Ja trochę z innej beczki. Pytanie do ludzi obeznanych w ustawieniach aut. W GT5:P mam jeden problem z niektórymi autami na fizyce PRO (m.in. NSX). Np. na Fuji po zakręcie 2 (często oznaczany też jako 3 zakręt) tam gdzie jedzie się z dużą prędkością w prawy łuk, bardzo łatwo można zauważyć dziwne zachowanie niektórych fur. Chodzi mi o to, iż po puszczeniu gazu kompresja jest tak duża, że powoduje wpadanie auta w poślizg. Nie wiem czy wiecie o co mi chodzi. Jak ktoś prowadził kiedyś ścigacza to wie, że po odjęciu gazu motor bardzo szybko traci prędkość, niemal jakby hamował. Problem w GT5:P wygląda tak, że auta zachowują się na takich łukach jakby właśnie po puszczeniu gaz koła zrywały przyczepność i powodują stawianie fury bokiem. Nie wszystkie mają taki efekt. Z tych co lepiej znam to Clio V6, BNR34, EvoIX i X Tuned są tego pozbawione. Nie wiem czy tak dzieje się w rzeczywistości z autami sportowymi typu NSX, Ferrari itp. Jeśli tak to na pewno do wyścigu nie wystawia się takich maszyn. Musi być jakiś sposób wyeliminowana tego zachowania. Utwardzenie zawieszenia nieco mi pomogło, ale nie do końca. Ma ktoś pojęcie jak to zniwelować całkowicie?
Najlepiej sprawdzić to na zakręcie opisanym numerem 3 na tym screenie.
Wiadomość scalona: Maja 21, 2010, 13:13:14 pmDoskonale pokazuje to ten filmik. Około 41 sekundy. Widać po słupku gazu, że w momencie opuszczenia auto nagle staje bokiem.