Autor Wątek: Final Fantasy XIII  (Przeczytany 223989 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1240 dnia: Kwietnia 15, 2009, 00:58:58 am »
Fajnie to wygląda  8) Czekam na filmiki żeby obadać jak to prezentuje się w ruchu  :eek:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1242 dnia: Kwietnia 15, 2009, 07:21:26 am »
Screeny z dema w HD:
http://www.finalfantasyxiii.net/index.php?subaction=showcomments&id=1239768621&archive=&start_from=&ucat=&

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

: Kwiecień 15, 2009, 06:57:46 am
Jeszcze kilka nowych screenów:
http://www.psu.com/Final-Fantasy-XIII--g113--i-1.php

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1243 dnia: Kwietnia 15, 2009, 08:53:52 am »
Over 30 new HD Final Fantasy XIII screenshots:
http://www.psu.com/Final-Fantasy-XIII--g113--i.php#

Niektóre się powtarzają, ale jest sporo nowych.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1244 dnia: Kwietnia 15, 2009, 09:42:08 am »
 8-) Ale gorące dupeczki na tych screenach..

mateo

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1245 dnia: Kwietnia 15, 2009, 10:37:22 am »
Final Fantasy XIII Videos and Screens
My impressions will have to wait because I died.

http://www.andriasang.com/e/blogs/anoop/2009/04/15/ffxiii_demo_videos_and_screens/

Czemu do jasnej Anielicy nie będzie w wersji Jap. angielskich napisów. :/


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1246 dnia: Kwietnia 15, 2009, 10:49:08 am »
O kurde, w walce z tym dużym monsterem jest niezauważalne przejście ze wstawki do gameplay,u :shock:

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 693
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1247 dnia: Kwietnia 15, 2009, 11:18:12 am »
Jeśli chodzi o mnie to mam mieszane odczucia po tych materiałach, o ile postacie prezentują sie dobrze to z otoczeniem jest już gorzej, biorca pod uwagę ze demo powstało we wcześniejszej fazie produkcji, mam nadzieje ze ten element uległ zmianie, system walki wygląda ładnie, choć będzie to krok w tył w porównaniu z poprzednia odsłoną, z tego co zaobserwowałem jest to stary dobry ATB z fajerwerkami, jestem ciekaw jak wyglądają inne lokacje miasta ect.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2009, 11:20:12 am wysłana przez ki_ki »
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Mato Anomalies, Octopath Traveler II, Crow Country

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1248 dnia: Kwietnia 15, 2009, 11:24:22 am »
wykonanie postaci i ich mimika to mistrzostwo świata i chyba tylko Heavy Rain może je pobić,otoczenie na razie średnie,już teraz widać średnie tekstury,zobaczymy jak będzie w fullu.System walk to powrót do korzeni serii,czyli ATB z fajerwerkami,dodatkowo walki odbywają się na osobnych arenach,a nie w miejscu gdzie spotkaliśmy przeciwnika(czyli jak w starszych finalach).Będzie dobrze ale już demko sugeruje,że FFXIII gameplayowo to będzie raczej coś w stylu starych finali(7-10) na sterydach niż dalsza rewolucja w serii ,którą zaczęła XII

mateo

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1249 dnia: Kwietnia 15, 2009, 11:37:03 am »
wykonanie postaci i ich mimika to mistrzostwo świata i chyba tylko Heavy Rain może je pobić,otoczenie na razie średnie,już teraz widać średnie tekstury,zobaczymy jak będzie w fullu.System walk to powrót do korzeni serii,czyli ATB z fajerwerkami,dodatkowo walki odbywają się na osobnych arenach,a nie w miejscu gdzie spotkaliśmy przeciwnika(czyli jak w starszych finalach).Będzie dobrze ale już demko sugeruje,że FFXIII gameplayowo to będzie raczej coś w stylu starych finali(7-10) na sterydach niż dalsza rewolucja w serii ,którą zaczęła XII
Wydaje mi się, że stary wyjadacz jRPG nie będzie narzekał. :)

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1250 dnia: Kwietnia 15, 2009, 11:45:02 am »
mi takie coś bardziej pasuje,niż zmiany które zawierała FFXII

Leviathan12

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 10-04-2006
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1251 dnia: Kwietnia 15, 2009, 13:10:07 pm »
mi takie coś bardziej pasuje,niż zmiany które zawierała FFXII

Amen. System walki w XII to totalna porażka i próba zrobienia action RPG z gry, która zawsze opierała się o system turowy i tak powinno zostać. Walka i tak jest bardziej dynamiczna ze względu, że boss i gracz wykonują ruchy w tym samym momencie. Podoba mi się wykorzystanie tych trzech slotów na trzy ruchy pod rząd (mam nadzieję, że będzie to standard) można z tego pewnie później niezłe combosy trzaskać. Jeżeli chodzi o grafikę to ja jestem zadowolony, a do premiery i tak jeszcze sporo można poprawić (no i w sumie widzimy cały czas tylko jedną lokację). Oby fabuła powróciła do czasów świetności FFX i poprzedniczek, bo FFXII jej prawie w ogóle nie miał. 

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1252 dnia: Kwietnia 15, 2009, 13:26:08 pm »
(czyli jak w starszych finalach)
Czyli jak tylko w FFXII. System XIII jak w Chrono Cross - widzimy przeciwników podczas eksploracji świata a potem przenosimy się na osobny ekran walki. Piszecie 'ATB z fajerwerkami'; dla mnie może być, chociaż nie ukrywam, że jak dla mnie FFXII zaoferował interesujący system walki. Ciekaw jestem bardzo jak w FFXIII zostanie rozwiązana sprawa z summonami.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1253 dnia: Kwietnia 15, 2009, 15:09:31 pm »
Po obejrzeniu tych matriałów z dema mam skojarzenia z FFVII. Jadący pociąg, industrialna miejscówka, charakterystyczne zielone kolory, postać jak młody i nienapakowany Barret oraz boss a'la skorpion ładujący atak z ogona.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1254 dnia: Kwietnia 15, 2009, 15:38:47 pm »
uwierz mi,że na tym się twórcy wzorowali,akurat taki początek FFXIII nawiązujący do FFVII jest zamierzony ;)

Genialnie się ta XIII zapowiada,bardzo się cieszę z powrotu do systemu ze starych finali + widok przeciwników podczas eksploracji.Mam nadzieję,że summony powrócą w glorii i chwale w jedynej zjadliwej formie czyli tylko do odpalania mega ataku-ich próby wstawiania ich jako grywalnych członków teamu kończyły się ich marginalizacją w czasie bitew.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2009, 15:49:50 pm wysłana przez punisher85 »

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1255 dnia: Kwietnia 15, 2009, 15:53:52 pm »
Mam nadzieję,że summony powrócą w glorii i chwalę w jedynej zjadliwej formie czyli tylko do odpalania mega ataku-ich próby wstawiania ich jako grywalnych członków teamu kończyły się ich marginalizacją w czasie bitew.
Skuli mnie patent z summonami mógłby zostać zaczerpnięty z Finala X, bardzo przypadł mi do gustu, ale odpalenie super hiper ataku też może być.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1256 dnia: Kwietnia 15, 2009, 16:09:43 pm »
Tylko założę się ,że w FFX w 95% przypadków używałeś Aeonów dzięki limitowi Yuny-tzn. odpalałeś limit Yuny i przyzywałeś Aeona z pełnym paskiem limitu i od razu w 1 turze odpalałeś super atak,w następnej turze boss pewnie od razu zabił Ci summona ale ten przynajmniej zrobił to co do niego należało.W FFX i FFXII summony jako grywalne postacie były bezsensowne,w FFXII to już tym bardziej,praktycznie w późniejszej części gry nie dało razy utrzymać summona na placu boju na tyle długo by ten odpalił swój randomowy super atak(który i tak zabierał śmieszne ilości hp),a nie było sposobu by go przywołać i by ten od razu wypalił atak.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2009, 16:11:29 pm wysłana przez punisher85 »

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1257 dnia: Kwietnia 15, 2009, 16:28:34 pm »
Takie zastosowanie też miało miejsce, ale Aeonów używałem głównie aby przyjęły na klatę jakiś mocny atak który mógł wykruszyć moją drużynę, a co do XII to jak tam była rozwiązana sprawa z summonami to nie mam pojęcia.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1258 dnia: Kwietnia 15, 2009, 18:07:31 pm »
Takie zastosowanie też miało miejsce, ale Aeonów używałem głównie aby przyjęły na klatę jakiś mocny atak który mógł wykruszyć moją drużynę, a co do XII to jak tam była rozwiązana sprawa z summonami to nie mam pojęcia.
W zależności, którą postacią na License Board odblokowałeś summona, to ta mogła go używać w czasie walki. Gdy przyzywałeś Espera, pozostała ekipa drużyny znikała. Zosatawał tylko summoner i Esper. Zmieniał się kolorystycznie ekran i mogłeś przez określony czas chodzić razem z summonem. Ostatnie ataki (Deathblows) włączały się w momencie, gdy były spełnione odpowiednie warunki (np. HP poniżej 10%).

W FFX i FFXII summony jako grywalne postacie były bezsensowne,w FFXII to już tym bardziej,praktycznie w późniejszej części gry nie dało razy utrzymać summona na placu boju na tyle długo by ten odpalił swój randomowy super atak(który i tak zabierał śmieszne ilości hp),a nie było sposobu by go przywołać i by ten od razu wypalił atak.
Fakt, ciężko było utrzymać summona żywewgo, szczególnie w walce z trudniejszymi bossami; da się natomiast przywołać Espera by ten od razu odpalił Deathblowa, np. u Zodiarka - rzucamy na siebie break'a i po przywołaniu go ten od razu odpala Final Eclipse.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2009, 18:09:30 pm wysłana przez Ryo »

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1259 dnia: Kwietnia 15, 2009, 18:13:08 pm »
dało się,no dobra :P ale to było mega skomplikowane do zrobienia do tego zupełnie nie opłacalne w walce-za dużo kombinowania,a ataki i tak za mało hp zabierały i lepiej było machać zwykłymi broniami.Espery w FFXII odpalałem tylko raz-do zobaczenia animacji ,a potem już ich nie używałem.Liczę,że w FFXIII znowu nabiorą znaczenia.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1261 dnia: Kwietnia 16, 2009, 12:51:23 pm »
Jest nawet przeciwnik przypominający Helghasta. Nieźle. Teraz, patrząc na cyber kota, pozostaje czekać na spotkanie z behemotem z na wpół mechanicznym łbem. Nie twierdzę, że to źle, ale takiego prawdziwego smoka, również chciałoby się ubić. Chciałbym w tej konwencji zobaczyć jak prezentuje się Diablos (o ile będzie).

Tarniak

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1262 dnia: Kwietnia 16, 2009, 18:42:04 pm »
Cytuj
Demo waży 5.09 GB:
:lol:
Ej, tylko bez wojny, jak obstawiacie... ile płyt będzie miała wersja na XO? :lol: :lol:

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1263 dnia: Kwietnia 16, 2009, 18:44:57 pm »
Ej, tylko bez wojny, jak obstawiacie... ile płyt będzie miała wersja na XO? :lol: :lol:
Hmm... zapewne cztery, ale dzięki temu będziemy mogli poczuć jeszcze lepiej klimat starych Finali z Ps one  :P

Tarniak

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1264 dnia: Kwietnia 16, 2009, 18:49:04 pm »
Cztery? Lost Odyssey jest na czterech, a wygląda gorzej i nie jest zbyt rozbudowany. W ogóle, płyty zmienia się dość szybko. Obstawiam 5. A na PS3, obowiązkową 1.5 godzinną instalację. :lol:

Marins

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1265 dnia: Kwietnia 16, 2009, 19:02:47 pm »
Cztery? Lost Odyssey jest na czterech, a wygląda gorzej i nie jest zbyt rozbudowany. W ogóle, płyty zmienia się dość szybko. Obstawiam 5. A na PS3, obowiązkową 1.5 godzinną instalację. :lol:

Ahh ta nowa generacja ;)

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1266 dnia: Kwietnia 16, 2009, 19:55:33 pm »
Obstawiam 5. A na PS3, obowiązkową 1.5 godzinną instalację. :lol:
No widzisz albo rybki, albo akwarium :-)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1267 dnia: Kwietnia 16, 2009, 19:58:58 pm »
Cztery? Lost Odyssey jest na czterech, a wygląda gorzej i nie jest zbyt rozbudowany. W ogóle, płyty zmienia się dość szybko. Obstawiam 5. A na PS3, obowiązkową 1.5 godzinną instalację. :lol:

Eee tam. 10 godzin instalacji minimum  :cool:

Tarniak

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1268 dnia: Kwietnia 16, 2009, 20:05:30 pm »
Cztery? Lost Odyssey jest na czterech, a wygląda gorzej i nie jest zbyt rozbudowany. W ogóle, płyty zmienia się dość szybko. Obstawiam 5. A na PS3, obowiązkową 1.5 godzinną instalację. :lol:

Eee tam. 10 godzin instalacji minimum  :cool:
Widzę, że grałeś w Bioshocka, więc sam wiesz jak to bywa. :lol:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1269 dnia: Kwietnia 16, 2009, 20:23:51 pm »
Cztery? Lost Odyssey jest na czterech, a wygląda gorzej i nie jest zbyt rozbudowany. W ogóle, płyty zmienia się dość szybko. Obstawiam 5. A na PS3, obowiązkową 1.5 godzinną instalację. :lol:
Zapewne wersja na PS3 zajebistej jakości rendery w 720p, albo i w 1080p, a w wersji na XO jak zawsze filmiki będą crapowatej jakości jak choćby w GoW2.

Ja obstawiam 6 płyt na XO, gra jest pisana z myślą o PS3, a ponadto to final, więc będzie miał dużo filmików renderowanych.

Tarniak

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1270 dnia: Kwietnia 16, 2009, 20:28:21 pm »
Nowe FF miały relatywnie mało wstawek CGI.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1271 dnia: Kwietnia 16, 2009, 22:14:05 pm »
Cztery? Lost Odyssey jest na czterech, a wygląda gorzej i nie jest zbyt rozbudowany. W ogóle, płyty zmienia się dość szybko. Obstawiam 5. A na PS3, obowiązkową 1.5 godzinną instalację. :lol:

Eee tam. 10 godzin instalacji minimum  :cool:
Widzę, że grałeś w Bioshocka, więc sam wiesz jak to bywa. :lol:

Hmm no grałem. Trochę żałowałem miejsca na tą grę, ale przebolałem tą kilkuminutową instalację :). Swoją drogą dziwie się, że jeszcze wypominasz te instalacje. Przecież one są już od początku bytowania PS3. Nie przyzwyczaiłeś się ? :D

Zresztą koniec OT :).

W ogóle co ja tutaj robię ? Jak ja nienawidzę jRPG  :lol:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 16, 2009, 22:18:19 pm wysłana przez Chris »

Tarniak

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1272 dnia: Kwietnia 16, 2009, 22:54:30 pm »
Kilkuminutowa? Nie kpij. Ale ok, EOT.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1273 dnia: Kwietnia 16, 2009, 23:16:36 pm »
Demo to podobno dosyć stary kawałek kodu.
Liczmy na to, że na E3 pokażą coś nowego - chociaż bardzo prawdopodobne są jakieś nowe informacje dopiero na TGS - w końcu to w Japonii ta gra wyjdzie znacznie wcześniej niż u nas...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1274 dnia: Kwietnia 17, 2009, 11:54:00 am »
Japanese Demo: Snow Batle Gameplay:
http://www.gametrailers.com/player/48163.html

Japanese Demo: Snow Battles On Gameplay:
http://www.gametrailers.com/player/48165.html

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1275 dnia: Kwietnia 17, 2009, 15:22:08 pm »
Grafa zaczyna robić czadu :D.
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1276 dnia: Kwietnia 17, 2009, 15:39:13 pm »
Cytuj
Demo waży 5.09 GB:
:lol:
Ej, tylko bez wojny, jak obstawiacie... ile płyt będzie miała wersja na XO? :lol: :lol:

Dobre xD

No tak kumite49, ale przecież FF zawsze , jak tylko wychodzi robi niezwykle pozytywne wrażenie graficzne, a niektóre odsłony (FF VII, FF X), to już synonimy zachwytu nad oprawą.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1277 dnia: Kwietnia 17, 2009, 15:41:53 pm »
Grafa zaczyna robić czadu :D.
Jeszcze 'zrobi czadu', bo demo podobno pochodzi ze wczesnej wersji.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1278 dnia: Kwietnia 17, 2009, 16:33:09 pm »
Demo to podobno dosyć stary kawałek kodu.
Liczmy na to, że na E3 pokażą coś nowego - chociaż bardzo prawdopodobne są jakieś nowe informacje dopiero na TGS - w końcu to w Japonii ta gra wyjdzie znacznie wcześniej niż u nas...
Nie rozumiem, jak może ludziom SE robić taką wodę z mózgu. Ktoś nawet zauważył, że pliki są cyfrowo podpisane z początku grudnia. Ludzie, rok przed premierą to już nie czas na zmiany kodu! Można coś tam dopieścić, kilka zbędnych linijek usunąć, ale nie przesadzajmy. SE mówiąc jakoby to demo wykorzystywało 50%, a pełna gra 100% czegoś-tam (mocy? Blue-raya?), itd. kłamie w żywe oczy. W końcowej wersji otrzymamy dokładnie takie same animacje postaci i tekstury.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1279 dnia: Kwietnia 17, 2009, 16:34:02 pm »