ja sie nie zgodze_a biec na pale mozna prawie w kazdej grze tylko po co - przeciez to od ciebie zalezy jak grasz
a pozniej jest mniej tych przerywnikow w innych klimatach / no ale co osoba to inne opinie
Pięknie napisane , Iras przejdź grę zobaczysz że im dalej tym trudniej ze wszystkim , po za tym Ty na wszystko marudzisz ,na wszystko.
Możliwości , możliwości......Swoboda jaką daje nam gra , to coś na co czekałem od dawna , cud i miód .
Mnie jak wiadomo gra w ogóle nie znudziła i do tego stopnia że właśnie gram drugi raz! Jestem dalej rządny krwi templariuszy , i chcę ownować w tą grę , a wszystkie akcje mają mi dawać ogromną satysfakcję cool.gif Gra w tym aspekcie może się pochwalić bo ma czym , przy naszym zaparciu z tej gry można to uczucie satysfakcji odczuwać nie mal że przy każdej staranie zaplanowanej akcji biggrin.gif Do każdego głównego celu pod chodziłem z konkretnym planem i kilkoma podejściami ( bez tego się nie obejdzie) najpierw obserwowałem co mój obiekt robi jak się zachowuje , co zrobi później gdzie pójdzie , może tam będę mógł go zabić (assassinejtować) ,bez przypału tak żeby później nie wdawać się w walkę.
I tak n/p Williama gościa z dziwnym fryzem (Acre - zamek na samym końcu) Można ogarnąć na maxa po cichu , na filmiku z GT była akcja że typ się nie opierdzielał ,wykorzystał moment zaskoczenia ,zabił po czym czekała na niego walka . Ja zaś zrobiłem jeszcze inaczej ,przeczekałem całą akcję zobaczyłem co się później stanie , wyczekałem moment gdy mój cel został sam + dwóch gościu odwróconych w drugą stronę , spadłem mu tuż za plecki i bum czysty i piękny assassinejt
bądź też można się spokojnie wbić od przodu z idąc grupie mnichów i wykonać moment zaskoczenia ( tyle że będzie nas czekała walka ) Albo też można zrobić najgorszą opcje ze wszystkich czyli iść na rzeźnie tongue.gif Jak wiadomo mamy 10 celów więc .... cool.gif
Uwielbiam się bawić nie ma że każdym elementem który występuje w grze , uwielbiam wykonywać zadania które dostaje od informatora ,czyli klasycznie wybić kilku typów po cichu bez żadnego alarmu ,irytuje mnie tylko fakt że nie które te zadania są na czas .Obserwujemy jak nasz cel się porusza (ma z góry wyznaczoną jakąś drogę która się porusza- zapamiętanie jej to klucz do sukcesu ), siadamy sobie na ławce czy też chowamy się w sianku i czekamy sobie spokojnie na odpowiednie moment naszego ataku ,nie ma to jak skok z assasinejtem poprzedzić jakimś odbiciem się od murku itp rzeczy przy czym wykonać to tak żeby nikt tego nie widział czy też zrobić to tak żeby alarm się nie włączył.
Z ludzi których trzeba siłą wyciągnąć jakieś informacje również staranie śledzę ,i wybieram dobre miejsce do tego tak że by mi nikt nie przeszkadzał ,i nie kręcił się przy mnie jakiś strażnik oczywiście podążam zanim "górą" biggrin.gif nie ma to jak obserwować sobie trochę naszą ofiarę .
Kieszenie również staram się robić jak najbardziej pro tuż przy ławkach , wozach z sianem czy też przy dobrych znajomych mnichach
Tak żeby zanim się ogarnęła nasza ofiara ,mnie już tam nie będzie ,będę sobie siedział ,będę schowany w sianku grzecznie albo od spaceruje sobie spokojnie z ziomkami w białych kapturach .
Assassinejty i ich animację , nie którzy piszą że jest ich mało i faktycznie tak jest mogło być ich więcej ale mi 5 w zupełności wystarcza , uwielbiam na skoczyć na typa z budynku ,czy też goniąc go , wbicie w plecy i w brzuch daje najmniej radochy no ale trze jeszcze pamiętać że są jeszcze dwie opcje które IMO najbardziej cieszą oko ,animacja zależy czy atak został wykonany z przodu czy z tyłu i tak odpowiednie z tyłu . Altair uderza w kolano , gościu obala się na kolana igłę wbija wszyję -głowę , animację tą jak dobrze pamiętam można zobaczyć na pierwszym gameplay z X06 co zaś tyczy się drugiej animacji to Altir łapie gościa za szyją wbija igłę w nią i ładnie martwego typa kładzie na ziemi ;]
System walki i animacje! Nie wiem nie wnikam , czemu ludziom ten atut gry nie podoba się , mnie osobiście walka bardzo cieszy zwłaszcza gdy counter ataki próbuje wykonać z igiełki , w ogóle w każdej walce używam dwóch borni (igłę zawszę ! musi być) + duży miecz albo w zależności od własnego widzi mi się mały mieć biggrin.gif I n/p gdy Altair wykona countera który tylko powali mojego przeciwnika na ziemie , od razu zmieniam na igłę i robie typowi na ziemi assassinejta , w tedy już wiem że się nie podniesie biggrin.gif Sama walka nie jest łatwa trzeba sobie wyczuć odpowiedni tajming jeżeli chcemy że by walka wyglądała na kozaku ( ah ta satysfakcja! ) proponuję ogarnąć sobie opcje typu same combo kill'e i samo counter ataki , po mieszać trochę broniami i mamy istny orgazm cudownych animacji na ekranie !
Grafika - Chyba tu nic nie muszę pisać , raz jest lepiej raz gorzej , na pewno lepie niż w H3 grafika jest dużo bardziej równa rzadko kiedy można znaleźć jakaś rzecz która bardzo od staje od reszty ,graficznie jest na prawdę bardzo ładnie , fakt woda mogła by być lepsza i nasz Alatir mógł by umieć pływać , skacze jak małpa a pływać nie umie ermm.gif
Animacja - Najlepsza jaką było mi dane podziwiać , ruchy Altaira (bieganie skakanie, poruszanie się między ludźmi) animacja walki (wykończenia ) CUDO!!! Nie ma sensu nad tym się rozpisywać bo każdy wie jak jest . Szacun za to że animacja jest płynna czasami - bardzo rzadko gra chrupnie , no ale przy tym co sie dzieje na ekranie ma prawo!
Gra nie bez wad ,wszystkie już zostały wypisane , jak na taki typ gry (free roaming) jest na prawdę bardzo mało bugów , pod czas grania zdarzyły mi się może ze trzy
Szukając ich na pewno znajdziemy ich więcej , tyle że poco ich w ogóle szukać? biggrin.gif
AC ma do zaoferowania coś czego żadna inna gra nie miała , pod względem zaawansowania technicznego dostaliśmy od Ubi produkt z górnej półki! ( o Conanie szkoda pisać ermm.gif ) Dlaczego ta gra mną zamiotła ? wypisane macie powyżej , dla mnie to kozacka gra na ocenę 8+/9 koniec kropka do mnie ten tytuł trafił i tyle ,
wszystko co mi obiecała Jade znalazłem we właściwej grze.Tyle ode mnie pozdrawiam !
Do dzieła Zabójcy!
Opublikowane: Listopad 19, 2007, 18:32:02
@nakimushi - no niby tak, ale oczekiwałem czegoś a'la Hitman - starannego planowania każdego zabójstwa.
Przecież tu też tak możesz
i to na większą skalę , po czytaj co popisałem wyżej . Co do hitmana tam też mogę lecieć na pałę , w każdej grze można tylko po co ?!