Autor Wątek: Heavy Rain  (Przeczytany 187887 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nakimushi

  • Gość
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #120 dnia: Sierpnia 07, 2008, 13:40:26 pm »
kosmos normalnie  :-D
naprawde brawa dla sony ze pozwala isc developerom w taka strone z grami mimo ze jest szansa ze to sie nie zwroci
cora wiecej gier na ps3 jest zupelnie innych i bardziej artystyczntych niz u konkurencji (Afrika/Flower/LBP/...)
mam nadzieje ze w ruchu bedzie to wygladac jeszcze lepiej

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #121 dnia: Sierpnia 07, 2008, 13:48:25 pm »
Jeśli sama animacja oczu będzie na takim poziomie, to nie ma się co przejmować resztą ;):




pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #122 dnia: Sierpnia 07, 2008, 16:32:41 pm »
Jeśli sama animacja oczu będzie na takim poziomie, to nie ma się co przejmować resztą ;):




widziałem to już, miazga! :)

Piękne screeny, bez najmniejszych wątpliwości, to będzie mega hit. Może sie spodziewać poważnej gry, traktującej o poważnych sprawach, czyli to jest to, na co czekam od kilku lat. Niech gry ida w stronę filmów, zygam już tytułami gdzie muszę ratować księżniczki itp. Chcę gier o poważnych problemach, które mogą spotkac każdego z nas.

Czekam na tragi w Lipsku, któe będą należeć do Heavy Rain  :cool:

PS. DLa takich gier kupuje się PS3 (dawać jeszcze tytuł od Team ICO)

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #123 dnia: Sierpnia 08, 2008, 06:43:07 am »
Heavy Rain Behind the Scenes (1:05)
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/250288.html?playlist=featured

Coś tam widać, niewiele, ale jednak ;)
PSN ID: WojtqGO

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #124 dnia: Sierpnia 16, 2008, 15:43:01 pm »
Tak w ambitna gre o zyciu (hehe, sorrki, ale mam dobre przeczucie, ze to bedzie TO;))

Mam nadzieję, że to faktycznie będzie "ambitna gra o życiu" i nie zamieni się w pewnym momencie, niczym Fahrenheit, w idiotyczne połączenie Matrixa z Dragon Ball.
Również podoba mi się design babki (chociaż szkoda, że to nie ta sama, co występowała w castingu), jest bardzo realistyczny. No i plus dla twórców, że nie dali na bohaterkę super blondwłosej laski, co to mogłaby zarabiać kokosy pracując jako modelka (ewentualnie aktorka filmów porno :P).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #125 dnia: Sierpnia 16, 2008, 15:50:38 pm »
Chyba w QD, patrząc z boku, zdają sobie sprawę że Fahrenheita skopali tym zwrotem akcji i HR z dotychczasowych materiałów zdaje się nie powtórzyć błędu poprzedniego tytułu. Przynajmniej mam taką nadzieję, że dostaniemy w końcu jakąś 'dojrzałą' grę.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #126 dnia: Sierpnia 19, 2008, 13:40:17 pm »
Exclusive Heavy Rain interview
http://gamereactor.no/grtv/?id=2804
Nic konkretnego na temat gry nie jest powiedziane, ale można obejrzeć. Mowa jest o dorosłości w grach, trochę o pracy z Sony czy formie przedstawiania fabuły. Taki tam przedsmak przed jutrzejszą prezentacją :twisted:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 19, 2008, 13:58:42 pm wysłana przez Wojtq »
PSN ID: WojtqGO

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #127 dnia: Sierpnia 19, 2008, 17:31:52 pm »
jutro o po 17 będzie padało :]

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #128 dnia: Sierpnia 19, 2008, 19:31:56 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #129 dnia: Sierpnia 19, 2008, 19:34:45 pm »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #130 dnia: Sierpnia 19, 2008, 23:22:09 pm »

nakimushi

  • Gość
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #131 dnia: Sierpnia 20, 2008, 18:17:13 pm »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #132 dnia: Sierpnia 20, 2008, 18:35:48 pm »
Graficznie, wypas. Wygląda to prześlicznie. Zaryzykowałbym stwierdzeniem, że to najładniejsza gra z dotychczas powstałych (a przynajmniej z najładniej wykonanymi postaciami).

Jednak zmartwił mnie gameplay - czyli długi fragment z QTE. Mam nadzieję, że Cage nie robi znowu gry opartej w głównej mierze na QTE :/.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #133 dnia: Sierpnia 20, 2008, 18:42:15 pm »
Tutaj prezentacja do pobrania, dopiero ściągam :)
http://gamersyde.com/leech_8320_en.html
PSN ID: WojtqGO

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #134 dnia: Sierpnia 20, 2008, 19:23:27 pm »
Cytat: Gamespot
(Trailer stuff)
We watched as Madison wandered into the backyard and noticed that the kitchen window was slightly ajar.

(A little gameplay)
Madison kicked some nearby barrels into place so that she could get into the house. Before she entered, a couple of thoughts went on in her head that you can listen to or just move on. Once inside the house, Madison walked around the living room, and we noticed that she could interact with several things in the environment. She could sit on the couch, check out the fireplace, or go through the door to the garage. We were told that you can also explore in narrow spaces and never have to worry about your character getting stuck. In the garage we saw a trail of blood and noticed that there was a garage switch on the left. She headed upstairs and we immediately noticed that the floorboards were creaking. Things started to pick up when Madison discovered a dead body in the tub and then stumbled into a room in which several women had been stuffed.

The rain, the lighting and the colors help set the mood for this short thriller.

(Ed.: Scenario 1)
Of course, that was the perfect time for the taxidermist to return, and the screen split to show the taxidermist on the left, headed into his home, and Madison on the right as she tried to figure out what to do. The music also picked up here to drive the gravity of the situation as Madison tiptoed slowly across the hall to try to sneak out through the garage. Staying quiet, Madison got out of the house by using the garage switch, and she quickly jumped onto her motorcycle, which took a bit of button mashing before it would start. She finally got her helmet on and sped away.

(Ed.: Scenario 2)
After this scenario, Cage explained that this was only one possible story. Like it would in the actual game, the next scenario would take this information and continue to tell the story based on what had been done. Considering that this demo wasn't following the actual storyline of Heavy Rain, we were brought back to the scene in which the taxidermist returned to his house, but this time what followed was completely different. The taxidermist heard Madison upstairs and came looking for her. We were told that there are as many as 20 to 30 hiding places in the house. As Madison hid behind a door, a sequence of buttons appeared that needed to be held to simulate the same uncomfortable feeling of being stuck. She moved to another hiding spot, at which point she came face to face with the creep. He attacked, and Madison fought back with an object that she grabbed off of the nightstand. She ran downstairs and tripped, subsequently heading to the front door to find it locked. Then she ran to the kitchen window, which wouldn't open anymore. She finally made her way to the garage, flipped the switch, and ran to her bike with the murderer close behind. She frantically tried to start her motorcycle, and when it finally did, she took off and left her helmet behind.

(Ed.: Truckload of awesome)
This was a much more intense, action-filled scenario, the kind in which you feel like you're in serious danger, but these were only two of the possible scenarios that a player could have gone through. We were told that the player controlling Madison had messed up numerous times but still managed to escape. You could have killed the villain in various ways; you could have stayed hidden and called the police. Madison could also be killed, and the fascinating part is that the game would not be over. Events would merely continue with that information taken into account. Cage was tight-lipped about any further details as to how this would work or how things would continue, but we do know that there is no game over in Heavy Rain.

:O
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #135 dnia: Sierpnia 20, 2008, 19:34:43 pm »
Wreszcie zapowiada się coś godnego na tej generacji. Liczę na długą i wciągająca przygodę. Grafika po prostu zabija ale akurat w tej produkcji klimat będzie tym co będzie niszczyć (oby).

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #136 dnia: Sierpnia 20, 2008, 19:40:58 pm »
Oblivionowa twarz = policzki napchane wata. Poza tym cool.

Marins

  • Gość
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #137 dnia: Sierpnia 20, 2008, 19:55:58 pm »
Wygląda obłędnie, klimat wylewa się z ekranu. Idealnie.

nakimushi

  • Gość
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #138 dnia: Sierpnia 20, 2008, 20:22:06 pm »
no mnie tez martwi te wciskanie guzikow  :?

Sora

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 18-03-2005
  • Wiadomości: 1 279
  • Reputacja: 0
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #139 dnia: Sierpnia 20, 2008, 20:26:11 pm »
mnie tez, w farenhaicie mnie to dobijalo.. ale wyglada swietnie i klimat mam nadzieje bedzie tez niesamowity

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #140 dnia: Sierpnia 20, 2008, 20:34:15 pm »
Graficznie pięknie. Klimat genialny. Ogólnie wszystko pięknie poza jednym - gameplay'em, który jak dla mnie nadal jest tajemnicą. Jedyne co wiemy to tyle, że będzie QTE i nie wiadomo czy coś jeszcze, a jak nie, to może nie być zbyt różowo. :???:

No ale zobaczymy do premiery jeszcze dużo czasu i pewnie dużo nowych trailer'ów przed nami, które na pewno będą pokazywać, coraz więcej.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 20, 2008, 20:38:44 pm wysłana przez Agst07 »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #141 dnia: Sierpnia 20, 2008, 21:13:31 pm »
Oczywistym jest, że gra będzie czerpać garściami rozwiązania z Fahrenheita, czy to źle ? Według mnie - nie. Twórcy zdają sobie sprawę z tego co nie zagrało (przynajmniej nie ma już tych kolorowych przycisków z F. właśnie) i ulepszają co się da, zachowując przy tym stare założenia. Mnie to odpowiada, bo przy ich poprzedniej grze bawiłem się bardzo przednio (wyłączając ekscytujące fragmenty gry, np. gry w koszykówkę itp.). Autentycznie można było wczuć się w to, co dzieje się na ekranie, a to dzięki temu, że gra nie dawała ani chwili wytchnienia w momentach akcji, i to ewidentnie widać w gameplayu Heavy Rain. Co zwróciło moją uwagę, to kontekstowe pokazywanie przycisków podczas QTE - jeżeli trzeba złapać za rękę, to przycisk pojawia się przy ręce, jak trzeba kopnąć, to przy nodze, itd. Według mnie jest to znakomite rozwinięcie systemu QTE, bo od razu wiemy, jak bohater zareaguje, jak MY chcielibyśmy zareagować (lepsze to niż przyciski pojawiające się na środku ekranu). Wiedziałem czego można się spodziewać i to dostałem.

Liczę na długą (...) przygodę.
Na to bym jednak nie liczył. Ale odnośnie wciągającej, to na pewno :) .
PSN ID: WojtqGO

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #142 dnia: Sierpnia 20, 2008, 21:26:23 pm »
Genialnie to wygląda. Coraz więcej tych perełek graficznych i nie tylko na PS3

nakimushi

  • Gość
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #143 dnia: Sierpnia 20, 2008, 21:28:35 pm »
z drugiej strony jakby to miala byc kolejna szczelanina z nad reki jak RE5 to moze i lepiej ze cos innego ;)

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #144 dnia: Sierpnia 20, 2008, 21:30:27 pm »
no mnie tez martwi te wciskanie guzikow  :?
matwi?? w fafrenheicie tez byly QTE, jest to raczej potrzebne, przeciez nie chcemy dostac strzelanki czy gry nastawionej na akcje, a tak sa QTE i to one rowniez beda wplywaly na fabułę gry. Dla mnie cool  :cool:
Opublikowane: Sierpień 20, 2008, 21:28:55
gra bedzie niesamowita !! :o

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #145 dnia: Sierpnia 20, 2008, 22:57:07 pm »
Na trailerze jest gameplay

Zaraz gdy bohaterka zagląda do lodówki, następne sceny to gameplay, przejście przez korytarz, wejście po schodach, otwierania drzwi i na koniec sama walka. Rozgrywka ma być podobna do tej z Fahrenheit. Poza tym, w grze nie będzie napisu game over, każda decyzja wpłynie na dalsze losy bohaterki (bohaterów?). To gracz jest reżyserem tej gry!!!

izon

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 21-05-2006
  • Wiadomości: 91
  • Reputacja: 0
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #146 dnia: Sierpnia 21, 2008, 00:04:56 am »
Po za QTE nie ma w tym trailerze zadnego gameplayu

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #147 dnia: Sierpnia 21, 2008, 15:24:35 pm »
@ izon -
Zaraz gdy bohaterka zagląda do lodówki, następne sceny to gameplay, przejście przez korytarz, wejście po schodach, otwierania drzwi i na koniec sama walka.
To wszystko to gameplay, czy tego chcesz, czy nie.

Poza tym, w grze nie będzie napisu game over, każda decyzja wpłynie na dalsze losy bohaterki (bohaterów?).
Serio ? :shock: Gdzie podawano takie info ? Jeśli to prawda, to brak mi słów.
PSN ID: WojtqGO

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #148 dnia: Sierpnia 21, 2008, 16:22:09 pm »
Serio ? :shock: Gdzie podawano takie info ? Jeśli to prawda, to brak mi słów.

To info podał Gamespot (nawet cytowałem kilkanaście postów wyżej część tego artykułu). Jak powiedział Cage, gdy go zapytano, co się stanie, gdy bohaterka zginie w starciu z tym goście: gra przyjmie tą informację do wiadomości, i będzie trwać dalej.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

izon

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 21-05-2006
  • Wiadomości: 91
  • Reputacja: 0
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #149 dnia: Sierpnia 21, 2008, 17:02:49 pm »
@ izon -
Zaraz gdy bohaterka zagląda do lodówki, następne sceny to gameplay, przejście przez korytarz, wejście po schodach, otwierania drzwi i na koniec sama walka.
To wszystko to gameplay, czy tego chcesz, czy nie.



Oczywiscie ze chce:) A gra wyglada szokująco..

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #150 dnia: Sierpnia 21, 2008, 17:06:07 pm »
Będzie demo i DLC:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=220286

Cytuj
Quantic Dream has confirmed to Eurogamer plans for a pre-release demo of PS3 exclusive-of-the-moment Heavy Rain, while hinting at the potential for downloadable content in the convention-smashing adventure.
"Yes, of course, there will be a demo," said studio president David Cage, speaking to us the morning after the long-rumoured game was finally unveiled during Sony's GC 2008 conference. Given the nature of the title, however, demo content is likely to steer clear of the main story, instead focusing on conveying the game's unique mechanics.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #151 dnia: Sierpnia 21, 2008, 22:33:16 pm »
No oglądłem trailerek z PS Store i bohaterka fajnie kręci tyłeczkiem przy chodzeniu  :lol:  :cool:

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #152 dnia: Sierpnia 21, 2008, 22:36:50 pm »
Wygląda to naprawdę ładnie  :D

nakimushi

  • Gość
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #153 dnia: Sierpnia 21, 2008, 22:54:11 pm »
trailer z psn zamiata jakoscia _ kosmicznie to wyglada

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #154 dnia: Sierpnia 22, 2008, 20:17:12 pm »
Wsparcie Home potwierdzone:
http://www.psu.com/Leipzig--Home-support-confirmed-for-Heavy-Rain-News--a0004606-p0.php

Cytuj
Heavy Rain director David Cage has confirmed that the highly anticipated thriller will include support for Sony’s PlayStation Home service when the game launches in late 2009.

Opublikowane: Sierpień 22, 2008, 16:27:56
Porównanie Tech dema do obecnego stanu:
http://talkplaystation.com/heavy-rain-tech-demo-vs-gameplay-comparison/


Tarniak

  • Gość
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #155 dnia: Sierpnia 22, 2008, 20:20:16 pm »
Już wiem, że dla tej gry wymieniłbym konsolę. Rozgrywka w stylu Farenheita + taka oprawa... Chyba nikt nie wymyślił epitetu na określenie tego jak to wygląda...

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #156 dnia: Sierpnia 22, 2008, 20:45:51 pm »
Porównanie Tech dema do obecnego stanu:
http://talkplaystation.com/heavy-rain-tech-demo-vs-gameplay-comparison/



Postęp graficzny jak dla mnie jest kolosalny. :D Szkoda, że nie grałem w Farenheita, bo pewnie miałbym mniej wątpliwości co do Gameplay'u.

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #157 dnia: Sierpnia 22, 2008, 21:06:55 pm »
No widać ze programiści nie próżnowali i postarali sie z oprawą AV

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: Heavy Rain
« Odpowiedź #158 dnia: Sierpnia 22, 2008, 21:18:39 pm »
ta gra wyglada masakrycznie :shock: :shock:  ale gameplay jakos do mnie nie przemawia.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins