Ale ja przecież nic takiego nie mówiłem - wmawiasz mi rzeczy, których nie mówiłem. Użyłem sformułowania "dosyć się różni", ale o REWOLUCJI nie wspominałem (zwrot jakby nowy gatunek gier odkryli)
w takim razie mam nadziej ze skoncza sie teksty w stylu ze ja nawet w ta gre nie gralem... gralem w demo wiec jakies pojecie mam
Wracajac do meritum... zniszczenia i detekcja kolizji sa absolutnie podstawowymi kluczowymi elementami a wszelkie opinie negujące ten FAKT sa jedynie konstruktami psychologicznymi przez fanow... SLEPO "zakochanych" w grze...
Wczorajsza noc spedzielem na lekturze wywiadow o MGS4 i trafiłem na coś co chciłbym tu zaprezentować aby COŚ uzmysłowić. Rzecz rozbija się o wibracje... wszyscy pamiętamy jak bardzo SONY wmawiało nam że ich nie potrzebujemy i oczywiście znalazła się masa "fanów" którzy to mogli potwierdzic własną krwią...
Sony wczoraj ogłosiło DualShock3, który rzecz jasna będzie wykorzystany w grze. Wygląda na to, że Sony wykorzystała naszą grę na TGS jako reklamę DualShock3. Podobna historia łączy Metal Gear Solid 1 i DualShocka. Czy Kojima Productions miało wpływ na stworzenie DualShock3?Sądzę, że Sony od początku chciało umieścić wstrząsy w padzie, z oczywistych powodów nie udało się tego dokonać na starcie konsoli. Jesteśmy naprawdę zadowoleni, że dostaniemy pada w momencie odpowiednim by zaimplantować jego możliwości w grzej, ponieważ kilka miesięcy później moglibyśmy nie dać rady.
Będzie to premiera pierwszej gry wykorzystującej DualShock3. Gran Turismo 5 z pewnością będzie świetne, ale my mamy coś o czym nie mogę jeszcze mówić, a co ludziom przypadnie do gustu. Wczoraj gdy przyszło kilku dziennikarzy by zagrać w MGS4, zauważyłem coś śmiesznego, dopiero po dziesięciu, czy piętnastu minutach grania zdali sobie sprawę, że w grze są wstrząsy. Zatrzymywali się i mówili ‘Oh! To jest DualShock3!’.
To śmieszne, ponieważ nie zdajesz sobie sprawy z czegoś dopóki tego brakuje.
Coś czego nikt nie zauważył dopóki nie zniknęło.
Tak, dokładnie. Ciężko jest to docenić, ponieważ nie zawsze się o tym myśli, ale gdy następuje jakiś wielki wybuch, a wstrząsów nie ma, to czuć.
Interesujące jest właśnie to, że ludzie teraz są do tego przyzwyczajeni.żródło
http://mgs.gram.pl/readarticle.php?article_id=544A teraz... wyobrazacie sobie GT5p bez wibracji(na kierownicy?)
IDENTYCZNA SYTUACJA MA SIĘ Z ZNISZCZENIAMI...
wystarczy spojrzec jak żałosnie wyglada jazda tego młodego
http://www.n4g.com/ps3/News-149340.aspxco to jest? symulator? chyba poduszkowca... on powinnie ponieś kary tak złej jazdy w postaci uszkodzonego auta a nie koleś dogania stawke!