Autor Wątek: Assassin's Creed  (Przeczytany 155125 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #960 dnia: Listopada 22, 2007, 19:02:07 pm »
Słuchajcie jeśli chciałbym dokonczyc zadania z poprzednich paskow pamięci to mozna jakos zobczyc co w danym miejscu pozostalo? Bo nie moge do tego dojsc.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #961 dnia: Listopada 22, 2007, 19:20:58 pm »
Raczej powtarzasz cały pasek.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #962 dnia: Listopada 23, 2007, 00:56:08 am »
Nie zmieniają i to też ssie okrutnie, bo zobaczyć te miasta nocą...  :mad:
Opublikowane: Listopad 22, 2007, 11:13:36
Skąd wytrzasnąć dodatkowe sztylety?

Walisz kieszony określonym typką , za to jest nawet archivment .

czesio

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-09-2007
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 0
  • Dzieńdobry
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #963 dnia: Listopada 23, 2007, 08:12:18 am »
Ktoś tam kiedyś narzekał że scenki przerywnikowe są za bardzo statyczne... Wystarczy w odpowiednich momentach wcisnąc guzik na padzie... Wtedy kiedy są te zakłócenia (takie komórkowe, wiecie o co chodzi) a kamerka zmieni się na bardziej dynamiczną. Jest nawet achivment żeby wyłapac minimum 85% takich zakłóceń... Szkoda że dopiero teraz to odkryłem, pod koniec gry:) No ale i tak zagram jeszcze raz.

boski

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-08-2007
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #964 dnia: Listopada 23, 2007, 08:53:54 am »
Nie uważacie, że zakończenie jest wyjątkowo dupiaste? Ja rozumiem, że autorzy od razu założyli, że będzie druga część,
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Liczyłem,że gra skończy się z hukiem, a tu po prostu koniec.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #965 dnia: Listopada 23, 2007, 10:28:50 am »
@Soul - właśnie na to wpadłem. Szkoda, że po przejściu gry, bo to chyba najlepsza zabawa (rzucanie sztyletami a nie podpieprzanie ich tym typkom).

@czesio - ale tak czy siak dynamiki w tym zero. No i 90% scenek ogranicza się do gadki.

@boski - no pisałem, że przegięcie  :|

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #966 dnia: Listopada 23, 2007, 14:26:31 pm »
Nie zmieniają i to też ssie okrutnie, bo zobaczyć te miasta nocą...  :mad:
Opublikowane: Listopad 22, 2007, 11:13:36
Skąd wytrzasnąć dodatkowe sztylety?

Walisz kieszony określonym typką , za to jest nawet archivment .

No właśnie, którym? Bo co jakiegoś "zaznaczę", to nie ma opcji pickpocket na B.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #967 dnia: Listopada 23, 2007, 14:29:28 pm »
Lockować możesz się na strażnikach i na takich innych typach - przeważnie grubasach w skórach - bardzo charakterystyczni. Jak go zajdziesz od tyłu to będziesz miał pickpocket pod B.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #968 dnia: Listopada 24, 2007, 01:35:31 am »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #969 dnia: Listopada 24, 2007, 09:20:15 am »
To nie wygląda jak Bug. Jak dla mnie zrobili takie coś specjalnie.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #970 dnia: Listopada 24, 2007, 10:56:41 am »
Jestem po kilku dniach granie (ps3) gra zawiesza mi sie raz dziennie :???: przy sprincie .Po apdejcie systemu wczesniej na starym chodzilo ok.
Dla mnie jest to najwieksze rozczarowanie roku(w HS nie gralem).Skradanie sie do lucznikow w bialy dzien to smiech na sali.Przyklad cichego zabojstwa tlum ludzi podchodze do goscia wbijam mu sztylet i skladam rece udajac "minicha" ide sobie dalej :lol:
Ta gra jest srednia co z tego ,ze sa duze miasta i duzo ludzi  lub ladne widoki nic
Gdybym pogral w ta gre wczesniej napewno bym jej nie kupil .Amen.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #971 dnia: Listopada 24, 2007, 11:04:36 am »
Jak dla mnie 8 z minusem, lepiej przeznaczyć tą kase na R&C Future, któty jest genialnym tytułem na długie godziny. W sumie średnia AC i R&C mówi wszystko.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #972 dnia: Listopada 24, 2007, 11:25:48 am »
Przyklad cichego zabojstwa tlum ludzi podchodze do goscia wbijam mu sztylet i skladam rece udajac "minicha" ide sobie dalej :lol:

Robiłem tak samo, ale można jeszcze lepiej. Wbijasz igłę i spieprzasz sprintem - zanim inni się zorientują, jesteś baaaardzo daleko. W ten sposób pięciu templariuszy w zadaniu dla informatora można wyrżnąć w dwie minuty. Postawa mnicha ma jadną wadę - jeśli wskaźnik zainteresowania miga na czerwono, a trafisz na tych idiotów, którzy Altaira przewracają, straż może się na Ciebie rzucić. Dlatego wolę się szybko ulatniać.

Dobre jest też rzucanie sztyletami. Jeśli znajdę sobie wygodny punkt dostatecznie wysoko, mogę wytłuc cały oddział, zanim skumają co się dzieje.

Swoją drogą Soul ściemnia. Końcowe godziny gry to non-stop walka. Wycina się dziesiątki przeciwników, cały oddział templariuszy i zwyczajnie nie wierzę, że takiemu wymiataczowi w Ninja Gaiden walka w AC sprawia jakiekolwiek problemy.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #973 dnia: Listopada 24, 2007, 11:31:10 am »
A kto mówił że sprawia  8) Nadal podtrzymuję tezę że countery robi się trudniej niż w NG.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #974 dnia: Listopada 24, 2007, 13:39:47 pm »
A łyżka na to: niemożliwe!

Przegięcie. Pod murami Jerozolimi stacjonuje obóz żołnierzy. Ośmiu w szeregu, przed nimi dowódca, dookoła jeszcze inni. Podszedłem na luzie do dowódcy, wbiłem mu sztylet w plecy i oddaliłem się w postawie mnicha. Nie zaatakowali mnie  :lol:

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #975 dnia: Listopada 24, 2007, 14:58:04 pm »
Nawet jeśli strażnicy zaatakują (nie wiem, czy ci w w Jeruzalem), to zginac jest ciężko, bo countery "wchodzą" bardzo łatwo.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #976 dnia: Listopada 25, 2007, 08:28:11 am »
Assassin's Creed: Patch for PS3 Version Confirmed
http://www.n4g.com/ps3/News-87703.aspx

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #977 dnia: Listopada 25, 2007, 09:23:19 am »
Nawet jeśli strażnicy zaatakują (nie wiem, czy ci w w Jeruzalem), to zginac jest ciężko, bo countery "wchodzą" bardzo łatwo.

Strażnicy to ogólnie  najłatwiejsi przeciwnicy , po za tym proponuję przejść całą grę , myślę że końcowy etap może trochę zmienić zdanie na temat trudności walki :)

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #978 dnia: Listopada 25, 2007, 09:45:08 am »
Nawet jeśli strażnicy zaatakują (nie wiem, czy ci w w Jeruzalem), to zginac jest ciężko, bo countery "wchodzą" bardzo łatwo.

Strażnicy to ogólnie  najłatwiejsi przeciwnicy , po za tym proponuję przejść całą grę , myślę że końcowy etap może trochę zmienić zdanie na temat trudności walki :)

No, ja mam nadzieję. A grę przejdę, nie śpieszę się. :P

nakimushi

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #979 dnia: Listopada 25, 2007, 09:58:37 am »
ja tez powolutku sobie przechodze_zabilem dopiero 4 glownych bo duzo czasu spedzam sobie biegajac po miescie i bawiac sie z ludzmi_/

ostatnio mialem swietna akcja_podczas ucieczki ciasna uliczka  z przodu stanal mi na srodku drogi straznik i ustal w takiej pozycji szerokiej z wyciagnietymi rekamo jakby mnie chcial zatrzymac cialem;)
rozpedzilem sie zeby go staranowac ale tak mnie odepchnal ze polecialem pare metrow do tylu  :eek:
swietne animacje sa w tej grze

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #980 dnia: Listopada 25, 2007, 13:24:30 pm »
swietne animacje sa w tej grze

Oj z tym sie zgodze, lepsze nawet od tych w Uncharted.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #981 dnia: Listopada 25, 2007, 14:08:40 pm »
Najlepszy motion capture ever made  8)

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #982 dnia: Listopada 25, 2007, 16:10:15 pm »
No i zaciolem sie zabilem juz 3 bosow teraz chyba mam zabic kogos w kazdym z 3 miast ale gdzie tu isc na mapce nie zaznaczone a biegac po calym miescie i szukac kolesi i inch zeby ich podsluchac mi sie nie chce nie wieci gdzie mam szukac tych informcji od czasu do czasu kogos znajde to czeba szukac innch dobija mnie to juz i zaczyna mi sie nudzic ale chce wszystko przejsc.



lupinator

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #983 dnia: Listopada 25, 2007, 16:12:24 pm »
No i zaciolem sie zabilem juz 3 bosow teraz chyba mam zabic kogos w kazdym z 3 miast ale gdzie tu isc na mapce nie zaznaczone a biegac po calym miescie i szukac kolesi i inch zeby ich podsluchac mi sie nie chce nie wieci gdzie mam szukac tych informcji od czasu do czasu kogos znajde to czeba szukac innch dobija mnie to juz i zaczyna mi sie nudzic ale chce wszystko przejsc.

Musisz wejść na View Pointy żeby pojawiły się wskaźniki.

I zacznij wreszcie pisać po polsku  :???:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #984 dnia: Listopada 25, 2007, 16:47:41 pm »
Zgadza się view point to klucz do sukcesu ,niczego te 3 zabójstwa Cię nie nauczyły ? :eek:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #985 dnia: Listopada 25, 2007, 16:55:23 pm »
Na początku view pointy były zaznaczone na mapie. Teraz pierwszego musi sam poszukać.

Też z tym troche kombinowałem.

lupinator

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #986 dnia: Listopada 25, 2007, 17:49:55 pm »
To teraz ja mam pytanie - jak wdrapać się na tą wielką katedrę w Acre w bogatej dzielnicy?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #987 dnia: Listopada 25, 2007, 18:31:09 pm »
Od wschodniej strony masz 3x wrota. Wchodzisz po lewych jak wysoko się da, przeskakujesz na ścianę, która jest po Twojej lewej i od razu znów na poprzednią, ale tym razem wyżej. Dalej jest łatwo.

lupinator

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #988 dnia: Listopada 25, 2007, 19:52:57 pm »
Ok dzięki Iras.

Jestem obecnie przy szóstym celu i pojawiła się monotonia. Jeszcze bym przełknął powtarzanie tych wszystkich zadań gdyby za zapełnianie cały pasków pamięci była jakaś nagroda (strój, broń, koń itp.) a tak to pozostaje tylko satysfakcja.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #989 dnia: Listopada 25, 2007, 19:58:25 pm »
Praktycznie w trzech miastach robi się po trzy razy to samo, a bonusów w grze nie ma żadnych  :(

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #990 dnia: Listopada 25, 2007, 20:42:02 pm »
Zabilem jeszcze dwuch i  zostal mi ten w ACRE.



czesio

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-09-2007
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 0
  • Dzieńdobry
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #991 dnia: Listopada 26, 2007, 13:25:25 pm »
Może mi ktoś napisac co mam zrobic na koncu gry? W ostatnim pokoju? Po prostu wyjsc z gry i to koniec?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #992 dnia: Listopada 26, 2007, 13:30:29 pm »
Orli wzrok (Y) na tablicy w pokoju w którym spałeś.

Podłogę w głównym pomieszczeniu też możesz oblukać ;)

czesio

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-09-2007
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 0
  • Dzieńdobry
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #993 dnia: Listopada 26, 2007, 13:31:57 pm »
Dzieki iras zakończenie z przytupem nie ma co;-)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #994 dnia: Listopada 26, 2007, 19:17:47 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #995 dnia: Listopada 26, 2007, 23:20:50 pm »
Doszedłem właśnie do ostatniego celu. Wniosek - idiota który to wymyślił powinien zapytać się kolegów co to znaczy "wyważony poziom trudności".

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #996 dnia: Listopada 26, 2007, 23:42:42 pm »
Doszedłem właśnie do ostatniego celu. Wniosek - idiota który to wymyślił powinien zapytać się kolegów co to znaczy "wyważony poziom trudności".

Ostatni znaczy Robert de Sable, czy ostatni znaczy...
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tak czy siak końcówka nie różnic się niczym, poza liczebnością wrogów. Konsekwentnie ich eliminując nie powinni stworzyć problemów. Chociaż nie powiem, walcząc z zastępem Templariuszy, dopiero zacząłem odczuwać przyjemność w walki.

Idiotą nazwałbym raczej tego, który wymyślił tak durne zakończenie  :cool:

lupinator

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #997 dnia: Listopada 27, 2007, 00:46:46 am »
Komentarz do zakończenia - O____________o


above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #998 dnia: Listopada 27, 2007, 00:51:01 am »
Mi tam jakos pokonanie Roberta nie sprawiało problemu... najpiew wybiłem templariuszy a potem rzucałem nozami w Robercika takze 13 nozy pozniej jeden blok i noł problemo
Bez sensu sie z nim bic jak zdrowia mało no chyba ze ktos ma tak sprawne palce ze zdołał pokonac templariuszy nie tracac zdrowia w duzych ilosciach.
A ostatniego bossa hm.. pikus czasami poprzez rzucanie nozami czasem wykorzystujac otoczenie itp :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #999 dnia: Listopada 27, 2007, 00:56:03 am »
Mnie Templariusze nadgryźli na tyle, że myślałem, że mnie wykończą, ale poczułem moc i pół walki biłem się już bez paska synchronizacji i z chrzaniącym się ekranem. Ostatecznie się udało.

Komentarz do zakończenia - O____________o

Yeah! Dokładnie  :lol: