mrpiki mam wymieniać alfabetycznie czy na chybił trafił? No dobra:
-przępiękna grafika
-przępiękny design potworów
-przępiękny design Tallon'u czwartego
-przępiękna Samus Aran
-perfekcyjna animacja
-super płynna animacja
-piękne efekty światła/wody/lustrzane
-ręka Samus w X-ray visor
-bajer z wolnym celownikiem
-namierzanie poczwar (dopakowane)
-pomysł z visorami
-przewielka ilość itemów
-ogromny zasób przestrzeni całej gry
-długość i żywotność
-brak loadingu (mistrzostwo)
-różnorodność sekcji Tallon'u IV
-różnorodność besti
-genialny bajer z skanowaniem
-skany piratów
-procentowe liczenie skanów i itemów
-menu główne
-galerie 4
-łączność z GBA
-ogromna fabuła na dwa fronty (teraźniejszość i chozo)
-genialnie zaaranżowane starcia z bossami
-brak uczucia liniowości
-miażdzący gameplay
-świetnie wyważone skoki
-idealny backtraking
-wstawki liczone na silniku graficznym gry
-ilość wszystkiego
-porażające efekty na hełmie Samus
-moc gry
-głębia
Mogę tak pisać jeszcze trochę, ale wiadomo o co chodzi. mrpiki nie żartuj tak, bo za długie posty wypisuję
.