Autor Wątek: Final Fantasy XIII  (Przeczytany 226858 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2000 dnia: Czerwca 20, 2010, 08:55:19 am »
Czekaj , w którym momencie trzeba go użyć?
Poczytałem trochę i zrozumiałem , że najlepiej pod koniec staggera... ale czy Highwind zada takie obrażenia jak piszesz używając broni 2 poziomu? Przeczytałem coś na temat tego , ze muszę mieć ~2700 ataku , żeby zadać wysokie obrażenia... no i co z ograniczeniem do 99k? Nie dotyczy ono tego ataku , czy muszę mieć jakiś przedmiot?

Wyfarm jednego Trapa i zamień broń Fang na Kain's Lance - jedynie Ultimate Weapons (Tier 3) mają zdjęte ograniczenie 99k DMG. Albo jak pisze Ryo Genji Glove - dostajesz za ostatniego bossa w Titan's Trial.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2001 dnia: Czerwca 20, 2010, 09:29:31 am »
O właśnie , genji glove , ponoć do zdobycia w trzech misjach jest.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2002 dnia: Czerwca 20, 2010, 11:29:20 am »
O właśnie , genji glove , ponoć do zdobycia w trzech misjach jest.
Tak, 51, 62 i 63.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2003 dnia: Czerwca 20, 2010, 17:40:04 pm »
Faktycznie , sposób z Highwind'em okazał sie być bardzo prosty i szybki :D

Dzisiaj zdobyłem 3 Trapezohedrony , ale zauważyłem też , że ciężko jest w ogóle cokolwiek wydębić od żółwików po walce :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2004 dnia: Czerwca 20, 2010, 18:33:22 pm »
Dzisiaj zdobyłem 3 Trapezohedrony
No to luks. :) Też mam 3 i tyle mi wystarczy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2005 dnia: Czerwca 20, 2010, 18:36:08 pm »
W sumie jeden tylko mi został , bo zapgrejdowałem broń dla Fang i Vanille. Teraz zbieram pieniążki na apgrejd do "gwiazdki". Drogie to cholerstwo :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2006 dnia: Czerwca 20, 2010, 18:49:51 pm »
W sumie jeden tylko mi został , bo zapgrejdowałem broń dla Fang i Vanille. Teraz zbieram pieniążki na apgrejd do "gwiazdki". Drogie to cholerstwo :P
No ja też farmię Platinum Ingoty.  :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2007 dnia: Czerwca 20, 2010, 19:17:40 pm »
Ale pożyteczne , bo zostało mi ogólnie ok 1 i pół roli do wymaksowania dla każdej postaci , a CP po walce z żółwiami jest sporo.
Zastanawiam się też nad zrobieniem wszystkich misji "w kółku" na Archylte Steppe. Ponoć po ich wykonaniu na tym terenie pojawiają się nowe , silniejsze żółwie , które mają większy drop rate.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2008 dnia: Czerwca 20, 2010, 19:29:34 pm »
Ale pożyteczne , bo zostało mi ogólnie ok 1 i pół roli do wymaksowania dla każdej postaci , a CP po walce z żółwiami jest sporo.
No tak, z Growth Egg mamy 80.000. Ja już właśnie wymaksowałem wszystkich i w menu widnieją same 9 przy CP. ;)

Zastanawiam się też nad zrobieniem wszystkich misji "w kółku" na Archylte Steppe. Ponoć po ich wykonaniu na tym terenie pojawiają się nowe , silniejsze żółwie , które mają większy drop rate.
Została mi jedna z tych misji ale specjalnie czekam z jej wypełnieniem. Pofarmię Ingoty na starych żółwiach, na które wchodzi Death. Późniejsze mają więcej HP (bodajże 10 i 16 milionów) i nie wchodzi na nie Death. Dlatego wole klepać te wcześniejsze, żeby natłuc kasy i upgradenąć wszystko co mogę a potem rozwalić tylko te kilka silniejszych dla Dark Matterów. Chociaż nie wiem czy po zamianie żółwi nie zostaje też i jeden ze starych.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2009 dnia: Czerwca 20, 2010, 22:25:40 pm »
Jest jeden przed wejściem do eden hall ponoć , tam gdzie szyba pęka podczas cut-scenki.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2010 dnia: Czerwca 20, 2010, 22:31:16 pm »
Jest jeden przed wejściem do eden hall ponoć , tam gdzie szyba pęka podczas cut-scenki.
Ano rzeczywiście jest, zapomniałem o nim.

Tak sobie farmię te Platinum Ingoty i w końcu dzisiaj postanowiłem sprawdzić ile ich mam. Okazało się, że 38. :angel:

Po 115h wpadło Platinum Trophy. Ocena ostateczna - mocne 8+
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2010, 21:26:07 pm wysłana przez Ryo »

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2011 dnia: Lipca 29, 2010, 12:12:35 pm »
Dobra, jak jest z tym całym accessory Growth Egg, który ma rzekomo podwajać CT. Otóż zdobyłem właśnie jeden egzemplarz i po założeniu, w ogóle nie podwaja zdobytych punktów doświadczenia (nawet dla sprawdzenia, wymaksowałem go i dałem liderowi drużyny)...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2012 dnia: Lipca 29, 2010, 12:14:35 pm »
Dobra, jak jest z tym całym accessory Growth Egg, który ma rzekomo podwajać CT. Otóż zdobyłem właśnie jeden egzemplarz i po założeniu, w ogóle nie podwaja zdobytych punktów doświadczenia (nawet dla sprawdzenia, wymaksowałem go i dałem liderowi drużyny)...
Niemożliwe. Jak masz go założonego to zdobyta ilość CT po walce jest już automatycznie podwojona.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2013 dnia: Lipca 29, 2010, 12:21:13 pm »
No właśnie w moim wypadku tak nie jest  :-?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2014 dnia: Lipca 29, 2010, 12:42:23 pm »
No właśnie w moim wypadku tak nie jest  :-?
Zabij potwora bez Growth Egg'a, potem załóż go i zabij tego samego potwora i zobacz ile dostałeś CP (powinno być 2x więcej).

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2015 dnia: Lipca 29, 2010, 12:51:24 pm »
Ja to sprawdziłem w następujący sposób:
założyłem Fang (przy innych postaciach też sprawdziłem) Growth Egg, wszedłem do Crystalium po to aby CT dać na 0 i wyskakuje na Cactuara (na innych też), spuszczam wpie**ol i dostaję 7000 CT dla wszystkich postaci.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2016 dnia: Lipca 29, 2010, 12:54:53 pm »
Ja to sprawdziłem w następujący sposób:
założyłem Fang (przy innych postaciach też sprawdziłem) Growth Egg, wszedłem do Crystalium po to aby CT dać na 0 i wyskakuje na Cactuara (na innych też), spuszczam wpie**ol i dostaję 7000 CT dla wszystkich postaci.
No i dobrze  :) Normalnie bez Growth Egg byś dostał 3500 dla wszystkich. Growth Egg podwaja CP po walce i daje podwojoną ilość wszystkim postaciom, nie tylko tej, która ma założony item ;]

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2017 dnia: Lipca 29, 2010, 13:11:12 pm »
No, jednak daje... po prostu po założeniu go, ubiłem jednego potworka, za którego dostałem 7000 CT, a myślałem że jest to standardowa ilość za jego pokonanie, stąd błąd z mojej strony.  :oops:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2018 dnia: Września 08, 2010, 13:21:46 pm »

FFXIII 360 for Japan includes extra content.

In addition to the “Easy Mode” being added to the Japanese 360 version of Final Fantasy XIII, Yoshinori Kitase revealed today at Microsoft’s Xbox media briefing that they will also include a book entitled “Corridor of Memory”. Even more interesting is the inclusion of scenes that were cut from the final draft of the original game, as well as a post-game event entitled “Final Fantasy XIII: Episode i”.
The game has already been confirmed to have English and Japanese voices and subtitles as well as the song “My Hands” by Leona Lewis. This version of the game will release on December 16th of this year. The game will be published under Square Enix’ Ultimate Hits International Line, at a price of 4,980 Yen (about 60 US dollars).

Update:
“No reason” to bring FFXIII 360 International Edition west, says Square Enix.
Square Enix has just told VG247 it has no plans to release the International Version of Final Fantasy XIII for Xbox 360 – that was announced this morning in Japan – to Europe and the US.
“There is no new episode content. Early reports may be confused by a pre-order item accompanying first editions of the release called Final Fantasy XIII – Corridor of Memory, a book of original stories set within Final Fantasy XIII,” said a statement sent to VG247 by the publisher.

As with the US-EU version of the game, the new edition will be on three DVDs. It has the English voice-acting from the western version with Japanese subtitles.
« Ostatnia zmiana: Września 08, 2010, 13:37:28 pm wysłana przez Jurass »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2019 dnia: Września 08, 2010, 14:03:13 pm »
Szczerze mówiąc nie rozumiem tej inwestycji... Naprawdę jest rynek na to?

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2020 dnia: Września 08, 2010, 14:05:51 pm »
Szczerze mówiąc nie rozumiem tej inwestycji... Naprawdę jest rynek na to?
Zawsze te sto sztuk wiecej :troll:

iko

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2021 dnia: Września 18, 2010, 10:51:48 am »
Czy rzeczywiście nastąpił kryzys serii? (notabene mojej ulubionej)!? Chce sobie sprawić XIII'stke i zobaczyć to na własne oczy. Myślę, że nagonka na grę jest jak najbardziej słuszna, za ograniczenie eksploracji, ale czy duch Finala wymarł i już nie powróci? Patrząc na XIII nie uważam, by gra straciła swój fantastyczny klimat, a wy co sądzicie na temat FFXIII, i co byście chcieli zobaczyć w FFXV? :)


dajcie jakąś opinie, bo jestem roztargniony i chce Finala, który zrył by mi czachę, jak w przypadku VII i X części.

« Ostatnia zmiana: Września 18, 2010, 10:53:25 am wysłana przez iko »

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2022 dnia: Września 18, 2010, 11:07:50 am »
Mogę sprzedać Ci swoją kopię tego badziewia. Nie sądziłem, że FFXIII może być aż tak słaba. Doszedłem do Gran Pulse i nie mam ochoty na dalsze męczarnie. Zdecydowana większość gry to koryto, zero fabuły, ze wszystkich postaci tylko Sahz prezentuje sobą jakiś poziom a system walki to kpina. Kupujesz?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2023 dnia: Września 18, 2010, 11:12:07 am »
Mogę sprzedać Ci swoją kopię tego badziewia. Nie sądziłem, że FFXIII może być aż tak słaba. Doszedłem do Gran Pulse i nie mam ochoty na dalsze męczarnie. Zdecydowana większość gry to koryto, zero fabuły, ze wszystkich postaci tylko Sahz prezentuje sobą jakiś poziom
Wszystko fajnie, ale z tym się nie zgodzę:

system walki to kpina.

System walki to chyba najlepszy element tego Finala. Nie jest doskonały ale żonglowanie Paradigmami daje spore możliwości.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2024 dnia: Września 18, 2010, 11:15:48 am »
No system walki jest solidny. To akurat wyszło twórcom, chociaż wolał bym sam kontrolować towarzyszy, zamiast zmieniać pardigrimy i zdawać się na AI.
Co do koryta, to faktycznie. Od początku do końca gry jesteśmy na jednej wielkiej misji.

iko

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2025 dnia: Września 18, 2010, 11:16:33 am »
Mogę sprzedać Ci swoją kopię tego badziewia. Nie sądziłem, że FFXIII może być aż tak słaba. Doszedłem do Gran Pulse i nie mam ochoty na dalsze męczarnie. Zdecydowana większość gry to koryto, zero fabuły, ze wszystkich postaci tylko Sahz prezentuje sobą jakiś poziom a system walki to kpina. Kupujesz?

odezwe się jeszcze dzisiaj na priva. :)

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2026 dnia: Września 18, 2010, 12:03:30 pm »
Walki są widowiskowe i szybkie, tu się zgodzę. Paradigmy też ujdą (chociaż to samo byłoby, gdyby komendy odpowiedzialne za poszczególne paradigmowe akcje były dostępne normalnie w menu), ale sterowanie tylko jedną postacią (i game over jeśli ona zginie) jest słabe i strasznie spłyca rozgrywkę. Wolałem spokojniejsze walki w poprzednich częściach, gdzie sporo rzeczy można było rozplanować. Postawiono jednak na efekciarstwo i zonk.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2027 dnia: Września 18, 2010, 12:16:44 pm »
Czy rzeczywiście nastąpił kryzys serii? (notabene mojej ulubionej)!? Chce sobie sprawić XIII'stke i zobaczyć to na własne oczy. Myślę, że nagonka na grę jest jak najbardziej słuszna, za ograniczenie eksploracji, ale czy duch Finala wymarł i już nie powróci? Patrząc na XIII nie uważam, by gra straciła swój fantastyczny klimat, a wy co sądzicie na temat FFXIII, i co byście chcieli zobaczyć w FFXV? :)


dajcie jakąś opinie, bo jestem roztargniony i chce Finala, który zrył by mi czachę, jak w przypadku VII i X części.


Jak chcesz jrpg to bier STAR OCEAN THE LAST HOPE INTERNATIONAL.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2028 dnia: Września 18, 2010, 12:25:53 pm »
To nie jest jRPG jak np starsze FF.
Dla mnie ten Star Ocen był jakiś taki dziwny co najmniej, system walki konkretnie. Bo historyjka to taka dosyć typowa.
Biegasz i klepiesz przeciwników w real time.

Dla mnie definicja jRPG to turowy system walki. ATB sie nabija. stop. wybieramy akcję, kolejna postać... jak za dawnych czasów.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2029 dnia: Września 18, 2010, 12:37:21 pm »
ATB jest już wszędzie niestety, teraz musi byc w końcu efekciarsko i dynamicznie niestety.


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2030 dnia: Września 18, 2010, 13:04:29 pm »
To nie jest jRPG jak np starsze FF.
Dla mnie ten Star Ocen był jakiś taki dziwny co najmniej, system walki konkretnie. Bo historyjka to taka dosyć typowa.
Biegasz i klepiesz przeciwników w real time.

Dla mnie definicja jRPG to turowy system walki. ATB sie nabija. stop. wybieramy akcję, kolejna postać... jak za dawnych czasów.
Tyle że iko  nie niechce brać "starego" finala.
W Gwiezdnym Oceanie: Ostatniej Nadzie Miedzynarodowej  możemy, w przeciwieństwie do trzynastej części Ostatecznej Fantazjii:
-zwiedzić miasto ( i to w HD, choć może nie do końca:),
-zrobić zakupy w sklepie,
-porozmawiać z NPC i dostać Questa,
-zastanowić się gdzie teraz iść podczas eksploracji planszy,
-przełączyć się na dowolną postać biorącą udział w walce,
-martwić się niskim "defensem" postaci,
-wskrzesić lidera drużyny,
-wybrać japoński dubbing.
(tyle różnic, które udało mi się wychwycić-niestety jeszcze nie przeszedłem żadnej z nich)
A co do systemu walki, owszem, priorytetowo napieprzamy L2/R2 pod którymi sa przypisane umiejętności łączone w kombosy,ale można (a nawet trzeba) unikać ataków przeciwnika na kontrolowaną postać aby nie stracić bonusu do expa/regeneracji hp (i coś tam chyba jeszcze), kontrować ataki by zadawać bodaj potrójne obrażenia w trybie Blindsided, ładować w czasie walki pasek Rush, po odpaleniu którego nasza postać przechodzi w tryb częściowej nietykalności i możemy odpalić coś na wzór Limit Break'a, dodatkowo łączonego z innymi postaciami.Natomiast, gdy chcemy użyć przedmiotu, użyć umiejętność lub czar zwany symbologią (z puli tych, których nie możemy przypisać pod R2/L2), wchodzimy do menu i wybieramy, w tym czasie walka zostaje zatrzymana, po użyciu musimy odczekać chwilę aby móc wykonać czynność ponownie ( z tą różnica względem starych finali, że "kara czasowa" odnosi się do całego zespołu a nie poszczególnej postaci).
 
« Ostatnia zmiana: Września 18, 2010, 16:49:33 pm wysłana przez Jurass »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2031 dnia: Września 18, 2010, 13:10:06 pm »
No tak w sumie więcej w nim jRPG niż w FFXIII.
Jeśli komuś podoba się taki system walki to można brać śmiało.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2032 dnia: Września 27, 2010, 06:50:56 am »

iko

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2033 dnia: Września 27, 2010, 07:01:41 am »
Świetny news.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2035 dnia: Października 03, 2010, 19:18:51 pm »
Świetny news.
To teraz drugi swietny news DLC bedzie :!:
http://www.videogameszone.de/Final-Fantasy-13-PS3-132140/News/Final-Fantasy-13-Neues-Final-Fantasy-Buch-ueber-verworfene-DLC-Plaene-und-moegliche-Fortsetzungen-776666/
Nie będzie tego DLC, on był tylko w planach.

http://scrawlfx.com/2010/10/final-fantasy-xiii-team-talks-cancelled-dlc-possible-sequel
Cytuj
The team had planned downloadable content, titled ‘Seventh Ark’, for Final Fantasy XIII. Originally, the downloadable content was intended to be included in the full game, but it was taken out after the team’s hectic development schedule caught up to them. The area would’ve been accessible through the third warp gate in Orphan’s Cradle. Although, after technical problems reared their ugly heads, including those involved with PlayStation 3 and Xbox 360’s different download platforms, the team cancelled the project. On top of that, the team did not believe the content would live up to expectations. The book contains two screenshots showing the a work-in-progress version of the cancelled location.

iko

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2036 dnia: Grudnia 01, 2010, 01:34:37 am »
Kierwasz, ale mi się fajniutko gra w tego Finala.
Fakt faktem Sporo uproszczenia jest w odwiedzanych lokacjach, ale system, aura jak i otaczająca nas zewsząd frywolna muzyka nie dają mi się oderwać od 'trzynastki'. Byle tak dalej. :)
Nawet zawiało Avatarem, i jakoś nie umie wytłumaczyć.. why!??

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2037 dnia: Grudnia 01, 2010, 05:00:31 am »
Nie dziwne, że zewsząd frywolna muzyka skoro ten final daje dupy.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2038 dnia: Grudnia 15, 2010, 17:50:39 pm »
Rumour: Nomura hints at Final Fantasy XIII-2:
http://www.gamersmint.com/nomura-teases-final-fantasy-xiii-2

Cytuj
That’s according to Nomura, who sent a mail to all SquareEnix Ultimate members  that “do not forget Lightning.”

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #2039 dnia: Grudnia 15, 2010, 21:11:34 pm »
Może będzie odwrotnie niż w przypadku FFX i FFX-2. Bo bardziej już chyba tej gry nie można spier....ć. :>