Okej, ja wam wytłumaczę o co chodzi z tym przeskokiem z 200-300 na 500 tys.
W GT5:P samochody składały sie z 200-300 tyś polygonów. W najnowszych materiałach w GT5 widać, że lepiej są zrobione wnętrza, a właściwie sa całe wymodelowane, przez to doszła kamera pokazująca kierowcę w replayach. Również sam kierowca został dopieszczony. Dodatkowo w samochodzie WRC mamy pilota, oraz klatke bezpieczeństwa. Przez zniszczenia musieli wpakowac polygony w budowe silnikia, podwozia, odpadających zderzaków, otwierającyh sie dzwi itp.
Czyli podsumowując, samochód składa się tak jak w GT5:P z 200-300 tys polygonów. Dodali lepsze wnętrza 20 tyś pol, lepszego kierowce, 30tys pol, pilota w wrc 40 tys pol, zniszczenia/deformacje 70tys pol. Czyli w sumie około 450 tys, co zaokrąglając daje nam 500tyś pol. Tyle polygonów ma jednak zapewne tylko samochód wrc, który ma 2 postacie w środku oraz zaawansowane zniszczenia. Zwykłe samochody pewnie składają się z 250-350 tys pol, a ponieważ kamera z kabiny jest dostępna podczas replayów tylko z auta, którym się jeździ, czyli pojazdy przeciwników składają się 150-250 tys.