Autor Wątek: TGS i prezentacja S. Iwaty  (Przeczytany 23512 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Kubsztok

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-08-2005
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« dnia: Września 15, 2005, 12:58:44 pm »
Jeśli ktoś jest na bierząco niech pisze tu najświerzsze info z prezentacji Iwaty co prawda to dopiero jutro ale już nie moge się doczekać :p jeśli ktoś coś wie na temat co ma mniej wiecej opowiedziec Satoru niech napisze
!!! Wii fan !!!

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #1 dnia: Września 16, 2005, 05:31:32 am »
Gdzie nowy HOT NEWS o prawdziwej rewolucji :?:  :D

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #2 dnia: Września 16, 2005, 05:36:20 am »
Nikt nie zarwal nocki dla Revo?  8)
Revo to prawdziwa rewolucja, przyznam szczerze, ze nawet takiej nie oczekiwalem. :) Najwyzej cos w stylu DS...
Coz, Nintendo po raz kolejny mnie zaskoczylo. :D
Gdzie sa preordery na Revo? :D
Jej, jakie to wspaniale! :D
Sterowanie w grach FPS zapowiada sie na bardziej dokladne niz na PC. :D
Wlasciwie, to roznice miedzy Revo, a NintendoON, dotycza tylko mozliwosci wyswietlania obrazu! Helm byl nie mozliwy do zrealizowania ( chyba ze po 30 minutach gry chcielibyscie robic 30 minut przerwy...), wiec obserwujemy to na ekranie TV! Poza tym wszystko jest podobne w zalozeniach!
Wow, ale sie podniecilem. :D

admin Świata Nintendo

  • Gość
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #3 dnia: Września 16, 2005, 05:46:35 am »
Panowie i Panie, wybaczcie, że nie wklejam - ale jest tego za dużo - wszystko o Revolution i kontrolerze na www.swiatn.pl - zdjęcia, filmiki, opisy.

Nintendo pokazało prawdziwą klasę! Ciekawe czy dzisiaj ktoś będzie myślał o innych konsolach :D

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #4 dnia: Września 16, 2005, 05:55:21 am »
Nintendo po prostu zarzadzilo. Ja juz mam swojego zwyciezce next-genowej potyczki. :D

edit
kontroler revo:
http://cubemovies.ign.com/cube/video/article/651/651334/revolutiontrailer_091605_qtlow.mov
Nie no, to juz jest masakra. :D Widzicie jak ten koles uzywa kontroler jako kija baseballowego? :D

Walker

  • Pontifex Maximus
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2004
  • Wiadomości: 2 158
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #5 dnia: Września 16, 2005, 10:23:51 am »
hmmm ja bym sie za bardzo nie podniecal na waszym miejscu, nie wyobrazam sobie machac padem podczas grania, chociaz bajer niewaski.....lecz zadna to rewolucja, czekam teraz na gry.....i mozliwosci graficzne revo.....no i cene :D  :D

Pif Paf

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-12-2003
  • Wiadomości: 177
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #6 dnia: Września 16, 2005, 10:25:35 am »
Taaa, tylko jak tym "czymś" bedzie można grac np w Pro Evolution Soccer?!? to by bylo fajne moze jako dodatek do wlasciwego pada a nie jako podstawowy pad!

to cos jak eye toy zabawne przez jakis czas, ale na dluzsza mete nie do zabawy

no nie wiem, jak na razie to niezbyt mi sie to podoba, moze jak pojawi sie wiecej informacji zmienie zdanie, ale na razie to lekki śmiech...
Myślisz film, mówisz POMPKA
www.pompka.neostrada.pl

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #7 dnia: Września 16, 2005, 10:27:40 am »
No to Revo dodane do listy zakupów... :]

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #8 dnia: Września 16, 2005, 10:30:08 am »
Przecież bez problemu można na nim grać jak na zwykłym padzie.
Jest analog, są przyciski-tyle chyba wystarczy do gry nawet w PES.

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #9 dnia: Września 16, 2005, 10:35:55 am »
Pad idealnie sprawdzający się w przygodókach point & click, któych na kosnolach nie ma.

Aha. Albo mi się wydaje, albo ten pad nie jest wyprofilowany do trzymania "wszerz".

Walker

  • Pontifex Maximus
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2004
  • Wiadomości: 2 158
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #10 dnia: Września 16, 2005, 10:41:18 am »
pozyjemy zobaczymy, qrde PS3 i Revo taki zestwa chyba sobie sprawie.....PS3 jako glowna konsolka a Revo jako uzupelnienie.

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #11 dnia: Września 16, 2005, 10:44:39 am »
Cytat: "Krzych Ayanami"
Pad idealnie sprawdzający się w przygodókach point & click, któych na kosnolach nie ma.

Bez żartów :]

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #12 dnia: Września 16, 2005, 10:49:02 am »
kurcze! z tym padem juz zaden Pecetowiec nie powie, ze granie w FPS na konsoli jest mniej precyzyjne od grania na Blaszaku z mysz+kawiat. :shock:  :shock:
Idealne do FPS!! :mrgreen:

tylko niech lepiej dopracują ten pomysł (rozstawienie przyciskow na tym "pilocie") i bedzie GENIALNE!! :shock:

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #13 dnia: Września 16, 2005, 10:59:26 am »
Siudym -> to zależy jak to rozwiążą. Na razie dwa przyciski i sam sposób działania nie wyglądają zachęcająco - jak tym robić uniki, zmieniać broń?
Czy będzie się można jakoś zatrzymać - przejść z chodu do biegu?

Wszystko rozbija się o sposób wykorzystania, a na razie z tego, że pad jest - nic nie wynika.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #14 dnia: Września 16, 2005, 11:01:29 am »
"tylko niech lepiej dopracują ten pomysł (rozstawienie przyciskow na tym "pilocie") i bedzie GENIALNE!!"

Walker

  • Pontifex Maximus
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2004
  • Wiadomości: 2 158
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #15 dnia: Września 16, 2005, 11:01:48 am »
cos mi sie zdaje ze niektore gatunki gier beda duza przeszkoda dla tego pada......

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #16 dnia: Września 16, 2005, 11:05:02 am »
Cytat: "Krzych Ayanami"
Czy będzie się można jakoś zatrzymać - przejść z chodu do biegu?
A czy teraz jest z tym jakiś problem.
Analog będzie działał tak jak na obecnych padach. :?
Cytat: "Krzych Ayanami"
Na razie dwa przyciski i sam sposób działania nie wyglądają zachęcająco
Dochodzą jeszcze 2 przyciski przy analogu.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #17 dnia: Września 16, 2005, 11:14:16 am »
czyli zle nie bedzie i pewnie cosik poprawią przy nim do premiery

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #18 dnia: Września 16, 2005, 11:17:32 am »
Cytuj
A czy teraz jest z tym jakiś problem.


Teraz nie, ale przy tym co zaprezentowano może to być istotny problem.
Pad idealnie sprawdzi się do rozglądania po lokacjach - ale nie ma czym mu wydawać bardziej zaawansowanych komend. Obawiam się sytuacji w której gra domyślnie będzie uważała, że postać cały czas idzie do przodu i jeśli chce się zatrzymać, to musi stanąć twarzą do ściany.

Z uproszczonym padem będą musieli tworzyć uproszczone gry - a nie wiem czy mi się to podoba.

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #19 dnia: Września 16, 2005, 11:23:04 am »
Cytat: "Krzych Ayanami"
Obawiam się sytuacji w której gra domyślnie będzie uważała, że postać cały czas idzie do przodu i jeśli chce się zatrzymać, to musi stanąć twarzą do ściany.
:shock:
Przecież od tego jest analog żeby sterować postacią i wykonywać "bardziej zaawansowane czynności"

Dalej nie wiem o co chodzi :roll:

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #20 dnia: Września 16, 2005, 11:29:39 am »
Kingboo, czy ty grałeś kiedyś w strzelaniny? Na przykład w Far Cry'a?
Ja się przy tej gierce bardzo dobrze bawiłem, ale jak dla mnie ten pad oferuje zbyt małą kontrolę aby podobna zabawa była możliwa.

Może mam zbyt wiele nawyków komputerowych, ale nie wyobrażam sobie wygodnej zabawy w jakiegokolwiek fps'a przy pomocy tego czegoś.

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #21 dnia: Września 16, 2005, 11:35:36 am »
Cytat: "Krzych Ayanami"
Może mam zbyt wiele nawyków komputerowych, ale nie wyobrażam sobie wygodnej zabawy w jakiegokolwiek fps'a przy pomocy tego czegoś.

Ale ten pad jest lepszy niż zestaw klawiatura + mysz.
za kierunki odpowiada analog, a za rozglądanie się odpowiada ruszanie padem na boki.
Co w tym trudnego lub niewygodnego?

I nie rozumiem co miało znaczyć to, że postać ma zatrzymywać się dopiero na ścianie?

Walker

  • Pontifex Maximus
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2004
  • Wiadomości: 2 158
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #22 dnia: Września 16, 2005, 11:42:29 am »
Cytat: "kingboo"
Cytat: "Krzych Ayanami"
Może mam zbyt wiele nawyków komputerowych, ale nie wyobrażam sobie wygodnej zabawy w jakiegokolwiek fps'a przy pomocy tego czegoś.

Ale ten pad jest lepszy niż zestaw klawiatura + mysz.
za kierunki odpowiada analog, a za rozglądanie się odpowiada ruszanie padem na boki.
Co w tym trudnego lub niewygodnego?

I nie rozumiem co miało znaczyć to, że postać ma zatrzymywać się dopiero na ścianie?


czy lepszy to nie pisz bo nie miales go w rece i nie grales w fpp na nim, ludzie co wy macie z pisaniem ze cos jest lepsze czy gorsze mimo iz tego w lapach nie mieliscie....

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #23 dnia: Września 16, 2005, 11:45:27 am »
Cytat: "walker_san"
czy lepszy to nie pisz bo nie miales go w rece i nie grales w fpp na nim, ludzie co wy macie z pisaniem ze cos jest lepsze czy gorsze mimo iz tego w lapach nie mieliscie....

Nie filozofuj :D
Wiem jak to będzie działać i to mi wystarczy.
Wiem, że to będzie lepsze jeszcze się przekonasz.

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #24 dnia: Września 16, 2005, 11:49:28 am »
Jest jeden mały problem Kingboo.
Odnoszę wrażenie, że o sterowaniu w fps'ach piszerz ze "znawstwem" - ale albo oddawna, albo też nigdy w żadnego nie grałeś. Czyli reprezentujesz samą teorię, ale prawdziwe gry i to co się w nich robi są ci zupełnie obce.

Przynajmniej tak to widzę.

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #25 dnia: Września 16, 2005, 11:55:29 am »
Cytat: "Krzych Ayanami"
Jest jeden mały problem Kingboo.
Odnoszę wrażenie, że o sterowaniu w fps'ach piszerz ze "znawstwem" - ale albo oddawna, albo też nigdy w żadnego nie grałeś. Czyli reprezentujesz samą teorię, ale prawdziwe gry i to co się w nich robi są ci zupełnie obce.

Przynajmniej tak to widzę.

OK ja ciebie nie przekonam, a ty mnie.
Tylko że kompletnie nie rozumiem dlaczego według ciebie postać w grze miałaby sama chodzić i zderzać się ze ścianami, skoro to gracz kontroluje szybkość i kierunek gałką analogową trzymaną w lewej dłoni, a rozglądaniem steruje padem trzymanym w prawej dłoni.

klausa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 15-08-2005
  • Wiadomości: 205
  • Reputacja: 0
  • Panczandragon FTW!
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #26 dnia: Września 16, 2005, 12:08:03 pm »
Ok, ale chwila, analog będzie w zestawie? Bo szczerze mówiąc nie wydaje mnie się, i źle to wróży.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #27 dnia: Września 16, 2005, 12:09:06 pm »
powiem tyle: jesli niny jeszcze dopracuje ten projekt, to pad ten bedzie IDALNY DO FPS!! Sama czesc z "gałką" w lewej dłoni jest OK!, ale juz pilot MUSI być przemodelowany koniecznie! (pomijam ze granie w takie gry jak PES bedzie problemem)

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #28 dnia: Września 16, 2005, 12:13:17 pm »
Cytat: "klausa"
Ok, ale chwila, analog będzie w zestawie? Bo szczerze mówiąc nie wydaje mnie się, i źle to wróży.
Musi być w zestawie, bo zbyt wiele gier będzie go wymagało.


Cytat: "siudym"
powiem tyle: jesli niny jeszcze dopracuje ten projekt, to pad ten bedzie IDALNY DO FPS!! Sama czesc z "gałką" w lewej dłoni jest OK!, ale juz pilot MUSI być przemodelowany koniecznie!

Jak dla mnie teraz "pilot" jest OK, ale jakby go udoskonalili nie miałbym nic przeciwko.

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #29 dnia: Września 16, 2005, 12:13:32 pm »
To nie chodzi tylko zderzanie się, ale ogólnie o sterowanie... Ale to nie ma sensu. Przynajmniej tak długo jak nie nauczysz się, że pomiędzy teorią, którą jak uważasz masz świetnie opanowaną a praktyką o któej zupełnie nic nie wiesz, istnieje ogromna różnica. I z samego widzimisie nie da się jej zasypać.

Przeszedłem Half Lifa 2, grałem w Far Cry'a i kilka innych strzelanin.
I jeśli teraz osoba, która o grach nie ma zielonego pojęcia, próbuje mi wcisnąć, że pad będzie wygodniejszy od klawiatury i myszy to ja przepraszam...

klausa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 15-08-2005
  • Wiadomości: 205
  • Reputacja: 0
  • Panczandragon FTW!
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #30 dnia: Września 16, 2005, 12:14:29 pm »
Ok, to ja mam teraz takie pytanie, pokazali gry? Czy to co jest na ignie to są ich domysły?

Pif Paf

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-12-2003
  • Wiadomości: 177
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #31 dnia: Września 16, 2005, 12:15:35 pm »
oj coraz bardziej mi sie ten pad podoba,
juz wiem jak bedzie sie gralo w pes'a, pewnie do dolnej czesci pada-pilota podczepi sie uchwyt z dodatkowymi przyciskami/gałką i triggerami i bedzie git,
a moze w ogole bedzie mozna złączyć obie cześci i wyjdzie z tego klasyczny pad?

mam tylko nadzieje ze tego wszystkiego nie trzeba bedzie kupowac oddzielnie tylko to juz bedzie w zesatwie...

podejrzewam ze tegie glowy w Nintendo nie tylko myslaly jak zrobic pad rewolucyjna ale takze zeby spelnial funkcje podstawowe i dalo sie nim grac w reszte gier wykorzystujacych klasyczne sterowanie, wiec o to czy sprawdzi sie w innych grach powinnismy byc spokojni,
poza tym Nintendo nie odkrylo jeszcze wszytkich kart, jedynie zarys tego czym ten pad bedzie
Myślisz film, mówisz POMPKA
www.pompka.neostrada.pl

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #32 dnia: Września 16, 2005, 12:16:48 pm »
Cytat: "Krzych Ayanami"
To nie chodzi tylko zderzanie się, ale ogólnie o sterowanie... Ale to nie ma sensu. Przynajmniej tak długo jak nie nauczysz się, że pomiędzy teorią, którą jak uważasz masz świetnie opanowaną a praktyką o któej zupełnie nic nie wiesz, istnieje ogromna różnica. I z samego widzimisie nie da się jej zasypać.

Przeszedłem Half Lifa 2, grałem w Far Cry'a i kilka innych strzelanin.
I jeśli teraz osoba, która o grach nie ma zielonego pojęcia, próbuje mi wcisnąć, że pad będzie wygodniejszy od klawiatury i myszy to ja przepraszam...

To raczej ty nie masz zielonego pojęcia.

Palnąłeś głupotę z tym zderzaniem się ze ścianami i teraz nie chcesz się przyznać.

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #33 dnia: Września 16, 2005, 12:17:36 pm »
tzn. "idealny w teorii". Widziałem już mnóstwo pomysłów na "idealny" kontroler do fpp...

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #34 dnia: Września 16, 2005, 12:18:03 pm »
Cytat: "klausa"
Ok, ale chwila, analog będzie w zestawie? Bo szczerze mówiąc nie wydaje mnie się, i źle to wróży.


Będzie standardowo dołączony do kontrolera.

Krzychu - taki kontroler rewelacja, do fpp.
W Metroid to się sprawdza:

http://hardware.gamespot.com/Story-ST-15143-2567-x-x-x

Za parę godzin powinny być filmy z tego pokazu, do tego czasu wstrzymaj się z oceną.

Cytuj
mam tylko nadzieje ze tego wszystkiego nie trzeba bedzie kupowac oddzielnie tylko to juz bedzie w zesatwie.


Dodatki do ninny 64 były dołączone w zestawie (rzadko ale jednak np. Rumble Pack był dolączony do Starfoxa).

W ninny nie pracują debile tylko ludzie któzy się na tym znają, więc nie wątpie że w praniu jest to rewelka.

Pif Paf

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-12-2003
  • Wiadomości: 177
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #35 dnia: Września 16, 2005, 12:19:46 pm »
a z tym sterowaniem Krzych to nierozumiem twojego rozumowania, to tak jakbys polozyl pad-pilot na jakiejs podkladce i dziala jak zwykla myszka wiec w czym problem? a postacia sterowalby sie padem z analogiem w lewej rece
Myślisz film, mówisz POMPKA
www.pompka.neostrada.pl

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #36 dnia: Września 16, 2005, 12:23:26 pm »
analog w lewej rece = klawiatura
pilot w prawej = mysz.

nie wiem co w tym dziwnego...

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #37 dnia: Września 16, 2005, 12:26:41 pm »
Cytat: "siudym"
analog w lewej rece = klawiatura
pilot w prawej = mysz.

nie wiem co w tym dziwnego...


Krzych po prostu sam się pogubił w tym co pisze.

Ale nie przeszkadza mu to w pisaniu jakim to on nie jest profesjonalistą. :lol:

klausa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 15-08-2005
  • Wiadomości: 205
  • Reputacja: 0
  • Panczandragon FTW!
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #38 dnia: Września 16, 2005, 12:30:53 pm »
A, i jeszcze, co to za światełka w dolnej części pada? Coś ala to co w iksietrisiksti, pokazujące który to pad czy co?

Pif Paf

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-12-2003
  • Wiadomości: 177
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #39 dnia: Września 16, 2005, 12:33:32 pm »
ej, a czy tym trzeba bedzie "celowac" w telewizor zeby dzialalo?

no i chyba granie na lezaco odpada skoro w tym jest zyroskop... : /
Myślisz film, mówisz POMPKA
www.pompka.neostrada.pl