Zgadza się. To mogłoby poprawić dziwny wygląd tyłu. Co do NSX'a to moc nie napawa optymizmem, ale kto wie co skośnoocy wykombinowali z elektroniką żeby dorównać GTR'om itp. furmankom.
550 KM nie napawa optymizmem?

Przecież tej mocy jest w sam raz

Auto się łapie w klasę, na którą było robione od początku

Typowe auta klasy Super:
Ferrari 458 Italia - 570 KM
Lamborghini Gallardo SuperLeggera - 570 KM
Lamborghini Huracan - 600 KM
Lexus LFA - 570 KM
Porsche 911 Turbo - 520-560KM
itd. Typowa moc dla klasy super

Nissan GTR też chyba 600 nie przekracza

Powyżej 600 to już pod hiperauta podchodzi

Pomimo hybrydy nigdy nie spodziewałem się by NSX był rywalizacją dla Porsche 918 Sypder, LaFerrari czy P1
Zresztą tak jak Nissan GTR, NSX również skoczył o parę klas wyżej. Ich poprzednicy, do tej klasy nie należeli

Zarówno Skyline jak i poprzednia Honda NSX bardziej rywalizowały z BMW serii M oraz 911 Carrera (nie turbo )