Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1291828 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5880 dnia: Maja 04, 2010, 11:55:45 am »
kolejna kompromitujaca wypowiedz Kaza:
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-is-still-90-complete/
gra obecnie jest w 90% gotowa, czyli dokladnie tak jak w styczniu 2010. facet robi swietny PR tej grze - czarny PR: smiechu na temat premiery ciag dalszy.
Chciales powiedziec miesiac temu bylo w okolo 90% gotowa, bo to wywiad z GT Academy. Ostatnio tez mielismy wywiad, ze jakby wydali gre w Marcu to gra nie bylaby doszliwowana jak byc powinna, wiec sie zgadza.

Nie dostaniecie daty premiery przed E3 ..., co Wy sie tak uparliscie? Przeciez Kaz ma totalnie zwiazane rece ze wzgledu na marketing Sony - to zbyt duza gra oraz zbyt wielka kasa.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5881 dnia: Maja 04, 2010, 11:59:49 am »
Nie dostaniecie daty premiery przed E3 ..., co Wy sie tak uparliscie? Przeciez Kaz ma totalnie zwiazane rece ze wzgledu na marketing Sony - to zbyt duza gra oraz zbyt wielka kasa.

Dokładnie.

Kaz jeździ na salony samochodowe, różne eventy, niedługo bierze udział w 24h wyścigu na Nurburgring i wszędzie ludzie zadają mu pytania na które on zwyczajnie odpowiedzieć nie może.
Dajcie już spokój z tym narzekaniem - pozostało 40 dni do E3...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5882 dnia: Maja 04, 2010, 12:01:03 pm »
jesli sam nie wie, w ilu jest procentach zaawansowania, to zle to wyglada i zle swiadczy o nim jako szefowi projektu.

A znasz jakiś wzór wg którego można ten procent precyzyjnie wyliczyć?

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5883 dnia: Maja 04, 2010, 12:02:49 pm »
jak mamy nie narzekać jak rok temu już mówił że gra jest gotowa i mogą ją w każdym momencie wydać...

poza tym od czasu obiecanych ficzerów minęło mnóstwo czasu a dalej nie widzieliśmy nic poważnego co by potwierdzało jego słowa...

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5884 dnia: Maja 04, 2010, 12:27:13 pm »
jesli sam nie wie, w ilu jest procentach zaawansowania, to zle to wyglada i zle swiadczy o nim jako szefowi projektu.
A znasz jakiś wzór wg którego można ten procent precyzyjnie wyliczyć?
harmonogram. w przypadku takiego projektu jak gry, skladajacego sie z policzalnych elementow (torow, modeli, tekstor, dzwiekow, gui, kodu itp) mozna okreslic bardzo precyzyjnie postep. jest to typowy material do raportowania prac (chocby przed producentem).
no chyba, ze kolo do dnia dzisiejszego nadal nie wie, co w grze bedzie a sony patrzy z boku i daje mu wolna reke (co akurat jest prawda). i dzisiejsze 90% ukonczenia staje sie za miesiac 75% jak dochodzi do harmonogramu kilka zadan.
generalnie zaczelo mnie to juz bawic to cale pitolenie kaza. i nie tylko mnie, na necie w wiekszosci sa komentarze podobne do mojego. bo to sie nie robi zabawne, to juz jest zabawne.

a myslisz, ze skad kaz bierze te procenty?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
? na to wychodzi, niestety dla marketingu GT5 i jego samego.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5885 dnia: Maja 04, 2010, 12:41:28 pm »
Mnie jedynie bawi sytuacja jak sobie przypomnę zapowiedzi marcowej premiery GT5. To już miał być pewniak. Nawet najwięksi sceptycy wierzyli, że będzie to marzec 2010. A tu je*!!! Do tej pory nie znamy daty wydania GT5. :lol: :lol: :lol:
Masz racje. Każdy liczył, ze na świeta 2009 będzie, ale okazało się, że niestety musimy czekać aż do marca. Myslałem, że nie wyczekam tyle miesięcy bo już wyobrażałem sobie jak gram w GT5 w zimowe wieczory.

Gdzieś ostatnio sobie zacząłem przeglądać ten topic od początku. Tam wszyscy spodziewali się gry w 2007 najpóźniej w na początku 2008 roku. Jakby ktoś nam wtedy powiedział, że w połowie 2010 roku nie będzie znana data premiery gry to chyba nikt by nie uwierzył.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5886 dnia: Maja 04, 2010, 12:46:18 pm »
Cytuj
harmonogram. w przypadku takiego projektu jak gry, skladajacego sie z policzalnych elementow (torow, modeli, tekstor, dzwiekow, gui, kodu itp) mozna okreslic bardzo precyzyjnie postep. jest to typowy material do raportowania prac (chocby przed producentem).
Nie da sie dokladnie tego policzyc. I to w zadnym zaawansowanym projekcie, nie tylko w programowaniu. Rozne rzeczy, maja rozne stopnie trudnosci, rozne rzeczy podczas realizacji danego etapu sie pojawiaja, a do tego dochodza optymalizacje badz zmiany w projekcie - nie da sie tego jednoznacznie okreslic, mozna tylko w przyblizonym stopniu to stwierdzic. Pewnie doszlo im w styczniu czy w lutym pare rzeczy, nie wyrobili sie na marzec i wyszlo znow 90% czy cos kolo tego.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5887 dnia: Maja 04, 2010, 13:12:33 pm »
Cytuj
harmonogram. w przypadku takiego projektu jak gry, skladajacego sie z policzalnych elementow (torow, modeli, tekstor, dzwiekow, gui, kodu itp) mozna okreslic bardzo precyzyjnie postep. jest to typowy material do raportowania prac (chocby przed producentem).
Nie da sie dokladnie tego policzyc. I to w zadnym zaawansowanym projekcie, nie tylko w programowaniu.

Otóż da się. Na 2 roku studiów poznaliśmy program oraz sposoby określenia dokładnych terminów realizacji. Dotyczy to praktycznie każdej dziedziny. My robiliśmy takie projekty na podstawie przedsiębiorstwa produkcyjnego, włączając w to dostawy zewnętrzne komponentów, oraz rozchody magazynowe aż do pojawienia się towaru u odbiorcy (czyli praktycznie towar na półce sklepowej). Uwierz, że można to określić bardzo precyzyjnie.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5888 dnia: Maja 04, 2010, 13:18:43 pm »
Cytuj
harmonogram. w przypadku takiego projektu jak gry, skladajacego sie z policzalnych elementow (torow, modeli, tekstor, dzwiekow, gui, kodu itp) mozna okreslic bardzo precyzyjnie postep. jest to typowy material do raportowania prac (chocby przed producentem).
Nie da sie dokladnie tego policzyc. I to w zadnym zaawansowanym projekcie, nie tylko w programowaniu.

Otóż da się. Na 2 roku studiów poznaliśmy program oraz sposoby określenia dokładnych terminów realizacji. Dotyczy to praktycznie każdej dziedziny. My robiliśmy takie projekty na podstawie przedsiębiorstwa produkcyjnego, włączając w to dostawy zewnętrzne komponentów, oraz rozchody magazynowe aż do pojawienia się towaru u odbiorcy (czyli praktycznie towar na półce sklepowej). Uwierz, że można to określić bardzo precyzyjnie.

A co się robi w momencie, kiedy w trakcie realizacji danego elementu pojawia się propozycje wprowadzenia dodatkowych elementów, które siłą rzeczy wydłużają proces powstawania? A także przesuwają granicę "gotowości" produktu, czyż nie?
Pytam, bo mnie to szczerze ciekawi :)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5889 dnia: Maja 04, 2010, 13:34:34 pm »
w takim momencie "robi się" opóźnienie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5890 dnia: Maja 04, 2010, 13:41:59 pm »
Cytuj
Otóż da się. Na 2 roku studiów poznaliśmy program oraz sposoby określenia dokładnych terminów realizacji. Dotyczy to praktycznie każdej dziedziny. My robiliśmy takie projekty na podstawie przedsiębiorstwa produkcyjnego, włączając w to dostawy zewnętrzne komponentów, oraz rozchody magazynowe aż do pojawienia się towaru u odbiorcy (czyli praktycznie towar na półce sklepowej). Uwierz, że można to określić bardzo precyzyjnie.
To dziwne, bo ja mam przedmiot jak Kierowanie Projektami i tam zupelnie innych rzeczy ucza. Ze da sie okreslic cos pobieznie, ale specjalnie ustawia sie widelki, bo nigdy nie wiesz co moze sie stac. Ja nie mowie, ze nie da sie okreslic tego w ogole, ale nie da sie tego okreslic co do 1%.

Amorphis

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-04-2007
  • Wiadomości: 109
  • Reputacja: 0
  • PS3: ID Venomousx
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5891 dnia: Maja 04, 2010, 13:47:27 pm »
Cierpliwosc moja sie konczy a GT5 wyjdzie pewnie w grudniu :evil:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5892 dnia: Maja 04, 2010, 13:48:14 pm »
Cytuj
harmonogram. w przypadku takiego projektu jak gry, skladajacego sie z policzalnych elementow (torow, modeli, tekstor, dzwiekow, gui, kodu itp) mozna okreslic bardzo precyzyjnie postep. jest to typowy material do raportowania prac (chocby przed producentem).
Nie da sie dokladnie tego policzyc. I to w zadnym zaawansowanym projekcie, nie tylko w programowaniu.

Otóż da się. Na 2 roku studiów poznaliśmy program oraz sposoby określenia dokładnych terminów realizacji. Dotyczy to praktycznie każdej dziedziny. My robiliśmy takie projekty na podstawie przedsiębiorstwa produkcyjnego, włączając w to dostawy zewnętrzne komponentów, oraz rozchody magazynowe aż do pojawienia się towaru u odbiorcy (czyli praktycznie towar na półce sklepowej). Uwierz, że można to określić bardzo precyzyjnie.

A co się robi w momencie, kiedy w trakcie realizacji danego elementu pojawia się propozycje wprowadzenia dodatkowych elementów, które siłą rzeczy wydłużają proces powstawania? A także przesuwają granicę "gotowości" produktu, czyż nie?
Pytam, bo mnie to szczerze ciekawi :)

M.in opóźnienie. Jednak jeśli zmiany są na tyle duże, że dotykają większą część produkcji to nanosi się poprawki lub nawet buduje cały plan realizacji od nowa.

Maertin jak chcesz dowiedzieć się coś więcej to poczytaj o systemach MRP (Material Requirements Planning).

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5893 dnia: Maja 05, 2010, 08:45:15 am »
tak jak pisze kolea BoBaN - to da sie dosc precyzyjnie okreslic. no moze nie co do 1% KKRT, ale do 10% to juz z cala pewnoscia mozna.
maertin, jak w trakcie wychodza nowe elementy, nie uwzglednione w harmonogramie (dodaja sobie nowe ficzersy, nie planowane na poczatku, bo zobaczyli je u konkurencji itp) to zle ulozony byl harmonogram (i road map). i z dzisiejszego 80% robi sie za tydzien 75% - ale kazda z tych wartosci jest precyzyjna w danym czasie i przy danym harmonogramie.
a jak te nowe elementy wynikaja z przyczyn losowych nie do przewidzenia, po prostu BUM! jakis babol - to masz albo opoznienia (ktore rowniez mozna wyrazic konkretnymi wartosciami np roboczogodzinami dosc precyzyjnie), albo (jak masz odpowiednio duze zasoby) z nimi walczysz, przesuwajac ekipe z innych zadan do tego problemowego albo biorac posilki.
w przypadku PD i developingu GT5 stawiam na obydwa powody przedluzania sie produkcji. e3 jest ich ostatnia szansa - jesli znowu nie bedzie konkretow (ostateczne lista ficzersow, demo je pokazujace, ostateczna data premiery), to chyba najwieksi obroncy Kaza zmienia zdanie i "hype" zacznie lot koszacy w dol.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5894 dnia: Maja 05, 2010, 09:15:27 am »
Ale co waść pieprzysz? Jakie 80%? Jakie 75? Kaz miesiąc temu powiedział 90%, a teraz powtórzył około 90%.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5895 dnia: Maja 05, 2010, 11:11:51 am »
Iras, to byl przyklad. chyba przy okresleniach "dzisiejszego 80%" i  "za tydzien 75%" to oczywiste.

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5896 dnia: Maja 05, 2010, 16:26:12 pm »
Cierpliwosc moja sie konczy a GT5 wyjdzie pewnie w grudniu :evil:

Dziadek to się w dupie nie mieści :) Na tą grę nie można czekać, bo się człowiek nie doczeka. Jak wyjdzie to zbadamy, przeanalizujemy i wtedy stwierdzimy czy jest sens wydawac 200zł

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5897 dnia: Maja 06, 2010, 09:36:25 am »
Dwa nowe screeny:




adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5898 dnia: Maja 06, 2010, 10:09:45 am »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5899 dnia: Maja 06, 2010, 10:31:12 am »
Dwa nowe screeny:




...ziew...

Wiadomość scalona: Maja 06, 2010, 10:31:38 am

...zieeeeeew...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5900 dnia: Maja 06, 2010, 12:34:44 pm »
Dobra reklama. Dla samochodu jak i gry :P ja czekam na obrazek z deszczowego n-ring'u ;)

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5901 dnia: Maja 06, 2010, 13:20:03 pm »
Ja czekam na nocną Suzukę, coś na wzór tej z gry:



a tak to wygląda na żywo:


Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5902 dnia: Maja 06, 2010, 13:28:02 pm »
Dwa nowe screeny:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
...ziew...

Wiadomość scalona: [time]Maj 06, 2010, 10:31:38 am[/time]

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
...zieeeeeew...

W pełni się zgadzam... Ile można dawać ciągle praktycznie to samo -__-''
« Ostatnia zmiana: Maja 06, 2010, 14:26:58 pm wysłana przez Mrocz »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5903 dnia: Maja 06, 2010, 13:55:02 pm »
Nikt Was przecież nie zmusza do odwiedzania tego wątku.
Chcecie nowych wiadomości? Przyjdźcie tu za miesiąc...

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5904 dnia: Maja 06, 2010, 14:17:58 pm »
Ja czekam na nocną Suzukę, coś na wzór tej z gry:



Fajne to to. Chyba muszę wrócić do grania w GTR2, bo to słitaśna gierka.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5905 dnia: Maja 06, 2010, 14:47:37 pm »
Tak to świetna giera, ale przydał by się ktoś jeszcze w naszej skromnej lidzę SCC do online'owych rozgrywek. :P ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5906 dnia: Maja 12, 2010, 16:52:31 pm »
Dziś odpaliłem online na chwilkę w GT5:Prologue. Skończyło się tak, że grałem ponad 3 godziny. Jeśli tak zwalony online jaki ma GT5:P potrafi tak wciągnąć to ja nie wyobrażam sobie co będzie działo się przy GT5. Najpierw wystartowałem w niższych klasach i tam zabawa jest najlepsza. Potem w mocniejszej do 700pp. Fuji 5 okrążeń i bardzo zróżnicowana stawka. Najwięcej Japończyków, ale byli też Europejczycy. Obecnie na online można spotkać ludzi, którzy naprawdę muszą być fanami tej gry bo widać, że nie są z pierwszej łapanki. Swoją drogą czy komuś kto nie jest fanem GT chciałoby się nadal w to grać? Raczej nie, więc obecnie grają naprawdę szybcy goście.

Wrzucam 2 screeny z walki na 5 okrążeń Fuji, autami do 700pp. Nie udało mi się wygrać, ale zobaczcie na 2 i 3 miejsce. Ponad 8 minut jazdy i tak niewielkie różnice na mecie. Musiałem ciągle bronić się przed atakami tego Hiszpana. Niestety pierwszy zawodnik uciekł mi za bardzo kiedy byłem zajęty odpychaniem ataków Hiszpana i już nie zdołałem go dogonić. Był szybszy na tych cholernych ślepych zakrętach, których nienawidzę na Fuji. Ja byłem szybszy na zakrętach 1,2,5 i 6 (szykanie). Ta gra z dopracowanym multi może naprawdę oddać to co dzieję się na torze jak żaden inny sim racer na konsolach.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5907 dnia: Maja 12, 2010, 16:56:58 pm »
Śmiesznie wygląda Clio wyżej od Californi i Skyline'ów/R8.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5908 dnia: Maja 12, 2010, 16:59:50 pm »
Mój drogi. Clio Sport V6 24V jeszcze w wersji Tuned a dodatkowo miałem przy nim 640pp, więc mogłem spokojnie redukować wagę, dodać nieco mocy i bez problemu wystartować na równi z autami, które wymieniłeś.

Zapomniałem dodać, że Ferrari było nieco szybsze ale koleś miał problemy z opanowaniem tego auta. Widziałem w lusterku jak momentami rzucało mu dupę.

PS. Zaskoczyło mnie to, że grając praktycznie z samymi Japończykami nie było w ogóle lagów.
« Ostatnia zmiana: Maja 12, 2010, 17:05:41 pm wysłana przez BoBaN »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5909 dnia: Maja 12, 2010, 21:14:06 pm »
Mnie wkurza w tej grze Cappucino Tuned które miata się pośród sportowych samochodów klasy średniej, śmiesznie to wygląda :/

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5910 dnia: Maja 13, 2010, 08:26:18 am »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5911 dnia: Maja 13, 2010, 08:30:11 am »
Cieszy to że widzę tam i "zielone piekło" i zarówno tor na Nurburgringu :)

Mówią o 24H wyścigu na Nurburgring który się odbędzie niebawem, być może chcą Nam powiedzieć że i w Gt5 będziemy mogli wziąć w nim udział, z real timową zmianą pory dnia. To było by coś. :D
« Ostatnia zmiana: Maja 13, 2010, 08:47:01 am wysłana przez Unlimited »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5912 dnia: Maja 13, 2010, 10:32:50 am »
To na prawdę było by coś ,  ale coś mam małe wątpliwości co do ej realtime'owej zmiany pory dnia...a warunki pogodowe to w ogóle...) W sumie już na zapowiedziano , ze każdy tor będzie dostępny w 2 wariantach - noc i dzień , więc raczej realtime zmiany nie bedzie.....

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5913 dnia: Maja 13, 2010, 11:35:39 am »
W sumie już na zapowiedziano , ze każdy tor będzie dostępny w 2 wariantach - noc i dzień

Co? Gdzie? Kiedy? o_O Póki co to nocne wyścigi dalej są niepotwierdzone, więc skąd to info? o_O

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5914 dnia: Maja 13, 2010, 13:17:00 pm »
Te screeny sa naprawde przepiekne. Ile tam detali, brakuje jedynie trawki animowanej z Suzuki do kompletu, ale pewnie ramu zabraklo ;\



Ps. Give it MLAA fuckers! :P

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5915 dnia: Maja 13, 2010, 13:34:33 pm »
To ja wrzucę parę kolejnych nowych screenów:






Widać że nieźle popracowali nad texturami podłoża(zarówno asfalt, jak i otoczenie toru-trawa/krawężniki/tarki etc.), co wraz z świetnym oświetleniem i bajecznie wykonanymi modelami samochodu może się podobać, teraz tylko dajcie mi tryb dnia i nocy na każdej trasie, dopieszczoną fizykę i lepsze AI i jesteśmy w niebie. :)
« Ostatnia zmiana: Maja 13, 2010, 13:38:30 pm wysłana przez Unlimited »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5916 dnia: Maja 13, 2010, 13:36:45 pm »
Nuerburgring wygląda biednie. Liczyłem na tą trawkę 3D, bo ona bardzo poprawia wizualny odbiór toru, a same bitmapowe drzewka i płaska tekstura udająca trawę "nie robią". Szkoda, bo to mój ulubiony tor. Jeśli zabrakło ramu, to niech się nauczą streamować dane w locie.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5917 dnia: Maja 13, 2010, 13:39:21 pm »
Nie wiem czy widzisz ale tekstury podłoża są mocno dopakowane(o niebo lepsze niż w Gt5P czy FM3)..choć trawa 3D to na pewno był by miły dodatek jak na Suzuce czy Fuji :P

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5918 dnia: Maja 13, 2010, 14:03:53 pm »
Nie wiem czy zauważyliście, albo czy ja dobrze widzę, ale na tych screenach widać nową trasę - Nurburgring GP.

Odnośnie doczytywania danych w locie to włąśnie zastanawiam się czy w GT5 jest ono obecne. W poprzednich odsłonach całą trasa była upchana w pamięci. Można było wyjąc płytkę z konsoli i wszystko śmigało. Ciekawe czy w GT5 stosują asertywne doczytywanie czy jednak cała trasa mieści się w pamięci. Płytę w GT5:P niby można wyjąć, ale nie wiedomo czy poprostu dane nie są z dysku twardego doczytywane.
« Ostatnia zmiana: Maja 13, 2010, 14:07:05 pm wysłana przez Piter_neo »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5919 dnia: Maja 13, 2010, 14:52:44 pm »
@ Piter_Neo

Dziś był news, że w Gt5 będzie:

-Nordschleife
-GP
-Nordschleife+GP (jak w wyścigach 24H Nurburgring)

Na GT Planet mówią że to jest jedna lokacja, więc jak takich będzie 20 z różnymi wariantami to będzie gdzie jeździć. 8)