyle samo (po jednym slocie). Karabin zajmuje tyle co pistolet itp.
Grając w demo się nad tym nie zastanawiałem, ale teraz widzę, że Capcom spieprzył trochę sprawę :x

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1151 dnia: Lutego 06, 2009, 00:15:37 am »
Ogólnie, z tego co widziałem i słyszałem, wygląda to tak: pomiędzy etapami oraz po śmierci masz dostęp do ogólnej "skrzyni", w której przechowywane są wszystkie bronie i przedmioty z jakimi wyszedłeś pod koniec etapu, oraz do "sklepu", gdzie kupujesz i ulepszasz bronie. Tam moŻesz sobie wziąć przedmioty i wyruszyć dalej na przygodę Życia.

A takie rozwiązanie pewnie dlatego przyjęli poniewaŻ, jakby nie patrzeć, jest to przystosowane do co-op'a. Raczej nie chciałbyś, by ktoś, z kim grasz, nagle się "spauzował" i zaczął robić porządki w swoim ekwipunku (w RE4 na to poświęciłem pewnie jakieś 20-30% gry ;D).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1152 dnia: Lutego 06, 2009, 08:32:49 am »
Właśnie fajnie, bo zmusza gracza do eksploracji terenu ;).
To już wiadomo dlaczego będzie 20 godzin gry.;)

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1153 dnia: Lutego 06, 2009, 09:41:57 am »
To ja już rozumiem, czemu mam tylko pistolet  :mad: Za późno odkryłem, że można też różne szafki otwierać, które nie wyglądają na "otwieralne" i pewnie tam był cały sprzęt.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1154 dnia: Lutego 06, 2009, 10:19:25 am »
Rozwalaj też owoce, amunicja i herby mogą tam być pochowane. :-P

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1155 dnia: Lutego 06, 2009, 10:27:33 am »
Rozwalaj też owoce, amunicja i herby mogą tam być pochowane. :-P

Tak, to laska mi to pokazała... ja na to nie wpadłem  :lol: Ona wcale nie jest taka głupia (choć kobieta) i sama podpieprza mi amunicję, a potem strzela do przeciwników, którzy np. są za kratą i nie mogą nam nic zrobić. Czyli w sumie głupia  :lol:

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1156 dnia: Lutego 06, 2009, 11:09:45 am »
Ale cycki ma.
Fryty tyty dotknij pyty

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1157 dnia: Lutego 06, 2009, 12:49:27 pm »

Tarniak

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1158 dnia: Lutego 06, 2009, 12:54:09 pm »
Trochę ochłonąłem po pierwszym przejściu dema i mam nowe spostrzeżenia. Sterowanie coraz lepiej, ale dalej się gubię, klimat zapowiada się arcyciekawie. Zasadniczo, pomijając archaizmy w sterowaniu to gra się naprawdę przyjemnie, grafa cieszy oko, a kooperacja nie jest taka zła. Patent z rozdawaniem amunicji przemilczę... Nakręciłem się trochę na grę, ale nie wiem naprawdę jak przeboleję strzelanie bez chodzenia...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1159 dnia: Lutego 06, 2009, 13:59:06 pm »
A mi dzisiaj udało się załatwić majini z piłą z jakimś ziomkiem w co-op. 8-)
On ze snajperki w niego, a ja zajmowałem się Majini. :)