Ja gram w gre od 2 dni i jestem nia zachwycony, narazie wstrzymam sie z opinia co do gry, poczekam az ja przejde, ale z paroma rzeczami nie zgadzam sie juz teraz. System walki, moim zdaniem zalezy on od tego w jaki sposob gramy w gre, jesli ktos bedzie stal i czekal tylko na counter kills to przeciwnicy nie beda nic robic tylko atakowac jeden po drugim, ale przeciez ten motyw mozna samemu poprawic. Ja osobiscie mialem kilka momentow w ktorym musialem czekac az ktos mnie zaatakuje, ale wcale nie tak duzo. Po prostu staram sie wydziwiac podczas walki. I powiedzmy walka z 7 przeciwnikami, pierwsze czekam na countera, jeden lezy, szybciutko wyprowadzam combo kill na drugim, osobnik pada, a ja w tym momencie musze sie bronic bo jestem atakowany przez trzeciego, po szybkiej obronie przelaczam miecz na ten dlugi noz, kilka machniec zeby odstrzaszyc przeciwnika, ten odskakuje do tylu a w tym samym czasie jakis typek stara sie mnie zlapac i walnac na glebe, szybki counter, taie jego reke i z bucika w twarz, chlopk lezy ale nie jest martwy, czuje ze za chwile bede atakowany, wiec szybko przelaczam na hidden blade i wale pieknie wygladajacego countera prosto w jego twarz, chlopak lezy. Szybkie przelaczenie sie na miecz i kolejne swietnie animowane combo kill, kilka szybkich machniec mieczem na nastepnym przeciwniku, ten skutecznie sie broni, wiec lapie delikwenta i rzucam nim w stragan, chlopaczek lezy. Oddalilem sie na tyle od pozostalych ze moge wykonczyc przynajmniej jednego rzucajac w niego nozem, boom headshot, reszta podbiega do mnie i w tej chwili dolacza do nich jeszcze kilku guardow, robi sie goraco. Przelaczenie na dlugi miecz, zlamanie gardy przeciwnika i boom krew sie leje, od razu szybkie combo kill a pozniej counter przy uzyciu sztyletu, alez pieknie to wyglada.
Tak wlasnie ja sobie tocze te pojedynki z odrobina wyobrazni i fantazji, troszke kombinowania i naprawde jest ciekawie, nikt mi nie wmowi ze walki sa nudne, moze dla kogos ale nie dla mnie.